Only way to feel the noise is when its good and loud.
Enne, ik wil best wel gaan
Niet dat ik nu zo media geil ben ofzo hoor . . .
Nee, nu even serieus, ik denk dat de DPC Crew (proxy beheerders) dan zouden moeten gaan. Wildhagen, Energy, DSMarty, etc. (en de rest, ben ff namen kwijt
DJ
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Verwijderd
Anders krijgen mensen meteen weer het idee dat het iets voor compu-freaks is
Ik merk zelf dat het erg moeilijk is om de lol van RC5 uit te leggen aan niet-computerfanaten.
Maar het moeten natuurlijk wel media-genieke compu-freaks zijn. Onze DPC crew is vast wel gekwalificeerd.
Verwijderd
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Het lijkt mij een heel goed idee!
"spam" wordt omschreven als "het benaderen van mensen die niet op welke manier dan ook hun interesse hebben getoond in distributed.net
en een TV kun je uitzetten
Verwijderd
Kopspijkers al helemaal
/me is die gast van 17 die miljonair is
*NOT* was t maar waar.. dan kocht ik ff een paar supercomputers voor DPC
NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
Verwijderd
That's the spirit.. right?
Typo: Mijn vriendin vindt het vast niet leuk vriending genoemd te worden
gewoon ff een paar lekkere dames met grote..
naar jack sturen..
(niet van die blonde)
en dat die het dan ff uitleggen..
het zijn voornamelijk mannen die dit soort dingen doen.
En computer nerds hoef je niet te overtuigen (die doen al mee en kijken toch geen TV)
je moet juist die mensen overhalen die thuis zo'n vet systeem hebben staan, maar eigenlijk niet precies weten wat ze er mee moeten doen.
ook denk ik dat er dan een pagina moet komen waar mensen een kan-en-klare Dnet client kunnen downloaden die geoptimaliseerd is voor modem gebruik...
want al dat instellen schrikt veel mensen af.
ps.
je zou ook mooi kunnen inhaken op de Olympische Spelen... (Nog meer goud voor NL!)
mailto:kopspijkers@vara.nl
Nou het vervolg: wie wil er gaan? Zelf durf ik niet en bovendien zit ik er te kort bij en kan ik er niet behoorlijk over vertellen.
[eNeRGy], jij was geinteresseerd?
Als er een delegatie is samengesteld moet er nog iemand een goeie mail maken voor Jack. Lijkt me dat er in ieder geval genoeg interessante links met verhitte discussies en mooie stats te vinden zijn.
Dat van die olympics lijkt me ook een leuke twist.
Elect heeft al wat auto-installers gemaakt ( http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/50472 )
Dus: werk aan de winkel!
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
[off] en ow ja DIT IS EEN STOERE TAG
LoL
Linux is like a wigwam, no gates, no windows, Apache inside
【ツ】Oude / Crappy tech is in mijn ogen beter en leuker dan dan High tech.【ツ】
Verwijderd
ehhhhmmzzz pas wel op dat je niet met woorden als flush en megakeys per seconde gaat praten omdat anders de meerderheid al afhaakt (ik wel altijd in iedergeval
die is toch wel behoorlijk verantwoordelijk voor het in gang zetten van megaflush 1 waardoor dpc voor het eerst de 2e plaats haalde met zo'n 750.000 blokjes en waarschijnlijk doordat succes kwamen we met MF2 voor het eerst op de eerste plaats met zo'n 1.200.000 blokjes waardoor er zoveel mensen enthiousiast werden dat we nu dagelijks op de 1e plaats staan.
jaja, dat was in de tijd dat we nog ziels gelukkig waren met 90.000 blokjes op een dag.
de tijd dat je een hele stoere bink was als je wel 4.000 blokjes flushte.
of mischien wel marc_h die zo braaf de stats verzorgde, of femme zelf gewoon, is ook goed voor zijn siteje, naja, site.
of jorma, die loopt ook al erg lang mee.
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
ten eerste was het niet Harry_b maar Harry (aka Harry Schouten) die met het idee en de eerste uitvoering van de hitparade tevoorschijn toverde:) de plannen voor megaflush 1 was het idee van iemand anders (wie? geen idee)
En ik was er al bang voor dat iemand plotseling mijn persoontje zou nomineren om voor dit klusje. Met mijn profiel: (er vanaf het begin bij, nog steeds in de top 100 van DPC, statsposter) zou ik op papier een goede kandidaad zijn voor het verspreiden van de DPC evangelie (gaat heet en assimileer!)
Maar helaas voel ik mij niet zo geroepen. Zeer waarschijnlijk zijn er betere
kandidaten voor deze funkie .
ps:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>of mischien wel marc_h die zo braaf de stats verzorgde[/quote]braaf???? honden zijn (meestal) braaf:)
[edit: moet toch eens leren typen]
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.