Kunt ook gewoon met je handgun secondary fire gebruiken, sla je 'm nok (geen alarm) en dan ff met je mes in prikken tot 'ie stopt met ademen...Op maandag 03 juni 2002 00:45 schreef Schaapje_BlaaT het volgende:
[..]
ja, da's een beetje flauw
je ziet die kereltjes, kunt er van achter heen sluipen en als je ze dan je mes pakt dan slaan ze toch alarm, wat blijkt:
je moet je mes met secondary fire gooien, dan maken ze geen geluid
vind ik wat flauw, als je er recht achter staat met een mes en je douwt op de knop dan zou hij toch best de keel snel door kunnen snijden, ik heb me suf lopen zoeken
maar goed, ik ben er voorbij
alleen dat spel loopt om de haverklap vast, zodat ik toch meer in GTA3 zie
Ik krijg het spel geeneens gestart; voordat een level geladen is springt ie er met allemaal leuke sound-related error meldingen eruit.
Terwijl ik een bogstandard Live! Value heb.
Tjah, GTA3 dan maar weer...
Terwijl ik een bogstandard Live! Value heb.
Tjah, GTA3 dan maar weer...
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Hij doet het niet hier 
Ik heb hem net legaal gekocht. Als ik hem heb geinstaleerd en ik probeer de SP op te starten krijg ik de volgende melding: 'chekking voor ARB multisample...' en daarna krijg ik zo'n error van windows XP. Dat is dus het laatste wat ik zie in de console.
Multiplayer doet ie wel
maar ik wil ook wel graag de SP spelen. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Ik heb hem net legaal gekocht. Als ik hem heb geinstaleerd en ik probeer de SP op te starten krijg ik de volgende melding: 'chekking voor ARB multisample...' en daarna krijg ik zo'n error van windows XP. Dat is dus het laatste wat ik zie in de console.
Multiplayer doet ie wel
Nog ff m'n specs. Misschien wel handigOp maandag 03 juni 2002 14:07 schreef urf het volgende:
Hij doet het niet hier
Multiplayer doet ie welmaar ik wil ook wel graag de SP spelen. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
proc - AMD Athlon 750
mobo - Abit KT-7
geheugen - 360 mb pc100
video - Voodoo 3 2000 pci
sound - Sb live value
os - Windows XP pro (UK)
Ehhmm, hoe wil je in godsnaam het spel een beetje fatsoenlijk spelen met een Voodoo3 2000???Op maandag 03 juni 2002 16:52 schreef urf het volgende:
[..]
Nog ff m'n specs. Misschien wel handig
proc - AMD Athlon 750
mobo - Abit KT-7
geheugen - 360 mb pc100
sound - Sb live value
os - Windows XP pro (UK)
Nieuwe videokaart heb ik momenteel geen geld voorOp maandag 03 juni 2002 16:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ehhmm, hoe wil je in godsnaam het spel een beetje fatsoenlijk spelen met een Voodoo3 2000???
Maar dat lijkt me geen oplossing voor mijn probleem. Want hij doet het in MP wel
de MP test draaide rond 40 fps op 640*480 met de details op high. Alleen als er echt veel gebeurede wat minder
Verwijderd
voor die eax ondersteuning moet je op cd no.1 naar Setup\Extras\OpenALInstall en die draaien.........
Blijkbaar is ie niet goed geinstalleerd, want hij mist een paar textures.Op maandag 03 juni 2002 16:12 schreef Hokje het volgende:
heej mensen ik heb net SOF2 geinstalleerd ....
en 't ziet er zo uit bij mij
[afbeelding]
ik zie dus de muren enzo met die zwarte vlakken, witte strepen ... maar ik zie de poppetjes en auto's enzo wel normaal ...
wat ken ik hieraan doen ???? (weer iets met XP ofzo ???)
Als je een illegale versie hebt moet je de video instellingen niet veranderen, maar op default laten staan
is er al iemand die een beetje met config aan het rommelen is geweest ???
heb zelf dit gezien
http://www.jolt.co.uk/forums/showthread.php?s=ac7e1711d6ddb12bbd945f27220746f0&threadid=38350
heb zelf dit gezien
http://www.jolt.co.uk/forums/showthread.php?s=ac7e1711d6ddb12bbd945f27220746f0&threadid=38350
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Voor diegene met hetzelfde prob:Op zaterdag 01 juni 2002 19:03 schreef The Source het volgende:
Ik heb een probleem.
sof2 multiplayer retail geeft in elk level geen textures. Dus ipv van textures krijg ik heel het level te zien in opbjecten die voorzien zijn van zwarte vierkanten en witte lijnen. In het single player game heb ik dit ook bij water, de rest ziet er goed uit.
Dit is erg gek want de multiplayer demo deed het wel goed.
Iemand een oplossing?
Van CD 2 in /setup/base het bestand "textures0.pk3" proberen handmatig over te zetten. Tijdens install wil niet altijd het gehele bestand goed overgezet worden, met als gevolg dat een deel van de textures ontbreken.
Het heeft mijn prob iig opgelost.
hmmm, die kaart heb ik ook, maar stond vandaag in een winkel, en daar stonttie nie bij als supported videokaart.Op maandag 03 juni 2002 16:52 schreef urf het volgende:
[..]
Nog ff m'n specs. Misschien wel handig
proc - AMD Athlon 750
mobo - Abit KT-7
geheugen - 360 mb pc100
sound - Sb live value
os - Windows XP pro (UK)
Toch maar weer gaan zoeken naar die 'winkel'
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
kan je dat bestandje ergens online plaatsen? kijken of je dan ook eax bij de SP demo aan kan krijgen ....Op maandag 03 juni 2002 18:07 schreef AAtuSSS het volgende:
voor die eax ondersteuning moet je op cd no.1 naar Setup\Extras\OpenALInstall en die draaien.........
edit:
is het toevallig hetzelfde als: http://webster.fhs-hagenberg.ac.at/staff/haller/openal/openal.htm ??
is het toevallig hetzelfde als: http://webster.fhs-hagenberg.ac.at/staff/haller/openal/openal.htm ??
Verwijderd
Hijs echt gaaf man, ik zit nu op die boot maar kan je het veld ook halen zonder door de mannetjes gezien te worden. ik vind het sneeky gedoe wel leuk met de knife
FF simpel vraagje...Ik zit in het 1e level...Nu hebbik echt alles en iedereen afgeknald. Ik loop nu bij al die containers. Nu isser een deur met een rode sticker met een trap erop...Maar ik ben bang dat omdat ik alles heb neergeknald dat ik niet meer naar boven kom (benner al eens eerder geweest, maar savegame kwijt
) , en die deur krijg ik niet open...
Isser een andere methode om naar boven te komen?! Ik weet niet meer hoe ik het de vorige keer heb gedaan...

Isser een andere methode om naar boven te komen?! Ik weet niet meer hoe ik het de vorige keer heb gedaan...
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Ik gebruik XP. Vreemd dat ie bij jou zou rot draait.Op zondag 02 juni 2002 19:47 schreef Samp het volgende:
[..]
Wow, is dat in win98?
Ik heb nl. een PIII 450 met 512 MB ram (PC100) en ASUS Riva TnT² M64 en ik draai singleplayer met ALLE opties op het laagste, en dan nog schokt het geregeldEn als het niet schokt, dan is de framerate nog steeds niet hoog.
Multiplayer gaat iets beter, alhoewel, soms maar 15 frames/seconde
Zou het kunnen liggen aan het feit dat ik het speel onder Win2k ?
Kweetut alweer...Toolkit powah! Thnx anyways!
Toch gewoon met een ladder aan de muur?Op dinsdag 04 juni 2002 12:12 schreef RaDKiLL het volgende:
FF simpel vraagje...Ik zit in het 1e level...Nu hebbik echt alles en iedereen afgeknald. Ik loop nu bij al die containers. Nu isser een deur met een rode sticker met een trap erop...Maar ik ben bang dat omdat ik alles heb neergeknald dat ik niet meer naar boven kom (benner al eens eerder geweest, maar savegame kwijt) , en die deur krijg ik niet open...
Verwijderd
tja, dan maar Hans Anders!!Op dinsdag 04 juni 2002 12:30 schreef riddlermark het volgende:
<weet iemand waar ik de demo vandaan kan plukken echte spel mag natturlijk ook he (en kom niet aan met kazaa, want daar heb ii zelf ook al wel gekeken) >
Verwijderd
Ik zit vast in het Hong Kong level. Ik ben mbv een heftruck over een muur geklommen, waarna je gelijk doorgaat naar het volgende level. Je komt dan op een straat, waar je geen burgers mag doden. Je komt een vrachtwagen tegen, met mannetjes erop en ernaast, heb ik netjes allemaal afgeslacht. dan kan je in een steegje dmv een kratje ergens door een raam klimmen.
Maar nu ben ik overal ingeweest waar ik in kan, maar wat moet ik verder nog doen op de straten van Hong Kong?? Ik kan verder nergens heen, ik kan niet meer deuren open doen dan waar ik al in geweest ben. Wat moet ik doen om verder te komen??
Wie kan mij helpen??
Maar nu ben ik overal ingeweest waar ik in kan, maar wat moet ik verder nog doen op de straten van Hong Kong?? Ik kan verder nergens heen, ik kan niet meer deuren open doen dan waar ik al in geweest ben. Wat moet ik doen om verder te komen??
Wie kan mij helpen??
Verwijderd
IK ZOU JE EMAILS EENS GAAN LEZEN.Op dinsdag 04 juni 2002 13:03 schreef thunderbird-1330 het volgende:
[..]
tja, dan maar Hans Anders!!
OMGOp dinsdag 04 juni 2002 13:18 schreef riddlermark het volgende:
[..]
Warez req...

Op dinsdag 04 juni 2002 13:18 schreef riddlermark het volgende:
[..]
warez request

Snap je het niet? Warez-requests zijn uit den boze hier op GoT.Op dinsdag 04 juni 2002 13:18 schreef riddlermark het volgende:
[..]
Say what?
https://fgheysels.github.io/
Pas je quote dan ook ff aanOp dinsdag 04 juni 2002 13:22 schreef whoami het volgende:
[..]
Snap je het niet? Warez-requests zijn uit den boze hier op GoT.
Verwijderd
maar kunnen we mijn vraag ook ff aandacht geven, we weten nu wel dat er hiervoor een warez request wasOp dinsdag 04 juni 2002 13:09 schreef thunderbird-1330 het volgende:
Ik zit vast in het Hong Kong level. Ik ben mbv een heftruck over een muur geklommen, waarna je gelijk doorgaat naar het volgende level. Je komt dan op een straat, waar je geen burgers mag doden. Je komt een vrachtwagen tegen, met mannetjes erop en ernaast, heb ik netjes allemaal afgeslacht. dan kan je in een steegje dmv een kratje ergens door een raam klimmen.
Wie kan mij helpen??
Verwijderd
doh!!!!! 
ik d8 dat een GoTer wel slimmer was dan dit zeg, is dat nu zo spannend dan een warez request??
wrom openen niet gewoon een topic met warez requesten er zijn er vast wel meer die zo'n warez request hebben, gewoon 1 topic, en klaar met dat gezeik.

ik d8 dat een GoTer wel slimmer was dan dit zeg, is dat nu zo spannend dan een warez request??
wrom openen niet gewoon een topic met warez requesten er zijn er vast wel meer die zo'n warez request hebben, gewoon 1 topic, en klaar met dat gezeik.
Als jij deze dingen niet post, hoeven wij niet te zeiken!Op dinsdag 04 juni 2002 13:32 schreef riddlermark het volgende:
doh!!!!!

Verwijderd
kunnen we ook gelijk een toppic maken:Op dinsdag 04 juni 2002 13:32 schreef riddlermark het volgende:
doh!!!!!
Wie heeft er gestolen autos' te koop
of
Wie weet er nog een goede manier om een inbraak alarm onbruikbaar te maken
Verwijderd
auto's stelen en inbreken is illegaal volgens de nederlandse wet, warez request kunnen demo's zijn en niet altijd complete spellenOp dinsdag 04 juni 2002 13:35 schreef thunderbird-1330 het volgende:
[..]
kunnen we ook gelijk een toppic maken:
Wie heeft er gestolen autos' te koop
of
Wie weet er nog een goede manier om een inbraak alarm onbruikbaar te maken
Je moet via een balkon op de bovenste verdieping op een reclamebord stappen en naar een balkon aan de overkant springen.Op dinsdag 04 juni 2002 13:27 schreef thunderbird-1330 het volgende:
[..]
maar kunnen we mijn vraag ook ff aandacht geven, we weten nu wel dat er hiervoor een warez request was
Als we toch bezig zijn... is er al iemand bij het ziekenhuis? Ik zit nu op het dak met een vet irritante heli die ik af moet schieten... maar hij gaat maar niet dood. Iemand een idee of al gelukt?
Verwijderd
Fout!!!Op dinsdag 04 juni 2002 13:37 schreef riddlermark het volgende:
[..]
auto's stelen en inbreken is illegaal volgens de nederlandse wet, warez request kunnen demo's zijn en niet altijd complete spellen
Warez is een verzamelnaam voor ILLEGALE software,
demo's zijn niet illegaal en dus geen warez.
demo's kan je gewoon vinden met zoekmachines
Iemand nu al eens bij het ziekenhuis of ben ik zo goed... wat ik me niet kan voorstellen
Verwijderd
ik ben er zelf niet, maar ik herinner me wel iets uit een ander forum.Op dinsdag 04 juni 2002 13:42 schreef _grover_ het volgende:
Iemand nu al eens bij het ziekenhuis of ben ik zo goed... wat ik me niet kan voorstellen
je moet met het zwaartste wapen dat je hebt, op de LINKER moter blijven schieten, en dit kan wel een tijdje duren voordat hij kapot is.
Thanks ik ga het ff proberen... zwaar irri als je vastzit en je geen idee hebt. Maar daar weet je alles al van...
Verwijderd
okeey
da maar: waar is de demo van sof2???
geen warez request, want een demo is niet illegaal
da maar: waar is de demo van sof2???
geen warez request, want een demo is niet illegaal
Op zaterdag 01 juni 2002 21:32 schreef HellaTweak het volgende:
zit met dit mooie weer al de hele dag te game, blijf nu alleen hange op het dak van da ziekenhuis....iemand enig idee hoe je die @#@^#^%$%helicopter omzeep helpt?
al mijn ammo al op dat kreng verschote maar hij blijft maar in de lucht...
Op zondag 02 juni 2002 15:00 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Irritant stuk. Je kan er op twee manieren voorbij:
1) Met je M4 een paar granaten in de tailpipe v/d heli douwen, herhalen tot -ie neerstort
2) Met je M60 op de motoren richten en de beplating eraf knallen, herhalen tot ze exploderen
Op dinsdag 04 juni 2002 13:37 schreef _grover_ het volgende:
[..]
Als we toch bezig zijn... is er al iemand bij het ziekenhuis? Ik zit nu op het dak met een vet irritante heli die ik af moet schieten... maar hij gaat maar niet dood. Iemand een idee of al gelukt?

'K heb uitgepseeld vanmiddag.
Duurde langer als bij de orginele SoF, ga de RMG maar es proberen ofzo...
Duurde langer als bij de orginele SoF, ga de RMG maar es proberen ofzo...
Ik zit er ook hoor groverOp dinsdag 04 juni 2002 13:42 schreef _grover_ het volgende:
pic:
klikbaar!
//edit: en ja ik heb die posts gezien droogkloot, maar misschien zijn er mensen met andere tips
weet iemand een adres voor console commands en zulk soort dingen .
zoals bv je fps en de hele rateplan ???
Ik zit vast in Vergara's Bunker
Kom niet voorbij deze obstakels. iemand een idee?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Via de andere kant. Als je op het punt bent van je screenshot, leg je hand dan op de rechtermuur. Daarachter is een ruimte, zie daar maar in te komen. Je moet iig omlopen, door een paar deurtjes enzo en dan kom je er wel.Op dinsdag 04 juni 2002 19:43 schreef Gunner het volgende:
Ik zit vast in Vergara's Bunker
[afbeelding]
zoiets?Op dinsdag 04 juni 2002 18:34 schreef rhermans het volgende:
weet iemand een adres voor console commands en zulk soort dingen .
Hey, ik zit vast in Columbia: Rebel Camp.
Heb alle gebouwen leeggeruimd, die soldaat bevrijd uit z'n cel, en nu willen ze dat de gate opgeblazen wordt. Maarreh, hoe? Handgranaten enzo helpen niet. Knopje: "Blow up gates" ofzo?
Heb alle gebouwen leeggeruimd, die soldaat bevrijd uit z'n cel, en nu willen ze dat de gate opgeblazen wordt. Maarreh, hoe? Handgranaten enzo helpen niet. Knopje: "Blow up gates" ofzo?
ROFLMAO!!!! Je moet naar het circus man!Op dinsdag 04 juni 2002 20:11 schreef FallenAngel666 het volgende:
L33t3 meswerp skillz
[afbeelding]
Die bom die je net gedisabled hebt daarop doen en af laten gaan.. Gewoon de use knop op het begin van het hek..Op woensdag 05 juni 2002 00:55 schreef B.A. Baracus het volgende:
Hey, ik zit vast in Columbia: Rebel Camp.
| I've got permission to color outside the lines |
Ja, aan de linkerkant van het hek.Op woensdag 05 juni 2002 08:59 schreef Joep het volgende:
Die bom die je net gedisabled hebt daarop doen en af laten gaan.. Gewoon de use knop op het begin van het hek..
Ik heb me ook de pleuris gezocht!
Ik vindt SOF2 DA BOMB!!! Ik heb de beta volledig uitgespeeld en ga nu de retail mooi is ff uitspelen
Hij is gewoon zoo goed. De gore is prachtig uitgewerkt
, de graphics zijn ook super kwaliteit ennuh, de gameplay is ook subliem. Een waardige opvolger van zijn al goede voorganger!!!!
Verwijderd
HELLUP
Ik zit ook vast in dat rebellen camp, bij het bevrijden van de gevangen.
HOE MOET JE DIE F*CKING BOM DISABLEN???
Met de Use key werkt het ( bij mij) niet en verder heb ik geen tool daarvoor bij m'n inventaris.
Ik zit ook vast in dat rebellen camp, bij het bevrijden van de gevangen.
HOE MOET JE DIE F*CKING BOM DISABLEN???
Met de Use key werkt het ( bij mij) niet en verder heb ik geen tool daarvoor bij m'n inventaris.
Use key werkt wel 
Gaat gewoon met die toolkit hoor.
Je kan die bom aleen defusen nadat die sarge je daar opdracht voor heeft gegeven en dat is nadat je al die gebouwen heb uitgekamd.
Gaat gewoon met die toolkit hoor.
Je kan die bom aleen defusen nadat die sarge je daar opdracht voor heeft gegeven en dat is nadat je al die gebouwen heb uitgekamd.
thnx m8
dat zocht ik zeker ,maar had op meer gehoopt
zoals gekleurde namen hoe uhhh gekleurde teksten .
al dat soort ongein ook .
vaak op publics servers gevraagd maar men schijnt het nogal stoer te vinden de enigste te zijn damn noobs.
wat je nu allemaal gaf is toppie voor als je je eigen server draaid heb je nog meer ??????
dat zocht ik zeker ,maar had op meer gehoopt
zoals gekleurde namen hoe uhhh gekleurde teksten .
al dat soort ongein ook .
vaak op publics servers gevraagd maar men schijnt het nogal stoer te vinden de enigste te zijn damn noobs.
wat je nu allemaal gaf is toppie voor als je je eigen server draaid heb je nog meer ??????
Net het spel gekocht 
Maar waar staat de cd-key ergens?

Verwijderd
Volgens mij heb ik alle gebouwen doorzocht en alle tegenstanders gedoodt.
( Klopt het dat je 2 gebouwen niet in kan? zo nee, dan moet ik deze 2 nog doen. Het betreft het eerst gebouw links als je het kamp in komt en het grote gebouw achteraan met die garage deur, verder heb ik alle gebouwen doorzocht, maar geen opdracht van de serge. gekregen)
( Klopt het dat je 2 gebouwen niet in kan? zo nee, dan moet ik deze 2 nog doen. Het betreft het eerst gebouw links als je het kamp in komt en het grote gebouw achteraan met die garage deur, verder heb ik alle gebouwen doorzocht, maar geen opdracht van de serge. gekregen)
Verwijderd
Bij mij draait het spel vet brak 
Check signature voor specs. Heb verschillende drivers geprobeerd, maar het draait gewoon niet lekker. Soms draait het heel goed, maar daarna begint ie weer helemaal te schokken en te doen.
Ik had eerst alles op zijn hoogst, behalve resolutie die stond op 1024*768, maar als ik alles op zijn laagst zet schokt het nog
Terwijl GTA3 en andere nieuwe spellen goed draaien.
Heb ook van andere mensen gezien/gelezen dat deze mensen een veel snellere PC hebben 1.4ghz of hoger en dat het spel daar ook nog schokt
Oke mijn CPU is ook niet meer een van de snelste, maar ik zou dit spel toch wel redelijk moeten kunnen draaien.
Volgensmij zitten er nog veel bugs in het spel.
Wie weet waar het aan zou kunnen liggen?
Check signature voor specs. Heb verschillende drivers geprobeerd, maar het draait gewoon niet lekker. Soms draait het heel goed, maar daarna begint ie weer helemaal te schokken en te doen.
Ik had eerst alles op zijn hoogst, behalve resolutie die stond op 1024*768, maar als ik alles op zijn laagst zet schokt het nog
Heb ook van andere mensen gezien/gelezen dat deze mensen een veel snellere PC hebben 1.4ghz of hoger en dat het spel daar ook nog schokt
Oke mijn CPU is ook niet meer een van de snelste, maar ik zou dit spel toch wel redelijk moeten kunnen draaien.
Verwijderd
Bij mij zat de code op cd2 geplakt (een stikkertje)Op woensdag 05 juni 2002 19:20 schreef Rekkie het volgende:
Net het spel gekocht
Edit: waarom ziet iedereen zo te zeuren dat het slecht loopt en er niet mooi uit ziet? Heeft iedereen het kreng dan gedownload (beta) en gaan ze dat af lopen kraken??? Mijn systeem is best aardig maar ook niet super en daar draait alles prima op! en het ziet er erg cool uit!
Verwijderd
ok ik zit dus hier vast, ik heb geprobeerd op alle dozen te springen. ik heb net die gare chinees en dat vrouwtje doodgeschoten. nu wil die gedetineerde alleen niet achter me aanwandelen, ik weet niet of hij een aantal dozen moet opendoen. ik heb maar even een screenie gemaakt want ik zit al een half uur te dobben kan iemand mij please even helpen want dan kan ik verder zonder te hoeven wachten. 
edit: ik moet dus deviant1 en de remusdisk vinden. tevens moet ik uit de gevangenis ontsnappen
edit: ik moet dus deviant1 en de remusdisk vinden. tevens moet ik uit de gevangenis ontsnappen

Vind hem zelf ook tegenvallen, heb GF3 een GIG geheugen en p4 1,6 spel loopt brak, als dit zo blijft breng ik hem morgen terug.Op woensdag 05 juni 2002 19:46 schreef darkterror het volgende:
Bij mij draait het spel vet brak
Ik had eerst alles op zijn hoogst, behalve resolutie die stond op 1024*768, maar als ik alles op zijn laagst zet schokt het nogTerwijl GTA3 en andere nieuwe spellen goed draaien.
Verwijderd
Ik had een vraagje over de eindbaas. Zal misschien al eerder besproken zijn, maar ik heb geen zin om het hele topic door te spitten.
Hoe moet je die helikopter, waar de eindbaas in zit kapot schieten. Ik heb de moters van de helikopter vol lood gepompt en ze branden nu, maar ze willen niet kapot. Hoeveel kogels ik er op schiet, hij gaat maar niet kapot.
Hoe moet je die helikopter, waar de eindbaas in zit kapot schieten. Ik heb de moters van de helikopter vol lood gepompt en ze branden nu, maar ze willen niet kapot. Hoeveel kogels ik er op schiet, hij gaat maar niet kapot.
Ik kan die rode key card niet vinden op de Seyward Star,
weet iemand waar die ligt?
weet iemand waar die ligt?
Verwijderd
He Gunner.
Die keycard vindt je in 1 van die 'slaapkamers' op de onderste verdieping. Je vindt de card in de kamer waar een of ander kapitein ligt te snurken. Op die kamer staat ook een computer met het spel DOOM. Zie je op et beeldscherm.
Die keycard vindt je in 1 van die 'slaapkamers' op de onderste verdieping. Je vindt de card in de kamer waar een of ander kapitein ligt te snurken. Op die kamer staat ook een computer met het spel DOOM. Zie je op et beeldscherm.
Verwijderd
Dat ga ik ook doen. Het schokt gewoon teveel, dan heb ik ook geen zin om het te gaan spelen.Op woensdag 05 juni 2002 20:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vind hem zelf ook tegenvallen, heb GF3 een GIG geheugen en p4 1,6 spel loopt brak, als dit zo blijft breng ik hem morgen terug.
Met die M60 die op 't dak staat de cockpit vol lood pompen... iedere andere plek is kogelverspilling.Op woensdag 05 juni 2002 21:04 schreef SnakeEyes het volgende:
Verwijderd
Het is goed dat ik dat ff weet, Maar die andere heli ( op het dak van het ziekenhuis ) moest je wel kapotmaken d.m.v. de moters kapotschieten.
ik heb net LEGAAL <-- ja echt sof II gekocht maar bij 8% install loopt de pc helemaal vast.
kep een plext40X dus het lijkt me dat ut daar niet aan ligt. weet iemand dit?
tis namelijk wel een super strak spel (kep hem namelijk ook al il-legaal
)
zo goed stelletje zeuren
tis namelijk wel een super strak spel (kep hem namelijk ook al il-legaal
zo goed stelletje zeuren
Motoren moet je uiteraard ook op richtenOp woensdag 05 juni 2002 21:48 schreef SnakeEyes het volgende:
Het is goed dat ik dat ff weet, Maar die andere heli ( op het dak van het ziekenhuis ) moest je wel kapotmaken d.m.v. de moters kapotschieten.
Ehm, krijg je een foutmelding te zien?Op donderdag 06 juni 2002 00:14 schreef johnny.xxx het volgende:
ik heb net LEGAAL <-- ja echt sof II gekocht maar bij 8% install loopt de pc helemaal vast.
tis namelijk wel een super strak spel (kep hem namelijk ook al il-legaal)
zo goed stelletje zeuren
nee helemaal niets gaat gewoon niet verder ook geen hd activiteit meer nietsOp donderdag 06 juni 2002 00:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ehm, krijg je een foutmelding te zien?
Verwijderd
Hoe roteer ik die maps bij een dedicated server? Hij wil steeds dezelfde map draaien. Zie niet waar ik dat instellen moet.
Verwijderd
Dat probleem had ik dus ook.Op donderdag 06 juni 2002 00:14 schreef johnny.xxx het volgende:
tis namelijk wel een super strak spel (kep hem namelijk ook al il-legaal)
zo goed stelletje zeuren
Eerst de illegale versie helemaal verwijdert ( control panel en daarna de folder gedeleted ) en pas daarna deed ie het. Godzijdank wel aan gedacht een back-up van mijn save-games te maken.
Verwijderd
Nou dan maar hier. Je mag blijkbaar geen normale vraag meer stellen op tweakers. Gelijk op slot. Maar goed. Kans op antwoord wordt zo klein op deze manier.
Vraag is dus: hoe je z'on server kan instellen dat ie automatisch de maps roteert aan het eind van de behaalde hoeveelheid frags of tijd. Standaard draait ie dezelfde map steeds in dedicated.
Vraag is dus: hoe je z'on server kan instellen dat ie automatisch de maps roteert aan het eind van de behaalde hoeveelheid frags of tijd. Standaard draait ie dezelfde map steeds in dedicated.
Klopt het zodra je een Gf2 kaartje hebt er veel minder polygonen gebruikt worden dan wanneer je een Gf3/Gf4 kaart hebt? Bij mij zijn namelijk op mijn Gf2 Ultra de gezichten heel erg hoekerig.
Verwijderd
Ik snap niet wat iedereen zit te zeuren dat dit spel slecht speelbaar is.
Mijn systeem:
AMD Athlon 700 mhz.
320 mb sdram 133 mhz.
Geforce 4 mx 440
windows 2000 professional
sounblaster 128
Ik speel het spel met ongeveer 35 fps.
en alles op high
Mijn systeem:
AMD Athlon 700 mhz.
320 mb sdram 133 mhz.
Geforce 4 mx 440
sounblaster 128
en alles op high
Jah, welke resolutie?Op donderdag 06 juni 2002 11:39 schreef Soulmasher het volgende:
Ik snap niet wat iedereen zit te zeuren dat dit spel slecht speelbaar is.
Mijn systeem:
AMD Athlon 700 mhz.
320 mb sdram 133 mhz.
Geforce 4 mx 440
sounblaster 128
en alles op high
Verwijderd
O,ja. De framerates.
Systeem:
Athlon 1.3 Ghz
GFII 32 MB
512 MB SDRAM pc-133
Asus A7V133
WinXP pro
In de multi-play speel ik
Systeem:
Athlon 1.3 Ghz
GFII 32 MB
512 MB SDRAM pc-133
Asus A7V133
WinXP pro
In de multi-play speel ik
edit:
in 1024
met alles aan en de cg_fov op 120 en krijg een heel behoorlijke framerate, namelijk tussen de 30 en 80. Alleen en er erg veel player-models in zicht zijn duikt het onder de 30.
in 1024
Mijn originele SOF2 crashed om de zoveel tijd.
Hij gaat dan fijntjes rebooten.
Systeem:
- AMD Proc 1.2 Ghz
- 512 Mb RAM
- Geforce 4 Ti 4200 Videokaart (nieuwste drivers)
- SB Live Value (nieuwste drivers)
- Via 4in1 drivers (4.38)
- Directx 8.1
- Windows XP Professional
Het spel draait prima met alles aan, gaat lekker vloeiend..totdat...hij gaat booten.
Omdat hij constant reboot heb ik onder de scalability options alles op z'n laagst gezet, nog blijft hij rebooten.
Meer mensen met dit probleem????
Systeem:
- AMD Proc 1.2 Ghz
- 512 Mb RAM
- Directx 8.1
Het spel draait prima met alles aan, gaat lekker vloeiend..totdat...hij gaat booten.
Omdat hij constant reboot heb ik onder de scalability options alles op z'n laagst gezet, nog blijft hij rebooten.
If you can't convince them, confuse them
en de reboot komt alleen voor als je het spel aan het spelen bent of ook "gewoon" als je niet aan het spelen bent ? spontane reboots lijkt me eerder een bios update handiger ...Op donderdag 06 juni 2002 22:01 schreef Tampert het volgende:
Mijn originele SOF2 crashed om de zoveel tijd.
Systeem:
- AMD Proc 1.2 Ghz
- 512 Mb RAM
- Directx 8.1
The Chief
Aargh, wil ik na de controlroom om de trein aan de gang te krijgen, staan daar 2 ventjes. eentje loopt richting trap en de ander blijft er stilstaan.
Ik knuppel die tweede dood met m'n kolf van het geweer, wil ik die andere guard neerknuppelen, gaat het alarm... vaak krijg ik ook niet eens de kans.
Ik knuppel die tweede dood met m'n kolf van het geweer, wil ik die andere guard neerknuppelen, gaat het alarm... vaak krijg ik ook niet eens de kans.
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Hoe ik het heb gedaan:Op donderdag 06 juni 2002 23:02 schreef Tatsu het volgende:
Aargh, wil ik na de controlroom om de trein aan de gang te krijgen, staan daar 2 ventjes. eentje loopt richting trap en de ander blijft er stilstaan.
Je miet het een beetje timen...kies een bepaald moment uit.....
Zorg ervoor dat dat ene mannetje weer terug loopt naar de trap..als hij voorbij dat andere(stil staande)mannetje is gooi je een mes door zijn kop, zorg ervoor dat ie meteen dood is, dûh, en vervolgens steek je die andere overhoop.
maar het kan altijd anders maar zo dee ik het
Alleen tijdens het spelen van SOF2 gaat ie bootenOp donderdag 06 juni 2002 22:57 schreef Chief_B het volgende:
[..]
en de reboot komt alleen voor als je het spel aan het spelen bent of ook "gewoon" als je niet aan het spelen bent ? spontane reboots lijkt me eerder een bios update handiger ...
Ik heb dus dat SOF2 af en toe gewoon naar de desktop crashed op win2k... In praag dat je met zo'n truck rijdt en adnere trucks van de weg moet knallen (phear me! MWHAHAHA) maar goed, op het laatste stukje crasht ie weg en dan ziet mijn desktop er uit alsof ie wekenlang niet in de zon is geweest... Win2k zegt: Sof2.exe (weet ff de naam niet) heeft fouten gegenereerd. Ik heb oude & nieuwe drivers geprobeerd (ik heb een standaard GF4 MX440) van de nvidia site, ik heb de nieuweste BIOS flash en de CRC's van de bestanden op de harde schijf komen 100% overeen met die van op de CD, geen verklootte file te vinden dus.
Wat ik wil zeggen, ik wacht met smart op een patch voor de retail... SCHIEEEEEEEEEEEET OP!
Wat ik wil zeggen, ik wacht met smart op een patch voor de retail... SCHIEEEEEEEEEEEET OP!
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Zojuist heb ik m'n BIOS maar ff geflashed.
Toen deed hij het bijna 3 kwartier goed zonder te booten!
Hele vooruitgang al, maar nog niet helemaal goed dus
Toen deed hij het bijna 3 kwartier goed zonder te booten!
Hele vooruitgang al, maar nog niet helemaal goed dus
Verwijderd
Ik weet niet of het voor SOF2 ook opgaat, maar zet je desktop instellingen (Windows) eens op 16-bit voordat je gaat spelen . .
Moet dat incl of excl aanhalingstekens???Op donderdag 30 mei 2002 21:54 schreef Saekerhett het volgende:
E:\Games\SOF2\SoF2.exe +set sv_cheats 1
Hmmmzz, hier werkt het wel...
Probeer anders eens een new game te starten, en kijk dan of ze werken, had ik ook bij RTCW bv, en toen ineens deden de loadgames het wel
Jij hebt het zeker ongeveer zo:Op vrijdag 07 juni 2002 11:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Moet dat incl of excl aanhalingstekens???
"C:\Program Files\Soldier of Fortune 2\sof2.exe"
Die haakjes krijg je omdat je spaties in de bestandsnaam hebt, je moet het dan als volgt doen:
"C:\Program Files\Soldier of Fortune 2\sof2.exe" +set sv_cheats 1
Dus gewoon die regel erachter voegen, buiten de haakjes dus.
Suc6!
in de console van het spel (shift + ~):
setrandom sv_cheats 1
dan kan je god, give all, no clip etc doen
setrandom sv_cheats 1
dan kan je god, give all, no clip etc doen
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Ik heb ook wat problemen met de textures zoals je hieronder kan zien:

Ik heb al geprobeerd om de textures0.pk3 opnieuw de kopieren maar het heeft geen effect
Ik heb de Retail versie.

Ik heb al geprobeerd om de textures0.pk3 opnieuw de kopieren maar het heeft geen effect
Ik heb de Retail versie.
Mn topic is closed dus ik zet mn zegje hierzo maar:
Ik zit intensief SOF 2 te spelen maar wat is nu het geval, ik zit nu in Hong kong in de haven en ik kom er niet uit, ik heb iedereen neergeknalt, maar ik kan niet verder (ik verdenk een afgelegen steegje met een dichtgetimmerd raam) de andere kant kan je er ook niet uit, misschien dat er iemand is die mij kan helpen?
Ik zit intensief SOF 2 te spelen maar wat is nu het geval, ik zit nu in Hong kong in de haven en ik kom er niet uit, ik heb iedereen neergeknalt, maar ik kan niet verder (ik verdenk een afgelegen steegje met een dichtgetimmerd raam) de andere kant kan je er ook niet uit, misschien dat er iemand is die mij kan helpen?
edit:
Ik ben eruit gekomen, ik ben mn pc opnieuw opgestart (geheugens geleegd) en nu kan ik de plankies wel kapot schieten, heel raar overigens er zitten wel bugs in het spel (helaas)
Ik ben eruit gekomen, ik ben mn pc opnieuw opgestart (geheugens geleegd) en nu kan ik de plankies wel kapot schieten, heel raar overigens er zitten wel bugs in het spel (helaas)
Verwijderd
Nja, zit op identiek dezelfde plaats ...
En ik kom er ook niet uit
Dus alle hulp is hier ook welkom
En ik kom er ook niet uit
Dus alle hulp is hier ook welkom
Je kan die gebouwen in en dan op de bovenste verdieping op zo'n reclamebord overspringen dat aan het gebouw aan de overkant vast zit. Zit je dan in dat gebouw, dan moet je weer naar een ander gebouw overjumpen en dan kan je daar van een trapje af wat aan het balkon grenst...
Dacht ik (heb het al uitgepseeld, maar ik weet niet meer prefief hoe het zat
)
Dacht ik (heb het al uitgepseeld, maar ik weet niet meer prefief hoe het zat
Hmmmz... Ik zit vast op de Sea Ward Star (of zoiets). Keycard heb ik gevonden, maar ik zie geen mogelijkheid om naar boven te komen zonder gezien te worden?
En als ik helemaal naar de voorkant van het schip ga om die container te verplaatsen, lukt me dat wel, maar dan komen er allemaal ventjes aan die alsnog alarm slaan...
Wat doe ik fout?
En als ik helemaal naar de voorkant van het schip ga om die container te verplaatsen, lukt me dat wel, maar dan komen er allemaal ventjes aan die alsnog alarm slaan...
Wat doe ik fout?
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
je kan volgens mij deze missie niet in stealt volbrengen ... heb hem gewoon uitgespeeld met het alarm aanOp vrijdag 07 juni 2002 20:23 schreef Moartn het volgende:
Hmmmz... Ik zit vast op de Sea Ward Star (of zoiets). Keycard heb ik gevonden, maar ik zie geen mogelijkheid om naar boven te komen zonder gezien te worden?
Wat doe ik fout?
The Chief
Verwijderd
valt nog wel meeOp vrijdag 07 juni 2002 13:29 schreef 4hp het volgende:
Ik heb ook wat problemen met de textures zoals je hieronder kan zien:
Ik heb de Retail versie.