Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Verwijderd
Het is maar wat je lekker vindOp woensdag 22 mei 2002 13:48 schreef Thaphool het volgende:
[..]
De verwonding aan de bovenkant van de hand wordt schijnbaar veroorzaakt door het zweepje.
Krijg je strax nog problemen om je biertje vast te houden en dat kan toch nooit de bedoeling zijn
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
dat vond ik wel vet toen...
of was t toch een andere film?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
dat zegt ik net... tenk joeOp woensdag 22 mei 2002 14:12 schreef PcDealer het volgende:
Doet me denken een 007 met World Domination.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hehe volgens mij is ie wel echt.....inkoop actie ?
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Scheelt twee minuten... Behalve hier reageren doe ik wel meer dingen. Sorry als je vind dat ik dubbelpost.Op woensdag 22 mei 2002 14:15 schreef Phusebox het volgende:
[..]
dat zegt ik net... tenk joe
Op woensdag 22 mei 2002 15:03 schreef Dinictus het volgende:
Ben benieuwd waneer het eerste fokke en sukke stripje hierover komt.
waar van internet haal je die vandaan dan?
het is volgens mij wel echt... misschien iets voor examenkandidaten volgend jaar? "leuke" examenstunt leraren laten spelen
ze hebben het ook over kunst blablabla, ik kan geen duits...
en het zweepje mept van boven, de stroom en hitte van onder.
net de filmpjes gekeken. Staat helmet muziek onder 1, wel beetje verneukt...
Ja ik zat ook al te kijken hoe die z'n hand houdtOp woensdag 22 mei 2002 13:34 schreef ItSnows het volgende:
Had die verwonding niet aan de binnenkant van zijn hand moeten zitten?
Hoax!? Lijkt me wel
The devil is in the details.
Op Wired.com is een artikel verschenen over 2 Duitse studenten die een wel heel bijzonder apparaat hebben gemaakt, de Painstation.
Met de machine gaan de studenten terug naar de roots van het gamen, je kunt er namelijk alleen Pong mee spelen. Het spel is wel iets veranderd, als een speler namelijk de bal mist ervaart hij dit door een pijnschok. Aan de hand van de hoeveelste misser en waar de bal raakt wordt er een elektrische schok, een stomp of met behulp van hitte de linkerhand van de speler geprikkeld. De speler bij wie de pijn als eerste ondragelijk wordt verliest de game.[..]
Sony heeft de machine inmiddels ook opgemerkt en dreigt met een rechtszaak als de studenten niet snel een andere naam kiezen voor hun speeltje. Vorig jaar wisten we je al te berichten over de Bio Force, maar dit project is inmiddels in de koelkast gezet door Mad Catz.
Voor meer informatie over het project en de mening van Eric Zimmerman erover kun je doorsurfen naar Wired.
De naam PAINSTATION is nl een hele voor de hand liggende naam voor zo`n ding en om nu alles wat maar een beetje in de buurt komt qua naam te gaan lopen aanklagen
Dan kunnen de engelse spporwegen Sony wel aanklagen omdat zij als eerste een 'TRAINSTATION' hadden.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Jah, das in segaworld. Heel erg kicke... Het deed echt ongelofelijk pijn... maar ik heb wel gewonnen :-)Op woensdag 22 mei 2002 12:53 schreef Pete_Sampras het volgende:
Ik heb in London ook zoeits dergelijks gezien (wel minder erg).
Een kast van star Trek, iets met een BORG invasion.
Je moet dus tegen de computer (of andere speler) spelen.
Je moet een staaf zo hard mogelijk vasthouden om te winnen.
Die staaf beweegt steeds harder heen en weer en is drukgevoelig. Dat doet dus ook erg pijn aan je handen.
Er gaat een meter lopen en degene die het eerst de top heeft bereikt wint.
(Nu ik erover nadenk klinkt het wel erg kinky)
Anyway, ik ken genoeg mensen (waaronder medetweakers) die wel kicken op pijn... Als je ziet hoe hard die elkaar slaan...
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Old school gamer met een lag en een traan.
Leuk om met je vriendin te spelen.
Time is never wasted when you're wasted all the time.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
The devil is in the details.
Verwijderd
Dat was Never Say Never Again, en die tellen we niet mee als Bondfilm.Phusebox schreef op 22 May 2002 @ 14:10:
is toch ook bij een jamesbond film of niet?
dat vond ik wel vet toen...
of was t toch een andere film?

[Niet HK achtig bedoeld]
Hoe sick kun je zijn...
[ Voor 22% gewijzigd door Qylos op 26-01-2003 14:56 ]
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
dat word wat als je iemand met een uzi te lijf gaatDa Monkey schreef op 26 januari 2003 @ 15:02:
vond het wel een grappige uitvinding. Moeten ze doen bij sof2 ofzo elke kogel is een zweepslag
en wat zouden ze doen bij een aanslag met een rocket laucher??
gewoon met een hamer keihard op je hand rossen.Solid Seal schreef op 26 januari 2003 @ 17:44:
[...]
dat word wat als je iemand met een uzi te lijf gaat
en wat zouden ze doen bij een aanslag met een rocket laucher??
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
Rolf Wouters toch?Morph666 schreef op 26 January 2003 @ 14:07:
dat was gister avond op nederland 1. Met die presentator van uhm.... tjah hoe heet hij nou oook al weer.
[ Voor 18% gewijzigd door Erkens op 26-01-2003 19:44 ]
Verwijderd
jah idd! anders heb je binnen de kortste keren allemaal ziektesErkens schreef op 26 January 2003 @ 19:13:
Ik vraag me af of dat ding schoon gemaakt wordt, er zit toch bloed aan dat "sweepje".....
die mensen zijn toch al vrij ziek die het spelen
op zich wel leuk idee..
duur woord hé?
heb je wel na een tijdje dat niemand meer tegen je wil spelen als je erg goed bent
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Wel een leuk idee,ff kijken wie de meeste uithouding heeft he.Ik zou het wel eens willen spelen iig
Het concept is echter al oeroud: Wie kent dat spelletje niet van "Slaan-en-wegtrekken" waarbij iemand de ander net zo lang op de knokkels mag rossen, totdat hij misslaat. Daarna is de ander aan de beurt en zo voorts.
Ook het bekende flippo-schieten-op-knokkels is erg pijnlijk
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
ik heb wel een keer een iets aardiger spelletje gezien, daarin speelde je iets tegen Uncle Fester en kreeg je nep stroomschokken, dan ging een handvat op 1 of andere hoge frequentie trillen. Daar gingen je handen dus niet van bloeden.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
lees de draad eensSebazztiaan schreef op 26 januari 2003 @ 23:27:
Dit was dus gister op TV bij Rolf Wouters he, het is dus GEEN hoax!
Persoonlijk zou ik nooit willen spelen op dat ding, als ik pijn wil loop ik wel heel hard tegen een muur aan ofzo
There is no magic.
het zou mij wel een kick geven..dit soort dingen zijn altijd leuk op feestjes waar iedereen wat op heeft..The Will schreef op 26 January 2003 @ 23:53:
tjAb: Het zou wel leuk zijn als je bij je reply ook wat argumenten geeft.
Persoonlijk zou ik nooit willen spelen op dat ding, als ik pijn wil loop ik wel heel hard tegen een muur aan ofzo
tenminste..ik kom vaak op feestjes waar het meestal wel ruig aan toe gaat als iedereen wat op heeft...tsja..vind het gewoon wel geinig om wat dingen uit te halen...
en wat pijn erbij..tjsa..das de kick
beetje vaak tsja....maar tsja....moeilijk uit te leggen zoiets
[ Voor 6% gewijzigd door tjAb op 27-01-2003 00:27 ]
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
uhm...
Verwijderd
hij staat nu ergens op een beurs in nederland.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2003 18:31 ]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
En daar kick je een maanden oud topic voorVerwijderd schreef op 03 October 2003 @ 18:30:
de painstation was net bij editie NL op rtl4, wel een kewl apparaat eigenlijk
Ding is ook al eens eerder op tv geweest, bij Rolfs antwoordapparaat...
alleen mag de hitte en de stroom wel wat lager (zodat je geen blaren ed krijgt)
This space is occupied
In ieder geval lijkt het mij wel een kick. Pijn is ondergewaardeerd.
Great minds think in parallel gutters.
Och, mensen die dan niet echt hun best doen geven gewoon sneller op. De echte bikkels kunnen de volgende dag (of diezelfde dag nog) naar de dokter of Beverwijk.TheEvilCuber schreef op 03 October 2003 @ 19:26:
dit lijkt me echt een cool ding, niet eens omdat het pijn doet, maar gewoon omdat het dan wat serieuser word (je MOET je best wel doen ander leid je pijn)
alleen mag de hitte en de stroom wel wat lager (zodat je geen blaren ed krijgt)

Het idee is om zo snel mogelijk van de boomstam af te komen. Als je te laat bent loop je wat schade op.
Je kan het op een LAN party spelen, met een ongekend aantal spelers. Maar het is wel om de beurt..

Dat wordt vette pret
Overigens kan je met de nieuwe Painstation X ook videofilms opnemen terwijl je bezig bent met loskomen.
|>
netgamez staat ieVerwijderd schreef op 03 oktober 2003 @ 18:30:
de painstation was net bij editie NL op rtl4, wel een kewl apparaat eigenlijk
mischien vinden zommige mensen t leuk maar ik sla t over..
Bier, Whiskey en Metal!!
Ken ik nietSimon schreef op 04 October 2003 @ 16:07:
Dat Painstation is net als het 'muntje schieten', na een tijdje bloed je gewoon.. Redelijk sick...
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
doet me denken aan zo'n james bond filmVerwijderd schreef op 22 May 2002 @ 12:39:
Ik kwam gisteren al zappend op TV op Prosieben terecht (duitse zender) Hier hadden ze het over de "painstation"; een game waarbij twee spelers een spelletje pong tegen elkaar spelen en gestraft worden dmv stroomstoten, hitte en zweepslagen. Iemand verliest zodra hij / zij de pijn niet meer kan verdragen (soms met grote wonden op hun handen!)
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dit iets vernieuwends voor de game scene of is meer iets voor in een duistere SM kelders?Mij gaat dit persoonlijk iets te ver...
voor meer informatie omtrent de painstation:
http://www.khm.de/~morawe/painstation/painstation_eng.html
Verwijderd
die vergelijking maakten ze dus ook op tv gister, zag je dat stukkie dat james op de grond werd geblast door de computer
Dat betekent dus dat je tegenover elkaar gaat zitten, je knokkels op tafel legt en je tegenstander zo hard mogelijk een munt er tegenaan laat schieten. Diegene die het eerst opgeeft verliest. Als je het lang genoeg volhoudt liggen je knokkels open.
As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen
Och , het is voor de lol he. Jackk-ass nadoen is gevaarlijkerbazs2000 schreef op 04 October 2003 @ 18:31:
Na ieder potje spelen mag dat ding wel gedesinfecteerd worden, wat denk je met al die wondjes? Dat kan nog leuk worden en daar heb ik nog niemand over gehoord. Ik heb ook doe uitzending gezien en ik vond het op zich wel een goed idee, al zou het moeten blijven bij het geven van stroomstoten. Daar zul je geen open wond van krijgen en dus ook geen bacteriële besmettingsbron van alle stukjes huid/bloed wat er achter blijft.
Een aantal vrienden van me hebben er op gespeeld en het lijkt erger dan het is hoor.. ze hadden inderdaad flinke striemen lopen en een rode hand van de hitte, maar geen grote gapende wonden na 5 min spelen
Verder lagen er ook doekjes met alcohol bij om te ontsmetten
Verwijderd
Je gaat met een paar vrienden naar zo'n ding toe.. iedereen lol
Sjah.. paar plekken op je handen.. Maar je hebt er zeker weten lol van
[ Voor 14% gewijzigd door Icingdeath op 05-10-2003 14:21 ]
Verwijderd
Verwijderd
Is toch lache om met vrienden te spelen? Hoe beter je bent in het spel hoe meer pijn je vrienden krijgen. Lijkt me wel wat om een keertje te doen.
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Verwijderd
Ik kan me nog uit een recent verleden (3 jaar geleden) herinneren dat we veel plezier beleefde an een gewoon spel dat multiplayer opties had (Goldeneye voor de N64 anyone
Pijn is niet fijn
...daar kun je tenminste zitten
Flap
kickAlabama_man schreef op 05 October 2003 @ 16:00:
kick
Is toch lache om met vrienden te spelen? Hoe beter je bent in het spel hoe meer pijn je vrienden krijgen. Lijkt me wel wat om een keertje te doen.
Eej Alabama_man jij ook hier
Moeten we cker een keer met zn allen doen
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
Spuit 11Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 12:38:
Het is geen HOAX. Bij een spelprogramma van Rolf Wouters op een nederlandse zender is waren de makers een keer uitgenodigd. Dat wil niet zeggen dat je dit ding gewoon in de winkel kan kopen.
Flap
dit is niet waar!!/TheDuke\ schreef op 05 oktober 2003 @ 15:35:
Heb er even op gespeeld en het valt best mee. Na een tijdje gaat het best irriteren enzo,maar het gaat meer om de lol er van. Op Netgamez stond de machine gelockt tot een pijngrens van 200, al schijnen er mensen te zijn die 600 hebben gehaald (echte pijn)
ik heb mensen zien spelen tot 380, en hoorde ook van mensen tot 600 (alhoewel ik dat niet zelf gezien heb) het kan zijn dat ze hem gelocked hebben later, maar op donderdag en vrijdag was hij dat nog niet. (zaterdag en zondag kan het best zijn)
trouwens de gene die je hier ziet, is de oude versie. de nieuwe heeft ook nog een een een groter speelveld, en ziet er wat anders uit aan de bovenkant.
[ Voor 12% gewijzigd door Wiebbe op 06-10-2003 13:32 ]
Oh noes.. No more TreinTijden :(
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
bij iedere nieuwe user wordt de kast ontsmet... en er zijn meer kasten van want de kast op het plaatje in de startpost is anders dan die ik op tv zag.ReCreator schreef op 06 October 2003 @ 14:23:
Heheh vind het ding wel grappig, maar dit zal sowieso nooit in een arcadehal komen te staan... Stel dat iemand met een besmettelijke zieke jouw voorging tot op t bot zeg maar.. En jij bent toevallig ook een bikkel die doorgaat en dus ook een enge ziekte krijgt...Er bestaat geloof ik maar 1 kast van, en ik vind het maar onhygienisch...
Dat ontsmetten lijkt me wel wat jah... Die kast die ik hier zie is idd anders dan die ik een hele tijd terug bij Rolf Wouters zag... maar tlijkt me toch niks....Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 15:19:
[...]
bij iedere nieuwe user wordt de kast ontsmet... en er zijn meer kasten van want de kast op het plaatje in de startpost is anders dan die ik op tv zag.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
ik pong je d'r uit!!bAdmuTs schreef op 06 October 2003 @ 12:37:
[...]
kick
Eej Alabama_man jij ook hier
Moeten we cker een keer met zn allen doen
Verwijderd
maar als ik dit zie vind ik het aardig sick
Verwijderd
*headshot*
echt wel leuk om te proberen, en ja.. je kunt zo ver gaan als je zelf wilt!