"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
Hmmm aparaatje was ook op netgamez 2003B is wel kewl om te zien,... niet om zelf te doen uiteraard
ik pong je d'r uit!!bAdmuTs schreef op 06 October 2003 @ 12:37:
[...]
kick
Eej Alabama_man jij ook hier
Moeten we cker een keer met zn allen doen
Verwijderd
zijn mensen die die shit spelen niet bang voor ziekts als aids enzo? ik vind het een beetje een ranzig apparaat.
als het wat milder was, dus niet 2de graads brandwonden en blijvende littekens dan had ik kick gezegt,
maar als ik dit zie vind ik het aardig sick
maar als ik dit zie vind ik het aardig sick
Hmm, ding stond ook op netgamez, heb er maar niet teveel naar gekeken vond het ook een beetje sick. Staat volgens mij op gamevillage in 1 van de galleries een foto van een meisje dat dat gedaan had echt dikke wond op de bovenkant van haar hand, sicke shit.
Verwijderd
Ik vind het echt ziek...kijk...het zou wel leuk zijn als je met vechtspelletjes iets voelt, maar dit is wel erg triest hoor...
*headshot*
*headshot*
mij lijkt het wel gaaf! zeker vernieuwend!
echt wel leuk om te proberen, en ja.. je kunt zo ver gaan als je zelf wilt!
echt wel leuk om te proberen, en ja.. je kunt zo ver gaan als je zelf wilt!
Mja ik von ut @ NG alleen maar leuk om naar te kijken, voor 5 minuten, dan heb je het wel gezien, maar om 't zelf te doen lijkt me nix
Beetje jammer dat er geen ervaringen in dit topic staan van mensen die het daadwerkelijk geprobeerd hebben. Ben wel benieuwd hoe het daadwerkelijk @ NGZ ervaren is, niet alleen "van horen en zeggen"