Op woensdag 22 mei 2002 12:00 schreef HS het volgende:
trouwens, weet iemand al hoe t zit met de politie enzo, welke ster wat in houd
ik zag al ergens wegblokades in een screenie, ik heb een ME busje gezien (of SWAT?), ik heb gister zelf tijdens t spelen enkel een heli gehad en een hele hoop politie wagens...
maar zit de FBI er weer in, of t leger? of wat?

Weet ik niet precies.. ik heb ook al een heli achter me aan gehad, maar verder kwam ik niet, IMO zijn de cops echt VEEL beter dan in gta 1... das wel kut soms, ze zijn echt goed. ze rijden je heel snel klem enzo, het is best moeiljk!![quote]
ennuh, wat ik nog koeler zou vinden, misschien iden voor volgende gta?

- overvallen
dat je als je gewoon aan t normaal spelen bent dat je dan gewoon winkels kan overvallen; je heb geld nodig dus je overvalt ff een bank; of je heb health nodig dus je overvalt ff een supermarkt

Je kan wel een hoer neuken, komt er healt bij

- pasagiertje spelen
en dat je ook als pasagier in een bus/taxi kan gaan, (om die vervolgens te kapen ofcoz) en dat je ook treinen kan kapen... dat je dus door de trein kan lopen; naar de machinist; kill m en neem t stuur over
op het volgende station staat dan wel een heel swat team je op te wachten

Je kan wel in de trein zitten jah..
- gijzelingen
dat je gewoon mensen kan gijzelen zodat de politie wat beter oppast met wat ze doen; misschien zou je dan zelfs zo'n negotiator moeten zien dat je geld/vervoer/etc kan eisen... dat zou echt koel zijn, de ene keer krijg je je zin terwijl de andere keer een heel swat team je overvalt
Tjah..

- bende vormen
dat je gewoon mensen (lees, members van je bende) mee kan nemen, die je overal mee helpen: ook het gijzelen, overvallen enzo
Dat was in GTA II al.. misschien nu weer, tot nu toe nog niet gezien maar lijkt me wel.
- meer gebouwen inkunnen
sja ik weet t, zou een heel zwaar spel worden, maar zou het niet erg koel zijn als je elk gebouw gewoon in kon; vlucht een flat in, je rent naarboven met de politie op de hielen, de achtervolging gaat door over de daken met een heli boven je, je ziet een trein rijden, jumped op het dak etc
Ik ben al wel wat gebouwen in geweest hoor..echt in
- meerdere banen aan kunnen nemen
ik heb al begrepen dat je in een ambulance / politiewagen / taxi missies uit kan voeren, maar een baan als huurmoordenaar (steeds mensen liquideren) of een baan als limodriver van een maffiabaas, of vrachtwagen chauffeur ofzo

sorry, wou ik ff kwijt

misschien zitten er al dingen van in gta3 maar dis een beetje wat voor mij op het verlanglijstje staat

Same here