Bedankt
Ohh.. ok.. heel mooiOp woensdag 22 mei 2002 10:47 schreef SyDrome het volgende:
NeGgix is geen nuke.. ik gebruik em zelf ook..
Maar ik moet naar sko0l
yooooo
Mario Kart FC 1590-4774-1019
De Engelse versie van die fix downloaden...
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/EN-US/Q306676_WXP_SP1_x86_ENU.exe
Have phun!
woei! dit gaat weer lekker voer worden voor mijn gf4 
edit: Nee! ik heb geen adres waar je het kan halen, dus Nee! kom het niet bij me vragen
sorry dat dit moest maar ik word lastiggevallen
)
edit: Nee! ik heb geen adres waar je het kan halen, dus Nee! kom het niet bij me vragen
sorry dat dit moest maar ik word lastiggevallen
Ik heb nu net gta3 opgehaald bij een gast, maar hij draait voor geen meter. Wat is het beste om nu te doen, nu geheugen of zo..? 
Pentium 3 500 mhz
Riva TnT 2 32 mb
196MB
Het staat ook bij mijn specs hier onder..
Pentium 3 500 mhz
Riva TnT 2 32 mb
196MB
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Misschien dit topic doorlezen en die fixes installeren?Op woensdag 22 mei 2002 10:56 schreef _VooDooMen_ het volgende:
Ik heb nu net gta3 opgehaald bij een gast, maar hij draait voor geen meter. Wat is het beste om nu te doen, nu geheugen of zo..?
Pentium 3 500 mhz
Riva TnT 2 32 mb
196MB
🌞🍃
Graphic options --> TRAIL OFF zettenOp woensdag 22 mei 2002 10:56 schreef _VooDooMen_ het volgende:
Pentium 3 500 mhz
Riva TnT 2 32 mb
196MB

Weet iemand nog misschien waar ik die bestuurbare autootjes kon vinden? Ik geloof dat het ergens in de buurt van kenji was maar zeker weten doe ik het niet meer . (ps2 versie trouwens)
TMAXTINT
Verwijderd
'Op woensdag 22 mei 2002 10:56 schreef _VooDooMen_ het volgende:
Pentium 3 500 mhz
Riva TnT 2 32 mb
196MB
Het systeem is gewoon niet snel genoeg
denk idd niet dat het bij jou lekker gaat lopen, veels te zwakke videokaart, dat is wel de bottleneck in je systeem.Op woensdag 22 mei 2002 11:07 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[..]
'
Het systeem is gewoon niet snel genoeg
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Is goed in verhouding hoorOp woensdag 22 mei 2002 11:08 schreef Damian het volgende:
[..]
denk idd niet dat het bij jou lekker gaat lopen, veels te zwakke videokaart, dat is wel de bottleneck in je systeem.

Maar euh iemand al enig nieuws over replays ?
Kun je die bewerken ? Saven als mpg of avi ?
Want ik heb een enorm idee

Woei!
(missie waarin je de auto van een mannetje moete slopen, check ook de ondertitel van het restaurant
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Verwijderd

800x600 16 bits
ik draai hem op een PII350 mhz 384 ram geforce 2 mx 200. Ik vind de kleuren behoorlijk donker, voor de rest loopt hij vloeiend behalve als ik een end de lucht in kijk. Naar die wolken krabbers. Maar ik ben al lang blij dat hij het doet!
Verwijderd
Lampie naar opties gaan dan video... dan resolutie selecteren als je de goeie hebt met de muis klikken dan word je screen naar je gewenste resolutie gezet.Op woensdag 22 mei 2002 10:16 schreef Lampie het volgende:
Vaag.. hij wil bij mij de resolutie niet veranderen, hij blijft de hele tijd op 640x480..
[afbeelding]
SPEL IS ECHT ZOO KOEL
Zal trouwens een kijken of ie het ook een beetje soepel doet op mijn 2de pc, zit een p3 1 gig in met een Geforce 1 256, 32 MB DDR, maar zit maar 128 mb ram in. Dus ik zie het zwaar in
Zal trouwens een kijken of ie het ook een beetje soepel doet op mijn 2de pc, zit een p3 1 gig in met een Geforce 1 256, 32 MB DDR, maar zit maar 128 mb ram in. Dus ik zie het zwaar in
jij geeft me weer moedOp woensdag 22 mei 2002 11:12 schreef BlackjackBoZ het volgende:
[afbeelding]
800x600 16 bits
ik draai hem op een PII350 mhz 384 ram geforce 2 mx 200. Ik vind de kleuren behoorlijk donker, voor de rest loopt hij vloeiend behalve als ik een end de lucht in kijk. Naar die wolken krabbers. Maar ik ben al lang blij dat hij het doet!
heb zelf een 500@550 met ook 348 ram. dus moet te doen zijn : dan maar low detail
dus...
Verwijderd
edit:/Op woensdag 22 mei 2002 10:50 schreef Juggernaut het volgende:
niet echt. En zo boeiend en moeilijk is het niet om dat ding te vindenOp woensdag 22 mei 2002 11:20 schreef DazZta het volgende:
nou bravo , haal je download snelheid ff weg , hebben we allemaal niks aan

niet zo slim dat nu hier te roepenOp woensdag 22 mei 2002 11:18 schreef Thug_powah het volgende:
[..]
ik wel een heerlijke ftp @120 kb/sec maar je krijg m tog nie :D:D:D
Verwijderd
Hij loopt voor geen meter bij mij aan mijn specs kan het toch niet liggen denk ik:
P4 1,5 Ghz
768MB RAM
Geforce 2 MX 400 64MB
loopt nog niet lekker op 800*600@16
Ik heb geen last van dubbelzien en heb trail al uitstaan.
Wat kan ik hier nog aan doen??
Ik draai WinXP met alle updates.
P4 1,5 Ghz
768MB RAM
Geforce 2 MX 400 64MB
Verwijderd
niet Quote`enOp woensdag 22 mei 2002 11:22 schreef Verstappen het volgende:
[..]
niet zo slim dat nu hier te roepen

probeer alle options in je graphic menu eens uit te zetten. Hielp bij mij ookOp woensdag 22 mei 2002 11:23 schreef WiLL K. het volgende:
Hij loopt voor geen meter bij mij aan mijn specs kan het toch niet liggen denk ik:
P4 1,5 Ghz
768MB RAM
Geforce 2 MX 400 64MB
Ik ken iemand die mail heeft.
Zijn er mensen die hem gekocht hebben en zo ja, wat 'krijg' je erbij? (iemand had gisteren ergens een plaatje maar dat ben ik kwijt
).
Is het een DVD doosje of een 'echte' bijv?
Zijn er mensen die hem gekocht hebben en zo ja, wat 'krijg' je erbij? (iemand had gisteren ergens een plaatje maar dat ben ik kwijt
ik nietOp woensdag 22 mei 2002 11:25 schreef IceStorm het volgende:
Ik ken iemand die mail heeft.
Zijn er mensen die hem gekocht hebben en zo ja, wat 'krijg' je erbij? (iemand had gisteren ergens een plaatje maar dat ben ik kwijt).

En hijs toch pas morgen uit
Verwijderd
was het niet overmorgenOp woensdag 22 mei 2002 11:25 schreef neggix het volgende:
[..]
ik niet![]()
En hijs toch pas morgen uit
Zijn er meer mensen waarbij ie af en toe freezed?
Dan blijft het geluid hangen en na een aantal sec. gaat ie weer door?
Dan blijft het geluid hangen en na een aantal sec. gaat ie weer door?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Hehehe lol,Op woensdag 22 mei 2002 10:45 schreef Fallen Angel het volgende:
[..]
FF snel, want ik moet zo werke.
Please zet geen begroeting meer onder je posts dat staat ook in de FAQ
Enneuh, dat saven kun je "thuis" doen. Dus naar dat huisje op je kaart, en dan naar binnen lopen, dan issie gesaved. JE kunt voor je savegame ook 1 auto bewaren die je in de garage kunt zetten naast die deur waar je naar binnen gaat. Die auto is dan beschikbaar na het saven.
kwam je reply tegen op DFF
wist niet dat jij daar ook zat
Verwijderd
dat plaatje was geloof ik van zo'n verrekte amerikaanOp woensdag 22 mei 2002 11:26 schreef DazZta het volgende:
[..]
was het niet overmorgen
Verwijderd
ja, een weerwolf met gta3Op woensdag 22 mei 2002 11:27 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Was dat niet dit plaatje?
Nee maakt nixx uit.. Hou je FTP maar bij je..Op woensdag 22 mei 2002 11:29 schreef Thug_powah het volgende:
maare, ik geef toch geen ftp of weet ik veel wat erbij? of makt dat nix uit?
Mag toch niet hier posten..
Ook nog 2 screenie's van mij:

en ik kan zeggen dat die deviance crack werkt voor het loadprobleem zonder bij effecten!

en ik kan zeggen dat die deviance crack werkt voor het loadprobleem zonder bij effecten!
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Ik denk dat jij de FAQ niet gelezen heb, vooral dit stukje niet.Op woensdag 22 mei 2002 11:29 schreef Thug_powah het volgende:
maare, ik geef toch geen ftp of weet ik veel wat erbij? of makt dat nix uit?
Maarja, dat staat wel uitgelecht in je mail.Waarom steekt iedereen mij de ogen uit met downloadsnelheden van illegale games?
In het verleden was het nogal een trend te laten merken hoe snel en binnen hoe veel tijd je een nieuwe (ILLEGALE) game kon downloaden. Dit is met ingang van deze FAQ dus niet meer toegestaan. Posts als "ik download nu met 700 kb/sec van mijn l33t topsite" worden zonder pardon verwijderd of voorzien van een waarschuwing. Ook het posten van .nfo's in topics is niet noodzakelijk en word als overbodig ervaren.
🌞🍃
Verwijderd
Ik heb alles al vrij laag staanOp woensdag 22 mei 2002 11:24 schreef neggix het volgende:
[..]
probeer alle options in je graphic menu eens uit te zetten. Hielp bij mij ook
performance is echt om te huilen
Ik lees dat heel veel mensen met een Geforce2 een dramatische performance hebben.
Kan iemand dit bevestigen?
Als je de ISO hebt, en je installeert Deamon Tools, dan kun je het spel spelen zonder de crack er over heen te kopieren. Dat is al eerder vermeld in dit topic, maar ik wilde toch even zeggen dat het bij mij iig werkt.
Als het goed is doen dan ook je savegames het..
Wel een zeer strak spel BTW. Met onderstaande specs, loopt het op 1024*768*32 lekker soepel.
Als het goed is doen dan ook je savegames het..
Wel een zeer strak spel BTW. Met onderstaande specs, loopt het op 1024*768*32 lekker soepel.
Topdown view kan ook 

Ik sta stil op dot shot, dus het is een beetje veringezoomed.
(schadeloos rijden lukt nog neit echt, reed een auto in de weg
)

(schadeloos rijden lukt nog neit echt, reed een auto in de weg
Ja dan moet je dus ff die deviance crack installenOp woensdag 22 mei 2002 11:32 schreef Trancentral het volgende:
rete vette game , alleen irritant is die savegame bug
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Ik heb ook een Gf 2 400 MX maar die werkt perfect hoor.. Alleen staat de trial wel uit maar wel 1024Op woensdag 22 mei 2002 11:31 schreef WiLL K. het volgende:
[..]
Ik heb alles al vrij laag staan
Ik lees dat heel veel mensen met een Geforce2 een dramatische performance hebben.
Duh....lees het topic door, oplossing is allang gegeven.Op woensdag 22 mei 2002 11:32 schreef Trancentral het volgende:
rete vette game , alleen irritant is die savegame bug

Zijn er nu meedere steden in het spel of niet 
ik dacht dat er drie waren...
jaa.. 3, elke keer na een zooitje missies gaat er een brug open ofzo waardoor je naar de andere stad kanOp woensdag 22 mei 2002 11:35 schreef Damian het volgende:
Zijn er nu meedere steden in het spel of niet
in 640*480 met alles OFF misschien welOp woensdag 22 mei 2002 11:36 schreef konijn het volgende:
[..]
Zou dat spel ook bij mij kunnen draaien?
Duron 700@800 mhz
voodoo5 5500 agp
640mb ram

Dat ligt hoogstwaarschijnlijk aan de brakke download. Koop em maar in de winkel en dan zie je het verschil.Op woensdag 22 mei 2002 11:31 schreef WiLL K. het volgende:
[..]
Ik heb alles al vrij laag staan
ah kewl.
Iemand die ergens zon plattegrond heeft van de steden, wel zo makkelijk, die staan vast wel ergens in een pdf-je ofzow....
Iemand die ergens zon plattegrond heeft van de steden, wel zo makkelijk, die staan vast wel ergens in een pdf-je ofzow....
Hoe doe je ookalweer de sirene aan in ambulances ed? Het stond linksboven als je voor het eerst in zo'n ding stapt, maar ik lette even niet op
sorry als dit al gevraagd is of irritant wordt.
P3 733mhz
256 mb ram
Ge-Force2 mx 32mb
IIyama 17"
Zou dit 'normaal' draaien op 640x480x32?
P3 733mhz
256 mb ram
Ge-Force2 mx 32mb
IIyama 17"
http://togepi.ddts.net/~phe/gta/maps.htmlOp woensdag 22 mei 2002 11:38 schreef Damian het volgende:
ah kewl.
+ dacht ik, aan je numerieke kant van je bord. mot je wel gewonden ophalen hoorOp woensdag 22 mei 2002 11:40 schreef Chakotay het volgende:
Hoe doe je ookalweer de sirene aan in ambulances ed? Het stond linksboven als je voor het eerst in zo'n ding stapt, maar ik lette even niet op
kan ook met brandweer..
Ik kan nu echt niet meer wachten tot GTA3 in de winkel ligt.
Heb vanmorgen een bekeuring gekregen, omdat ik op de stoep fietste (23 euro!!)
Heb nu een heel sterke behoefte om een half polotiekorps te slachten
Heb vanmorgen een bekeuring gekregen, omdat ik op de stoep fietste (23 euro!!)
Heb nu een heel sterke behoefte om een half polotiekorps te slachten
met TRIAL uit welOp woensdag 22 mei 2002 11:41 schreef Schuey het volgende:
sorry als dit al gevraagd is of irritant wordt.
P3 733mhz
256 mb ram
Ge-Force2 mx 32mb
IIyama 17"

Tis wel lastig he.. ff een topic lezen

Verwijderd
Is de stad een beetje groot? Ik ben hem nu aan het binnenhalen :P!
Ik vind CD 1 trouwens wel een beetje klein (slechts 262 mb is de .bin file)
sorry maar dat heb ik gedaan.Op woensdag 22 mei 2002 11:43 schreef neggix het volgende:
[..]
met TRIAL uit wel
Tis wel lastig he.. ff een topic lezen
MAar kwam gewoon niemand tegen die ongeveer die specs had, en besides ik vroeg echt niet om weer te roepen JA DOE TRIAL MAAR UIT. Ik weet toch ook niet wat voor video-functies er nog meer zijn
cd1 is ook alleen maar voor de installatie. Rest haalt ie van cd 2Op woensdag 22 mei 2002 11:44 schreef Ro2 het volgende:
Is de stad een beetje groot? Ik ben hem nu aan het binnenhalen :P!
En steden zijn groot.
GROOT probleem bij deze 'oldskool' topdown zijn de spoorwegen en andere overkappende wegen. Je ziet hierdoor totaal niks meer. Ook geen pijltjes die laten zien welke kant je oprijdt, zoals in de oude GTA.Op woensdag 22 mei 2002 11:32 schreef Chakotay het volgende:
Topdown view kan ook
[afbeelding]
(schadeloos rijden lukt nog neit echt, reed een auto in de weg)
En daar komt bij dat je hier veel langer onder zoiets rijdt dan in deel 1 omdat ze behoorlijk lange stukken weg overkappen.
Weet iemand hier iets op? Snel overschakelen naar 3rd person view is ook zwaar irri.
Beste zou zijn dat ze doorzichtig werden, netzoals wanneer je in Dungeon Siege in een huisje staat de muren weggaan. Maar ja, dat is zeker te veel gevraagd...
Op woensdag 22 mei 2002 11:45 schreef Schuey het volgende:
[..]
sorry maar dat heb ik gedaan.
MAar kwam gewoon niemand tegen die ongeveer die specs had, en besides ik vroeg echt niet om weer te roepen JA DOE TRIAL MAAR UIT. Ik weet toch ook niet wat voor video-functies er nog meer zijn(nfi)

kan iemand ff een linkje geven voor die patch van deviance, dan kan ik hem alvast downloaden, hoef ik het niet meer te doen als ik hem heb gekocht.
Verwijderd
aah fijn om te weten! dan ga ik alle mogelijke pacthes maar opsporen.Op woensdag 22 mei 2002 11:33 schreef neggix het volgende:
[..]
Ik heb ook een Gf 2 400 MX maar die werkt perfect hoor.. Alleen staat de trial wel uit maar wel 1024.. dus ik denk niet dat dat het is... misscchien een crack/patch voor gta3
Verwijderd
en bedankt zit hier met isdn op stageOp dinsdag 21 mei 2002 23:56 schreef Bolk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jezus wat veegt ie zeg, ik vind het echt brak.. Hij loopt echt rot onder XP
Hm.
Oops.
Nu zit ik vast
Oops.
Nu zit ik vast

Ik kan hem einde van de middag halen of vrijdag.
Hopen dat ze 'm vanmiddag al hebben
100% legaal, echte GTA fan
Hopen dat ze 'm vanmiddag al hebben
100% legaal, echte GTA fan
Verwijderd
ja, idem ditoOp woensdag 22 mei 2002 11:47 schreef Reley het volgende:
kan iemand ff een linkje geven voor die patch van deviance, dan kan ik hem alvast downloaden, hoef ik het niet meer te doen als ik hem heb gekocht.
Verwijderd
trouwens, weet iemand al hoe t zit met de politie enzo, welke ster wat in houd
ik zag al ergens wegblokades in een screenie, ik heb een ME busje gezien (of SWAT?), ik heb gister zelf tijdens t spelen enkel een heli gehad en een hele hoop politie wagens...
maar zit de FBI er weer in, of t leger? of wat?
ennuh, wat ik nog koeler zou vinden, misschien iden voor volgende gta?
- overvallen
dat je als je gewoon aan t normaal spelen bent dat je dan gewoon winkels kan overvallen; je heb geld nodig dus je overvalt ff een bank; of je heb health nodig dus je overvalt ff een supermarkt
- pasagiertje spelen
en dat je ook als pasagier in een bus/taxi kan gaan, (om die vervolgens te kapen ofcoz) en dat je ook treinen kan kapen... dat je dus door de trein kan lopen; naar de machinist; kill m en neem t stuur over
op het volgende station staat dan wel een heel swat team je op te wachten
- gijzelingen
dat je gewoon mensen kan gijzelen zodat de politie wat beter oppast met wat ze doen; misschien zou je dan zelfs zo'n negotiator moeten zien dat je geld/vervoer/etc kan eisen... dat zou echt koel zijn, de ene keer krijg je je zin terwijl de andere keer een heel swat team je overvalt
- bende vormen
dat je gewoon mensen (lees, members van je bende) mee kan nemen, die je overal mee helpen: ook het gijzelen, overvallen enzo
- meer gebouwen inkunnen
sja ik weet t, zou een heel zwaar spel worden, maar zou het niet erg koel zijn als je elk gebouw gewoon in kon; vlucht een flat in, je rent naarboven met de politie op de hielen, de achtervolging gaat door over de daken met een heli boven je, je ziet een trein rijden, jumped op het dak etc
- meerdere banen aan kunnen nemen
ik heb al begrepen dat je in een ambulance / politiewagen / taxi missies uit kan voeren, maar een baan als huurmoordenaar (steeds mensen liquideren) of een baan als limodriver van een maffiabaas, of vrachtwagen chauffeur ofzo
sorry, wou ik ff kwijt
misschien zitten er al dingen van in gta3 maar dis een beetje wat voor mij op het verlanglijstje staat
ik zag al ergens wegblokades in een screenie, ik heb een ME busje gezien (of SWAT?), ik heb gister zelf tijdens t spelen enkel een heli gehad en een hele hoop politie wagens...
maar zit de FBI er weer in, of t leger? of wat?
ennuh, wat ik nog koeler zou vinden, misschien iden voor volgende gta?
- overvallen
dat je als je gewoon aan t normaal spelen bent dat je dan gewoon winkels kan overvallen; je heb geld nodig dus je overvalt ff een bank; of je heb health nodig dus je overvalt ff een supermarkt
- pasagiertje spelen
en dat je ook als pasagier in een bus/taxi kan gaan, (om die vervolgens te kapen ofcoz) en dat je ook treinen kan kapen... dat je dus door de trein kan lopen; naar de machinist; kill m en neem t stuur over
op het volgende station staat dan wel een heel swat team je op te wachten
- gijzelingen
dat je gewoon mensen kan gijzelen zodat de politie wat beter oppast met wat ze doen; misschien zou je dan zelfs zo'n negotiator moeten zien dat je geld/vervoer/etc kan eisen... dat zou echt koel zijn, de ene keer krijg je je zin terwijl de andere keer een heel swat team je overvalt
- bende vormen
dat je gewoon mensen (lees, members van je bende) mee kan nemen, die je overal mee helpen: ook het gijzelen, overvallen enzo
- meer gebouwen inkunnen
sja ik weet t, zou een heel zwaar spel worden, maar zou het niet erg koel zijn als je elk gebouw gewoon in kon; vlucht een flat in, je rent naarboven met de politie op de hielen, de achtervolging gaat door over de daken met een heli boven je, je ziet een trein rijden, jumped op het dak etc
- meerdere banen aan kunnen nemen
ik heb al begrepen dat je in een ambulance / politiewagen / taxi missies uit kan voeren, maar een baan als huurmoordenaar (steeds mensen liquideren) of een baan als limodriver van een maffiabaas, of vrachtwagen chauffeur ofzo
sorry, wou ik ff kwijt
Nee alleen met CD 2 ..Op woensdag 22 mei 2002 11:59 schreef emkedouwe het volgende:
Kan je ook alleen met cd1 spelen ?
Maar CD 1 heb je nodig voor INSTALL
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
nop je hebt ze allebei nodigOp woensdag 22 mei 2002 11:59 schreef emkedouwe het volgende:
neeOp woensdag 22 mei 2002 11:59 schreef emkedouwe het volgende:
edit: te laat
oke oke na 1x weet ik het wel hoor!!
Lees de faq en de eerste post nou eens. Dus niet doen alsof je het niet weet 
/edit
Heb het er een beetje mee gehad, dat er dit soort topics worden dichtgegooid, omdat er een paar jochies de faq gewoon niet lezen
/edit
Heb het er een beetje mee gehad, dat er dit soort topics worden dichtgegooid, omdat er een paar jochies de faq gewoon niet lezen
De patch dus ook nietOp woensdag 22 mei 2002 12:06 schreef dadinanduZ het volgende:
Lees de faq en de eerste post nou eens. Dus niet doen alsof je het niet weet
als er een patch komt zal ie hier wel te vinden zijnOp woensdag 22 mei 2002 12:07 schreef neggix het volgende:
[..]
De patch dus ook niet
GTA3.com
kan je beter op http://www.gouranga.com kijken. Staat meestal wat meerOp woensdag 22 mei 2002 12:13 schreef Verstappen het volgende:
[..]
als er een patch komt zal ie hier wel te vinden zijn
GTA3.com
Sinds wanneer is een officiele patch illegaal dan???Op woensdag 22 mei 2002 12:06 schreef dadinanduZ het volgende:
ik vraag NIET om warez of ftp sites want ik ga het spel officieel in de winkel KOPEN
edit: Ik heb de FAQ dus WEL gelezen
De Officiele patch is nog niet uitOp woensdag 22 mei 2002 12:16 schreef Reley het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een officiele patch illegaal dan???
ik vraag NIET om warez of ftp sites want ik ga het spel officieel in de winkel KOPEN
dus dan is het wel duidelijk he
sorry hoor, maar iedereen heeft het over die patch alsof het verplicht is om hem te gebruiken maar ik krijg steeds meer het idee dat je dat ding dus alleen maar nodig hebt als je de illegale gta3 hebt gedownload. als dat echt zo is; forget what i've askedOp woensdag 22 mei 2002 12:17 schreef neggix het volgende:
[..]
De Officiele patch is nog niet uit
dus dan is het wel duidelijk he
Jaja, dit krijg je er nou van heh als je te dicht langs een exploderende auto loopt, een boel bloed, en veel bekijks :+:

niet mijn schuld hoor 0:)
niet mijn schuld hoor 0:)
jah duhh... is de legale al uit dan.. nopeOp woensdag 22 mei 2002 12:22 schreef Reley het volgende:
[..]
sorry hoor, maar iedereen heeft het over die patch alsof het verplicht is om hem te gebruiken maar ik krijg steeds meer het idee dat je dat ding dus alleen maar nodig hebt als je de illegale gta3 hebt gedownload. als dat echt zo is; forget what i've asked
en die patch hoeft natuurlijk niet bij de legale.
Dat ziet er nogal nep uit, of ligt dat aan mij?Op woensdag 22 mei 2002 12:23 schreef CyberTijn het volgende:
Jaja, dit krijg je er nou van heh als je te dicht langs een exploderende auto loopt, een boel bloed, en veel bekijks :+:
[afbeelding]
niet mijn schuld hoor
🌞🍃
jaa.. ligt aan jouOp woensdag 22 mei 2002 12:23 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Dat ziet er nogal nep uit, of ligt dat aan mij?
weet je wat ik mis, die gang meter!
Ik heb nu een paar missies gedaan, maar merk er op het geld na niks van
In GTA 2 had je van die wijken met gangs enzo..dat vond ik wel cool...
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Verwijderd
ok, ik wil ff een ding weten:
Kan je hem nou al legaal kopen in de winkel FFS
dat moest er even uit...
nu maar w88 op behulpzame tweakertjes
en hopen dat hij op mijn pc* draait.
*(mijn pc: amd800, gf2 mx400, 640 mbram :\)
dat moest er even uit...
Dat merk je pas als je er langs loopt. Dat is juist realistischerOp woensdag 22 mei 2002 12:27 schreef FireFoz het volgende:
weet je wat ik mis, die gang meter!
en ik denk dat je 64 bedoeld?Op woensdag 22 mei 2002 12:28 schreef TheRealFreeMan het volgende:
ok, ik wil ff een ding weten:
dat moest er even uit...
NEE
vrijdag pas
Dit topic is gesloten.