Toon posts:

Edimax Boadband Router 6014 -> IP Filtering

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van deze router. Nu wilde ik zojuist een bestand verzenden via msn messenger naar iemand. Het blijkt echter dat dit niet wil lukken het ontvangen is geen probleem maar het versturen dus wel. Oke ik weet dat je poort 6891 moet mappen maar ik krijg het maar niet ingesteld in het menu. Iemand enig idee hoe ik dit kan doen. Ik maak gebruik van @Home. Deze router is volgens mij vergelijkbaar met die niet draadloze. Het zelfde probleem doet zich overigens ook voor bij GTA2 maar dit heeft ook met het mappen van de poorten te maken. En ja ik heb de handleiding bekeken.

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-08 14:54
Er bestaat zoiets als search.

Kijk hier maar eens:

Unex IS050p poort forwarding.

Verwijderd

Hoi,

Eindelijk iemand gevonden met deze wireless router. Ik ben dus ook van plan deze te kopen aankomend weekend.

Kun je me vertellen hoe die bevalt? Is het bereik goed? Ik zag geen externe antennes. Ik ben vooral geinteresseerd vanwege de gunstige prijs en isdn aansluiting naast de WAN aansluiting.

Zou je mij kunnen vertellen hoe je hem hebt ingesteld?

Alvast heel erg bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus de Edmimax Broadband router.

Hij bevalt me uitstekend kan er in het hele huis en in de tuin mee internetten. Ik heb getest hoever ik kan gaan met de verbinding op 11 mbit. Het resultaat was voor mij voldoende, ik kwam namelijk met een straal van 25 meter rondom het huis.

Momenteel heb ik wel af en toe dat de verbinding weg valt maar ik moet nog even uitzoeken welk zend kanaal het beste is.

Tevens heb ik nog enkele problemen met het verzenden van bestanden in MSN maar dat ligt gewoon aan de instellingen.

Aangezien het niet een al te duur apparaat was vergeleken met de andere merken mag ik toch zeker niet klagen over de Edimax broadband router.

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 12:14 schreef Avalanche het volgende:
Ik heb getest hoever ik kan gaan met de verbinding op 11 mbit. Het resultaat was voor mij voldoende, ik kwam namelijk met een straal van 25 meter rondom het huis.
Dus je hebt ook bereik op langere afstanden, maar op een lagere snelheid?