Ik heb een Unex IS050p router, een supper shit ding, maar dat even ter zijde. Ik wil met MSN bestanden willen versturen, dus wil ik poort 6891 t/m 6900 open zetten. Dit lukt dus niet. Ik heb in de handleiding gekeken, maar daar word ik nix wijzer uit. Ik heb ook de search gebruikt, maar kan daar nix vinden
. Ik weet dat over het forwarden van poorten al veel is geschreven.
Je kan volgens mij maar één poort forwarden, dus geen reeks...
Maar das niet alleen met de Unex ISO50p zo. Das met alle NAT routers!!
Je kan via telnet 192.168.168.230 inloggen en dan
en daarna vraagt ie op provate ip en poort nummer...
Want volgens mij werkt ie hetzelfde als mijn HR411... Wireless variant van de ISO50p.....
Succes, als het niet lukt, hoor ik het graag, anders trouwens ook.
Je kan via telnet 192.168.168.230 inloggen en dan
code:
1
| add pat entry public-poort |
en daarna vraagt ie op provate ip en poort nummer...
Want volgens mij werkt ie hetzelfde als mijn HR411... Wireless variant van de ISO50p.....
Succes, als het niet lukt, hoor ik het graag, anders trouwens ook.
edit:
Voorbeeld:
[code]ro-unex> add pat entry 5002
Enter Private IP Address (Unspecified): 192.168.168.34
Enter Private Port Number (Unspecified): 3423
ro-unex>[/code]
Voorbeeld:
[code]ro-unex> add pat entry 5002
Enter Private IP Address (Unspecified): 192.168.168.34
Enter Private Port Number (Unspecified): 3423
ro-unex>[/code]
As it net kin sa os it moat, dan moat it mar sa os it kin.
Thnx, xal het vandaag ff proberen, want via die web interface kwam ik er echt niet uit.
Bij die webinterface is het mij niet eens gelukt.
Ik heb alles ingevult druk je op save, en het is weer leeg...... Maar via console lukt het prima.
Ik heb alles ingevult druk je op save, en het is weer leeg...... Maar via console lukt het prima.
Jeps, via de web interface lukt het echt niet, en via hyper terminal gaat het perfect!
Maar heb jij nu een range ingevult? Of één poort? En kan je nu files versturen?
alleen, nou heb ik nog een probleem, ik heb poort 6891 wel mooi geforward
, maar dat is maar naar 1 pc, en ik kan 'm niet nog een keer op een ander ip zetten. Of als ip 192.168.168.255 doen, of 192.168.168.0
. Ik wil dus dat ie die poort naar beide pc's forward, ik heb ook al geprobeerd de ip van de router in te stellen. iemand nog ideeën?
Volgens mij gaat dat niet lukken, je zal daar een ander poort nummer voor moeten kiezen.
onzin, je kan met o.a. linksys routers zowel port ranges als aparte poorten forwarden.Je kan volgens mij maar één poort forwarden, dus geen reeks...
je kan wel meerdere poorten forwarden, maar je moet ze apart opgeven dus als je 6891 t/m 6900 wil dan moet je 10 poorten apart opgeven
.
Sorry dat ik deze topic omhoog schop, maar ik heb nu zelf de Unex IS050s, en wil ook wat poorten forwarden. Volgens mij heeft alleen deze versie geen telnet, en van de web interface wordt ik ook niet veel wijzer.
Signature?
Heb al de nieuwste firmware erop gezet, en het gaat in deze post om de ISO50p, ik heb de ISO50s...Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 08:20:
kijk eens 1 post omhoog. nieuwe firmware doet wonderen
Signature?
Pagina: 1