HP8100 nu kaduuk?

Pagina: 1
Acties:

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:33
M'n HP8100 gaf net al voor de zoveelste keer de foutmelding:

Error: 'WRITE' command failed on device 0:1:0
Read/Write error or bad medium detected (04h 00h 02h 03h 0Ch 09h)

Iemand enig idee wat dat betekent? Ik gebruik trouwens CDRwin 3.7, maar bij ECDC had ik het zelfde probleem. Eerst had ik het probleem af en toe, maar nu net met 4 CD's achter elkaar....

Ik dacht eerst aan oververhitting, maar dat was 't niet. Toen aan 't merk cdr's, dat waren Sony's..., maar het is hetzelfde probleem met That's Write CDR's. Verder ligt 't ook niet aan het cd-image, want bij verschillende images zelfde probleem....

Is m'n HP8100 nu kaduuk?? Lijkt er wel op he...

Overspeed

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:36
Hmm.. ja mijn 7200 werd na een tijd ook helemaal brak. Nieuwe 8250i in gegooid en werkt weer perfect. Maar dit lost je probleem niet op denk ik.. :).

Als het niet aan de CD's, software o.i.d. ligt zou ik toch ook naar de brander kijken ja... hmm.. vaag toch (?).

• Echnon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-06 20:13
Dit helpt misschien weinig (want je hebt al verschillende images geprobeerd) maar de hp8100 kan niet voorbij de 78 minuten branden.

Maar dit is alleen het probleem als alle images dus > 78 min waren.

kijk es op je mislukte cdr's of alles behalve het binnenste ringetje (ca 3 mm ivm 'normale' cdr's) bebrand is -> dan heeft ie de cd niet af kunnen sluiten (omdat ie niet voorbij 78 min kan) maar wel data geschreven. Dan is de brander niet kapot.

Anders wel...

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:48
HP 8100i kan wel 80min cd's maar dan werkt ie als SONY (dit even terzijde, wou dat de mijne de geest gaf trouwens...ding weigert stuk te gaan :()

Flickr | Lego collectie

• teuni
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 16:18

teuni

shit happends.... every day.

de hp 8100 kan wel degelijk meer dan 78 minuten branden. Ik brand zelf met gemak 80 minuten audio en ook bepaalde iso's zonder problemen.

ach ja.

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:33
De HP8100 kan wel volle 80min cd's bakken, want ik heb de gehackte Sony firmware geïnstalleerd, dus dan wordt ie gewoon herkend als HP, maar brandt ie wel 80min cd's.

Verder denk ik dat dit probleem wat met mijn brakke moederbord te maken heeft (zie ook deze thread), want daarnet deed ie 't weer wel goed met 2 cdr's....

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Pagina: 1