PCI riser voor VIA Epia board -> GEVONDEN!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 645 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Op woensdag 29 mei 2002 12:01 schreef Venkmen het volgende:

[..]

staat nu ook op andere draatdje
Met een aardige lap tekst erbij ;)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Ik loop een beetje laat binnen in dit draadje, beter laat dan nooit :)
ik ben geinteresseers in een riser het liefst de kant van het mobo op (kans is nihil volgens deze draad maargoed) en er hoeft eigenlijk maar 1 pci slot op, voor een extra netwerkkaart. Mochten jullie een geschikte riser vinden voor ongeveer een euro of 35 max dan doe ik zeker mee!

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GODVER DE GODVER

waarom maakt niemand een riser voor over heb bord heen? IK MOET ECHT een riser eroverheen hebben. :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Op die site van FWD.com staat een FIR IR module, wat er eigenlijk supersimpel uitziet, geen ic's en zo.
Heeft iemand al tech. specs van FIR gevonden (behalve dat 't 4Mbs aan kan *dat is dus FAST IR*
Het lijkt wel zelf te maken, maar ik kan geen specs vinden :(

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NIET via fedex laten bezorgen dan krijg je na een halve maand een rekening voor de invoerrechten gewoon via de pakketdienst ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Laatst online: 15:05

almightyarjen

When does the hurting stop?

Topicstarter
Op donderdag 30 mei 2002 22:52 schreef Bart_Banaan het volgende:
Op die site van FWD.com staat een FIR IR module, wat er eigenlijk supersimpel uitziet, geen ic's en zo.
Heeft iemand al tech. specs van FIR gevonden (behalve dat 't 4Mbs aan kan *dat is dus FAST IR*
Het lijkt wel zelf te maken, maar ik kan geen specs vinden :(
Check ff IrDA misschien dat je het daar kan vinden. :)

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 17:34

ThaHandy

Discovery Channel

Op vrijdag 31 mei 2002 10:03 schreef almightyarjen het volgende:

[..]

Check ff IrDA misschien dat je het daar kan vinden. :)
www.infrared.com/de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Topicstarter
Heb net weer ff een mail gestuurd naar Cofan USA, die lui van riser 2, want het duurt wel allemaal erg lang zo. Vorige week vrijdag had Space Promotion belooft om mij maandag terug te mailen met de specs van de riser die zij hadden gevonden. Ik heb nu nog steeds geen mail van ze, maar ik hoop dat ze aankomende maandag in hun mail bedoelden. Ik wacht dus maandag nog af, en als ik dan geen mail heeft, dat krijgt Space Promotion dinsdag een email. Ik wacht tot maandag omdat Space Promotion erg ge-irriteerd klonk in de mail, omdat "alweer" mailde. Het antwoord was dan ook zoiets van: "ik heb je toch beloofd...". Even geduld dus. En van het bedrijf van de eventuele riser 4 heb ik nog niets vernomen, ook even wachten dus.

Had ik al verteld dat die speciale riser voor de VIA Epia pas over een paar weken uitkomt? Volgens mij wel, zo niet; dan bij deze. Stond in een mail die ik van VIA heb gekregen. Het is dus sowieso een paar weken wachten op een riser, hoe ergerlijk het ook is. Of we moeten collectief beslissen om voor riser 1 te gaan, maar die valt ook wel ergens in NL te krijgen. Zelf heb ik hier niet te voorkeur voor, omdat die zo'n 35 Euro (gokje) duurder zal zijn.

*zucht* weer wachten dus... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
is die riser die ook in de shuttle barebones zit niet los te leveren? die is redelijk hoog en gaat zeker over het moederbord...

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Topicstarter
Op vrijdag 31 mei 2002 10:34 schreef P5ycho het volgende:
is die riser die ook in de shuttle barebones zit niet los te leveren? die is redelijk hoog en gaat zeker over het moederbord...
Ik heb voor de zekerheid een mailtje gestuurd naar die lui, maar volgens mij had ik ooit ergens gelezen dat ze die dingen niet los leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is de huidige status van de onderhandelingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Topicstarter
Ik heb net een paar dagen geleden die lui van riser 2 gemaild, wat de status was. Ze moeste approval van VIA krijgen ofzow. Nog geen mail terug.

Heb net die lui van riser 3 (space promotion) gemaild. Ik had vrijdag twee weken geleden een email van ze gekregen dat ze "maandag" mij zouden mailen met de specs van hun gevonden riser. We zijn nu twee maandagen verder en ik heb nog niets gehoord, dus ik heb een voorzichtig emailtje de deur uit gedaan, de vorige keer klonken ze ook al een beetje ge-irriteerd toen ik vroeg naar de status...

Info over de mischiene riser 4 heb ik niet. Er zit een computerzaakje in Zwolle (waar ik woon) die ik hiervoor heb ingeschakeld. Het is echt zo'n bedrijf die zoiets kan regelen. Die heb ik maandag een week geleden gemaild, maar nog geen bericht terug. Ik wacht aankomend weekend nog even af. Als er dan nog geen bericht is, zal ik daar ook even naar de status vragen. ALS ze een riser kunnen vinden.

Ik neem aan dat jullie ook hebben gelezen over het mailtje van VIA: dat die speciale riser voor de Epia nog niet uit is, en dat dit "a couple of weeks" kan duren. De kans is dus groot dat als een van de bedrijven een speciale riser kan leveren, dat de levertijd dan ook "a couple of weeks is". Maar dat weet ik dus niet zeker.

Tot zover de update. Wachten is het bekende woord. slaap lekker... :Z :Z :Z

/me Arjen wordt spuugzat van dat wachten! Time for some action. Hij kan nu namelijk niet verder met zijn casemod, omdat de case afhankelijk is van de riser...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op woensdag 05 juni 2002 10:09 schreef almightyarjen het volgende:
........en bedankt alvast voor al het uitzoekwerk.......
tjonge tjonge.... da's niet niks allemaal. Blijkbaar dus niet zo eenvoudig allemaal......

Ik heb me case zo'n beetje klaar en alleen ruimte voor een 1-1 riser....(van het mobo af...). Die zal nog wel te vinden zijn.....

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Topicstarter
Op woensdag 05 juni 2002 10:13 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

tjonge tjonge.... da's niet niks allemaal. Blijkbaar dus niet zo eenvoudig allemaal......

Ik heb me case zo'n beetje klaar en alleen ruimte voor een 1-1 riser....(van het mobo af...). Die zal nog wel te vinden zijn.....
In jouw geval kan je een gewone riser gebruiken, die zijn idd wel te vinden. Lucky bastard... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op woensdag 05 juni 2002 13:24 schreef almightyarjen het volgende:

[..]

In jouw geval kan je een gewone riser gebruiken, die zijn idd wel te vinden. Lucky bastard... :)
sorry ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venkmen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-08 22:56

Venkmen

Gohan becomes Super Saiyan II

Nou, lekker dan... Nog maar ff wachten dan... :(

Ga ook maar ff pitten tot die tijd. :Z :Z :Z

[Dyslexie is my ID]
Venkmen heeft ff geen inspiratie voor zijn sig.!
|Specs|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Topicstarter
Yeah, bericht van Space Promotion (riser 3):
code:
1
2
3
4
5
Hoi,

Ik heb zojuist contact gehad met de TD en we hebben eindelijk een riser
gevonden die moet gaan werken. Ze zijn voorradig en de prijs geef ik u zo
door.

Hmm... Ze hebben dus een riser. Maar niet te vroeg juichen: ik heb het gevoel dat dit een standaard riser met controller zal zijn, omdat die speciale VIA risers nog niet uit zijn. Maar, ik heb gewoon een riser nodig, no matter what... Dus het is even wachten op verdere info...
I hope... I want... I wish... I dream...

I'll stay awake this time... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Topicstarter
Heb weer bericht gehad van Space Promotion (riser 3):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Goedenmorgen,

Ik heb u vorige week telefonisch proberen te bereiken, helaas zonder
resultaat.

Onze leverancier was op het laatste moment niet zeker van de compatibiliteit
van het beoogde kaartje. Het is nl. moeilijk te bepalen omdat de riser
volgens een nieuwe standaard moet werken. Daarom is er op dit moment contact
tussen verschillende technische afdelingen in Nederland en Taiwan.

Ik hoop u vandaag of anders morgen het uiteindelijke te kunnen mededelen.

Het is dus weer wachten. Maar hopelijk gaat het nu wat sneller. Dit topic is een beetje doodgegaan en ik zal zo even in dit topic checken hoe groot de animo was voor een riser. Ik zal als riser 3 geleverd kan worden even een animocheck openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venkmen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-08 22:56

Venkmen

Gohan becomes Super Saiyan II

Ik ga er voor :P

* Venkmen wil een riser voor zijn VIA mobo

[Dyslexie is my ID]
Venkmen heeft ff geen inspiratie voor zijn sig.!
|Specs|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietProem
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-01-2024

PietProem

n/a

Op de site http://commerce.uk.sage.com/gemma/ (Catalogue, Aluminum Barbone) verkopen ze de riser van de Shuttle SV24 kost slechts 3,33 pond belasting 0,58 pond maakt totaal 3,91 pond * 1,6 is ongeveer 6,25 euro!!!! Shipping is niet goedkoop maar als jullie een inkoop actie beginnen dan kan het redelijk goedkoop volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:58

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op dinsdag 25 juni 2002 09:11 schreef PietProem het volgende:
Op de site http://commerce.uk.sage.com/gemma/ (Catalogue, Aluminum Barbone) verkopen ze de riser van de Shuttle SV24 kost slechts 3,33 pond belasting 0,58 pond maakt totaal 3,91 pond * 1,6 is ongeveer 6,25 euro!!!! Shipping is niet goedkoop maar als jullie een inkoop actie beginnen dan kan het redelijk goedkoop volgens mij.
Daar staat heel erg weinig info dus of het de juiste is weet je niet, ook geen plaatje kunnen vinden :(
Daarnaast is men hier al verder gegaan m.b.t. de PCI riser :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Pagina: 1 2 Laatste