Ik sta er 2 of 3 keer tussen. nl: Bandicoot, J M Elbertse dit ben in zoiezo allebei en M Elberts weet ik niet.Op zaterdag 01 juni 2002 22:00 schreef Lethal het volgende:
BERICHT VAN DE BANK........ EINDELIJK
Bandicoot
PWEM
FATAL M
BOKMA
TASTINGW
RALPH WILLEKES
M ELBERTS
J M ELBERTSE ?¿?
THAMACE
TED
RAMONNEKE
WOD@@
A C R BOKMA
JANTJEVLAAM
HEMPEROR
PILSJESMAN
JOTO
M RIETVELD
HELLFIRE ULTD
That's it
twee of drie LCD voor de prijs van eenOp zaterdag 01 juni 2002 23:18 schreef Bandicoot het volgende:
[..]
Ik sta er 2 of 3 keer tussen. nl: Bandicoot, J M Elbertse dit ben in zoiezo allebei en M Elberts weet ik niet.
Gaat je geen reet aan wat voor een Pjoeter ik heb ;)
HR J M ELBERTSE
LCD
----------------
NICKNAME BANDICOOT
Je hebt 1 keer betaald, foutje van mij
Meneer HR M ELBERTS is iemand anders
kwe niet welke M Elberts bij welke naam hoort, maar er staat in iedergeval een Jeroen en een Martin.
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
tot welke datum loopt dit?Op zaterdag 01 juni 2002 22:00 schreef Lethal het volgende:
Bandicoot
PWEM
FATAL M
BOKMA
TASTINGW
RALPH WILLEKES
M ELBERTS
J M ELBERTSE ?¿?
THAMACE
TED
RAMONNEKE
WOD@@
A C R BOKMA
JANTJEVLAAM
HEMPEROR
PILSJESMAN
JOTO
M RIETVELD
HELLFIRE ULTD
That's it
Mijn geld is bij mij op 28 mei afgeschreven dus dat was zeker net te laat om op dat briefje van de bank te komen (dan sta ik er de volgende keer wel op hoop ik)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
is dit dat ik besteld of betaald heb??? ik heb et nl om precies te zijn 8 dagen geleden overgemaakt, via telebankieren vd postbankOp zaterdag 01 juni 2002 22:23 schreef Lethal het volgende:
-DD- en 3lmowww was ik vergete... sorry!
Verwijderd
als je goed leest is het dat je BETAALD hebt. dus daar hoef je je geen zorgen meer over te makenOp zondag 02 juni 2002 17:45 schreef 3lmowww het volgende:
[..]
is dit dat ik besteld of betaald heb??? ik heb et nl om precies te zijn 8 dagen geleden overgemaakt, via telebankieren vd postbank
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Maar als je van bank (bv rabo) naar postbank wat overmaakt duurt het inderdaad aardig lang, soms wel meer dan 10 dagen.
Ja dat zuigt echt bij de postbank.Op zondag 02 juni 2002 18:49 schreef __Ted__ het volgende:
van postbank naar postbank meestal een dag of 2 a 3.
Maar als je van bank (bv rabo) naar postbank wat overmaakt duurt het inderdaad aardig lang, soms wel meer dan 10 dagen.
Bij mij wordt het afgeschreven op 0:00 en vanaf dan is het altijd 5 dagen of later op de andere een postbank-rekening
Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...
Verwijderd
En Lethal ik ben ThamACE (M Rietveld) 1 persoon dus
Als dat zo is komt zaterdag de volgende en wordt er waarschijnlijk dan pas besteld....
Ik zie het probleem niet met eerder bestellen, die dingen raak je toch wel kwijt
Verwijderd
ff voor de duidelijkheid het is wod22. Neem aan dat het verder wel klopt.Op zaterdag 01 juni 2002 22:00 schreef Lethal het volgende:
WOD@@
That's it
Sorry, ik vraag het nog even een keertje, is het nog mogelijk om er eentje te bestellen, of heb je er uiteindelijk misschien 1 over oid?Op maandag 03 juni 2002 13:04 schreef Lethal het volgende:
KWAM DOOR MIJN SHIFT TOETS
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Iig wel cool dat je zo'n lijstje wil maken
Ik krijg steeds meer de kriebels om dat ding aan te sluiten
Ik ookOp maandag 03 juni 2002 14:53 schreef Prulleman het volgende:
Weet je al wanneer je gaat bestellen??
Ik krijg steeds meer de kriebels om dat ding aan te sluiten
plexiglas voor de behuiaing heb ik al geregeld
Ik ben nou ineens heeeel ongedulidig, kheb nix te doen...
Ik hoop hetOp maandag 03 juni 2002 20:22 schreef Lethal het volgende:
Ik krijg geen reply van degene die voor mij een creditcard zou regelen... ik doe er alles aan jongens...
BTW. geld moet deze week van mij binnen komen.
Verwijderd
das balen. hoop wel dat je dit binnenkort doet, want over een week heb ik tijd zat, ben dan afgestudeerd
dus dan wil ik me volledig bezig houden met modden!!!
BETERSCHAP.
Hierdoor vertraagt et leveren iets... waarschijnlijk ga ik woensdag bestellen...
Verwijderd
Sloeg dat op dat die arme man ziek is?Op dinsdag 04 juni 2002 07:04 schreef Ramonnekke het volgende:
Ahh dat komt dan mooi uit
Ah, relax, das morgen alOp maandag 03 juni 2002 21:39 schreef Lethal het volgende:
waarschijnlijk ga ik woensdag bestellen...
Das tenminste positief
Verwijderd
Dat sloeg op de vertraging die waarschijnlijk door de zieke man is veroorzaaktOp dinsdag 04 juni 2002 12:23 schreef Lethal het volgende:
[..]
Sloeg dat op dat die arme man ziek is?Of omdat het iets vertraagt
Verwijderd
o ik zie t al 17 euro toch? dan slaap ik er nog 1 nachtje over.. (moet van mn moeder
[EDIT2] Als ik tenminste nog kan meedoen [/EDIT2]
Verwijderd
Zo'n LCDtje past daar uiteraard wel bij
Is het moeilijk voor een noob om eraan te beginnen (noob op dat vlak eh
Verwijderd
Verwijderd
je moet gewoon kunnen solderen, verder niets aanOp dinsdag 04 juni 2002 21:55 schreef D-weaver het volgende:
OK, Ik ben hier dus compleet nieuw in, maar binnenkort koop ik mij een nieuwe pc, en ik zou mijn huidige Hx08 houden en een beetje modden.
Zo'n LCDtje past daar uiteraard wel bij![]()
Is het moeilijk voor een noob om eraan te beginnen (noob op dat vlak eh)?
en gaat het bestellen vandaag door....?Op maandag 03 juni 2002 21:39 schreef Lethal het volgende:
waarschijnlijk ga ik woensdag bestellen...
DamnOp woensdag 05 juni 2002 18:33 schreef Lethal het volgende:
Meneertje is, denk ik nog ziek, geen reply gehad
Beterschap dan maar Meneertje....
Verwijderd
is hier een andere GoTter die toevallig een creditcard heeft??
Op woensdag 05 juni 2002 18:33 schreef Lethal het volgende:
Meneertje is, denk ik nog ziek, geen reply gehad
Niet meer nodig -> ik ben weer helemaal beter en wat mij betreft kan voor deze actie besteld wordenOp woensdag 05 juni 2002 18:39 schreef __Ted__ het volgende:
shit, ook beterschap meneertje.
is hier een andere GoTter die toevallig een creditcard heeft??
Dit is niet zo mooi eigenlijk, want m'n oom komt vrijdag hier heen en zou dus m'n LCDtje meenemen wat dus nu niet meer gaat
The devil is in the details.
Vrijdag, dat is, like, 2 dagen... Zo snel komt het NOOIT uit de VS hoor. Reken maar op zijn minst op een week of drie na bestellen.Op woensdag 05 juni 2002 19:35 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Is het al besteld of niet?
Dit is niet zo mooi eigenlijk, want m'n oom komt vrijdag hier heen en zou dus m'n LCDtje meenemen wat dus nu niet meer gaat
Dus er gaat vandaag of morgen besteld worden?!?!Op woensdag 05 juni 2002 19:33 schreef hellfire_ultd het volgende:
[..]
[..]
Niet meer nodig -> ik ben weer helemaal beter en wat mij betreft kan voor deze actie besteld worden
Noujaah dat hopen weOp donderdag 06 juni 2002 00:22 schreef Prulleman het volgende:
Nou is het al weer morgen... is er nou al besteld
sorry.
Verwijderd
shit, maar ja niets aan te doen.Op donderdag 06 juni 2002 20:23 schreef Lethal het volgende:
Tuurlijk begrijp ik jullie dat jullie die lcd's snel willen, maar DIE BANKEN. Eerst moet ik geld overmaken naar degene met creditcard, die moet et dan ontvangen, en daarna kan ik pas bestellen, daar gaat nog wel wat daagjes overheen![]()
sorry.
[sub] /me denkt dat lethal toch zelf een keertje aan een creditcard moet
* Hellfire weet toevallig dat Lethal, zijnde pas 15, er nog geen kan krijgenOp donderdag 06 juni 2002 21:30 schreef __Ted__ het volgende:
[..]
shit, maar ja niets aan te doen.
[sub] /me denkt dat lethal toch zelf een keertje aan een creditcard moet[/sub]
Maar het is al geregeld. Ik heb even over mijn hart gestreken en hem mijn cc nummer gegeven, dus ze zullen zo wel besteld gaan worden
Verwijderd
Op donderdag 06 juni 2002 22:05 schreef hellfire_ultd het volgende:
Maar het is al geregeld. Ik heb even over mijn hart gestreken en hem mijn cc nummer gegeven, dus ze zullen zo wel besteld gaan worden
eff rekenen...
NOG 1 a 2 WEKEN DUS
Ben wel erg benieuwd......
http://forums.bit-tech.net/showthread.php?s=&threadid=10055Op vrijdag 07 juni 2002 19:53 schreef Unloaded het volgende:
i bought a cheap lcd from bgmicro, it has el backlight on it, had to buy inverter seperately. turns out the lcd is 4-bit and i never got it to work, but the el glowed a nice soft blue and looks like it would be easy to remove and use elsewhere. i think i spent right around $10 for both items.
En wat nu??
Jamaar..... ^^^^^^^^Op donderdag 06 juni 2002 22:05 schreef hellfire_ultd het volgende:
het kan nou toch
We kunnen overgaan op alternatief
Qty 1+ 10+ 20+ 50+ 100+ 200+ 500+ 1000+
Price 26.94 21.17 18.32 16.35 14.55 13.26 11.69 10.96
Crystalfontz.
50 halen we wel.. kep er nu 44
Het probleem is dus kunnen wij dat ding straks wel aansturen met behulp van Smartie of iets dergelijks. Kunnnen we dat niet dan heb je vrij weinig aan je LCD of je moet zelf een programma gaan schrijven.
Verwijderd
Verwijderd
hoogstwaarschijnlijk? ik quote de 1e post van deze draad:Op zaterdag 08 juni 2002 10:46 schreef mrEarthling het volgende:
Lethal heeft op een ander forum gelezen dat de LCD die wij (hoogstwaarschijnlijk) willen bestellen een 4 bit aansturing heeft.
Ik snap ook niet dat jullie er na 440 posts pas achter komen..Product Description
Brand new 20x2 LCD by Fujitsu. 4 bit interface. HD44780 controller or equivalent.
* mrEarthling was al hard aan 't zoeken
wel maar niet met alle programma'sOp zaterdag 08 juni 2002 10:46 schreef Lethal het volgende:
Als je goed leest... Werken die dingen niet op computers
Ja, 16,35 USD zonder belasting, verzendkosten naar nederland en verzenkosten naar ons. mischien handig als je dat eerst uitrekendWe kunnen overgaan op alternatief
Crystalfontz.
Maar ik ben wel geinteresseerd in die van CrystalFontz. Die zijn niet voor niets duurder
Verwijderd
source: CF PoliciesINTERNATIONAL PAYMENT METHODS
Crystalfontz America Incorporated accepts the following methods of payment from international (non US) customers: For orders less than $100.00: Visa, MasterCard, American Express, Discover credit cards, PayPal, Money Order, Cashier's Check, and bank wire transfer.
For orders more than $100.00: wire transfer only.
Je kunt hier niet met je creditcard betalen
Larger quantities may be subject to a 4-6 week lead time.
't kan dan dus best ff duren voor we ze binnen hebben.
Verwijderd
en er zal wel iemand zijn die kan wire transferen zeker?
Dan weet je zeker dat ze goed zijn.
Dan krijgen we deze zeker :

Dan wil ik er wel 2 hebben
Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...
Van crystalfontz weet ik wel dat ze goed leveren, maar om zomaar naar een onbekend bedrijf in de vs 600 euro te storten lijkt me ook geen pretje.
Ik ga dus ook liever voor crystalfontz...
Spreek jullie mening uit...
4x20 groen met backlight
Price 29.54 23.21 20.09 17.93 15.96 14.54 12.92 12.14
* Larger quantities may be subject to a 4-6 week lead time
die blauwe 4x20 zijn pas weer te bestellen vanaf 17/07/02
Backordered - Due 07/17/2002
Parallel Character LCD 20x4
(CFAH2004A-TMI-JP)
* White LED Backlight
* STN Negative, Blue
* Transmissive -20 +70 deg C 6:00Qty
1+ 10+ 20+ 50+ 100+ 200+ 500+ 1000+ *
Price 35.68 28.04 24.27 21.65 19.28 17.57 15.48 14.54
* Larger quantities may be subject to a 4-6 week lead time.
Blauw 2x20
Parallel Character LCD 20x2
(CFAH2002A-TMC-JP)
* White LED Backlight
* STN Negative, Blue
* Transmissive 0 +50 deg C 6:00Qty
1+ 10+ 20+ 50+ 100+ 200+ 500+ 1000+
* Larger quantities may be subject to a 4-6 week lead time.
misschien een optie ??
wel kan natuurlijk
20 keer 20*2
20 keer 20*4
Ik voel zelf persoonlijk wel veel voor de blauwe 20*4
Ik ook namelijk, vandaar mijn vraagOp zaterdag 08 juni 2002 15:22 schreef Lethal het volgende:
Als iedereen dan verschillende dingen uit gaat zoeken, kan je nog niet proviteren van korting...
wel kan natuurlijk
20 keer 20*2
20 keer 20*4
Ik voel zelf persoonlijk wel veel voor de blauwe 20*4
Met een beetje georganizeert ding, dan lijkt mij dat wel ok, of nie??
Ik denk dat we dan nog wel aan 50 / 50 lcd's kunnen komen
Ik had net namelijk een belangstellende jongen uit belgie die er 25 wou
Dan schiet het wel op.Op zaterdag 08 juni 2002 15:31 schreef Lethal het volgende:
Als ik een nieuwe topic start...
Met een beetje georganizeert ding, dan lijkt mij dat wel ok, of nie??
Ik denk dat we dan nog wel aan 50 / 50 lcd's kunnen komen
Ik had net namelijk een belangstellende jongen uit belgie die er 35 woulolz
Je kan ook degene die nu meedoen aan de 2x20 ff vragen wat ze willen, en dan kan je eventueel een tweede actie ernaast houden. Ik denk dat er animo genoeg is.
Als je 4x20 gaat openen let er wel op dat de blauwe 4x20 pas 17-07-02 weer te bestellen zijn
Ik houd de inkoopactie wel open... Dan komen we misschien aan de 100 voor de 20 * 4
voor €25,- een blauwe 2*20 LCD van CF op je deurmat is volgens mij niet duur. En voor €25,- doe ik mee. Maar zit je niet weer te laag met je prijsOp zaterdag 08 juni 2002 14:38 schreef Lethal het volgende:
De prijs bij crystalfontz zou 25 Euro worden... Is daar bezwaar tegen?
Van crystalfontz weet ik wel dat ze goed leveren, maar om zomaar naar een onbekend bedrijf in de vs 600 euro te storten lijkt me ook geen pretje.
Ik ga dus ook liever voor crystalfontz...
Spreek jullie mening uit...
Als ik kijk naar de inkoopactie van Myst1k4l zit jij een stuk lager. Terwijl het volgens mij exact dezelfde LCD's zijn. alleen zijn de kosten bij hem ongeveer €30.
Ik doe mee voor een CrystalFontz 2*20 Blue edition LCD voor max. 30 euro. Maar dan wel incl. verzendskosten naar mijn huis toeOp zaterdag 08 juni 2002 16:03 schreef mrEarthling het volgende:
[..]
voor €25,- een blauwe 2*20 LCD van CF op je deurmat is volgens mij niet duur. En voor €25,- doe ik mee. Maar zit je niet weer te laag met je prijs![]()
Als ik kijk naar de inkoopactie van Myst1k4l zit jij een stuk lager. Terwijl het volgens mij exact dezelfde LCD's zijn. alleen zijn de kosten bij hem ongeveer €30.
Verwijderd
Het lijkt mij het beste dat we bij Crystalfontz gaan bestellen. Dat de prijs iets hoger wordt, helaas. Maar beter een werkende LCD dan een prut1.Op zaterdag 08 juni 2002 10:46 schreef Lethal het volgende:
Als je goed leest... Werken die dingen niet op computers
We kunnen overgaan op alternatief
Crystalfontz.
Ik wil mijn bestelling omruilen in een blauwe 2x20 van Crystalfontz.
Wie volgt?
Ike ben al gevolgdOp zaterdag 08 juni 2002 16:25 schreef pwem het volgende:
[..]
Het lijkt mij het beste dat we bij Crystalfontz gaan bestellen. Dat de prijs iets hoger wordt, helaas. Maar beter een werkende LCD dan een prut1.
Ik wil mijn bestelling omruilen in een blauwe 2x20 van Crystalfontz.
Wie volgt?
Deze aktie moet doorgaan vind ik
Per 50 kosten ze $16.35 + 19% BTW = 20.35 Euro. Daar doe ik het wel voor.
The devil is in the details.
Laten we verder praten op de nieuwe topic:
[topic=518682/1/25]
Verwijderd
Daaruit begrijp ik dat de oorspronkelijke actie ten einde is. Niet erg..... Als je maar onthoudt wie er wat betaald heeft.Op zaterdag 08 juni 2002 16:49 schreef Lethal het volgende:
Ik dacht ook aan 25 a 30 euro.
Laten we verder praten op de nieuwe topic:
[topic=518682/1/25]
doe mij deze dan maar.. maar wat moet je dan hebben om het zwikkie aan de pruttel te krijgen, ook nog een inverter erbij?Op zaterdag 08 juni 2002 14:09 schreef pilsjesman het volgende:
Koop dan maar bij crystalfonts.
Dan weet je zeker dat ze goed zijn.
Dan krijgen we deze zeker :
[afbeelding]
Dan wil ik er wel 2 hebben
Je hoeft maar 6 dingen te doen (Op zaterdag 08 juni 2002 19:29 schreef Ener-G het volgende:
[..]
doe mij deze dan maar.. maar wat moet je dan hebben om het zwikkie aan de pruttel te krijgen, ook nog een inverter erbij?
1. Je LCD (geen inverter nodig) kopen
2. Printerkabel kopen
3. Soldeerbout gebruiken om printerkabel vast te maken aan LCD
4. LCD aansluiten
5. LCD prog. downloaden
6. Je LCD gebruiken
Zo even een korte en simpele beschrijving
heh okee.. beters.. want bij die vorige lcd moest je dus een losse inverter erbij halenOp zaterdag 08 juni 2002 19:34 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Je hoeft maar 6 dingen te doen ():
1. Je LCD (geen inverter nodig) kopen
2. Printerkabel kopen
3. Soldeerbout gebruiken om printerkabel vast te maken aan LCD
4. LCD aansluiten
5. LCD prog. downloaden
6. Je LCD gebruiken
Zo even een korte en simpele beschrijving