Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Inkoop]Blauwe LCD 2 * 20 *GESLOTEN*

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 650 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mrEarthling
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op dinsdag 21 mei 2002 21:54 schreef Jantjevlaam het volgende:

[..]

Als je jezelf dan gewoon aanmeld via deze link http://212.187.14.178/ia/
dan wordt het misschien nog goedkoper!
Dan wil ik toch wel een goeie prijs weten. Sorry maar ik heb het idee dat het bedrag van €15.- een beetje uit de losse hand is geschud, en dat (we, jullie) straks bedrogen uitkomen.
Op dinsdag 21 mei 2002 21:56 schreef Ramonnekke het volgende:
Als de topicstarter of de inkoop organizatorpersoon nu eens een mail stuurt met de vraag hoe het allemaal in zijn werk gaat weten we het snel zat :) we wachten op uw antwoord. :)
Dit lijkt mij inderdaad wel een strak idee ;)

Gaat je geen reet aan wat voor een Pjoeter ik heb ;)

Verwijderd

Wordt er naar België ook verzonden? Kan de topicstart daar mischien es een prijs op plakken? Nog even voor alle duidelijkheid. Als ik de lcd + inv zou bestellen dan moet ik daaraan niets meer solderen e.d. toch? En die inverter is gewoon aansluiten op een powercable van een hd, juist?

• mrEarthling
  • Niet online
Op dinsdag 21 mei 2002 22:15 schreef SainteR het volgende:
Wordt er naar België ook verzonden? Kan de topicstart daar mischien es een prijs op plakken? Nog even voor alle duidelijkheid. Als ik de lcd + inv zou bestellen dan moet ik daaraan niets meer solderen e.d. toch? En die inverter is gewoon aansluiten op een powercable van een hd, juist?
ennuh hou wou je gaan communiceren met je LCD :? via je je voedingskabel ;) Je zult er op zijn minst een kabel tussen moeten solderen om hem aan de LPT1 poort te hangen *D

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 22:26 schreef mrEarthling het volgende:

[..]

ennuh hou wou je gaan communiceren met je LCD :? via je je voedingskabel ;) Je zult er op zijn minst een kabel tussen moeten solderen om hem aan de LPT1 poort te hangen *D
maar elke echte tweaker heeft zijn kast vol liggen met kabels en andere troep.
:+

• TheManinBlack
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Leuk initiatief die inkoopactie-site! Alleen mijn privacy is mij heel wat waard, dus ik heb maar minimale gegevens ingevuld, maar wel genoeg om contact met me op te nemen.

Ik heb de 2e optie besteld, de LCD + inverter combo.

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 22:26 schreef mrEarthling het volgende:

[..]

Ja dat van die communicatiekabel wist ik wel :) Wist alleen niet dat ik die er zelf nog moet opsolderen :/

• hellfire_ultd
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-11 06:38

hellfire_ultd

Effe checke!

Op dinsdag 21 mei 2002 15:19 schreef Lethal het volgende:
Rave17
pwem
3lmowww
hellfire_ultd
Myrddraal
thacow
Sjmuup
tastingw

Jullie moeten je nog aanmelden op deze site... let er wel op dat je of alleen de lcd of de ER met lcd koopt.

http://212.187.14.178/ia/
Done :)

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Over die verwarring van de verzendkosten... die zitten erbij. Dat het excl is heb ik niet neergezet... ik denk de maker van de site.

De BOVENSTE IS ALLEEN DE LCD

De ONDERSTE IS DE LCD + EL

Verwijderd

Ow oke dan moet ik het ff snel veranderen :) thx
Dus kort samengevat :
De keuze EL inverter van 15 euro is het LCD iunclusief EL inverter en verzendkosten.
De keuze blauwe LCD 20*2 van 10 euro is de het LCD inclusief verzendkosten.

BTW bij het LCD zit ook een controller die compatibel is met de HD44nogwat serie, dus smartie werkt als alles goed is ook hierop.

Ik hoop dat het nu voor iedereen diudelijk is. En nu maar bestellen want zeg nu eerlijk het is toch een koopie :)

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

Is er al een id an hoelang et gaat duren???
MIJN MOD MATERIAAL IS OP!!!
(ik ben niet ongeduldig, als het maar snel is...)

ik zou een indicatie v/d levertijd erg op prijs stellen... (hoelang dit topic nog ope is bv...)

Electronics development

• Lethal
Ik sluit de inkoop actie zosnel mogelijk... Er zijn nog een paar jongens die nog niet gereageert hebben op email...

Als ik daaar antwoord op heb gehad dan sluit ik em. Ik denk binnen een week.

• Lethal
Naar belgie wil ik wel sturen... maar dan weet ik nog niet wat de verzendkosten zijn

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11 12:59

LauPro

Prof Mierenneuke®

Op woensdag 22 mei 2002 10:42 schreef Lethal het volgende:
Ik sluit de inkoop actie zosnel mogelijk... Er zijn nog een paar jongens die nog niet gereageert hebben op email...

Als ik daaar antwoord op heb gehad dan sluit ik em. Ik denk binnen een week.
Oke, ik weet niet of je het al gezien hebt maar dan moet je ff de status op 'gesloten' zetten dan kan er ook niks meer besteld worden.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• mrEarthling
  • Niet online
besteld. LCD + Invertor.

• Lethal
Ik zie et... Ik denk dat ik bijna genoeg heb. Als je nog twijfeld zeg het dan.. dan wacht ik nog even.

• mrEarthling
  • Niet online
Op woensdag 22 mei 2002 11:19 schreef Lethal het volgende:
Ik zie et... Ik denk dat ik bijna genoeg heb. Als je nog twijfeld zeg het dan.. dan wacht ik nog even.
tjaah als jij alles voor €15,- bij mij op de deurmat deponeerd is er weinig om over te tweifelen. Maaruh wat wil je gaan doen met betalligen :?

edit:

hoe zit het trouwens met de levertermijnen van dat bedrijf? MAW hoe lang moet ik er op wachten?

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

Op woensdag 22 mei 2002 11:21 schreef mrEarthling het volgende:

[..]

tjaah als jij alles voor €15,- bij mij op de deurmat deponeerd is er weinig om over te tweifelen. Maaruh wat wil je gaan doen met betalligen :?
Je moet het overmaken, van,middag zal ik dit even makkelijker maken zodat je weet waar naar toe je moet overmaken. Want nu is het zo dat zijn persoonsgegevens privé zijn en dan kan jij ze dus ook niet zien.

Je ziet trouwens nu ook het aantal views!

• Lethal
Ok Als je zorgt dat je het geld voor volgende week vrijdag overmaakt 31 mei. Dan bestel ik het op 1 juni. Als ik dan nog geen geld van je binnen heb gekregen dan is het pech...

Vermeld je Got naam. (eventueel een andere naam die je gebruikt hebt tijdens het aan melden op http://212.187.14.178/ia/)

zodat ik weet dat je betaald hebt. Je adres en gegevens zijn... als het goed is ingevuld op de site tijdens registreren.

Ik hoop dat alles goed is

Bank rekening is 3088.84515 (rabobank)

Is er een mogelijkheid dat ik de betalingen zie??? Ik krijg die briefies altijd pas na een week thuis... :'(

(Laupro. is er een manier om op de site te zetten dat iemand betaald heeft??)

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

Op woensdag 22 mei 2002 11:30 schreef Lethal het volgende:
(Laupro. is er een manier om op de site te zetten dat iemand betaald heeft??)
Jazeker! Dan moet je de status van iemand op bestaalt zetten. Als je naar het bewerken van de inkoopactie gaat zie je boveen drie 'knoppen' moet je op de laatste klikken en daar kan je de status wijzigen (in betaald of geweigerd ect).

edit: het wordt tijd dat je internetbankieren oid aanvraagt :Y)!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Dus het is toch 15 euro voor de LCD incl. EL inverter en thuisbezorgd (gelukkig :D).

• Robino
  • Nu online
[off-topic]

LauPro:
Link

* Robino wil ook een bedreigde diersoort kopen :+

Je kan bij alle inkoopakties kopen door gewoon het cijfer te veranderen :)

[/off-topic]

Verwijderd

Heb ook LCD-tje plus invertor besteld.

• InfInIte
  • Laatst online: 13-06-2022
Ik doe denk ik ook wel mee.

Ik ben nog niet zo bekend op dit gebied,
kan ik dat LCD op deze manier aansluiten of niet?
Solderen zal voor mij geen probleem zijn.
En moeten die regelbare weerstandjes er in of hoeft dat niet?
Of moet hij op een andere manier aangesloten worden?

Verwijderd

Als ik die interesse hier zo zie zou ik toch nog even de inkoopactie laten lopen. Zal dan ook goedkoper worden en hoe meer hoe beter eh. Kun je soms een +/- raming maken voor de bijkomende kosten voor versturen naar België? Dat moet niet op de euro zijn maar een richtprijs zou toch handig zijn...

• InfInIte
  • Laatst online: 13-06-2022
Net LCD + inverter besteld.

• mrEarthling
  • Niet online
Heej Lethal is er al iets bekend over de levertijd?

• Lethal
Door mrEarthling - woensdag 22 mei 2002 15:35

--------------------------------------------------------------------------------
Heej Lethal is er al iets bekend over de levertijd?
--------------------------------------------------------------------------------

Ik zal es vragen

• Lethal
Kep een email gestuurd naar de staff van bgmicro. Daarin de vraag over de levertijden en de vraag om korting. Bij groote aantallen :)

Ik hoop dat ze snel antwoorden. Zodra ze antwoorden hoor je meteen meer.

• mrEarthling
  • Niet online
Op woensdag 22 mei 2002 16:35 schreef Lethal het volgende:
Kep een email gestuurd naar de staff van bgmicro. Daarin de vraag over de levertijden en de vraag om korting. Bij groote aantallen :)

Ik hoop dat ze snel antwoorden. Zodra ze antwoorden hoor je meteen meer.
OK. Heb je BTW ook nog naar de verzendkosten gevraagd? Want die zijn op zijn minst $15.- maar die zouden dus wel eens veel hoger kunnen uitvallen, ivm verzekering, gewicht en afmetingen.

Op de hun site onder Terms staat:
We ship US mail to all other countries. Canada, add $7.50 minimum shipping and handling. Countries other than Canada, add $15.00 minimum shipping and handling.

Verwijderd

Afhankelijk van de kosten van het verzenden zou ik nog even wachten met het dichtgooien van de inkoopactie.

Kijk even waar het breakeven punt ligt en vermeld dit dan, dan kunnen we een teller maken om ervoor te zorgen dat niemand onnodige kosten hoeft te maken :)

Verwijderd

Ik heb zojuist via Girotel € 15,00 overgemaakt op je rekeningnummer t.a.v. Marco de Wit. Dit wordt vanavond bij mij afgeschreven. De banken kennende zul je het dinsdag of woensdag pas op je rekening hebben staan.

Van mij mag de inkoopactie snel sluiten!!!

;)

Verwijderd

Ik wacht toch nog even met bestellen tot er meer duidelijkheid is over de prijs. Btw check ook es de andere inkoopactie door NUT die is ondertss gesloten maar daar blijkt er nu opeens mischien wel 19 % bij te komen door taxen ed.... Misschien toch eerst es goed informeren?

Verwijderd

Zijn er ergens foto's (in kleur) te zien van dit displaytje?

• Robino
  • Nu online
Op woensdag 22 mei 2002 17:30 schreef Jantjevlaam het volgende:
Zijn er ergens foto's (in kleur) te zien van dit displaytje?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja. Heb al geprobeerd een pic. te vinden maar dat mocht niet baten :(

Verwijderd

[topic=493932/1/25]

Denk dat ze er ongeveer zo uit zien.
Die zien er wel phet uit :9

• Robino
  • Nu online
Op woensdag 22 mei 2002 18:15 schreef wod22 het volgende:
[topic=493932/1/25]

Zekers, maar ik wil een pic. zien van het LCD wat ik krijg.

• TheManinBlack
  • Niet online
Wat moet ik nou doen? Moet ik nu geld gaan overmaken, of wachten totdat ik een email krijg? Ik weet het niet meer.

Een samenvatting zou handig zijn, op die inkoopactie site ofzo.

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

idd, het zou leuk zijn als de starter daar ff wat aandacht aan besteed. Dus bij deze ;)

Verwijderd

Heb ook besteld, LCD + Invertor.

En wat is nu de bedoeling moet ik gewoon geld naar je overmaken en dan zit t goed?

Verwijderd

kan ik het ook in een envelop contant naar je opsturen? gaat stukken sneller :D

• Robino
  • Nu online
Op woensdag 22 mei 2002 21:03 schreef MasterOverdrive het volgende:
kan ik het ook in een envelop contant naar je opsturen? gaat stukken sneller :D
lol, en dat terwijl Girotel & co. juist bedoeld zijn voor snel transactie verkeer.

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 18:15 schreef wod22 het volgende:
[topic=493932/1/25]

klopt!!! Daarom ben ik ook een inkoopactie gestart van deze LCD :9 *D

• Lethal
Ok mensen, dont worry. Ik email voor eventuele korting en voor verzendkosten naar nederland. Omdat er nu al meer dan 30 bestellingen zijn denk ik niet dat het problemen gaat vormen. Probeer in ieder geval zo snel mogelijk te storten. Als de prijs nou over de 15 komt hoor je dat wel.. maar dat denk ik niet.

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 22:14 schreef Lethal het volgende:
Ok mensen, dont worry. Ik email voor eventuele korting en voor verzendkosten naar nederland. Omdat er nu al meer dan 30 bestellingen zijn denk ik niet dat het problemen gaat vormen. Probeer in ieder geval zo snel mogelijk te storten. Als de prijs nou over de 15 komt hoor je dat wel.. maar dat denk ik niet.
Vraag duidelijk naar eventuele extra taxen of btw dingens eh? btw [Zaagmodus] nog es al enig idee voor verzendkosten naar Belgie? [/Zaagmodus]

• TheManinBlack
  • Niet online
Dus we moeten al wel geld gaan storten :?

Verwijderd

ff een vraagje, wanneer moeten we nou geld overmaken? wanneer worden ze daadwerkelijk besteld?

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 22:26 schreef SainteR het volgende:

[..]

Vraag duidelijk naar eventuele extra taxen of btw dingens eh? btw [Zaagmodus] nog es al enig idee voor verzendkosten naar Belgie? [/Zaagmodus]
waar woonde gij ergens? hedde gij al betaald?

Verwijderd

Ey lethal jongen dat geld komt in orde .. morgen heb je ut :)

Fijn dat het toch op 15pleuro blijft :P, wat zijn de levertijden nou?

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 22:29 schreef badpinguin het volgende:
waar woonde gij ergens? hedde gij al betaald?
In West - Vlaanderen en neen nog niet betaald alsook nog niet besteld ik wil eerst graag de antwoorde :+ En vanwaar ben jij ergenz?

• LAN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

LAN

Ik wil er in principe ook wel een zwikkie afnemen. Alleen ik ben benieuwd hoe dat ding er werkend uit ziet.
Zodra ik daar meer info over heb ben ik wel van de partij.

• Lethal
Ok mensen...

Even over de verwarring. Ik probeer nu contact op te nemen met bgmicro. Ik zou wachten met betalen totdat ik iets meer weet over de verzendkosten... Ik las dat er al een paar overgemaakt hebbe... komt ook wel goed. Maar wacht nog even.

Email gestuurd met informatie over levertijden, leverkosten en prijzen.

(Sorry dat ik gister niet kon reply'en, dat kwam omdat mijn zus examen's wou nakijken en omdat ik moest voetballe. Excuse...)

• Lethal
Nog steeds geen antwoord :?

Verwijderd

ff vraagje, zit er bij zo'n lcd wel een montage beschrijving of software?

• Lethal
waarschijnlijk niets... Omdat er genoeg circuitjes op internet staan is het geen probleem om ze aan te sluiten. Waarschijnlijk.

En voor de software gebruik je smartie of andere programma's

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 08:35 schreef general000 het volgende:
Als die er niet bij zit heb je het hier zo gevonden, er zijn trouwens al enkele specsheets gevonden (zie de rest van deze topic). Dus dat komt wel in orde :)

• mrEarthling
  • Niet online
Op donderdag 23 mei 2002 08:35 schreef general000 het volgende:
De software die je kunt gebruiken is Smartie op deze site staat ook hou je hem aan kunt sluiten. :)

• Lethal
I would guess you would receive in 10 to 14 days.
Thanks
Tammie
----- Original Message -----
From: B.G. Micro
To: Tammie
Sent: Wednesday, May 22, 2002 9:24 AM
Subject: Fw: Information

Das teminste een reactie

Nu nog een antwoord op mijn vraag ;)

Verwijderd

In dat geval w8 ik nog ff met overmaken.. uiterlijk volgende week vrijdag eh? *D

• Lethal
Geld binnen bij mij uiterlijk volgende week vrijdag... de 31e van Mei

Verwijderd

Is het goed als ik je gewoon geld over de post stuur?

Het wil bij mij namelijk nog wel eens lang duren voordat iets overgeschreven wordt...

• Lethal
Als je denkt dat het veilig is... Dan heb ik daar geen problemen mee..

Wacht wel echter even tot ik het sein groen geef. Omdat ik nog op een email wacht over de prijs van de verzendkosten. Dan kan je alsnog dat over post sturen.

Doe dan in de evolop een briefje met je got naam en evt. je naam waarmee je hebt ingeschreven op de site.

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:01

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Op woensdag 22 mei 2002 22:14 schreef Lethal het volgende:
korting zou wel leuk zijn aangezien we al een aanzienlijk aantal bestellingen hebben :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Lethal
jep...

• Robino
  • Nu online
Op donderdag 23 mei 2002 09:53 schreef Lethal het volgende:
jep...
Hoe ga je ze versturen naar ons toe, met noppenzakjes?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:00
Zo, ook via die inkoop site eentje besteld, laat maar weten hierzo wannneer je hoeveel euro's moet hebben (of via mail)

Als het achterlijk veel duurder wordt dan hoor ik het graag voordat het definitief besteld wordt :)

Strava

• Benadski
  • Laatst online: 28-11 12:55
Ik heb ook maar twee LCDs incl. inverters besteld.

Lijken me wel leuk. :9

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 22:59 schreef SainteR het volgende:

[..]

In West - Vlaanderen en neen nog niet betaald alsook nog niet besteld ik wil eerst graag de antwoorde :+ En vanwaar ben jij ergenz?
regio leuven
kunne wij anders same betalen, want de bank vraagt altij nog nen euro of 7 extra voor diensten.. vraagt is na hoeveel da da bij u is, als da minder is stort ik mijn geld bij u en stort gij alles door naar lethal..
laat iet weten

• Robino
  • Nu online
Voor iedereen die nog een goeie beschrijving zoekt hoe je de LCD op je printer kabel kan aansluiten:

Link

• Lethal
Zijn er nog meer mensen met intresse?

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 16:02 schreef badpinguin het volgende:

[..]

regio leuven
kunne wij anders same betalen, want de bank vraagt altij nog nen euro of 7 extra voor diensten.. vraagt is na hoeveel da da bij u is, als da minder is stort ik mijn geld bij u en stort gij alles door naar lethal..
laat iet weten
Dunno ik doe meestal verrichtingen via KBC Online Banking en ik zou es moeten checken hoeveel de kosten daarvoor bedragen...

• Prulleman
Lethal: wanneer denk je dat je gaat bestellen? en weet je al wat meer van de prijs, of zal het waarschijnlijk gewoon 15 euro blijven?

Strava

Verwijderd

Stel, ik ben een noob (lees maar zonder dat 'stel' ;) ) en ik krijg die LCD. Hoe moet ik 'm dan laten werken? :?

Verwijderd

meel ;)

• Prulleman
Op donderdag 23 mei 2002 19:02 schreef CybErik het volgende:
Stel, ik ben een noob (lees maar zonder dat 'stel' ;) ) en ik krijg die LCD. Hoe moet ik 'm dan laten werken? :?
De LCD-faq lezen..... en dan gaan zoeken naar leuke topics..... en dan proberen.

Ik ben ook een electro-noob, maar ik denk dat dit wel moet gaan lukken.
Tis niet dat je het allemaal zelf moet verzinnen, je moet gewoon netjes een schema nabouwen.

Strava

• Robino
  • Nu online
Op donderdag 23 mei 2002 19:02 schreef CybErik het volgende:
Ehm, 4 postings omhoog heb ik juist een link geplaatst.

• Lethal
Ok mensen.... De shipping prijs viel erg tegen. Bij 9 pound is het ongeveer 50 dollar :r . Graag jullie reacties hierover of jullie door willen zetten...

• Robino
  • Nu online
Op donderdag 23 mei 2002 20:07 schreef Lethal het volgende:
Ok mensen.... De shipping prijs viel erg tegen. Bij 9 pound is het ongeveer 50 dollar :r . Graag jullie reacties hierover of jullie door willen zetten...
Ehm, wat worden de extra kosten per persoon dan :?

Verwijderd

33 stuks delen door $50 = ong. $ 1.5 per lcdtje extra.
Vind ik niet zo'n ramp.

Verwijderd

Ik ook niet, komen we toch nog uit op een prijs van ong. 15 € voor zo'n setje :?

• Lethal
Ik denk dat we dan richting de 17 gaan (of 12 voor alleen lcd)

• Robino
  • Nu online
Op donderdag 23 mei 2002 20:12 schreef wod22 het volgende:
33 stuks delen door $50 = ong. $ 1.5 per lcdtje extra.
Vind ik niet zo'n ramp.
$1.5 * (afgerond) 1,10 = 1.67 euro extra.
Oke als dit echt de enigste kosten zijn die erbij komen reken mij dan gewoon mee.

* Robino komt anders nooit aan een :9~ LCD. Maar hij wilt nog steeds eens pics. zien van de desbetreffende LCD in actie.

Nog een berekening extra:
$4.95 + $5.95 = $10.95 + $1.5 = $12.4 * 1.10 = 13,64 euro voor een LCD + EL inverter + Verzendskosten naar Ned. en dan voor in Ned. versturen heb je nog 1,36 euro over. Is dit zoveel verschil met eerst :? Moet het daarom 17 euro worden :? Das weer 2 euro extra. Dus 3,36 euro over.

Verwijderd

17 vind ik ook nog prima, 17 euro is 37,50 gulden voor de "bij mij thuis op de mat prijs". vind ik nog redelijk

• Lethal
Wacht met betalen... Ik kijk gewoon wat die gast zegt als ik zeg dat ik er zoveel wil.

• TheManinBlack
  • Niet online
Ach, die extra kosten vallen nog wel mee ja, alleen zou ik ook wel graag een plaatje zien van hetgeen waar ik nu voor betaal :)

• Lethal
En dan nog een probleem met creditcard... Weet iemand een oplossing?

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 20:19 schreef Lethal het volgende:
sorry, heb geen creditcard

• TheManinBlack
  • Niet online
Op donderdag 23 mei 2002 20:19 schreef Lethal het volgende:
Euuuhhh....je hebt geen creditcard? Had je daar niet iets eerder aan moeten denken, lol.

Zal vast wel een oplossing voor zijn. Misschien accepteren ze betaling via dat Western Union (ofzo)?

Verwijderd

helaas heb geen creditcard :'( maar voor de prijs van 17 euro wil ik ze nog steeds hebben :)

• Lethal
Das logisch allemaal... Ik vraag mijn vader's bedrijf wel... Of zij voor ons betalen...

MISSCHIEN KRIJGEN JuLLIE ZE DAN GRATIS

(zitten ze alleen in een doos van Unitrans Techniek bv)

• Lethal
denk et niet... :'(

Verwijderd

Ik heb ook geen groot probleem met een iets hogere prijs. Maar het moet niet te gek worden!!!

Verwijderd

Rave17 || Superfunk woei says:
t*r*ng
wordt nu opeens
€17,-
Wordt me teduur, ik cancel hem.

ook als ie 15 bijft want ik heb bij een andere inkoopactie ze voor 9 euro besteld, maar dan andere achtergrond kleur en dat valt er verranderen ;)

• Lethal
Ook als ie misschien 15 blijft?

• Lethal
$4.95 + $5.95 = $10.95 + $1.5 = $12.4 * 1.10 = 13,64 euro voor een LCD + EL inverter + Verzendskosten naar Ned. en dan voor in Ned. versturen heb je nog 1,36 euro over. Is dit zoveel verschil met eerst Moet het daarom 17 euro worden Das weer 2 euro extra. Dus 3,36 euro over.

Je bent de 19 % belasting vergeten dude ;)

• Robino
  • Nu online
Op donderdag 23 mei 2002 20:33 schreef Lethal het volgende:
$4.95 + $5.95 = $10.95 + $1.5 = $12.4 * 1.10 = 13,64 euro voor een LCD + EL inverter + Verzendskosten naar Ned. en dan voor in Ned. versturen heb je nog 1,36 euro over. Is dit zoveel verschil met eerst Moet het daarom 17 euro worden Das weer 2 euro extra. Dus 3,36 euro over.

Je bent de 19 % belasting vergeten dude ;)
Je vader heeft toch een bedrijf, als je vader een KvK nummer heeft vervalt de BTW :)

Weer een berekening:
$4.95 + $5.95 = $10.95 * 1.10 = 12,045 * 0.19 + 12,045 = 14,33355. En dan 15 euro - 14,33355 = 0,66645 hou je over. Dus dat is om verder te verzenden in Ned. als die $1.5 er niet bij kwamen.

(deze berekening is voor de duidelijkheid!)

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:24
Hey, ik heb er ook één besteld. Zeg me ff waar het geld hene moet en of ut nu 15 of 17 euro is, zodat ik het kan betalen....

Enne, ik neem aan dat jij onze adressen wel kunt zien :? ???

• Lethal
Ik kan alleen jullie email zien... ik mail naar jullie over de uiteindelijke prijs en over mijn rekening nummer...

• hellfire_ultd
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-11 06:38

hellfire_ultd

Effe checke!

Owww... Ik heb net 20 euro overgemaakt voor lcd+inverter...

ja, da's d0m ja.

Maarre: als je problemen hebt met een credit card, ik heb er een, dus als je wil, wil ik de betaling wel regelen. Mail me daar maar over als je interesse hebt.

• Lethal
Waarom eigenlijk 20? was je van plan om mij die 5 a 3 euro te geven??

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:01

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Op donderdag 23 mei 2002 20:19 schreef TheManinBlack het volgende:
Ach, die extra kosten vallen nog wel mee ja, alleen zou ik ook wel graag een plaatje zien van hetgeen waar ik nu voor betaal :)
idd.. hoe ziet die lcd er 'in actie' uit :? blauwe achtergrond zwarte letters, zwarte achtergrond blauwe letters, blauwe achtergrond witte letters :?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste