Ik heb de oplossing!!!Op woensdag 12 juni 2002 12:05 schreef Collidor het volgende:
Voor [NUT]:
if so... Try this...
[knip]
Hope this helps: Suc-6
edit:
Is wel met de nieuwe 29.42 drivers pas mogelijk geloof ik... (Correct me if I'm wrong)...
Verwijderd
Nou, ik had van de week mijn kaart binnenekregen. 
de MSI Geforce4 Ti4400, ik had hem meteen ingebouwd
en ik keek naar mijn scherm :(:(:(:(
Ik zag allemaal vervormde tekens, vreemde karakters en daartussen de bios. Dit was op een Asus P4T-E moederbord.
Ik probeerde die kaart daarna in mijn P-III. Precies hetzelfde.
Ik ga zometeen die rotzooi terug sturen. Ik had deze kaart bij digiworld besteld.
Nou hopen dat de nieuwe beter werkt!
Ik zag allemaal vervormde tekens, vreemde karakters en daartussen de bios. Dit was op een Asus P4T-E moederbord.
Ik ga zometeen die rotzooi terug sturen. Ik had deze kaart bij digiworld besteld.
doa .... dat zuigt.Op maandag 17 juni 2002 14:12 schreef paulvdv het volgende:
Nou, ik had van de week mijn kaart binnenekregen.
niks
Waar heb jij dan jekaart gekocht?Op maandag 17 juni 2002 00:02 schreef psy het volgende:
[..]
Bij mij wel!
[..]
Vreemd? Wanneer heb je hem gekocht? Die van mij is van afgelopen dinsdag.
www.aha-computer.de
Een zaak ik Aachen hier over de grens in Maastricht, je zal er wel niet veel aan hebben...
Ik zal vanavond eens kijken, er zat nogal veel in de doos aan kabeltjes eigenlijk (niet echt op gelet).
Een zaak ik Aachen hier over de grens in Maastricht, je zal er wel niet veel aan hebben...
Ik zal vanavond eens kijken, er zat nogal veel in de doos aan kabeltjes eigenlijk (niet echt op gelet).
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Iemand al z'n order binnen gehad van Wintelco? Ik heb zaterdag besteld (leadtek ti4400) en zou vandaag op de post worden gedaan en als het goed is dus morgen binnen!! Geen wachttijden voor mij met het wachten op m'n Leadtek..
Nu maar hopen dat alles naar behoren wil werken.. post morgen wel meer!!
'k Weet dat de inhoud van dit bericht nul punt noppes is, maar ik ben gewoon blij dat ik een nieuwe videokaart krijg.. weg met m'n Asus V7700!!
Nu maar hopen dat alles naar behoren wil werken.. post morgen wel meer!!
'k Weet dat de inhoud van dit bericht nul punt noppes is, maar ik ben gewoon blij dat ik een nieuwe videokaart krijg.. weg met m'n Asus V7700!!
kan het me heel goed voorstellen weet precies wat je bedoelt
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Verwijderd
Ik ben nog steeds wel benieuwd naar de videoopname kwaliteit van de MSI Geforce4 Ti4400.
Heeft iemand dat al eens getest???
Heeft iemand dat al eens getest???
Aaaaah wachten duurt lang!! Ik zou vandaag dus m'n leadtek ti4400 van wintelco binnenkrijgen, maar toen de post kwam hadden ze geen pakjes bij zich..
Maar ik had een mailtje gehad vandaag, van die kerel van Wintelco, of m'n bestelling al binnen was.. ik uitleggen dat nog nix binnen was en dat ik het morgen wel verwachte..
Maar toen stuurde hij (binnen 5 min) weer een mailtje terug dat het niet met de post kom, maar met de pakketdienst of iets dergelijks en dat 't toch wel vandaag bij mij aan moet komen!!
Maarja dat kan natuurlijk de hele dag zijn..
Ik zit maar te wachten en te wachten.. 
Wel goede service trouwens van Wintelco, je wordt echt persoonlijk geholpen door die gast daar.. je krijgt emailtjes etc.. je kan gewoon met 'm mailen.. en snelle service.. zaterdag besteld.. "hopelijk" vandaag binnen..
Maar goed.. kga in de tussen tijd nog wel een beetje leren, want anders komt er van die toetsweek ook weer nix..
[EDIT om 16:26]
'k heb de hoop maar opgegeven voor vandaag.. denk dat dat pakketje vandaag niet meer aan zal komen..
Of zijn er hier meer mensen die hun pakketjes wel eens 's avonds thuis gekregen hebben onder rembours? En dan bedoel ik van de TPG Post of TNT Post??
Maar ik had een mailtje gehad vandaag, van die kerel van Wintelco, of m'n bestelling al binnen was.. ik uitleggen dat nog nix binnen was en dat ik het morgen wel verwachte..
Maar toen stuurde hij (binnen 5 min) weer een mailtje terug dat het niet met de post kom, maar met de pakketdienst of iets dergelijks en dat 't toch wel vandaag bij mij aan moet komen!!
Maarja dat kan natuurlijk de hele dag zijn..
Wel goede service trouwens van Wintelco, je wordt echt persoonlijk geholpen door die gast daar.. je krijgt emailtjes etc.. je kan gewoon met 'm mailen.. en snelle service.. zaterdag besteld.. "hopelijk" vandaag binnen..
Maar goed.. kga in de tussen tijd nog wel een beetje leren, want anders komt er van die toetsweek ook weer nix..
[EDIT om 16:26]
'k heb de hoop maar opgegeven voor vandaag.. denk dat dat pakketje vandaag niet meer aan zal komen..
hmz ik ga over een week of 2 een Leadtek GF4 Ti4400 bestellen, ik heb echter nog een vraagje.
ik heb (wegens IRQ gesodemieter) een PCI kaart in PCI slot 1 (dit is dus recht onder 't AGP slot).
geeft dit problemen met die gruwelijke heatsink?
kan de kaart z'n hitte zo nog wel kwijt?
ik heb (wegens IRQ gesodemieter) een PCI kaart in PCI slot 1 (dit is dus recht onder 't AGP slot).
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ik heb ook interesse in een gf 4400, maar mijn vraag is welk merk nu echt uitblinkt. Is een asus net zo goed als een leadtek of een abit.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik zat net wat specs te bekijken van verschillende gf4 ti 4400's en ik vond een vreemd verschil. Het gaat om de memorysnelheid verschil tussen die van asus en leadtek:
Van asus.com:
Van asus.com:
Van LeadTek.nl:ASUS V8440 Series is powered by the GeForce4 Ti 4400 GPU. A core clock speed of 275MHz and memory clock speed of 550MHz
Das een vreemd verschil, maar zijn de kaarten wel even sterk toch? Ksnap er nix meer vanDefault klok snelheid 250/250(Kern/Geheugen)
Jij ook al niet
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
vaag, mijn leadtek 4400 staat standaard toch gewoon op 275/550.
Ze hebben jullie gedachten gelezen of zo 
Ze zijn echt goed bezig bij LeadtekDefault klok snelheid 275/275(Kern/Geheugen)
Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.
Ik heb die kaart en volgens mij is het zeer twijfelachtig of je in PCI slot 1 nog een kaart kan zetten. Zo te zien kan er net een kaart langs, maar dan moet er niets uitsteken aan de achterkant. Als het een grote kaart is (sblive bv) dan blokkeert die zowiezo alletwee de fans dus dat lijkt me zeer onverstandig. Een klein kaartje (netwerk) zou misschien nog net kunnen.Op dinsdag 18 juni 2002 19:56 schreef -ScuL- het volgende:
hmz ik ga over een week of 2 een Leadtek GF4 Ti4400 bestellen, ik heb echter nog een vraagje.
k-zooi.Op woensdag 19 juni 2002 11:54 schreef TheSlider het volgende:
[..]
Ik heb die kaart en volgens mij is het zeer twijfelachtig of je in PCI slot 1 nog een kaart kan zetten. Zo te zien kan er net een kaart langs, maar dan moet er niets uitsteken aan de achterkant. Als het een grote kaart is (sblive bv) dan blokkeert die zowiezo alletwee de fans dus dat lijkt me zeer onverstandig. Een klein kaartje (netwerk) zou misschien nog net kunnen.
't gaat om m'n Terratec DMX X-Fire 1024.
waarom zijn mobo's toch zo ingedeeld dat alle onderste sloten IRQ's delen met elkaar, en de bovenste PCI1/2/3 allemaal eigen IRQ-kanalen hebben.. (Dat dwingt je dus om een kaart die per se een master-IRQ wil hebben bovenin te plaatsen waardoor je dus geen brute heatsink op je AGP kaart meer kunt hebben
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Nou, ik heb de mijne net vanochtend binnen, maar ik krijg er echt geen PCI kaart meer onder hoor, dat past nooit. Bovendien heb je dan de fans LETTERLIJK op je PCI kaart zitten en dan koelt hij dus niet.Op woensdag 19 juni 2002 11:54 schreef TheSlider het volgende:
[..]
Ik heb die kaart en volgens mij is het zeer twijfelachtig of je in PCI slot 1 nog een kaart kan zetten. Zo te zien kan er net een kaart langs, maar dan moet er niets uitsteken aan de achterkant. Als het een grote kaart is (sblive bv) dan blokkeert die zowiezo alletwee de fans dus dat lijkt me zeer onverstandig. Een klein kaartje (netwerk) zou misschien nog net kunnen.
Niet dat er bij mij wat te koelen valt, want hij doet het gewoon niet
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ok, nog even een paar vraagjes over de Leadtek ti4400 retail.. Kheb vanaf vandaag ook die kaart in m'n systeem zitten en ik moet zeggen, hij bevalt me prima! 
Alleen wanneer ik aan die heatsink voel, dan is die echt super warm.. kan er zo'n 5 seconden m'n vinger op houden en dan moet ik loslaten.. Is dit normaal en kan ik nu toch nog verder overclocken?? Ik kan verder geen temperaturen zien, omdat dat hardware monitor niet in winfox zit ofzo..
Ik heb geen airflow door m'n systeem, want het is watergekoeld.. de zijkant staat wel open..
Dus mijn vraag ik of het normaal is dat mijn kaart (niet oc'ed) al zo warm wordt en of ik toch wel verder kan overclocken nu?
Alleen wanneer ik aan die heatsink voel, dan is die echt super warm.. kan er zo'n 5 seconden m'n vinger op houden en dan moet ik loslaten.. Is dit normaal en kan ik nu toch nog verder overclocken?? Ik kan verder geen temperaturen zien, omdat dat hardware monitor niet in winfox zit ofzo..
Ik heb geen airflow door m'n systeem, want het is watergekoeld.. de zijkant staat wel open..
Dus mijn vraag ik of het normaal is dat mijn kaart (niet oc'ed) al zo warm wordt en of ik toch wel verder kan overclocken nu?
ik moest ook een extra casefan aanbrengen anders werd hij echt veel te heet, dusse een beetje airflow kan geen kwaad. In jouw geval zou ik een extra watercoolertje proberen aan te brengen o.i.d.
Bij mij blijft hij heerlijk koel, natuurlijk voel je dat het koelblok wat warmer wordt dan als hij uit staat, maar dat is normaal. Handwarm issie (25 graden ofzo, gokje). Wat me ook opviel is dat er helemaal niet zo heel veel koelpasta tussen de heatsinkjes zat, alleen die plastic pinnetjes moeten wat strakker aangespannen worden, maar ik denk dat ik vanmiddag ff ga kijken voor schroefjes zodat ik de boel vaster kan klemmen.
Hmm is dat ook als je stevig aan het gamen bent...? Dat bedoelde ik eigenlijk..
Wanneer ik een tijdje gegamed heb is dat ding echt niet meer hand warm hoor.. kan m'n handen er dan bijna niet ophouden.. schat een graadje of 40 a 50... is dit normaal??
Ja, heb ik dus ook.
Ik heb een Enermax-fan bijgeplaatst (eergister toen het zo warm was!) en die zet ik als ik ga gamen op 80% ofzo, dat scheelt echt héééél veel.
Ik heb een Enermax-fan bijgeplaatst (eergister toen het zo warm was!) en die zet ik als ik ga gamen op 80% ofzo, dat scheelt echt héééél veel.
Verwijderd
Mijn leadtek ti4400 vertoont nog wat kuren. Gisteren speelde ik 2 uur achter elkaar jediknight2 zonder problemen. Vandaag loopt ie dus om de vijf minuten vast.
te heet? te weinig stroom? We zoeken het nog wel eens uit. Mijn 3d mark 2001 score wou ik jullie echter niet onthouden.
niks overgeclockt, standaard leadtek drivertjes...
9522.
En dat in combinatie met gigabyteGA-7vrxp, 512 samsung pc 2700 geheugen en athlon xp1800+. Maar ik heb geen ruk aan die hoge score als ie in games steeds ermee nokt.
te heet? te weinig stroom? We zoeken het nog wel eens uit. Mijn 3d mark 2001 score wou ik jullie echter niet onthouden.
niks overgeclockt, standaard leadtek drivertjes...
9522.
En dat in combinatie met gigabyteGA-7vrxp, 512 samsung pc 2700 geheugen en athlon xp1800+. Maar ik heb geen ruk aan die hoge score als ie in games steeds ermee nokt.
Had ik ook na een lange sessie morrowind...pats vast; Hij was toen echt LOEIHEET.
Extra casefan deed wonderen. Geen vastloper meer gehad. Hou er rekening mee dat als je airflow niet zo geweldig is die 2 kleine fan's op de leadtek weinig nut meer hebben...
Extra casefan deed wonderen. Geen vastloper meer gehad. Hou er rekening mee dat als je airflow niet zo geweldig is die 2 kleine fan's op de leadtek weinig nut meer hebben...
Zou 't ook al helpen wanneer ik de zijkant van m'n kast er terug op zet, waar een fan inzit die de warme lucht uit m'n kast naar buiten blaast? Of heeft dat 't zelfde nut als dat je geen zijkant op je kast heb.. ??
Verwijderd
Het ding zit in een Lian li pc70 kast. met twee grote fans voor die koude lucht erin pompen, en twee fans achter die de warme lucht eruit blazen. Rounded cables door de hele kast dus niks wat in de weg hangt. Als videokaarten verkouden konden worden had de mijne al een longontsteking gehad.
we zoeken nog wel effe verder. en anders komt dit wel weer naar voren in het problemen topic.
wou alleen mijn 3d mark score effe kwijt. was daar wel aangenaam verrast over. had het wel 2000 punten lager verwacht.
we zoeken nog wel effe verder. en anders komt dit wel weer naar voren in het problemen topic.
wou alleen mijn 3d mark score effe kwijt. was daar wel aangenaam verrast over. had het wel 2000 punten lager verwacht.
Verwijderd
Ik ben ook in het bezit van een Leadtek Ti4400, en mijn broer heeft een Creative Ti4200. Die kost dus honderd euro minder... Hij heeft wel bijna duizend punten minder in 3dmark op een gelijkwaardig systeem 
Wat zijn nou precies de voordelen van de 4400 tov de 4200?
Verwijderd
Heeft hier iemand enig idee of er verschillen zijn tussen de Leadtek Ti 4400 "My Vivo" en de gewone Ti4400 van Leadtek of zijn beide gelijk
Ik zou hem terugzetten, een open kast zonder fan koelt waarschijnlijk slechter.Op donderdag 20 juni 2002 14:41 schreef blakez het volgende:
Zou 't ook al helpen wanneer ik de zijkant van m'n kast er terug op zet, waar een fan inzit die de warme lucht uit m'n kast naar buiten blaast? Of heeft dat 't zelfde nut als dat je geen zijkant op je kast heb.. ??
vaag inderdaad, enige wat ik dan nog zou verdenken is de voeding?Op donderdag 20 juni 2002 14:46 schreef username77 het volgende:
Het ding zit in een Lian li pc70 kast. met twee grote fans voor die koude lucht erin pompen, en twee fans achter die de warme lucht eruit blazen. Rounded cables door de hele kast dus niks wat in de weg hangt. Als videokaarten verkouden konden worden had de mijne al een longontsteking gehad.
4400 heeft snellere GPU (225-275)en snellere Memory (550-500) voor de rest zijn ze gelijkOp donderdag 20 juni 2002 15:08 schreef Headbanger het volgende:
Ik ben ook in het bezit van een Leadtek Ti4400, en mijn broer heeft een Creative Ti4200. Die kost dus honderd euro minder... Hij heeft wel bijna duizend punten minder in 3dmark op een gelijkwaardig systeem
ViVo = Video in/ Video uit (dacht ik)Op donderdag 20 juni 2002 15:09 schreef David_C het volgende:
Heeft hier iemand enig idee of er verschillen zijn tussen de Leadtek Ti 4400 "My Vivo" en de gewone Ti4400 van Leadtek of zijn beide gelijk
Ligt eraan of het een 64mb ti4200 of een 128mb ti4400 is. Als het dus een 64mb ti4200 is heb je met je ti4400 ook nog eens 64mb extra geheugen.Op donderdag 20 juni 2002 15:48 schreef psy het volgende:
[..]
vaag inderdaad, enige wat ik dan nog zou verdenken is de voeding?
[..]
4400 heeft snellere GPU (225-275)en snellere Memory (550-500) voor de rest zijn ze gelijk
[..]
ViVo = Video in/ Video uit (dacht ik)
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Ik weet wel waar Vivo voor staat, zou alleen graag willen weten of er buiten die Vivo verschillen zijn. Had misschien de vraag iets duidelijker moeten stellen.
Klopt natuurlijk ook...en de 64MB versies klokken vaak het geheugen op 500 terwijl de 128 MB vaak op 444 MHz draait.Op donderdag 20 juni 2002 16:14 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Ligt eraan of het een 64mb ti4200 of een 128mb ti4400 is. Als het dus een 64mb ti4200 is heb je met je ti4400 ook nog eens 64mb extra geheugen.
om het dan maar te complementeren
volgens mij nietOp donderdag 20 juni 2002 16:31 schreef David_C het volgende:
Ik weet wel waar Vivo voor staat, zou alleen graag willen weten of er buiten die Vivo verschillen zijn. Had misschien de vraag iets duidelijker moeten stellen.
ik wist helemaal niet dat die versie eraan kwam anders had ik wel even gewacht
had wel video-in willen hebben...grmbl
Ik heb de Leadtek ti4400 en ik heb "Quincunx Antialiasing" aangevinkt staan, maar nu heb je bij sommige spellen een optie om in te stellen of je 'geen', '2x' of '4x' antialising wil.. Als ik dit gewoon op 'geen' laat staan heb ik dan wel die Quincunx Antialiasing in het spel??
Verwijderd
Bij mij in ieder geval niet; wat ik ook instel in de drivers, ik zie geen verschil qua beeld en qua snelheid. Ik gebruik de Leadtek 28.32 drivers btw.
Verwijderd
Ik heb dus een Asus TI4400, en haal onder
3dmark 2001 1024*768*32 maar 8400 punten
Vraag me af hoe dat kan, ik gebruik de nieuwste officiele Via 4.38v2 en Detonator 29.42 drivers
En aan m'n pc kan het ook niet liggen:
AMD XP 2000+ 1024MB DDR266-ram
MSI Pro2 Mainbord
Er moet toch met gemak 9500 punten te behalen zijn!?
3dmark 2001 1024*768*32 maar 8400 punten
Vraag me af hoe dat kan, ik gebruik de nieuwste officiele Via 4.38v2 en Detonator 29.42 drivers
En aan m'n pc kan het ook niet liggen:
AMD XP 2000+ 1024MB DDR266-ram
MSI Pro2 Mainbord
Er moet toch met gemak 9500 punten te behalen zijn!?
Verwijderd
Ik haal zelf ~8100 punten op mijn systeem met een Leadtek 4400. Als ik mijn CPU overklok of niet maakt niks uit; ik zit duidelijk aan de max. Ook de Leadtek overklokken hielp niet echt veel, maar meer dan de CPU.
Systeem: T-Bird 1200 (@1440 geen verschil in 3D Mark)
512 MB SDRAM PC-133 CL3 (I know
)
Leadtek 4400: 275/600 geklokt
512 MB SDRAM PC-133 CL3 (I know
Ik heb bijna exact 't zelfde systeem als jou en haal een score van gemiddeld 7600 punten..Op vrijdag 21 juni 2002 11:52 schreef Sir Soes het volgende:
Ik haal zelf ~8100 punten op mijn systeem met een Leadtek 4400. Als ik mijn CPU overklok of niet maakt niks uit; ik zit duidelijk aan de max. Ook de Leadtek overklokken hielp niet echt veel, maar meer dan de CPU.
512 MB SDRAM PC-133 CL3 (I know)
Systeem: T-bird 1200@1466
1024 MB SDRAM PC-133 CL3
Leadtek 4400: 275/554
Zou 't dan zoveel schelen wanneer je een Athlon XP hebt en DDR geheugen??
die score is niet ecgt goed......ik haal met mijn systeem met de ti4200 op standaard snelheid nog meer punten. en mijn cpu is ook trager geklokt.Op vrijdag 21 juni 2002 13:08 schreef blakez het volgende:
[..]
Ik heb bijna exact 't zelfde systeem als jou en haal een score van gemiddeld 7600 punten..
Systeem: T-bird 1200@1466
1024 MB SDRAM PC-133 CL3
Leadtek 4400: 275/554
Zou 't dan zoveel schelen wanneer je een Athlon XP hebt en DDR geheugen??
Verwijderd
Hoeveel meer punten? Die 4200 heeft natuurlijk ook snel geheugen (64MB versie) en jij draait 140MHz FSB en 2-2-2 geheugen...wij 133MHz en 3-3-3.Op vrijdag 21 juni 2002 13:12 schreef Janssen het volgende:
[..]
die score is niet ecgt goed......ik haal met mijn systeem met de ti4200 op standaard snelheid nog meer punten. en mijn cpu is ook trager geklokt.
Dit trouwens onder Windows XP met de Leadtek 28.32, misschien dat de detonator 29.42 sneller zijn. Een Athlon XP en DDR scheelt zeker, die kunnen de Geforce 4 echt voeden
ik haal ongeveer 9600-9800 punten met de default bench. ik zou wel een nieuwe cpu+mobo+ddr willen maar dat gaat voorlopig nog nietOp vrijdag 21 juni 2002 13:37 schreef Sir Soes het volgende:
[..]
Hoeveel meer punten? Die 4200 heeft natuurlijk ook snel geheugen (64MB versie) en jij draait 140MHz FSB en 2-2-2 geheugen...wij 133MHz en 3-3-3.
Dit trouwens onder Windows XP met de Leadtek 28.32, misschien dat de detonator 29.42 sneller zijn. Een Athlon XP en DDR scheelt zeker, die kunnen de Geforce 4 echt voeden
Verwijderd
Heeft er ook al iemand een vergelijking gedaan
met de drivers die standaard bij de videokaart geleverd worden
Dat ga ik dus nu ook maar ff proberen 
Ben erg benieuwd of dit ook nog verschil uit maakt, je zou toch zeggen dat deze drivers door de fabrikant geoptimaliseerd zijn! toch???
met de drivers die standaard bij de videokaart geleverd worden
Ben erg benieuwd of dit ook nog verschil uit maakt, je zou toch zeggen dat deze drivers door de fabrikant geoptimaliseerd zijn! toch???
Verwijderd
WTF?! Zoveel punten? Met zo'n systeem? Dan heb je nu de hoogste score tot nu toe met een 133MHz SDRAM systeem denk ik. Ik zie die scores alleen bij mensen met een XP 1800+ en hoger! Ik heb ook een KT7A(-RAID), meer geheugen en ongeveer een zelfde T-Bird. Hoeveel draait je 4200 dan wel niet? 315/680 ofzo? En dan nog...aardig gekke score!Op vrijdag 21 juni 2002 16:24 schreef Janssen het volgende:
[..]
ik haal ongeveer 9600-9800 punten met de default bench. ik zou wel een nieuwe cpu+mobo+ddr willen maar dat gaat voorlopig nog niet
Ik moet zelf nog testen hoe ver hij gaat, maar de winst is zo klein met gaming (vanwege de T-Bird 1200) dat ik het nog niet uitgeprobeerd heb.
Ik heb nu de detonator 29.42 drivers erop staan en dat is wel iets sneller als die officele leadtek 28.32 drivers die je erbij kreeg.. daar haalde ik maar 6600 punten mee.. binnekort maar eens formateren.. misschien dat dat iets uitmaakt..Op vrijdag 21 juni 2002 13:37 schreef Sir Soes het volgende:
[..]
Hoeveel meer punten? Die 4200 heeft natuurlijk ook snel geheugen (64MB versie) en jij draait 140MHz FSB en 2-2-2 geheugen...wij 133MHz en 3-3-3.
ja ikzelf vind de score ook aan de hoge kant voor een systeem met sdr. ik denk dat het komt doordat 3dmark niet te vertrouwen is. ik heb het systeem wel tot de max getweaked dus met fastwrites, sidebanding etc. misschien komt het daardoor.Op vrijdag 21 juni 2002 17:05 schreef Sir Soes het volgende:
[..]
WTF?! Zoveel punten? Met zo'n systeem? Dan heb je nu de hoogste score tot nu toe met een 133MHz SDRAM systeem denk ik. Ik zie die scores alleen bij mensen met een XP 1800+ en hoger! Ik heb ook een KT7A(-RAID), meer geheugen en ongeveer een zelfde T-Bird. Hoeveel draait je 4200 dan wel niet? 315/680 ofzo? En dan nog...aardig gekke score!
Ik moet zelf nog testen hoe ver hij gaat, maar de winst is zo klein met gaming (vanwege de T-Bird 1200) dat ik het nog niet uitgeprobeerd heb.
edit: ik kwam er net achter dat de videokaart wel overgeklokt is: 300/600. maar op deze snelheid en met die fastwrites enzo is ie niet echt stabiel, ik kan de 3dmark maar net af maken en soms helemaal niet! met deze instellingen kan ik dus niet gamen. ik moet een paar dingen uitschakelen (fastwrites, sidebanding etc) als ik stabiel wil gamen.
Wat wil dat fastwrites en sidebanding eigenlijk zeggen? Is dit in te stellen in de bios ofzo?
YEAH m'n leadtek ti4400 is binnen en bevalt super.
koelblokken geleiden de warmte super.
heb er al een 8x8 op staan te blazen om de bovenkant van de kaart ook koud te houden.
staandaard, direct na inbouw : 9012 3dmark2001se
nwe install det 29.42 + gf4@ 310/640 : 9567 3dmarks2001se
ik mag niet klagen met onderstaand systeem d8 ik.
als het weer wat koeler is gaan ik pas verder proberen te ocen. is me nu te link met dit warme weer.
heb er al een 8x8 op staan te blazen om de bovenkant van de kaart ook koud te houden.
als het weer wat koeler is gaan ik pas verder proberen te ocen. is me nu te link met dit warme weer.
memory van je leadtek kan makkelijk hoger...Op vrijdag 21 juni 2002 18:39 schreef irmscher het volgende:
niks
Ik heb nu van onder aan de zijkant een fan zitten die lucht naar binnen blaast en de onderkant + zijkant van m'n leadtek zijn nu ook koel alleen de bovenkant niet, das wel minder.. scheelde wel een hoop in één keer, die fan.. eerst was m'n case temperatuur met die nieuwe gf4 zo'n 35 graden en nu zit ie rond de 25.. stukje beter wel..Op vrijdag 21 juni 2002 18:39 schreef irmscher het volgende:
Draai nu al een tijd met veel plezier met mn MSI ti4400 VTD
Overclocken doe ik wel als ik het echt nodig heb wat nu nog niet het geval is met spellen zoals quake3
Overclocken doe ik wel als ik het echt nodig heb wat nu nog niet het geval is met spellen zoals quake3
Precies, mijn Asus Ti4400 haalt al 660, alhoewel dat natuurlijk wel kan verschillen per exemplaar.Op vrijdag 21 juni 2002 18:42 schreef Chop2000 het volgende:
[..]
memory van je leadtek kan makkelijk hoger...
Wat zijn trouwens je settings voor je systeemgeheugen, irmscher? Ik heb een TB1333@1425 (9.5x150), 512MB SDRAM (CAS 3
Even om verwarring te voorkomen.. Wat is nu eigenlijk beter:
-Een hogere FSB
-Een hogere Multiplier
Ik zelf draai 11x133 (1200@1466MHz).. Zou ik nu een betere score krijgen met m'n leadtek ti4400 wanneer ik 10x145 in zou stellen? Dit moet de rest ook trekken zeker? Ik bedoel dus m'n agp slot, pci slots, memory, etc..?
-Een hogere FSB
-Een hogere Multiplier
Ik zelf draai 11x133 (1200@1466MHz).. Zou ik nu een betere score krijgen met m'n leadtek ti4400 wanneer ik 10x145 in zou stellen? Dit moet de rest ook trekken zeker? Ik bedoel dus m'n agp slot, pci slots, memory, etc..?
Een hogere FSB uiteraard. Dan wordt de communicatie tussen alles in je comp sneller. Daarom heb ik hem op 9.5x150 lopen en niet op 10.5x133 oid. Maar goed, hoe hoog je met de FSB kunt komen ligt natuurlijk wel aan veel dingen.Op vrijdag 21 juni 2002 19:18 schreef blakez het volgende:
Even om verwarring te voorkomen.. Wat is nu eigenlijk beter:
-Een hogere FSB
-Een hogere Multiplier
10x145 is in ieder geval stukken sneller dan 11x133. (die 16MHz van je proc merk je echt niet)
heb net gisteren zoeen Leadtek Ti4400 my ViVo bij Wintelco opgehaald... damn! wat een mooie kaart, lekker zwaar en solide uitgevoerd echt een feest voor het oog...
had anderhalve week geleden een Chaintech GF3 Ti200 met 128 Mb DDR gekocht, maar omdat ik niet echt tevreden was over de performance (kwam niet hoger dan 4800 met 3DMark 2001SE) had ik gisteren maar zoeen Ti440 gekocht...
over het kaartje zelf heb ik echt niks optemerken, echt een top kaart alleen ben ik nog steeds niet tevreden over de performance...
ik zie hiero dat de gemiddelde tweaker een 3DMark 2001SE score haalt van zoeen 9000+
punten en ikke moet het maar doen met een score van 7100! 
heb met mijn vorige videokaarten eigenlijk al van alles geprobeerd (V-Sync uitzetten, verschillende drivers, blablabla) maar met weinig resultaat
heb iemand nog iedeeen behalve hardcore overclocken (ennuh nee ik ga geen AMD kopen
)
Spec van mijn systeempie
Dell Precision 620 Workstation
- Dual PIII Xeon 1 GHz
- Intel 840 Chipset
- 512 Mb RDRam PC-800 ECC
- Leadtek GF4 Ti4400 my ViVo (300/650)
- Quantum 36,4 Gb SCSI-160 10K
- 2x IBM 60Gb 7200
- SB Live!
- blabblabla
- Win XP Prof en Detonator 29.42
had anderhalve week geleden een Chaintech GF3 Ti200 met 128 Mb DDR gekocht, maar omdat ik niet echt tevreden was over de performance (kwam niet hoger dan 4800 met 3DMark 2001SE) had ik gisteren maar zoeen Ti440 gekocht...
over het kaartje zelf heb ik echt niks optemerken, echt een top kaart alleen ben ik nog steeds niet tevreden over de performance...
ik zie hiero dat de gemiddelde tweaker een 3DMark 2001SE score haalt van zoeen 9000+
heb met mijn vorige videokaarten eigenlijk al van alles geprobeerd (V-Sync uitzetten, verschillende drivers, blablabla) maar met weinig resultaat
heb iemand nog iedeeen behalve hardcore overclocken (ennuh nee ik ga geen AMD kopen
Spec van mijn systeempie
Dell Precision 620 Workstation
- Dual PIII Xeon 1 GHz
- Intel 840 Chipset
- 512 Mb RDRam PC-800 ECC
- Leadtek GF4 Ti4400 my ViVo (300/650)
- Quantum 36,4 Gb SCSI-160 10K
- 2x IBM 60Gb 7200
- SB Live!
- blabblabla
- Win XP Prof en Detonator 29.42
Man - a being in search of meaning
Verwijderd
ik haal 3700 punten in 3dmark2001se 
heb wel maar een athlon 800 en 384mb ram
maar ik vind dit toch wel erg weinig
weet iemand waaraan dit zou kunnen liggen?
Vandaag na een tijdje 3Dmark in loop draaien nog ff gevoeld, maar die Leadtek blijft errug koel hoor, vergeleken met mijn CPU heatsinks is hij echt vrij koel, niet richting de 40-50 graden, want dat zou ik wel voelen.
Hebben jullie die stoffilters al eruit gesloopt? Ik wel nml. Verder nog geen fans eronder gemod ofzo
Hebben jullie die stoffilters al eruit gesloopt? Ik wel nml. Verder nog geen fans eronder gemod ofzo
owkee, het geheugen kan idd hoger ban de leadtek 
kast open, zodat de leadtek goed lucht krijgt :
310 / 690 Mhz
en dan zie ik niet een enkel artifactje.
helaas zit coolbits dan aan zijn top in de driveropties.
315mhz core had ik helaas vastloper. maar mem moet wel hoger kunnen.
toch weer eens een powerpoint installen.
zit nu op 9726 3dmark2001se
standaard score (275/554mhz) was 9012
kast open, zodat de leadtek goed lucht krijgt :
310 / 690 Mhz
en dan zie ik niet een enkel artifactje.
helaas zit coolbits dan aan zijn top in de driveropties.
315mhz core had ik helaas vastloper. maar mem moet wel hoger kunnen.
toch weer eens een powerpoint installen.
zit nu op 9726 3dmark2001se
standaard score (275/554mhz) was 9012
Misschien als je even je grafische kaart noemt?Op vrijdag 21 juni 2002 21:50 schreef be het volgende:
zal wel de Ti4400 zijn hé, dit is immers het grote GF4 Ti4400 topic...Op zaterdag 22 juni 2002 00:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Misschien als je even je grafische kaart noemt?
Man - a being in search of meaning
Verwijderd
4in1 drivers....Op vrijdag 21 juni 2002 21:50 schreef be het volgende:
wat halen de asus ti4400 ongeveer aan overclockesnelheden? zonder extra heatsinks en fans.
ik moet nog ff wachten tot die thermaltake gf4 cooler een beetje leverbaar. Dan schaf ik die ook aan, ik krijg namelijk volgende week mijn asus gf4 ti4400
ik moet nog ff wachten tot die thermaltake gf4 cooler een beetje leverbaar. Dan schaf ik die ook aan, ik krijg namelijk volgende week mijn asus gf4 ti4400
niks
Verwijderd
Waarom halen de meeste hiero zulke slechte 3Dmark 2001Se scores...
, de GF4 kaarten moeten toch voor een hoop extra 3D power zorgen..
. Persoonlijk vind ik dat als je een XP hebt + een DDR bordje je toch eigenlijk met gemak over 10000 3Dmark 2001SE moet kunnen halen.
Ik haal met mijn GF3 classic al 9000+ punten en ik zie er hier weinig die daar echt ver boven komen (11000+ ofzo).
Weet iemand hoe het komt dat het zo weinig power scheelt, is dit misschien een driver probleemje, de spec's van de GF4 zijn gewoon een stuk sneller, dus dat wil je dan ook ergens terug zien lijkt me
.
Ik haal met mijn GF3 classic al 9000+ punten en ik zie er hier weinig die daar echt ver boven komen (11000+ ofzo).
Weet iemand hoe het komt dat het zo weinig power scheelt, is dit misschien een driver probleemje, de spec's van de GF4 zijn gewoon een stuk sneller, dus dat wil je dan ook ergens terug zien lijkt me
Hmmja, da's waar ook, maar met die score verwacht je niet dattie een 4400 heeftOp zaterdag 22 juni 2002 01:04 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
zal wel de Ti4400 zijn hé, dit is immers het grote GF4 Ti4400 topic...
Verwijderd
Brutale vraag misschien maar waarom heb je een ASUS GF4T1440 gekocht? Ik twijfel tussen die van Leadtek en ASUS , welk de 128 met tvout.Op zaterdag 22 juni 2002 11:47 schreef Chop2000 het volgende:
wat halen de asus ti4400 ongeveer aan overclockesnelheden? zonder extra heatsinks en fans.
Verwijderd
heb net een nieuwe install gedaan en via 4 in 1 drivers geinstalleerd, en nu heb ik 5200puntenOp zaterdag 22 juni 2002 10:51 schreef Soldier2000 het volgende:
4in1 drivers....
zou dit het maximum zijn in combinatie met een athlon 700?
Verwijderd
Idd, snap dat ook zelf niet echt. Toen ik mijn geforce 4 ti4400 had. Had ik alles standaard gezet. Cpu terug geclockt naar 1700+ geen fsb verhoging, geheugen settings op normaal etc. Toen gebenchmarkt en ik had een score van 10.050. Nou de meeste mensen hier met een geforce4 komen nog niet eens aan die score met tweakenOp zaterdag 22 juni 2002 11:52 schreef Mister16v het volgende:
Waarom halen de meeste hiero zulke slechte 3Dmark 2001Se scores..., de GF4 kaarten moeten toch voor een hoop extra 3D power zorgen..
. Persoonlijk vind ik dat als je een XP hebt + een DDR bordje je toch eigenlijk met gemak over 10000 3Dmark 2001SE moet kunnen halen.
Weet iemand hoe het komt dat het zo weinig power scheelt, is dit misschien een driver probleemje, de spec's van de GF4 zijn gewoon een stuk sneller, dus dat wil je dan ook ergens terug zien lijkt me.
Met mijn nieuwe memory eens wat gaan sleutelen met settings.
Het maakt meer uit dan ik verwachtte. Alles is op standaard snelheid (dus XP en 4400).
4400 ge-OD'ed:
EDIT
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| (alles 3Dmark2001se) standaard 8870 normal 3T - normal 2.5T 8962 normal 2T 9074 fast 2T 9087 ultra 2T 9150 |
Het maakt meer uit dan ik verwachtte. Alles is op standaard snelheid (dus XP en 4400).
4400 ge-OD'ed:
EDIT
code:
1
2
3
| 300/600: 9300 300/630: 9506 300/650: 9571 |
310/660. Core hoger (320 oid) geeft een crash (tijdens een spel), geheugen hoger geeft artifacts. Geen extra koeling, maar wel 2 case fans in m'n kast.Op zaterdag 22 juni 2002 11:47 schreef Chop2000 het volgende:
ehhh... 9000+ met gf3 classic? ik haalde met m'n ti500 net de 8000 punten. met m'n radeon die er nu tijdelijk inzit 8800.Op zaterdag 22 juni 2002 11:52 schreef Mister16v het volgende:
Waarom halen de meeste hiero zulke slechte 3Dmark 2001Se scores..., de GF4 kaarten moeten toch voor een hoop extra 3D power zorgen..
Weet iemand hoe het komt dat het zo weinig power scheelt, is dit misschien een driver probleemje, de spec's van de GF4 zijn gewoon een stuk sneller, dus dat wil je dan ook ergens terug zien lijkt me.
doe ik wat fout f zo? of rommel jij met wat opties?
ik draai win2k met alle nieuwste drivers.
ik krijg hopelijk volgende week m'n ti4400 dus de 10000punten moeten dan hoop ik wel te halen zijn...
Weet iemand welke GF4 van asus dit is? (waarschijnlijk de ti4400 of ti4600, maar die hebben een andere coolertje)

ik vind het echt wel een geil coolertje, volgens mij fully copper?

niks
Verwijderd
Ik heb een geforce4 ti 4400 van club3d!
In een systeem:
xp1800+ 1533/1672
a7v266e
1x80gig ibm en 1x 40 gig ibm
2x256 cruciale geheugen ddr
Ik haal overklokt 307/680
110047 3dmarks
Standaard 10248
Club3d rules!!!!
In een systeem:
xp1800+ 1533/1672
a7v266e
1x80gig ibm en 1x 40 gig ibm
2x256 cruciale geheugen ddr
Ik haal overklokt 307/680
110047 3dmarks
Standaard 10248
Club3d rules!!!!
Asus V8440 DELUXE en Asus V8460 DELUXE.Op zaterdag 22 juni 2002 20:46 schreef Chop2000 het volgende:
Weet iemand welke GF4 van asus dit is? (waarschijnlijk de ti4400 of ti4600, maar die hebben een andere coolertje)
[afbeelding]
Keb een asus GF4 Ti 4400 128MB 
Ik had eerst een MSI gf4 ti 4400 met vid-in maar die werkte niet met mijn A7V333
die asus kaart werkt wel perfect, en is nog sneller ook
Ik had eerst een MSI gf4 ti 4400 met vid-in maar die werkte niet met mijn A7V333
die asus kaart werkt wel perfect, en is nog sneller ook
Heb net even alles maximaal (haalbaar) overgeklokt 
T-bird 1333@1500
Leadtek Ti4400 305/650
Drivers: 29.42
3dmark2001SE: 9045
Voor de rest van mijn specs zie sig.
T-bird 1333@1500
Leadtek Ti4400 305/650
Drivers: 29.42
3dmark2001SE: 9045
Voor de rest van mijn specs zie sig.
Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs
Ik ben van plan om morgen of overmorgen een Ti4400 te gaan kopen. Mijn voorkeur gaat uit naar de Asus V8440, maar de Leadtek leek me ook wel aardig. Is het zo dat de Leadtek (door de gigantische heatsinks en dubbele coolers erop) beter te OCen (en dus sneller?) is ? Is het misschien beter om gewoon een Asus V8440 te nemen en dan "losse" heatsinks te kopen ?
Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex
De Asus is volgens mij aanzienlijk duurder. als je er dan ook nog heatsinks bij moet kopen...
Trouwens ik vin de Leadtek's er wel geinig uit zien met dat koellichaam. Hieronder staan de de OC snelheden van respectievelijk de Ti4600 plankjes zonder extra koeling:
Leadtek:310/720
Asus:320/700
MSI: 310/740
Sparkle:310/710
Opvallend is dat het geheugen van de MSI 10MHz (20/2) hoger kan dan de leadtek
Trouwens ik vin de Leadtek's er wel geinig uit zien met dat koellichaam. Hieronder staan de de OC snelheden van respectievelijk de Ti4600 plankjes zonder extra koeling:
www.triathlete.nl
De Leadtek is bij Informatique (koop ik vrijwel altijd alles) 360 euro en de Asus is daar 342 euro. De heatsinks heb ik voor 12 euro bij OC-shop.nl gezien. Dus dat "aanzienlijk" duurder valt reuze meeOp zondag 23 juni 2002 06:55 schreef Scighera het volgende:
De Asus is volgens mij aanzienlijk duurder. als je er dan ook nog heatsinks bij moet kopen...
Is het nou zo dat de Leadtek echt merkbaar sneller is, of zitten die blokken heatsinks er zonder echte reden op. Want als hij toch niet veel sneller te krijgen is dan de Asus met 1 klein coolertje, dan neem je natuurlijk geen videokaart met 40,5 dB aan herrie
Nog 1 BELANGRIJKE vraag, weet iemand OF, en zo ja, wanneer er een Deluxe Versie van de Asus V8440 komt ? Ik wil die kaart echt een dezer dagen kopen, dus ik kan niet wachten op het antwoord van Asus of Informatique (die nemen de tijd nogal eens voor hun mailtjes)
daar moest ik nou ook uit kiezen... ik heb uiteindelijk gekozen voor de asus ti4400 omdat deze een temp sensor heeft, en ik zelf wel cooling erop mod, en ik moest tegelijkertijd ook een monitor voor mijn pa bestellen, ik wou eerst een leadtek bij wintelco bestellen maar die hadden die monitoren niet meer... dus daarom heb ik deze maar bij sww gekocht+ iiyama hm704utc.Op zaterdag 22 juni 2002 12:11 schreef Layka het volgende:
[..]
Brutale vraag misschien maar waarom heb je een ASUS GF4T1440 gekocht? Ik twijfel tussen die van Leadtek en ASUS , welk de 128 met tvout.
niks
kijk die leadtek hij 720 met dikke memsink, de asus zonder 700, als je daar nou is memsinks opplakt? en je hebt een temp sensor, dat heeft de leadtek niet.Op zondag 23 juni 2002 06:55 schreef Scighera het volgende:
niks
Volgens Tomshardware.com heeft de Asus geen temp. sensor :Op zondag 23 juni 2002 11:02 schreef Chop2000 het volgende:
[..]
kijk die leadtek hij 720 met dikke memsink, de asus zonder 700, als je daar nou is memsinks opplakt? en je hebt een temp sensor, dat heeft de leadtek niet.
Heeft de PURE versie nou wel of geen temp. sensor ? EN, wanneer komt die Deluxe nou ?????The "Pure" versions we tested in this review, which are identical save for the chip and memory frequencies, offer neither hardware monitoring features nor the familiar 3D shutter glasses. While both cards are equipped with TV-out, neither has a TV-in connector. ASUS continues this minimalist approach by not including a video cable. The card does come with a short cable splitter for S-Video and composite video output. The inclusion of a DVI-VGA adapter with the cards allows dual monitor modes even with two analog displays, partially making up for lack in the ViVo department.
Alleen de DELUXE heeft een temp. sensorOp zondag 23 juni 2002 11:56 schreef Centaur het volgende:
[..]
Volgens Tomshardware.com heeft de Asus geen temp. sensor :
[..]
Heeft de PURE versie nou wel of geen temp. sensor ? EN, wanneer komt die Deluxe nou ?????
En ik vermeld het ff nog een keer. Mijn Asus TI4400 ging zonder heatsinks maar tot 635mhz mem.. nu met heatsinks tot 670mhz! Core gaat helaas niet hoger dan 300
Is de Ti4400 Deluxe van Asus dan uit ? Want op asus.com en bij de winkels kan ik hem niet vinden, maar het lijkt me sterk dat ze geen Deluxe versie uitbrengenOp zondag 23 juni 2002 12:08 schreef Semetrix het volgende:
[..]
Alleen de DELUXE heeft een temp. sensor
En ik vermeld het ff nog een keer. Mijn Asus TI4400 ging zonder heatsinks maar tot 635mhz mem.. nu met heatsinks tot 670mhz! Core gaat helaas niet hoger dan 300
Verwijderd
Als je tussen je heatsink's bij de Leadtek Geforce4 nou artic silver 3 doet, hoeveel prestatie winst heb je dan bij het overclocken?? Hoeveel mhz kun je hoger??
Waar kan ik die V8440 Deluxe halen dan ? Ik heb hem nog nergens (in R'dam) gevondenOp zondag 23 juni 2002 12:29 schreef Semetrix het volgende
Prices:
V8460 Ultra Deluxe - € 525 Euro
V8440 Ultra Deluxe - € 389 Euro
Asus V8440 Deluxe voor € 359 zie PricewatchOp zondag 23 juni 2002 12:32 schreef Centaur het volgende:
[..]
Waar kan ik die V8440 Deluxe halen dan ? Ik heb hem nog nergens (in R'dam) gevonden
Asus V8460 Deluxe voor min. € 449Pricewatch
Raar dat ze er geen pic. van hebben. Op de Asus Site staat er ook helemaal NIETS over een V8440 Deluxe, klopt dat dan wel ????Op zondag 23 juni 2002 12:39 schreef Semetrix het volgende:
[..]
Asus V8440 Deluxe voor € 359 zie Pricewatch
Asus V8460 Deluxe voor min. € 449Pricewatch
op asus site staat wel wat over de deluxe, maar geen pics en specs.
niks
Verwijderd
Mijn GF3 classic loopt op 245@525, daarnaast scheelde het een hoop dat ik mijn MSI K7T turbo verving door een MSI KT3 Ultra ARuOp zaterdag 22 juni 2002 19:41 schreef weareborg het volgende:
[..]
ehhh... 9000+ met gf3 classic? ik haalde met m'n ti500 net de 8000 punten. met m'n radeon die er nu tijdelijk inzit 8800.
doe ik wat fout f zo? of rommel jij met wat opties?
ik draai win2k met alle nieuwste drivers.
ik krijg hopelijk volgende week m'n ti4400 dus de 10000punten moeten dan hoop ik wel te halen zijn...
Verder gebruik ik de nieuwste nvidia drivers
3DMARK 2001 SE draai ik verder default, zoals iedereen neem ik aan.
waar heb jij je v8440 gekocht?Op zondag 23 juni 2002 12:08 schreef Semetrix het volgende:
[..]
Alleen de DELUXE heeft een temp. sensor
en wat voor memsinks hebbie en wat voor sink heb je op de core? (kijk voor de grap is naar de cooler van de core zonder fannetje erop... asus moet zich schamen.
niks
ja, ik heb een HEEL KLEIN stukje gevonden. 1 regeltje in een tabel...........mja, hij komt tenminste.Op zondag 23 juni 2002 13:15 schreef Chop2000 het volgende:
op asus site staat wel wat over de deluxe, maar geen pics en specs.
Bedankt voor de info.
dat stukje bedoelde ikOp zondag 23 juni 2002 13:21 schreef Centaur het volgende:
[..]
ja, ik heb een HEEL KLEIN stukje gevonden. 1 regeltje in een tabel...........mja, hij komt tenminste.
Bedankt voor de info.
ik vind het wel slecht van ze dat daar maar weinig over vrijgegeven is.
niks
Zijn er eigenlijk meer mensen die heel weinig verschil zien in de 2D kwaliteit van Leadtek? Ik had eerst een Asus V7700 en nu een leadtek ti4400, maar ik moet zeggen dat ik 't er niet echt veel scherper uit vind zien.. draaide voorheen een resolutie van 1024x768, maar nu 1152x864 op 75Hz..
Waarschijnlijk is m'n monitor wel de beperkende factor.. (oude gateway EV700 17") Ik denk wanneer ik een nieuwe 19" zou kopen ik echt pas 't vershil zou zien..
Waarschijnlijk is m'n monitor wel de beperkende factor.. (oude gateway EV700 17") Ik denk wanneer ik een nieuwe 19" zou kopen ik echt pas 't vershil zou zien..
Verwijderd
Ik heb hem hier op een Eizo Flexscan 21" op 1600x1200x32 @ 85 hertz en het ziet er echt wel toppie uit hoor
Er zitten nu die blauwe ThermalTake heatsinks op en de standaard asus cooler.Op zondag 23 juni 2002 13:20 schreef Chop2000 het volgende:
[..]
waar heb jij je v8440 gekocht?
en wat voor memsinks hebbie en wat voor sink heb je op de core? (kijk voor de grap is naar de cooler van de core zonder fannetje erop... asus moet zich schamen.
Wat valt er aan de cooler te zien waarvoor asus zich zo moeten schamen? Ik weet dat het een slechte cooler is..
Dit topic is gesloten.
![]()