-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
even een opmerking: Dit is een forum.. Je hoeft niet "Hoi" te zeggen en ook geen "bij voorbaat dank".Op donderdag 30 mei 2002 14:01 schreef vdpoort het volgende:
Heyz,
weet iemand waar de unreal tournament 2002 performance test is te downlaoden???
bij voorbaat dank,
vdpoort@zeelandnet.nl
Typt wat makkelijker..
Volgens mij is die nog helemaal niet te downloaden, niet officieel iigOp donderdag 30 mei 2002 14:01 schreef vdpoort het volgende:
weet iemand waar de unreal tournament 2002 performance test is te downlaoden???
niet doorvragen dus, (warezz ??)
DVI -> VGA converter is oa te koop bij Dynabyte (19,95)
Beide monitoren zijn resoluties en Refresh rates apart in te stellen.
Beeld van de aan de DVI aangesloten monitor hangt ook samen met de kwaliteit van de DVI converter (daar zitten namelijk die beruchte filters in verwerkt!!).
I know... I tried... I still use it!!!
Wat is er aan mijn post dan niet on topic??Op donderdag 30 mei 2002 15:02 schreef patryk het volgende:
laten we het nu ff ontopic houden plz
niet jij, ik was te laat met typenOp donderdag 30 mei 2002 15:04 schreef Collidor het volgende:
[..]
Wat is er aan mijn post dan niet on topic??
Op donderdag 30 mei 2002 13:22 schreef [NUT] het volgende:
[..]
Tjah, kan je dat niet toevallig zien in de gfx kaart info in dxdiag?
check mijn vorige post ook nog even...
Ik heb ze nog nooit in een computerzaak gezien, maar ze schijnen goed te krijgen te zijn. Bij de Ti4200 van Leadtek zit hij er bij, bij de Ti4400 en 4600 weer niet. Logica?Op donderdag 30 mei 2002 13:23 schreef DeX het volgende:
[..]
Domme vraag:
Hoe zou ik aan zo'n converter moeten komen?
Ik ga het hier in Enschede bij Funprice wel ff proberen, anders zitten er nog wel wat andere zaken in de buurt...
Collidor: Bedankt! Da's tenminste duidelijk.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Heb dus binnenkort dan 3 schermen
Vraag me alleen af, scheelt dat nog wat in de snelheid ofsow? Want hij moet natuurlijk in principe dan meer doen...
en is het secundaire scherm dan ook gwoon 3d accelerated? Of wat mindere kwaliteit ofsow?
Ow ja sorry hor, de laatste vraag
Dat ruimtegebrek slaat meer op condensators op je mobo die in de weg zitten dan dat de AGP kaart niet in je kast past ofzo
Verwijderd
K, thnx m8, lolOp donderdag 30 mei 2002 18:05 schreef Grrrrrene het volgende:
Toet: Dat scheelt een deel in snelheid, je videogeheugen schijnt te worden verdeeld over de 2 monitors, tenzij je de een disabled voor je een spel gaat spelen.
Dat ruimtegebrek slaat meer op condensators op je mobo die in de weg zitten dan dat de AGP kaart niet in je kast past ofzo
alvast een tip voor aanstaande dual monitor gebruikers:
sjek dit http://www.realtimesoft.com/ultramon/
Verwijderd
bij xbitlabs hebben ze een Xtasy GeForce4 Ti4400 overgeklockt naar 340/710 met behulp van een voltagemod en betere cooling van core en memorie
*weet niet hoe ie plaatjes post
toch wel jammer dat ze die kaartjes standaard niet niet op een hoger voltage laten lopen, cooling toevoegen ok, maar dat solderen lijkt me vrij ingewikkeld
Even over de DVI -> VGA converter, bij mij zit ie er bij. Tenminste, ik kan een connector op m'n DVI aansluiting prikken en dan is 't ineens een VGA connector! Ik mag toch aannemen dat ik dáár weer een monitor op kan prikken!
Anywayz, hier draait ie goed en ik hoor niets van de fan. M'n arctic silent-fan op m'n cpu is 25Db en maakt meer herrie dan die op de Ti4400.
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Verwijderd
Verwijderd
maar is mijn p4 1.7 met 512 mb rimm niet een botleneck ?
Of draait dit prima ?
Heel blij was ik toen ik vandaag mn leadtek Ti4400 kaartje binnen kreeg.
Horror werd het toen bleek dat mijn computer niet eens meer opstart als deze geplaatst wordt
Ik heb heel het systeem uit elkaar gehaald en opnieuw in elkaar met dan alleen de hd , muis, kb en videokaart (en ddr)
Helaas, niets, niet eens de bios.
Kaart grondig bij mn broer getest en daar draait het prima.
Zijn Radeon8500 bij mij er in gedaan en WEER het zelfde probleem!
Oude kaart, de voodoo5 5500 doet het WEL
Enige wat ik bedenken is dat die Radeon en GF4 4Xagp zijn en die Voodoo effectief gewoon 1X
Voltage lijkt me sterk of de agp bus kan de stroom niet aan?
lees je dit nog?..mn specs:
Epox 8k7a+ 266 moederbord met 512 DDR
Athlon 1.33
Ik zit nu dus met een verveelde g4 naast me die niet wil zo
Help me!
Verwijderd
voeding trekt het wel ?Op donderdag 30 mei 2002 21:37 schreef Maiar het volgende:
Jongens, ik heb een groot probleem
Horror werd het toen bleek dat mijn computer niet eens meer opstart als deze geplaatst wordt
Ik heb heel het systeem uit elkaar gehaald en opnieuw in elkaar met dan alleen de hd , muis, kb en videokaart (en ddr)
Enige wat ik bedenken is dat die Radeon en GF4 4Xagp zijn en die Voodoo effectief gewoon 1X
Athlon 1.33
Help me!
en zo`n voodoo5 5500 vraagt ook heel veel..daar zit wel een apparte voedingsingang op.
Ik baal echt heel erg..
Verwijderd
wel klote voor je man, heb je al die shit in huis werkt het niet
Hmm.. ik heb bijna precies hetzelfde systeem als jij.. maar wel de nodige problemen.Op donderdag 30 mei 2002 18:49 schreef dvdstelt het volgende:
Ik heb hier m'n MSI Ti4400 op m'n Asus A7V333 en hij past toppie, behalve dat 1 pci slot niet meer gebruikt kan worden door de 4400 fan!
Even over de DVI -> VGA converter, bij mij zit ie er bij. Tenminste, ik kan een connector op m'n DVI aansluiting prikken en dan is 't ineens een VGA connector! Ik mag toch aannemen dat ik dáár weer een monitor op kan prikken!
Anywayz, hier draait ie goed en ik hoor niets van de fan. M'n arctic silent-fan op m'n cpu is 25Db en maakt meer herrie dan die op de Ti4400.
Wil je a.u.b dit threadje lezen en commentaar geven? Post alsjeblieft daar ook de drivers die je gebruikt + bios versie + jumper settings..
[topic=510257/1/25]
Alvast bedankt.. ik ben bijna radeloos door die problemen
Niet slekt!Op donderdag 30 mei 2002 08:12 schreef Smarron het volgende:
[..]
Wat is je score geworden ongeveer? Ik heb vanmorgen nog eens gebenched, maar op 1030Mhz (103*10). Ik haal hiermee een hogere score dan op 1080Mhz (90*12)! En dat na 3x testen. Ik zit nu op een max. van 7305 puntjes. Leadtek gewoon standaard nog. Ik heb een printscreen gemaakt, maar kan op mijn werk nu uploaden naar mijn account. Je zult me moeten geloven, maar dat doe je denk ik wel. Zoveel scheelt het niet.
Ik heb mijn kaart nog niet binnen dus voorlopig is mijn score 1347 met m'n Matrox G400
Maar ik verwacht hem morgen. Even wachten dus nog.
Nog wat info over die bestelling met UPS:
Als ik het goed heb komen ze drie keer aan je deur en dan wordt het teruggestuurd. Het gaat niet naar het postkantoor maar naar hun eigen loods.
Je kan je pakket ook bij de loods afhalen als dat zo uitkomt, heb ik al eens eerder gedaan.
En wat die tijden van de tracking betreft, die zijn op eastern/new york tijd. Ik ben te lui om dat allemaal uit te rekenen zolang ik maar zie dat die van punt A naar B gaat.
Best wel een juichstemming in dit topic trouwens
(behalve een paar pechvogels, tough shit)
Super simpel:Op vrijdag 31 mei 2002 00:10 schreef SkoolieDie het volgende:
[..]
Niet slekt!
Ik heb mijn kaart nog niet binnen dus voorlopig is mijn score 1347 met m'n Matrox G400
Maar ik verwacht hem morgen. Even wachten dus nog.
Nog wat info over die bestelling met UPS:
Als ik het goed heb komen ze drie keer aan je deur en dan wordt het teruggestuurd. Het gaat niet naar het postkantoor maar naar hun eigen loods.
Je kan je pakket ook bij de loods afhalen als dat zo uitkomt, heb ik al eens eerder gedaan.
En wat die tijden van de tracking betreft, die zijn op eastern/new york tijd. Ik ben te lui om dat allemaal uit te rekenen zolang ik maar zie dat die van punt A naar B gaat.
Best wel een juichstemming in dit topic trouwens
(behalve een paar pechvogels, tough shit)
EST = -6
(is ook new york)
euh. okOp donderdag 30 mei 2002 15:01 schreef Collidor het volgende:
Voor iedereen die Twee monitoren (CRT) op hun Leadtek 4400 willen gaan gebruiken:
DVI -> VGA converter is oa te koop bij Dynabyte (19,95)
Beide monitoren zijn resoluties en Refresh rates apart in te stellen.
Beeld van de aan de DVI aangesloten monitor hangt ook samen met de kwaliteit van de DVI converter (daar zitten namelijk die beruchte filters in verwerkt!!).
I know... I tried... I still use it!!!
* [NUT] ]gaat maar eens snel weer kijken bij Dynabyte
Grrrrrene: ik heb gekeken, maar er staat iig niets op de doos... niet dat het belangrijk is nu met dit bovenstaande als wetenschap, maargoed, belooft is belooft
Vage problemen kunnen idd zeer moeilijk op te lossen zijn.Op donderdag 30 mei 2002 22:07 schreef Mitt3nz het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb bijna precies hetzelfde systeem als jij.. maar wel de nodige problemen.
Wil je a.u.b dit threadje lezen en commentaar geven? Post alsjeblieft daar ook de drivers die je gebruikt + bios versie + jumper settings..
[topic=510257/1/25]
Alvast bedankt.. ik ben bijna radeloos door die problemen
Het enige wat ik je kan aanraden is je belangrijktse componenten stuk voor stuk bij iemand anders in zijn systeem plaatsen en zo mogelijke defekten uit te sluiten.
Dan weet je zeker dat alles het doet (of niet) en dan kun je met de configuraties gaan schuiven. Een beetje gedoe, maar zo'n systeem hebben en dan niet lekker draaien is natuurlijk doodzonde.
Ik heb me eens sufgepiekert over iemands systeem wat maar niet lekker wou lopen en toen bleek zijn floppydrive (of all things) de boosdoener te zijn.
Heb je je bios wel gereset?Op donderdag 30 mei 2002 21:37 schreef Maiar het volgende:
Athlon 1.33
Help me!
Wat gaat dat uitmaken? (draai op mn voodoo nu
is nu te donker..ga ik morgen doen denk ik
OK, thanx voor de moeite anyway. Niet dat ik Collidor niet vertrouw, maar als ik hem ergens bestel, wil ik wel van die computerzaak ook de garantie dat hij echt 2 ramdacs heeft.Op vrijdag 31 mei 2002 00:25 schreef [NUT] het volgende:
[..]
euh. oktnx m8!
* Grrrrrene ]gaat maar eens snel weer kijken bij Dynabyte
Grrrrrene: ik heb gekeken, maar er staat iig niets op de doos... niet dat het belangrijk is nu met dit bovenstaande als wetenschap, maargoed, belooft is belooft
Verwijderd
niemand?Op donderdag 30 mei 2002 20:21 schreef bwe het volgende:
is hier ook iemand die 'vorkasse' gedaan heeft bij funcomputer.de? verleden week donderdag morgen vroeg gedaan, wat kan ik verwachten? het mailtje met de bevestiging heb ik iig nog niet
Verwijderd
ik heb ze al gemailt maar nog geen reactie gekregen, en bellen gaat niet, je komt niet door!
ik zal zo nog eens bellen....
Overboeken naar het buitenland duurt vaak minimaal een week, anders langer. Ik hoop dat het er maandag voor je opstaat.Op vrijdag 31 mei 2002 08:10 schreef bwe het volgende:
ik heb een 'pro forma' bevestiging gekregen. daarin ook de melding dat ze eerst geld willen zien en dan pas gaan reserveren en/of versturen. maar dat het overboeken meer dan een week duurt???( verleden week donderdag overgemaakt)
ik heb ze al gemailt maar nog geen reactie gekregen, en bellen gaat niet, je komt niet door!
ik zal zo nog eens bellen....
Maar je kunt bij funcomputer.de toch ook onder rembours (nachname) bestellen ??
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
ooit een silverado gekocht, daar deed TNT even 50 piek bij voor 'geldtransport' ofzo. en dan ook nog je vriendinnetje het pakje aan laten nemen 'ooww 235 gulden? het zal wel goed zijn...even geld pakken'
vandaar vorkasse
Verwijderd
Ik toen maar naar de website, daar de recentste prijslijst bekeken en ja hoor.... voorradigheid is veranderd van "op voorraad" naar "1-2 weken levertijd"
Kan dit allemaal zo maar ...???
Dat ga je niet menen????? Ik heb em juist daar besteld omdat ie leverbaar en goedkoop was, maar vooral leverbaar dus...Op vrijdag 31 mei 2002 09:47 schreef Mr_Blitz het volgende:
Verdomme.... gisteren mijn Leadtek Ti4400 bij Funcomputer besteld omdat ze daar op voorraad waren + bevestigingsemail gekregen dat de kaart op voorraad was.... deze morgen nog steeds geen bevestiging van verzending van de kaart...
Ik toen maar naar de website, daar de recentste prijslijst bekeken en ja hoor.... voorradigheid is veranderd van "op voorraad" naar "1-2 weken levertijd"![]()
![]()
Kan dit allemaal zo maar ...???
Ik heb em ook gisteren besteld, toen ie nog op voorraad stond. En stond bij dat ie elke dag nieuwe binnen kreeg...
Volgens mij mag je echt wel annuleren, als ze zoiets flikken....
EDIT: Ik heb ze zojuist ff een mailtje gestuurd met de vraag wat nou de levertijd is.
Verwijderd
Ik heb ook gisteren speciaal daar besteld owv de voorradigheid + prijs (317 EUR geleverd !!) + heb vandaag mijn Geforce 3 verkocht.... nu moet ik toch geen twee weken met mijn oude TNT2 Ultra gamen he...?
Life sux...
En ik denk dat ik niet de enigste tweaker ben die dat gedaan heeft. Volgens mij worden die jongens onder bestellingen bedolven
Dat, en de snelle levering, die ze zouden doen. Boeit mij echt nix of zo'n kaart uit lutjebroek of japan komt...Op vrijdag 31 mei 2002 10:09 schreef DeX het volgende:
Wat is er mis met dingen bestellen uit NL?
Voor die 30 euro extra?
dat moet prima draaienOp donderdag 30 mei 2002 21:15 schreef dune3002 het volgende:
Ga van de week leadtek g4 ti 4400 bestellen
maar is mijn p4 1.7 met 512 mb rimm niet een botleneck ?
Of draait dit prima ?
no probs here
Ik wil zeer binnenkort even zo'n adapter gaan halen, duur zijn ze niet echt vinnik, dan kan ik het je wel vertellen denk ikOp vrijdag 31 mei 2002 06:56 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
OK, thanx voor de moeite anyway. Niet dat ik Collidor niet vertrouw, maar als ik hem ergens bestel, wil ik wel van die computerzaak ook de garantie dat hij echt 2 ramdacs heeft.
FUN Computer Center
Sehr geehrter Herr Brid,
Folgende Artikel haben/werden heute unser Haus verlassen:
Anzahl Bezeichnung EPreis GPreis
1x LEADTEK WinFast A250 TD GeForce4 Ti4400 128MB DDR TV-Out DVI Retail
EUR 299.99 EUR 299.99
Warenwert: EUR 299,99
Lieferung per UPS Standard (1 Paket) EUR 7,00
Bezahlung per Nachnahme EUR 10,00
Gesamtpreis: EUR 316,99
Sie bekommen Ihre Tracking-Nr. zwischen ca. 16:00 und 18:00 Uhr per eMail
direkt von UPS mitgeteilt.
...wanneer had je em besteld dan? Ik heb em gisteren besteld, maar nog geen mail ontvangen...Op vrijdag 31 mei 2002 12:18 schreef Brid het volgende:
Geluk gehad bij funcomputer.de, kreeg net dit mailtje:
[..]
ik heb gister ook iets besteld bij funcomputer dat eigenlijk niet meer op voorrraad was en het zou 1 a 2 weken duren voordat ze weer nieuwe binnen zouden krijgen, maar ik kreeg gelukkig het mailtje dat het toch onderweg is met alle onderdelen die ik besteld heb:
FUN Computer Center
Sehr geehrter Herr *********,
1x MSI MS-6380E KT3 Ultra Athlon/Duron Socket A VIA KT333 DDR UDMA/133
Sound EUR 119.99 EUR 119.99
1x 512MB DIMM DDR PC333 Samsung CL2.5 EUR 149.99 EUR 149.99
1x SILMORE Wärmeleitpaste 2g EUR 3.00 EUR 3.00
Warenwert: EUR 272,98
Gesamtpreis: EUR 289,98
Sie bekommen Ihre Tracking-Nr. zwischen ca. 16:00 und 18:00 Uhr per eMail
direkt von UPS mitgeteilt.
ik ga de leadtek ook hier bestellen maar nu kom ik net wat geld te kort dus moet ik ff wachten.
ik zie dus dat ik wel geld genoeg he! hmmz ff erbij bestellen
Ze stellen me toch niet teleur...
FUN Computer Center
Sehr geehrter Herr Flick,
1x LEADTEK WinFast A250 TD GeForce4 Ti4400 128MB DDR TV-Out DVI Retail
EUR 299.99 EUR 299.99
Verwijderd
1x LEADTEK WinFast A250 TD GeForce4 Ti4400 128MB DDR TV-Out Bezahlung per Nachnahme EUR 10,00
Sie bekommen Ihre Tracking-Nr. zwischen ca. 16:00 und 18:00 Uhr per eMail direkt von UPS mitgeteilt.
Funcomputer.de 12 points
Denk niet dat ze dit weekend nog leveren, denk je wel?
FUN Computer Center
Sehr geehrter Herr .......,
1x LEADTEK WinFast A250 ULTRA TD GeForce4 Ti4600 128MB DDR TV-Out DVI
Retail EUR 415.99 EUR 415.99
Warenwert: EUR 415,99
Gesamtpreis: EUR 432,99
enne a.s. Dinsdag komt ie! effe gecheckt bij UPS site
Verwijderd
Volgens UPS.nl iderdaad:[b]Op vrijdag 31 mei 2002 13:35 schreef Karel2001
enne a.s. Dinsdag komt ie! effe gecheckt bij UPS site
UPS Standard No By End of Day Tue, Jun 4, 2002 3:00 P.M.
Ze proberen 3 keer het produkt af te leveren, mocht je niet thuis zijn. Maar is dat 3 keer op dezelfde dag.
Of 3 dagen achterelkaar, 1 keer per dag?
De dag daarop, donderdag, 's ochtends op de tracing website dat hij in Rotterdam was aangekomen. Diezelfde dag rond 12:00 uur bezorgd.
Hij's GOED, die Ti4400 van MSI!
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Heb je het al geprobeerd?Op vrijdag 31 mei 2002 02:27 schreef Maiar het volgende:
Nee nog niet, wel geflashed.
Wat gaat dat uitmaken? (draai op mn voodoo nu)
is nu te donker..ga ik morgen doen denk ik
Soms werkt het wel ,alles staat dan op standaard.
standaard (275 core/550 mem): 7500
oc naar Ti4600 (300 core/650 mem): 7800
Het lijkt erop dat nu niet langer mijn videokaart de bottleneck is, maar de cpu. Had hiervoor namelijk een mx-je. Ben in ieder geval zeer tevreden, ik hoor de twee fans trouwens ook niet dus dat valt weer mee.
heb nog niemand tegengekomen die z'n pakketje op moest halen bij een depot.Op vrijdag 31 mei 2002 13:45 schreef admiral het volgende:
sorry, maar ff een vraagje nog over ups aflevering.
Ze proberen 3 keer het produkt af te leveren, mocht je niet thuis zijn. Maar is dat 3 keer op dezelfde dag.
Of 3 dagen achterelkaar, 1 keer per dag?
Er is soms wel 6 keer langsgeweest om af te leveren.
6 keer! hoe kunnen hun nog winst draaien op zo'n dienst?
Verwijderd
Bij tv tool wordt er gewerkt aan ondersteuning voor de GF4 chipset. Wanneer ie klaar is weten ze niet.Op zaterdag 01 juni 2002 10:20 schreef Dani_349 het volgende:
Ik heb een vraagie weet iemand een tv tool voor de geforce 4 ti 4200 want tv tool zelf werkt niet met deze Nvidia chipset zegt ie
www.tvtool.de --> bovenaan.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
klasgenoot en ik hebben beide vorige week maandag die kaart besteld, en nog geen bericht gehad, behalve besvestiging dat de order is aangenomen.
ik heb intussen ook al 2 mailtjes verstuurt.... ook niets
Gedaan zonder resultaat.Op vrijdag 31 mei 2002 16:42 schreef MartNL het volgende:
[..]
Heb je het al geprobeerd?
Soms werkt het wel ,alles staat dan op standaard.
Een nieuwe 300W voeding (had al een 300W) deed wonderen gelukkig
Nog bedankt voor de hulp Mart
Op het moment gebruik ik detonator 29.40.Op zondag 02 juni 2002 14:06 schreef Toet het volgende:
welke driver gebruiken jullie eigenlijk voor je ti4400???
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
28.70Op zondag 02 juni 2002 14:06 schreef Toet het volgende:
welke driver gebruiken jullie eigenlijk voor je ti4400???
www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
Verwijderd
Een vriend van mij had hetzelfde probleem toen hij z'n voodoo5 5500 wilde vervangen voor een andere videokaart. Zijn theorie was dat de voodookaart het AGP-slot had uitgelubberd, waardoor de nieuwe videokaart geen (goed)contact meer maakte. Uiteindelijk heeft hij een nieuw moederbord aangeschaft en heb ik z'n voodookaart nu in m'n pentium II 350. Als ik binnenkort een nieuwe videokaart koop (GF4 4400 Ti?) koop ik er natuurlijk ook een nieuw moederbord bij.;)Op donderdag 30 mei 2002 21:37 schreef Maiar het volgende:
Verwijderd
Leadtek winfast TI4400 299,98/299,99 www.mindfactory.de of www.funcomputer.deOp zondag 02 juni 2002 19:53 schreef jjwa het volgende:
en, waar kan op dit moment de goedkoopste GF4 Ti4400 vandaan gehaald worden?
Abit siluro TI4400 282,68 www.connecting-electronics.de
PNY verto TI4400 279,99 www.funcomputer.de
ben er alleen zelf nog niet uit of ik nu een gef4 TI4400 of 4200 neem
wil elk spel op 1280x1040 kunnen spelen met minimaal 60 frames per seconde en details op full (behalve shaduwen dan)
weet niet of een overclockte 4200 dat trekt
Ik ben er ook nog niet uit: OF de 4200 OF de 4400. Eerst wilde ik de 4200 maar dan wel met 128 MB en een beetje goed overklokbaar. En dan sluipt de prijs langzaam toch naar de 4400 toe die je OOK weer hoger kunt klokken. Ik lees ook erg goede reviews over de:ben er alleen zelf nog niet uit of ik nu een gef4 TI4400 of 4200 neem
wil elk spel op 1280x1040 kunnen spelen met minimaal 60 frames per seconde en details op full (behalve shaduwen dan)
128MB MSI G4Ti4400-VTD, RTL (8871)
en deze is 293,99 bij http://www.mindfactory.de/
FF 3 uurtjes in mijn (lease) wagen naar Duitsland heb ik er wel voor over. En als ik daar toch ben lekker nog een biertje pakken op een terras met mijn MSI onder mijn stoel klinkt ook niet verkeerd
Ik heb overigens ook nog een maltje gestuurd naar Leadtek met de vraag waar de 128 MB versie van de Ti4200 blijft aangezien deze wel op hun amerikaanse site staat. Als ik iets hoor horen jullie het ook...
Verwijderd
ik denk dat je op langer termijn meer hebt aan een GF4 ti 4400 of 4600 in tegen stelling tot een GF4 ti 4200Op zondag 02 juni 2002 21:10 schreef TheInfiltrator het volgende:
[..]
Leadtek winfast TI4400 299,98/299,99 www.mindfactory.de of www.funcomputer.de
Abit siluro TI4400 282,68 www.connecting-electronics.de
PNY verto TI4400 279,99 www.funcomputer.de
ben er alleen zelf nog niet uit of ik nu een gef4 TI4400 of 4200 neem
dat blijkt zeker uit benchmarks als codecreatures...deze ti 4200 scoort veel lager door geheugen verlies (64mb)
dus die extra 64mb (128mb) zul je dus echt nodig hebben in the future...ene een GF4 ti 4200 met 128mb is ook nix want dan loopt de snelheid van t geheugen weer trager....
(reden als ze hem gelijk aan Ti 4400 |[ti 4600] zouden maken zou de productie weer te duur worden en daarmee de kaart weer veel duurder...
Toen ik dit wist was mijn keuze duidelijk een GF4 ti 4400!
en k heb er 'e'en van MSI gekocht en hij doet het perfect!
op mijn AMD 1600XP+
256mb ddr
9213 benchmarks!
Opgelosd door een nieuwe voeding aan te schaffenOp zondag 02 juni 2002 14:26 schreef jammah het volgende:
[..]
Een vriend van mij had hetzelfde probleem toen hij z'n voodoo5 5500 wilde vervangen voor een andere videokaart. Zijn theorie was dat de voodookaart het AGP-slot had uitgelubberd, waardoor de nieuwe videokaart geen (goed)contact meer maakte. Uiteindelijk heeft hij een nieuw moederbord aangeschaft en heb ik z'n voodookaart nu in m'n pentium II 350. Als ik binnenkort een nieuwe videokaart koop (GF4 4400 Ti?) koop ik er natuurlijk ook een nieuw moederbord bij.;)
Verwijderd
Ik wil mijn Leadtek GF4 4400
Verder wel monitor bij funcomputer.de besteld. Die wordt al 5 dagen "heute oder morgen" verwacht. Yeah right
dat wil ik ff weten voordat ik deze kaart koop.
ik weet dat ze niet te vergelijken zijn met een matrox maar is het wel acceptable?
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
Ik heb nu staan:
-Chaintech 7AJA
-Duron 750 mhz
-367 MB pc133 RAM
-Een no-name GF2 MX
Ik zit eraan te denken een gf4 ti4400 te kopen (waarschijnlijk sparkle) maar heeft dat wel zo veel nut? Zullen games als GTA3 en FlightSim 2002, UT2003 blabla wel speelbaar zijn met een gf4400 of heeft het geen zin als ik er niet meteen een nieuwe cpu (dus ook mainboard ) bij neem?
Thnx alvast!
Ik heb het precies hetzelfde beredeneerd...wou eerst een 4200, maar na bovenstaande redenatie toch op een 4400 uitgekomen...Op zondag 02 juni 2002 23:02 schreef vdpoort het volgende:
[..]
ik denk dat je op langer termijn meer hebt aan een GF4 ti 4400 of 4600 in tegen stelling tot een GF4 ti 4200
dat blijkt zeker uit benchmarks als codecreatures...deze ti 4200 scoort veel lager door geheugen verlies (64mb)
dus die extra 64mb (128mb) zul je dus echt nodig hebben in the future...ene een GF4 ti 4200 met 128mb is ook nix want dan loopt de snelheid van t geheugen weer trager....
(reden als ze hem gelijk aan Ti 4400 |[ti 4600] zouden maken zou de productie weer te duur worden en daarmee de kaart weer veel duurder...
Toen ik dit wist was mijn keuze duidelijk een GF4 ti 4400!
en k heb er 'e'en van MSI gekocht en hij doet het perfect!
op mijn AMD 1600XP+
256mb ddr
Ja, die kreeg ik meteen smiddags al...Op maandag 03 juni 2002 08:51 schreef Mr_Blitz het volgende:
Heeft iemand al de email van UPS ontvangen ? Ze hadden mij deze email vorige vrijdag tussen 14 en 16 uur beloofd ( zij = Funcomputer.de), maar tot op heden NOPPES
Ik wil mijn Leadtek GF4 4400
u have new mail
Hij past er dus prima in? Geen belemmering van IDE connectors ofzoOp maandag 27 mei 2002 23:19 schreef delorean7 het volgende:
[..]
Echt phat groot, zwaar en cool ding! Ik heb m dit weekend ook binnengekregen. Ik heb m getest in een ECS K75SA + LAN 256 MB DDR en dat ding overklokt naar 4600 settings, a whopping 9290 punten in 3dMark (non SE)
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Lieferadresse:
Firma: PIMC nv
Name: Herr Dino IEZZI
Adresse: Wetenschapspark 5 - 3590 DIEPENBEEK -
Maar er staat helaas niet bij BELGIE !!!! en dat heb ik wel ingegeven + staat ook zo in de eerste bevestigings-email die ik heb gekregen....
Was dat bij jou ook zo ?
Telefonisch krijg ik natuurlijk NIEMAND aan de lijn ... GRRRRRR
ehm, dat kan ik nu ff niet controleren want ik ben op het werk en m'n mail is thuis...Op maandag 03 juni 2002 15:36 schreef Mr_Blitz het volgende:
Maar er staat helaas niet bij BELGIE !!!! en dat heb ik wel ingegeven + staat ook zo in de eerste bevestigings-email die ik heb gekregen....
Was dat bij jou ook zo ?
Telefonisch krijg ik natuurlijk NIEMAND aan de lijn ... GRRRRRR
Verwijderd
Voor mij hoeft het in het "buitenland" bestellen niet meer hoor... ik betaal met plezier een beetje meer en koop hem bij mijn PC-boer...heb dan DIRECT mijn kaart + heb ook een directe aanspreekpartner...
Post je ervaring hierzo:Op maandag 03 juni 2002 16:20 schreef Mr_Blitz het volgende:
heb ondertussen al 100.000 maal gebeld naar Funcomputer,maar krijg NOOIT iemand aan de lijn.... OK, het kan druk zijn in zo'n winkel, maar ZO druk....
Voor mij hoeft het in het "buitenland" bestellen niet meer hoor... ik betaal met plezier een beetje meer en koop hem bij mijn PC-boer...heb dan DIRECT mijn kaart + heb ook een directe aanspreekpartner...
![]()
![]()
http://www.tweakers.net/shopsurvey/3323
Dan help je andere mede tweakers bij het maken van hun keus waar ze moeten bestellen.
Btw, ervaring pas posten als je bestelling binnen is of definitief gecancelled. Uit eigen ervaring weet ik dat je altijd boos ben als je 5 dagen moet wachten, maar als je het eenmaal binnen hebt je harstikke blij bent.
Op de website van funcomputer.de staat bovendien ook dat je niet 20x moet bellen, maar een mailtje sturen naar info@funcomputer.de voor algemene vragen (ook over levering). Soms kan funcomputer er niets aan doen als de levertijd lang is. Zij zijn ook slechts afhankelijk van de groothandel. De manier waarop ze dit wel of niet creatief oplossen zegt echter wel iets over de service verlening.
OK, het zal vast nog wel ff duren, maar ik heb er iig een in bestelling staan. FF een vraagje: zit er bij de Ti4400 wel een DVI-VGA converter? Of alleen bij de Ti4600?FUN Computer Center
Sehr geehrter Herr *****,
Folgende Bestellung haben wir erhalten:
1x LEADTEK WinFast A250 TD GeForce4 Ti4400 128MB DDR TV-Out DVI Retail EUR
299.99 EUR 299.99
Warenwert: EUR 299,99
Lieferung per UPS Standard (ca. 1 Paket): EUR 7,00
Bezahlung per Nachnahme: EUR 10,00
Gesamtpreis: EUR 316,99
Ihre Adresse:
Kundennummer: ---
Firma: Flatnet
Name: Herr **** *****
Adresse: ******* ** - ****** Enschede - Holland
Telefon:
Telefax: ---
eMail: grrrrrene@tweakers.net
Sobald Ihre Bestellung bearbeitet wurde bekommen Sie eine erneute eMail, in
der wir Ihnen evtl. Lieferzeiten mitteilen.
Falls Sie die Bestellung stornieren möchten können Sie dies unter
http://www.funcomputer.de/orderdel.php?order=ec8fd58fa5be7972bb6577a4ae81637d1023104464
tun. Hier können Sie auch die entsprechende Bestellung einsehen. Ihre
Bestellungs-ID: ec8fd58fa5be7972bb6577a4ae81637d1023104464
Vielen Dank für Ihre Bestellung.
Ihr FUN Computer Team
www.funcomputer.de
info@funcomputer.de
FUN Computer Center
Maximilianstr. 21
87700 Memmingen
Tel: 0 83 31 / 92 45 85 - 0
Fax: 0 83 31 / 92 45 85 - 19
Anders haal ik die alvast ff vandaag of morgen
Verwijderd
Heb een Leadtek 4400 besteld... word lache hoop ik, want GTA3 moet ik op 800x600x16 draaien (wel met view-distance op zn hoogst).. en dat met een GeForce2 GTS 64pro crap ding... BTW the funcomputer.de-prijs van 299 staat niet meer in de lijst van Tweakers.... Ik hoop dat ik m overmorgen heb...
...duurt lang...
Euh, ik heb 'em vandaag gehaald, en ik zit er nu mee te werkenOp maandag 03 juni 2002 17:00 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
OK, het zal vast nog wel ff duren, maar ik heb er iig een in bestelling staan. FF een vraagje: zit er bij de Ti4400 wel een DVI-VGA converter? Of alleen bij de Ti4600?
Anders haal ik die alvast ff vandaag of morgen
Verwijderd
wedde van niet? vrijdag hadden ze mijn poen, maar ik heb nog niets vernomen. als ze er zijn krijg ik de eerste! (hoop ik)Op maandag 03 juni 2002 18:04 schreef Rinus het volgende:
Ik hoop dat ik m overmorgen heb...
Verder geen problemen en ze regeerden bij mij netjes en snel op mails. (had een paar vraagjes voor ze)
Vage troep man, er staat toch dat die kaarten pas over 1 a 2 weken verwacht wordenOp maandag 03 juni 2002 18:23 schreef abwouters het volgende:
Ik heb vandaag mijn 2 leadtekjes (4400) van funcomputer binnen gekregen. Kreeg netjes op tijd mails als de status veranderde en kreeg vandaag dus netjes de kaarten binnen.
Verder geen problemen en ze regeerden bij mij netjes en snel op mails. (had een paar vraagjes voor ze)
* Willem heeft €33,- extra uitgegeven voor de zelfde kaart bij digiworldbv.nl en heeft de kaart nog niet binnen
Verwijderd
Ik kijk veel divx op mijn tv daarom is dat voor mij belangrijk
Kan niet wachten, mijn gf 2 gts heeeft toch zijn beste tijd gehad, ook gezien het feit dat als ik mijn processor (xp1800+) op 100 fsb draai (1150mhz) dan lopen de meeste spellen bijna hetzelfde
ben benieuwd of ie morgen komt
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Nee, er staat iets van "vandaag of morgen", maar dat schijnt er al 5 dagen te staanOp maandag 03 juni 2002 18:41 schreef wwillem het volgende:
[..]
Vage troep man, er staat toch dat die kaarten pas over 1 a 2 weken verwacht worden
* Willem heeft €33,- extra uitgegeven voor de zelfde kaart bij digiworldbv.nl en heeft de kaart nog niet binnen
Ik heb maar eens ff een Leadtek TI4400 besteld. Kost wel 30 euro meer dan bij de duitsers, maar ja
Dit topic is gesloten.
![]()