Het grote geforce4 TI4400 topic

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 1.855 views sinds 30-01-2008

• Palmboom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-05 13:47
Ik weet echt niet wat iedereen loopt te lullen over 2D beeldkwaliteit. Mijn vorige kaartje was een Geforce2MX van Asus (V7100) en om nou te zeggen dat die Leadtek ti4400 een wereld van verschil is...nee.

Misschien ligt het eraan dat mijn maximale resolutie 1280x1024 is, maar ik vind dat hele 2D beeldkwaliteit een opgeblazen verhaal. Leadtek heeft perfecte filters. Zal best. Ik was ook tevreden met die V7100 en denk niet dat ik het verschil zal opmerken tussen die en de 4400.

Verwijderd

Nou ik weet niet, maar het verschil tussen een GF2MX en een Ti 4400 is dus echt wel merkbaar. Ik had eerst een Asus GF 3 en het verschil daartussen merk ik echt wel. Vooral de scherpte en de kleurweergave vind ik echt wel verbeterd. Ik denk dat het ook verschilt per merk.

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op zaterdag 25 mei 2002 00:58 schreef Flepstepper het volgende:
Nou ik weet niet, maar het verschil tussen een GF2MX en een Ti 4400 is dus echt wel merkbaar. Ik had eerst een Asus GF 3 en het verschil daartussen merk ik echt wel. Vooral de scherpte en de kleurweergave vind ik echt wel verbeterd. Ik denk dat het ook verschilt per merk.
Life is all about priorities...
De 2D van m'n S3 8MB AGP vond ik zelfs goed genoeg...

Specs

Verwijderd

Tja... wat je zegt klopt. Een prioriteit voor mij is een goeie computer. En ehh... no offense maar een goeie videokaart hoort daar ook bij. ;) En daar hoort een fatsoenlijke 2D kwaliteit bij. Ik moet er wel bij zeggen dat de lat bij mij vrij hoog ligt.

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 01:53 schreef Flepstepper het volgende:
Tja... wat je zegt klopt. Een prioriteit voor mij is een goeie computer. En ehh... no offense maar een goeie videokaart hoort daar ook bij. ;) En daar hoort een fatsoenlijke 2D kwaliteit bij. Ik moet er wel bij zeggen dat de lat bij mij vrij hoog ligt.
ik zelf wil een eizo f56 (17") en de iiyama HA202DT (22") aan een leadtek 4400 gaan hangen. kan jij bv gamen EN surfen/mailen/watdanook tegelijk? en hoe loopt dat dan?
en welke resolutie draai je op je 22"? :P

Verwijderd

Ik heb ff zitten lezen en het merendeel is te spreken over de leadtek ti 4400. Ik ga volgende week zo'n kaart kopen bij mijn nieuwe systeem. Alleen ik heb gehoord dat ie veel lawaai maakt klopt dat?

Heeft iemand bij btw een screenshot van de asus smartdoctor utility.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 21:25

Smarron

The bend

Op zaterdag 25 mei 2002 14:17 schreef MarkyMarc het volgende:
Ik heb ff zitten lezen en het merendeel is te spreken over de leadtek ti 4400. Ik ga volgende week zo'n kaart kopen bij mijn nieuwe systeem. Alleen ik heb gehoord dat ie veel lawaai maakt klopt dat?

Heeft iemand bij btw een screenshot van de asus smartdoctor utility.
Er zitten wel 2 koelers op, maar volgens mij was de MSI nog luidruchtiger.

Ik krijg hem dinsdag binnen, dan zal ik het laten weten.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 19:29
waar besteld iedereen zijn leadtek? ik ga hem bij funcomputer.de halen met nog wat andere dingen.

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Kheb al tig topics en reviews doorgelezen maar nu wil ik het weten:

Wat voor TV-out heeft die Leadtek Winfast A250 TD?? Een s-vhs, composite of allebei?

Op Leadtek.com zeggen ze:
TV-out: s-vhs and composite.
Maar ik zie op pics van die kaart alleen maar een s-vhs zitten.

Is er iemand die die kaart heeft en ff voor mij zou willen kijken.

:)

/edit

Ik bedoel dus die TI4400

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Niemand aanwezig die dit gevalletje heeft? :{

• [NUT]
  • Laatst online: 18-08 15:32

[NUT]

Heppiedepeppie

Op zaterdag 25 mei 2002 15:37 schreef Fire_escape het volgende:

Wat voor TV-out heeft die Leadtek Winfast A250 TD?? Een s-vhs, composite of allebei?

[..]

/edit

Ik bedoel dus die TI4400
Beiden :D ze doen er een verloop stekkertje/kabeltje bij :)

Verwijderd

He , nu zat ik es te kijken he. Maar op die Leadtek, zit 1 koelblok over de core en het geheugen. Is het niet zo dat ze zeg maar op deze manier hun warmte gaan doorgeven op elkaar? En op de gainward zitten 2 aparte koelblokken... lijkt mij beter. :)

En als jullie deze kaartjes gaan oc'en beginnen jullie dan weer met eerst de mem zo hoog mogelijk te zetten en dan de core??? :)

Verwijderd

Ik zit zelf heel erg te overwegen om vanavond/morgen een abit stiluro ti-4400 te bestellen in duitsland.

Maar ik hoor steeds meer geruchten dat de ti-4400 veel problemen geeft met bepaalde moederborden.....

Ik heb zelf een abit KT7a en vroeg me af of hier al een trotse ti-4400 bezitter is die ook een KT7a mobo heeft?

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Op zondag 26 mei 2002 14:24 schreef Toet het volgende:
He , nu zat ik es te kijken he. Maar op die Leadtek, zit 1 koelblok over de core en het geheugen. Is het niet zo dat ze zeg maar op deze manier hun warmte gaan doorgeven op elkaar? En op de gainward zitten 2 aparte koelblokken... lijkt mij beter. :)
Euh... maakt dus erg weinig verschil, aangezien er 2 fans op zitten en ik 'em toch nog naar een nette 700mhz kan klokken (het geheugen dan)... :)
En als jullie deze kaartjes gaan oc'en beginnen jullie dan weer met eerst de mem zo hoog mogelijk te zetten en dan de core??? :)
Eerst core, dan mem, word core instabiel door verhogen mem, core stapje terug en verder met mem :)

Verwijderd

Op zondag 26 mei 2002 17:59 schreef [NUT] het volgende:

[..]

Euh... maakt dus erg weinig verschil, aangezien er 2 fans op zitten en ik 'em toch nog naar een nette 700mhz kan klokken (het geheugen dan)... :)
[..]

Eerst core, dan mem, word core instabiel door verhogen mem, core stapje terug en verder met mem :)
Ok thnx NUT, heb al een hoop aan je gehad dit topic ;)

Dus eerst de core, dan de mem. Mkay, komt omdat hier de mem niet meer de grote bottleneck is cker he. Maar uiteindelijk is eigenlijk het verhogen van je mem toch het belangrijkst.
Want als ie instabiel word bij het verhogen van je mem, moet je je core lager zetten. Als ik het goed begrijp :+

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:09

Rival24

I'll Be Back

Mijn MSI Gf4 ti4400 gaat niet echt geweldig hoog qua core. Die gaat 'maar' tot 308mhz, het geheugen gaat tot nu toe nog goed tot 690, maar die standaard nvidia coolbits wil niet verder dan 690, de memslider houdt daar namelijk op. Ik ga t maar s verder proberen met een ander tweak progje.

edit:

Bij mem op 734 begint ie lastig te doen en vast te lopen... op 730 draait ie nog stabiel met artifact en op 715 draait ie rockstable.

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Op zondag 26 mei 2002 18:13 schreef Toet het volgende:

[..]

Ok thnx NUT, heb al een hoop aan je gehad dit topic ;)
Ik spreek uit ervaring, maar kan het uiteraard bij het verkeerde eind hebben :) maar alles wat iets duidelijker maakt is al mee genomen :)
Dus eerst de core, dan de mem. Mkay, komt omdat hier de mem niet meer de grote bottleneck is cker he.
Nee, het mem wil sneller op de Leadtek dan de Core aan kan... de Core is bij mij de bottleneck ben ik bang, aangezien mensen met een hogere core flink boven mijn score uit komen met een lagere mem speed...
Maar uiteindelijk is eigenlijk het verhogen van je mem toch het belangrijkst.
Hmmjah... niet persee dus.. het beste is als je Mem ongeveer 10% sneller loopt dan je core, even simpel bekeken:

• Leadtek Ti4400 draait standaard op 275/275(550DDR) da's dus gelijk... verhoog je het geheugen naar 300 is dat dus ergens rond de 10% ... daar zit in dit geval hoogst waarschijnlijk ook je max (geen grote vooruitgang in punten meer iig)

• Leadtek Ti4400 op 300/330(660DDR) levert aanmerkelijk meer punten op, en als je Mem het trekt kan je verder... maar ook hier levert het niet veel meer op, aangezien je weer vlak bij de 10% komt...

Met andere woorden: het beste is als je de Core en het Mem gelijk kan opschroeven, ik zit met 310mhz aan mijn max, en 680 is het laatste wat mijn geheugen aan noemenswaardige winst in de 3Dmarks opleverde... mijn geheugen verder klokken heeft geen zin, want het scheelt hooguit 2 punten op het totaal en zorgt alleen maar voor hogere temps :)
Want als ie instabiel word bij het verhogen van je mem, moet je je core lager zetten. Als ik het goed begrijp :+
Nou... waarom dit dus klopt (ookal kan het mensen lomp in de oren klinken) is omdat je de bus tussen core en mem infeite A-synchroon laat lopen. dus als de core er geen zin meer in heeft, klein stapje terug (word hij koeler van, en dan kan die dus meer hebben) en vrolijk verder met het mem :)

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 01:07 schreef [NUT] het volgende:

[..]

Ik spreek uit ervaring, maar kan het uiteraard bij het verkeerde eind hebben :) maar alles wat iets duidelijker maakt is al mee genomen :)
[..]

Nee, het mem wil sneller op de Leadtek dan de Core aan kan... de Core is bij mij de bottleneck ben ik bang, aangezien mensen met een hogere core flink boven mijn score uit komen met een lagere mem speed...
[..]

Hmmjah... niet persee dus.. het beste is als je Mem ongeveer 10% sneller loopt dan je core, even simpel bekeken:

• Leadtek Ti4400 draait standaard op 275/275(550DDR) da's dus gelijk... verhoog je het geheugen naar 300 is dat dus ergens rond de 10% ... daar zit in dit geval hoogst waarschijnlijk ook je max (geen grote vooruitgang in punten meer iig)

• Leadtek Ti4400 op 300/330(660DDR) levert aanmerkelijk meer punten op, en als je Mem het trekt kan je verder... maar ook hier levert het niet veel meer op, aangezien je weer vlak bij de 10% komt...

Met andere woorden: het beste is als je de Core en het Mem gelijk kan opschroeven, ik zit met 310mhz aan mijn max, en 680 is het laatste wat mijn geheugen aan noemenswaardige winst in de 3Dmarks opleverde... mijn geheugen verder klokken heeft geen zin, want het scheelt hooguit 2 punten op het totaal en zorgt alleen maar voor hogere temps :)
[..]

Nou... waarom dit dus klopt (ookal kan het mensen lomp in de oren klinken) is omdat je de bus tussen core en mem infeite A-synchroon laat lopen. dus als de core er geen zin meer in heeft, klein stapje terug (word hij koeler van, en dan kan die dus meer hebben) en vrolijk verder met het mem :)
Hehe, ok dan :) Ik post hier mijn bevindingen. thnx he.

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Op maandag 27 mei 2002 14:48 schreef Toet het volgende:

[..]

Hehe, ok dan :) Ik post hier mijn bevindingen. thnx he.
Okee :) heb je 'em al besteld? wanneer krijg je 'em binnen? ;)

Ik zit in je channel als |XO|Nut(|iets) 8-)

Verwijderd

Op zondag 26 mei 2002 16:25 schreef IceFlame het volgende:
Ik zit zelf heel erg te overwegen om vanavond/morgen een abit stiluro ti-4400 te bestellen in duitsland.

Maar ik hoor steeds meer geruchten dat de ti-4400 veel problemen geeft met bepaalde moederborden.....

Ik heb zelf een abit KT7a en vroeg me af of hier al een trotse ti-4400 bezitter is die ook een KT7a mobo heeft?
Ik heb wel geen abit KT7a mobo maar een KG7Lite van Abit, in combo met de abit siluro gf4 4400 en dat vormt geen enkel probleem hoor, dus ik zie niet waarom je het niet zou doen, ik denk dat deze 2 borden (met uitzondering van de chipset) aardig vergelijkbaar zijn.

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 16:27 schreef [NUT] het volgende:

[..]

Okee :) heb je 'em al besteld? wanneer krijg je 'em binnen? ;)

Ik zit in je channel als |XO|Nut(|iets) 8-)
Krijg volgende week woensdag mijn geld weer :) Hehe. Dus dan ga ik hem gelijk halen!! :) Wooehoe...beter man.

Verwijderd

met uitzondering van de chipset
dat is juist wat meestal de problemen veroorzaakt :)

• irmscher
  • Laatst online: 30-05-2025
ik heb een abit kt7a en heb me een abit ti 4400 besteld
ik waag het er op.
wil het niet, dan zet ik mobo uit m'n server wel in me game bak
das een aopen ak33

Verwijderd

Zijn er soms mensen die de Abit ti4400 hier hebben gekocht?? http://www.world-of-pc.de/product_info.php/cPath/1_18_21_97/products_id/928

Zoja, hoe bevalt die winkel? HIj is daar namelijk maar 290€ :9

Verwijderd

Zoja, hoe bevalt die winkel? HIj is daar namelijk maar 290€
MOOOFOOOOZZZZZ :(:(
hij was het hele weekend 279,- :(

heb juist vandaag iemand weten te strikken die goed duits kan, die naar ze toe gaat bellen morgen om te checken of zo ook aangetekend verzenden

*grrr*

nouja he 25piek extra kan er ook nog wel bij *grumble*

• delorean7
  • Laatst online: 12-07 09:13

delorean7

Let's take the Aston toni

Op vrijdag 24 mei 2002 15:07 schreef Palmboom het volgende:
gisteren ook die leadtek 4400 gekocht, dat ding is zwaar zeg!

Alleen een beetje vreemd, na installatie van Detonator 29.40 drivers haal ik op mijn systeem (Morgan 1300, ECS K7S5A, 512 mb PC133) en 3dmark score van maar 6000 punten.

is dat PC133 een probleem icm 3D Mark?

Niet dat het verder zoveel uitmaakt hoor, ik kan elk spel met gemak op 1280x1024x32 zetten met QC of 2xFSAA.
Echt phat groot, zwaar en cool ding! Ik heb m dit weekend ook binnengekregen. Ik heb m getest in een ECS K75SA + LAN 256 MB DDR en dat ding overklokt naar 4600 settings, a whopping 9290 punten in 3dMark (non SE)

• delorean7
  • Laatst online: 12-07 09:13

delorean7

Let's take the Aston toni

Op zaterdag 25 mei 2002 15:37 schreef Fire_escape het volgende:

[..]

/edit

Ik bedoel dus die TI4400
Is SVHS maar je krijgt er een kabeltje naar Composite bij.

Is trouwens klote dat die GF4 chippies van Conexion (net als in X-box) nog niet ondersteund worden door tvtool :(

Maar met een phillips ben je nog veel slechter af: daar zijn helemaal geen tools voor!

Verwijderd

o neeeeee he..

1-2 Wochen Lieferzeit

1. Der Artikel wurde bereits bestellt und hat ca. 1-2 Wochen Lieferzeit.

2. Der Artikel wird von uns nur auf Kundenbestellung bezogen.

3. Der Artikel ist gerade sehr gefragt und der Hersteller/Lieferant kann die benötigte Stückzahl nicht sofort ausliefern.

Warum wurde der Artikel noch nicht ausgeliefert?

Unter Umständen gab es Probleme mit der Auslieferung durch unsere Lieferanten oder der Artikel ist unerwartet nicht verfügbar.

#%#&%$&^%#^%@#$$#$%#%$#$@!$@!$#!@!!!#$@!@#$

• Grinder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10-2023
Ik heb net tot mijn grote verdriet de pricewatch moeten updaten, world of pc levert nu de ABIT 4400 voor 289 ipv 279 :(

MAAR wel op voorraad >:)

Verwijderd

heeft die leatek ti4400 nou video-in? Naar mijn mening heeft alleen gainward en msi ti4400 met video-in.

wie kan me dit vertellen of leatek een video in heeft, want als dit zo is dan ga ik voor leatek.

grtz,

jan

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heb m ook besteld
Vervanging voor die fijne voodoo5 5500
maar ja..nieuwe unreal komt eraan he

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 00:56 schreef jhaag het volgende:
heeft die leatek ti4400 nou video-in? Naar mijn mening heeft alleen gainward en msi ti4400 met video-in.

wie kan me dit vertellen of leatek een video in heeft, want als dit zo is dan ga ik voor leatek.

grtz,

jan
Nop, geen video in.

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Zo.
Sorry dat ik van GoT afwezig ben geweest. Ze hebben het geblokkeerd op mijn werk :( .

Ik heb gisteren de Leadtek 4400 ontvangen. Maar nog niet super veel tijd gehad om alle uit te testen. 1 3dMark 2001 SE sessie gedraaid: 6804 3d marks.. Maar dat heeft waarschijnlijk met mijn systeeem te maken.

Vanavond Meer over deze uiterst Brute kaartje :)

• Collidor
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-01 13:28

Collidor

Hoezo 'Dat kan niet!&#039

Op zondag 26 mei 2002 16:25 schreef IceFlame het volgende:

I do... En het draait als de brandweer. Alleen bij installeren XP het bekende probleem dat je met een andere videokaart door de "dos" setup heen moet |:( (Eerste deel van de setup), maar daarna loopt ie prima.

System Specs

• irmscher
  • Laatst online: 30-05-2025
versterk mijn anti xp gevoel alleen maar.
ach, ik draai toch w2000 en w98se.

Verwijderd

Joh maar wat raden jullie nou aan?

---------------------------------------
*een msi
*een Abit
*of een leadtec?

en welke heeft nou wel een tv in?
de leadtec niet he'?

Ik zit zwaar te tweifelen tussen een ti4200 en een ti4400

Maar weet niet wat er nou zoveel speciaaler is aan de ti4400 in vergelijking met de 4200.
Is het dan de snelheden van het geheugen en de core?

please help me out! :? !!

Verwijderd

Wha ik kwam dit tabelletje nog ff tegen....

Performance

SPECIFICATIONS/PERFORMANCE GeForce4 Ti 4600 GeForce4 Ti 4400 GeForce4 Ti 4200

Vertices per Second: 136 Million 125 Million 113 Million

FILL RATE (AA SAMPLE/SEC.) 4.8 BILLION 4.4 BILLION 4 BILLION

TRIANGLES/SEC. 86 MILLION/SEC. 79 MILLION/SEC. 1.03 Trillion

MEMORY BANDWIDTH 10.4GB/SEC. 8.8GB/SEC. up to 8GB/SEC.

MAX MEMORY 128MB 128MB 128MB

ooopss hij maakt er regels van maarja.. kijk maar of je er wijs uit kunt!

Verwijderd

Is er iemand die een adresje weet waar ik in nederland een 4400 kan halen voor een eurotje of 300 a 320??

• DeX

DeX

Op dinsdag 28 mei 2002 13:51 schreef Locketuz het volgende:
Is er iemand die een adresje weet waar ik in nederland een 4400 kan halen voor een eurotje of 300 a 320??
Uhm..
voor 333,- euro heb je een Mooie leadtek Plank!
www.digiworldbv.nl

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Op dinsdag 28 mei 2002 13:32 schreef twakker het volgende:
Joh maar wat raden jullie nou aan?

*een msi
*een Abit
*of een leadtec?

en welke heeft nou wel een tv in?
de leadtec niet he'?

Ik zit zwaar te tweifelen tussen een ti4200 en een ti4400

Maar weet niet wat er nou zoveel speciaaler is aan de ti4400 in vergelijking met de 4200.
Is het dan de snelheden van het geheugen en de core?

please help me out! :? !!
Ik heb zelf de ABIT al een tijdje en ik ben er ZWAAR tevreden mee oced tot core=325 mem=685 *D
Zit ook veel software bij :)

De leadtek is niets meer als een opgeblazen referentie kaart die absoluut niet verder oced door de koeler :(
Hij ziet er leuk uit maar oced minder als de Abit en MSI.

De MSI is ook super zit veel software bij en oced ook lekker :)

Turn it off and on again.

• Collidor

Collidor

Op dinsdag 28 mei 2002 14:26 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:

[..]

Ik heb zelf de ABIT al een tijdje en ik ben er ZWAAR tevreden mee oced tot core=325 mem=685 *D
Zit ook veel software bij :)

De leadtek is niets meer als een opgeblazen referentie kaart die absoluut niet verder oced door de koeler :(
Hij ziet er leuk uit maar oced minder als de Abit en MSI.

De MSI is ook super zit veel software bij en oced ook lekker :)
De leadtek is geen reference design hoor (Op het reference design zitten bijv al geen 2 fan headers). Niet meer of minder dan de ABIT in elk geval. Daar komt bij dat er wel degelijk hele goede overklokresultaten met deze kaart zijn gehaald (Kijk ook maar op Tomshardware bijv.). Software betaal je ook voor, en meestal interresseert de software die bij een kaart zit me geen reet (Ik moet de eerste kaart nog tegen komen die bijv Soldier of Fortune 2 erbij gooit...). Da's dus zonde geld.

System Specs

• DeX

DeX

Op dinsdag 28 mei 2002 14:36 schreef Collidor het volgende:

[..]

De leadtek is geen reference design hoor (Op het reference design zitten bijv al geen 2 fan headers). Niet meer of minder dan de ABIT in elk geval. Daar komt bij dat er wel degelijk hele goede overklokresultaten met deze kaart zijn gehaald (Kijk ook maar op Tomshardware bijv.). Software betaal je ook voor, en meestal interresseert de software die bij een kaart zit me geen reet (Ik moet de eerste kaart nog tegen komen die bijv Soldier of Fortune 2 erbij gooit...). Da's dus zonde geld.
Bij die leadtek heb ik wel spelletjes erbij..
WinFox memory en Mosiac en een of andere gospel..
Leuk!
Maar nie echt 3d :)

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
Op dinsdag 28 mei 2002 14:37 schreef DeX het volgende:

[..]

Bij die leadtek heb ik wel spelletjes erbij..
WinFox memory en Mosiac en een of andere gospel..
Leuk!
Maar nie echt 3d :)
muhahahaa heilige kaart :D

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 04-07 16:34
ik kreeg geloof ik no one lives forever, aquanox en nog een spel bij me MSI Geforce 4 Ti4400

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Grinder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10-2023
Op maandag 27 mei 2002 22:05 schreef Soldier2000 het volgende:
Zijn er soms mensen die de Abit ti4400 hier hebben gekocht?? http://www.world-of-pc.de/product_info.php/cPath/1_18_21_97/products_id/928

Zoja, hoe bevalt die winkel? HIj is daar namelijk maar 290€ :9
Grinder heeft daar vandaag zijn abit kaartje besteld... Lets hope dat we hem deze week nog hebben :D

Verwijderd

/me heeft 3x abit ti-4400 voor 289,- pstk besteld :)

alleen grinder hoe gaat de afhandeling bij jou?
heb al wel een bevestiging en een link gekregen, maar geen bankrekening nummer ofzo om op te storten?

dit staat op de site:
WICHTIG: Wenn Sie per Vorkasse bezahlen, wird Ihnen die Bankverbindung in einer Extra-Email (NICHT in der Bestellbestätigung) mitgeteilt.
heb jij een extra email gehad of snap ik er weer niets van :?

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 14:36 schreef Collidor het volgende:

[..]

Juist die spelletjes zouden mij minder interesseren.
(Doh, Schemerlicht Gebied.. :P )

Bij een kaart met ViVo mogelijkheden heb je graag ook wat video editing software. Bij MSI krijg je dat dus wel.. :) :)

Verwijderd

Reactie van world-of-pc.de in een nog brakker engels dan ik produceer :P
Their(her) order has arrived. Unfortunately, they are carted the next
week available only again. As long as we again which in the warehouse
have we announce ourselves to them with the other method of approach.
echt zwaar balen dus! :(
kan ik gewoon nog wachten tot volgende week :'(

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

* max heeft net zijn Leadtek Ti4400 128mb binnen gekregen.

Eerste reactie:

"Alletakkejezus wat is dat ding zwaar!!"

:D

Nu es ffkes inbouwen.

• Xavier
  • Niet online
Heb net mijn nieuwe Leadtek GeForce4 Ti4400 erin gestopt.

De standaard drivers zijn geinstalleerd.
Nu in Q3A haal ik niet constant de 125 fps zelfs 90 fps heb ik gezien!!

Hoe komt dit?
Moet ik Q3A opnieuw installeren?
Andere drivers?

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 10:53
Hehe, k heb net 2 dagen mn nieuwe Leadtek ti4400...

oei oei oei wat een strak dingetje :) :7 maar nu dus sparen voor nieuwe mobo+cpu want mn 3dmarkscore is maar 7760 :(
dat met athlon 1ghz + 256 ddr + msi k7t 266pro =]

maar ik ben zeker tevreden ermee :D (ik had eerst gf2mx400 :Y) )

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• Xavier
  • Niet online
Waar loopt de LeadTek Ti4400 standaard op?
Core en Mem?

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 18:58 schreef Xavier het volgende:
Waar loopt de LeadTek Ti4400 standaard op?
Core en Mem?
275, 275 ( ddr he :) ) dus eigenlijk 275x2 = 550 .

p.s. thnx to NUT :) lol

• Xavier
  • Niet online
Op woensdag 29 mei 2002 19:15 schreef Toet het volgende:

[..]

275, 275 ( ddr he :) ) dus eigenlijk 275x2 = 550 .

p.s. thnx to NUT :) lol
Ow ok
hij staat nu 275/554 :P

• VinnieM
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 29-11-2024
Op woensdag 29 mei 2002 18:44 schreef Xavier het volgende:
Heb net mijn nieuwe Leadtek GeForce4 Ti4400 erin gestopt.

De standaard drivers zijn geinstalleerd.
Nu in Q3A haal ik niet constant de 125 fps zelfs 90 fps heb ik gezien!!

Hoe komt dit?
Moet ik Q3A opnieuw installeren?
Andere drivers?
Tja, je P3-800 is natuurlijk wel een bottleneck he :)
En op welke resolutie speel je?
Ik speel op 1600x1200x32, haal met een timedemo wel over de 130fps, maar als ik speel komt ie toch nog wel eens op 50 of zo, vooral met veel bloed enzo >:)
Maar ja, da's maar heel kort, en 90fps is toch wel goed genoeg?

• Xavier
  • Niet online
Op woensdag 29 mei 2002 19:41 schreef VinnieM het volgende:

[..]

Tja, je P3-800 is natuurlijk wel een bottleneck he :)
En op welke resolutie speel je?
Ik speel op 1600x1200x32, haal met een timedemo wel over de 130fps, maar als ik speel komt ie toch nog wel eens op 50 of zo, vooral met veel bloed enzo >:)
Maar ja, da's maar heel kort, en 90fps is toch wel goed genoeg?
Voor een die hard quaker niet. 125FPS is in Q3A optimaal dan kom je het verst met springen enzovoort.
Heb det 28.32 geinstalleerd en werkt goed!! haal 90% 125FPS.

Mijn CPU is de bottleneck ja. Maarja ff doorsparen

Timedemo weet ik niet
zou ik moeten kijken

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Op woensdag 29 mei 2002 13:02 schreef Fire_escape het volgende:
* max heeft net zijn Leadtek Ti4400 128mb binnen gekregen.

Eerste reactie:

"Alletakkejezus wat is dat ding zwaar!!"

Nu es ffkes inbouwen.
En wat is dat ding groot!!

Kheb een Chieftec bigtower enne die kaart zit 1cm van me hardeschijven af.

Heeft trouwens nog last van wat kinderziektes. Is zo onstabiel als de pest. :( Heel vaak spontane reboot.

Iemand misschien een oplossing?

Zie sig. voor specs.

• generation
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-06-2024
ik ben de gelukkige eigenaar van een MSI Ti4400 VTD

zeer strak kaartje en goed te overclocken alleen ik kom maar net niet boven de 10000 punten

specs:
msi k7t 266 pro raid
512 Mb ddr infeon cl2
amd 1333@1567mhz
3x 40 GB maxtor 7200

• Xavier
  • Niet online
Op woensdag 29 mei 2002 20:49 schreef Fire_escape het volgende:

[..]

En wat is dat ding groot!!

Kheb een Chieftec bigtower enne die kaart zit 1cm van me hardeschijven af.

Heeft trouwens nog last van wat kinderziektes. Is zo onstabiel als de pest. :( Heel vaak spontane reboot.

Iemand misschien een oplossing?

Zie sig. voor specs.
Dat heb ik dus ook!! 1cm van mijn HDD af. :)

Hij is bij mij super stabiel
Hij word wel wat warmpjes. Alles is koud in mijn kast beide HDD's 7200rpm
CPU koeler is echt gewoon koud
Maar de Leadtek is wat warmpjes.

Ik gebruik det 28.32
Werkt stukken beter als die op de CD-rom

Zit er een tempsensor op die leadtek? Kan niks vinden in de software namelijk

Verwijderd

nou weet ik nog alleen niet wat ik moet koopen iedereen komt weer met goede posts aan over verschillende kaarten van msi, leadtec en Abit.... :'(

de abit is toch het goedkoopst he'?

en zit daar vivo op?

• Xavier
  • Niet online
Wat zijn de kloksnelheden van een Ti4600?

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 22:24 schreef twakker het volgende:
nou weet ik nog alleen niet wat ik moet koopen iedereen komt weer met goede posts aan over verschillende kaarten van msi, leadtec en Abit.... :'(

de abit is toch het goedkoopst he'?

en zit daar vivo op?
Naar mijn mening niet.
MSI en gainward hebben kaarten met Video-in

• Smarron

Smarron

The bend

Zo, mijn Leadtek Ti4400 zit in mijn kassie.

Damn, vet huge! :9~ Ik heb mijn HD nu aan moeten sluiten op de secondary ATA poort. De primary was een stukje bedekt met dat reusachtige ding! |:( Hij zit nu op mijn A7V. Van het weekend probeer ik hem op mijn Gigabyte (hou mijn hart vast!)

Ik zet er zo 29.20 Detonators op en dan ga ik 3D Marken. Het zal niet zo'n hoge score worden, want mijn AMD loopt weer op 900Mhz .. Maar altijd beter dan mijn oude score van 38xx :D

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:58

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik ben van plan een asus te kopen. Nou heb ik verscheidene mensen zien vragen wat voor beeld zo'n kaartje op (mijn nieuw te halen) VMP512 22" geeft bij 1600x1200. Ik heb echter geen antwoord gelezen.

is het bij iemand bekend wat de beeldkwakiteit bij hogere resoluties is? Ik ben nu nog een standaard radeon kaartje gewend op een VMP510.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• SkoolieDie
  • Niet online
Zo, ik heb gisteren mijn Leadtek 4400 bestelt bij funcomputer.de

Ik had al rekening gehouden 1a2 weken levertijd, maar wat blijkt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Status:   In transit 
Verzonden naar:   AMSTERDAM, NL 
Verzonden of
gefactureerd op:   29 mei 2002 

VOORTGANG PAKKET 
Datum   Tijd   Vestiging   Activiteit 
29 mei 2002   7:15 's middags   ULM, DE   ORIGIN SCAN 
    11:30 's morgens   DE   BILLING INFORMATION RECEIVED

:7

Totale prijs inc. rembours is 316,99

Dus kennelijk hebben ze bij Funcomputer de nieuwe voorraad binnen :)

• Smarron

Smarron

The bend

Op donderdag 30 mei 2002 01:44 schreef SkoolieDie het volgende:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Verzonden of

VOORTGANG PAKKET 

Da's beter! Van de week stond er nog onbekende levertijd. Gelukkig heb ik hem al en hij is :9~ !!

Ben wat aan het benchen, mijn score is nu ongeveer 7100.
Mijn CPU staat op 1080 (900 standaard). De GeForce op standaardwaarden.

Verwijderd

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Verzonden of

VOORTGANG PAKKET 

Betaal je dan gewoon aan huis ?

• SkoolieDie
  • Niet online
Op donderdag 30 mei 2002 01:50 schreef Smarron het volgende:

Da's beter! Van de week stond er nog onbekende levertijd. Gelukkig heb ik hem al en hij is :9~ !!

Ben wat aan het benchen, mijn score is nu ongeveer 7100.
Mijn CPU staat op 1080 (900 standaard). De GeForce op standaardwaarden.
Moet zeggen dat ik wel happy ben ja :)
Ik heb ongeveer dezelfde snelheid als jij(PIII933@1045). Eens kijken wat een AMD tegen een PIII neerzet met deze kaart. Lijkt me wel interressant.
7100 zonder OC is een lekkere score.
Ben benieuwd wat er nog uit te halen valt met overclocken.
Op donderdag 30 mei 2002 01:50 schreef dune3002 het volgende:
Betaal je dan gewoon aan huis ?
Rembours = aan de deur kontant betalen

Ik wou eigenlijk de Abit Siluro 4400 in Duitsland bestellen maar dat kon alleen met vooruitbetalen. En na een wat lompe mail van dat bedrijf (www.world-of-pc.de) had ik er al helemaal geen zin meer in.
Scheelde maar 17 uiro dus dat boeit niet zo. (en ik kan nu stoer doen met dat belachelijke Leadtek koelblok :P )

• Smarron

Smarron

The bend

Op donderdag 30 mei 2002 02:04 schreef SkoolieDie het volgende:

Moet zeggen dat ik wel happy ben ja :)
Heb je een PIII ? Dan heb ik ongeveer hetzelfde (PIII933@1045).
7100 zonder OC is een lekkere score.
Ben benieuwd wat er nog uit te halen valt met overclocken.
Heb een AMD 900@1080

Dit is wel het maximale denk ik van de CPU. Heb hier nog een XP1800+ in doos liggen. Misschien zet ik die er morgen in.

• SkoolieDie
  • Niet online
Op donderdag 30 mei 2002 02:11 schreef Smarron het volgende:

[..]

Heb een AMD 900@1030

Nu benchen op 1080
Haha, je was me net te snel af. Ik had het al verbetert.
Zoals ik al geedit had : het lijkt me interressant om mijn PIII tegen jouw AMD te zetten met deze kaart. Kijken wat de 3Dmark scores doen.
Je ziet bijna nooit tests met benches van langzamere CPU's icm nieuwe videokaarten.

• Rival24
  • Laatst online: 00:09

Rival24

I'll Be Back

Mijn score is 8618 zonder overclock
Met overclock is het 9023 (van 275/550 ---> 305/690)

(T-bird 1400)

• Smarron

Smarron

The bend

Op donderdag 30 mei 2002 02:14 schreef SkoolieDie het volgende:

Haha, je was me net te snel af. Ik had het al verbetert.
Zoals ik al geedit had : het lijkt me interressant om mijn PIII tegen jouw AMD te zetten met deze kaart. Kijken wat de 3Dmark scores doen.
Je ziet bijna nooit tests met benches van langzamere CPU's icm nieuwe videokaarten.
Wat is je score geworden ongeveer? Ik heb vanmorgen nog eens gebenched, maar op 1030Mhz (103*10). Ik haal hiermee een hogere score dan op 1080Mhz (90*12)! En dat na 3x testen. Ik zit nu op een max. van 7305 puntjes. Leadtek gewoon standaard nog. Ik heb een printscreen gemaakt, maar kan op mijn werk nu uploaden naar mijn account. Je zult me moeten geloven, maar dat doe je denk ik wel. Zoveel scheelt het niet.

• Collidor

Collidor

Op donderdag 30 mei 2002 00:28 schreef Peewee_Herman het volgende:
Ik ben van plan een asus te kopen. Nou heb ik verscheidene mensen zien vragen wat voor beeld zo'n kaartje op (mijn nieuw te halen) VMP512 22" geeft bij 1600x1200. Ik heb echter geen antwoord gelezen.

is het bij iemand bekend wat de beeldkwakiteit bij hogere resoluties is? Ik ben nu nog een standaard radeon kaartje gewend op een VMP510.
Was bij mij aanzienlijk beter dan mijn Creative Geforce256DDR. Ik vind 2d prima op deze kaart. Op alletwee de monitoren!

System Specs

• Xavier
  • Niet online
Wat is de default clock snelheid van een Ti4600?
Core en mem?

• Dennis van der Stelt
  • Laatst online: 17-08 17:57
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Verzonden of

VOORTGANG PAKKET 
YEAH BABY, YEAH!
code:
1
30 mei 2002   3:46 's morgens   ROTTERDAM, NL   HUB SCAN

Dat is mijn GeForce4 Ti4400 MSI met vivo. Maar dat niet alleen! Ook een AMD XP 2000+ met Asus KT333 mobo en 512MB DDR 2700 en extra HD en Audigy!!! Die komt hopelijk vandaag binnen.

Even off-topic: Wat gebeurd er als ze aan de deur komen en niemand is thuis?!?!?

Ik laat (hopelijk, please, pretty please) morgen horen wat mijn 3D Mark scores zijn!
Oh ja, ik zit nu op een PII-300Mhz met 256MB en een PCI TNT2 Vanta!!! Dus vanavond ga ik ROCKEN met GTA3!!! :9

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

• Xavier
  • Niet online
Op donderdag 30 mei 2002 08:26 schreef dvdstelt het volgende:
Even off-topic: Wat gebeurd er als ze aan de deur komen en niemand is thuis?!?!?
volgens mij proberen ze het dan savonds n og een keer en daarna kan je het bij de postbank ophalen.

• Grrrrrene
  • Niet online
Topic ff vluchtig doorgelezen (ik volgde oorspronkelijk het Ti4200 topic), maar daar zijn wat geruchten dat de Ti4200 van Leadtek niet 2 CRT's met verschillende resoluties, kleurdieptes en frequenties aan kan sturen, dus geen dual ramdac heeft. Hoe zit dat met de GF4 Ti4400 van Leadtek?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Op donderdag 30 mei 2002 08:49 schreef Grrrrrene het volgende:
Topic ff vluchtig doorgelezen (ik volgde oorspronkelijk het Ti4200 topic), maar daar zijn wat geruchten dat de Ti4200 van Leadtek niet 2 CRT's met verschillende resoluties, kleurdieptes en frequenties aan kan sturen, dus geen dual ramdac heeft. Hoe zit dat met de GF4 Ti4400 van Leadtek?
Geen idee, ik heb helaas geen 2e (DVI) monitor om dat te testen, ik weet wel dat het mogenlijk is om op de zelfde resoluties een scherm uitbreiding of mirror mogenlijk is op de TV-out, maar ik denk dat dat meer een beperking is van de TV chip dan van de kaart opzich...

• Agent-X
  • Niet online
Op donderdag 30 mei 2002 08:26 schreef dvdstelt het volgende:

[..]

YEAH BABY, YEAH!
code:
1
30 mei 2002   3:46 's morgens   ROTTERDAM, NL   HUB SCAN

Dat is mijn GeForce4 Ti4400 MSI met vivo. Maar dat niet alleen! Ook een AMD XP 2000+ met Asus KT333 mobo en 512MB DDR 2700 en extra HD en Audigy!!! Die komt hopelijk vandaag binnen.

Ik laat (hopelijk, please, pretty please) morgen horen wat mijn 3D Mark scores zijn!
Oh ja, ik zit nu op een PII-300Mhz met 256MB en een PCI TNT2 Vanta!!! Dus vanavond ga ik ROCKEN met GTA3!!! :9
Dat noem ik pas een upgrade, veel plezier enzo ;)

• Dennis van der Stelt
Op donderdag 30 mei 2002 10:29 schreef [NUT] het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb helaas geen 2e (DVI) monitor om dat te testen, ik weet wel dat het mogenlijk is om op de zelfde resoluties een scherm uitbreiding of mirror mogenlijk is op de TV-out, maar ik denk dat dat meer een beperking is van de TV chip dan van de kaart opzich...
Ik dacht ook dat het mogelijk was een 2e monitor (geen flatscreen) op een andere resolutie te draaien, omdat elke GF4 een 2e ramdac heeft.
Dat noem ik pas een upgrade, veel plezier enzo
Gaat wel lukken denk ik! Hij moet vandaag aankomen en m'n vriendin zit thuis. Ze heeft vandaag al 2x gebeld voor iets en elke keer schrik ik me rot als ik op m'n mobiel "Thuis" zie staan. "JA! Hij is er!", denk ik dan, maar elke keer belt ze voor iets anders! Aaaargh! |:( Hehehe...

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 30 mei 2002 10:29 schreef [NUT] het volgende:

[..]

Dat kan ook met 1 Ramdac, maar met 2 ramdacs kun je dus 2 CRT's aansluiten (via een DVI-VGA converter) en op verschillende resoluties draaien, dus geen clone of desktop extension, maar echt 2 aparte schermen.

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Op donderdag 30 mei 2002 10:42 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Dat kan ook met 1 Ramdac, maar met 2 ramdacs kun je dus 2 CRT's aansluiten (via een DVI-VGA converter) en op verschillende resoluties draaien, dus geen clone of desktop extension, maar echt 2 aparte schermen.
Hmm, op de DVI van de Ti4400 kan je idd zo'n adapter kopen, en er 2 aansluiten, ik heb alleen geen idee waar je dat ding kan kopen, dus ik kan het ook niet testen.

info over de kaart:
http://www.leadtek.com.tw/www/Web_Leadtek/vga/WINFAST_A250TD.asp

onderaan de pagina staat een foto van de kaart met zo'n adapter plus de adapter los...

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Op donderdag 30 mei 2002 10:38 schreef dvdstelt het volgende:
Ik dacht ook dat het mogelijk was een 2e monitor (geen flatscreen) op een andere resolutie te draaien, omdat elke GF4 een 2e ramdac heeft.
Dat schijnt dus niet zo te zijn... met de Ti4200 dus...

• kreator
  • Laatst online: 16-11-2025

kreator

Wie niet waagt, verliest niet

Ik heb het slim gedaan. Ik heb eerst de Leadtek 4400 besteld bij fundinges.de en toen pas gaan lezen.

Lees je dus telkens over weken levertijd..is wel ff schrikken, maar gelukkig stond er bij mij dus bij dat ie gewoon op voorraad was... :P

Ik kan haast niet meer wachten om mijn Asus v6600 Gf1 sdr256 (640x480 schokkerig met gta3 is triest) te vervangen door dit beest... :7

Verwijderd

Heb dus ook zopas mijn Leadtek Ti4400 besteld bij Funcomputer.de --> Ab Lager / Kommt täglich rein :) :)

Iemand een gokje hoeveel punten ik ga halen op 3Dmark 2001 SE ? Haal nu met mijn GF3 6814 punten. Systeem is een TB 1200 met 256 DDR ram, OS is XP professional....

Nu maar wachten..... :(

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 11:47 schreef Mr_Blitz het volgende:
Heb dus ook zopas mijn Leadtek Ti4400 besteld bij Funcomputer.de --> Ab Lager / Kommt täglich rein :) :)

Iemand een gokje hoeveel punten ik ga halen op 3Dmark 2001 SE ? Haal nu met mijn GF3 6814 punten. Systeem is een TB 1200 met 256 DDR ram, OS is XP professional....

Wil je ons op de hoogte houden, wanneer je je kaart binnen hebt?? Want voor 317€ (rembours inbegrepen) is het wel een mooi prijsje, als de winkel een beetje te vertrouwen is en goede levertijden heeft.

• Smarron

Smarron

The bend

Reken maar uit. Mijn AMD zit op 1030 met een score van 7300. Ik heb verder 512 SDRam. Zal denk ik richting de 8500 zijn ??

• Dennis van der Stelt
Dat betekend dat ie op voorraad is, in het Duits! :)

Dat zeide ze bij de mijne ook en ik heb 'm maandag avond besteld. Dinsdag op de bus, vanochtend (3:46?) kwam ie in Rotterdam aan. Hopelijk komt ie vandaag thuis aan. Alleen doet UPS iets vaags met die tijden, volgens mij. Snap ik niet helemaal. Maar we zullen zien.

Verwijderd

Ik hou jullie op de hoogte aangaande de levertermijn. Maar ik denk wel dat Funcomputer een winkel is met een goede naam en een professionele aanpak.

Op de website staat dat alles verzonden wordt met UPS Standard, dat is dus +2 dagen. Zal volgens mij eerder afhankelijk zijn van wanneer Funcomputer de bestellingen verwerken !

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 30 mei 2002 11:11 schreef [NUT] het volgende:

[..]

Hmm, op de DVI van de Ti4400 kan je idd zo'n adapter kopen, en er 2 aansluiten, ik heb alleen geen idee waar je dat ding kan kopen, dus ik kan het ook niet testen.

info over de kaart:
http://www.leadtek.com.tw/www/Web_Leadtek/vga/WINFAST_A250TD.asp

onderaan de pagina staat een foto van de kaart met zo'n adapter plus de adapter los...
En om die DVI converter te gebruiken zodat het echt dualhead wordt (dus met verschillende resoluties e.d.) moet je 2 Ramdacs hebben, staat dat niet op de doos ofzo? Als nu bekend wordt dat de Leadtek Ti4400 er 2 heeft, bestel ik er meteen een.

• Dennis van der Stelt
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, hij is binnen!!! Straks lekker naar huis. Alleen heb ik geloof ik geen fan op m'n CPU! :( Zit die er niet standaard bij? FF bij Alternate kijken wat zoiets kost! ;) Moet ik dan ook pasta kopen?

• kreator
  • Laatst online: 16-11-2025

kreator

Wie niet waagt, verliest niet

Op donderdag 30 mei 2002 12:36 schreef dvdstelt het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, hij is binnen!!! Straks lekker naar huis. Alleen heb ik geloof ik geen fan op m'n CPU! :( Zit die er niet standaard bij? FF bij Alternate kijken wat zoiets kost! ;) Moet ik dan ook pasta kopen?
EDIT: Niet goed gelezen... :9

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Op donderdag 30 mei 2002 12:35 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

En om die DVI converter te gebruiken zodat het echt dualhead wordt (dus met verschillende resoluties e.d.) moet je 2 Ramdacs hebben, staat dat niet op de doos ofzo? Als nu bekend wordt dat de Leadtek Ti4400 er 2 heeft, bestel ik er meteen een.
ik zal vanavond even op de doos kijken en in de handleiding, dus nog ff wachten :9

Weet je trouwens waar er zo'n converter te vinden is?

Verwijderd

Ik heb zojuist een Geforce 4 ti 4400 van msi besteld....is dit een goede keuze..om msi te nemen of had ik beter uit de voeten geweest met bv ene leadtek???

mvg,

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 30 mei 2002 13:08 schreef [NUT] het volgende:

[..]

ik zal vanavond even op de doos kijken en in de handleiding, dus nog ff wachten :9
OK, dan wacht ik nog heel ff af. Het zou een van de specs van de GF4 moeten zijn, maar het schijnt hier en daar niet in de kaart ingebakken te zijn, het staat ook niet op de site van Leadtek _hoeveel_ ramdacs hij heeft...
Op donderdag 30 mei 2002 13:14 schreef vdpoort het volgende:
Ik heb zojuist een Geforce 4 ti 4400 van msi besteld....is dit een goede keuze..om msi te nemen of had ik beter uit de voeten geweest met bv ene leadtek???

mvg,
Neuh, MSI is ook een erg goede, clockt goed over. De Leadtek heeft alleen een vrij groot koelblok, dus met een goed aangebrachte laag koelpasta kan die verder overclocken. Althans, dat hoop ik :)

• [NUT]

[NUT]

Heppiedepeppie

Op donderdag 30 mei 2002 13:16 schreef Grrrrrene het volgende:
OK, dan wacht ik nog heel ff af. Het zou een van de specs van de GF4 moeten zijn, maar het schijnt hier en daar niet in de kaart ingebakken te zijn, het staat ook niet op de site van Leadtek _hoeveel_ ramdacs hij heeft...
Tjah, kan je dat niet toevallig zien in de gfx kaart info in dxdiag?

check mijn vorige post ook nog even...

• DeX

DeX

Op donderdag 30 mei 2002 12:35 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Domme vraag:
Hoe zou ik aan zo'n converter moeten komen?

• TheSlider
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op donderdag 30 mei 2002 13:14 schreef vdpoort het volgende:

mvg,
Nadeel van de MSI is dat de fan nogal wat herrie maakt, ten minste volgens de test bij tomshardware. In vergelijking met de leadtek zeg maar 40 dB tegen 50 dB.

• TheSlider
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Heb net m'n bestelling van de Abit Ti4400 bij world-of-pc gecanceld. Eerst stond er dat ie op voorraad was en nu is het opeens onbekend. Ze hoopten dat ie volgende week weer leverbaar was, maar daar heb ik eigenlijk weinig vertrouwen in.

Nu heb ik een Leadtek Ti4400 bij funcomputer in bestelling staan. Hopen dat ie snel binnen komt :9.

Verwijderd

Heyz,

weet iemand waar de unreal tournament 2002 performance test is te downlaoden???

bij voorbaat dank,

vdpoort@zeelandnet.nl
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.