Toon posts:

[3D MAX] Effe twee "how to" vraagjes

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb MAX 3.1... Enne, effe 2 vraagjes:

1: Hoe maak je een satellietschotel? Zal vast wel heel makkelijk zijn |:(
2: Hoe maak je een realistisch kampvuur?

Zullen allebei wel hele makkelijke dingen zijn, maar ja, ik weet het effe niet :?

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op maandag 20 mei 2002 12:28 schreef N0rBsTeR het volgende:
Ik heb MAX 3.1... Enne, effe 2 vraagjes:

1: Hoe maak je een satellietschotel? Zal vast wel heel makkelijk zijn |:(
2: Hoe maak je een realistisch kampvuur?

Zullen allebei wel hele makkelijke dingen zijn, maar ja, ik weet het effe niet :?
NOFI maar dit zijn idd niet al te moeilijke dingen, de 1e niet iig maar ik geloof niet dat t de bedoeling is dat iedereen hier maar gaat vragen hoe je simpele dingetjes doet terwijl je dat ook zelf kunt uitvinden.

Als je met google zoekt op "3DsMax tutorials" kom je vast een heel end. Van zelf een beetje proberen is nog nooit iemand dommer geworden.

succes

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-09 14:45

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 mei 2002 12:32 schreef DeLaVega het volgende:

[..]

NOFI maar dit zijn idd niet al te moeilijke dingen, de 1e niet iig maar ik geloof niet dat t de bedoeling is dat iedereen hier maar gaat vragen hoe je simpele dingetjes doet terwijl je dat ook zelf kunt uitvinden.
Klopt maar ik vind tutorials zoeken op Google altijd zo iri en ik was 3D Cafe effe vergeten :P Thx ShittyOldMan :) Close deze topic nu maar mods :)

Verwijderd

1)Een sattelietschotel zou je het snelst kunnen modelen met Nurbs.

2)Een kampvuur kun je het beste doen met een vuurplug-in genaamd Phoenix(van Digimation)
Je kan het ook met combustion doen en met particle systems, maar dat geeft meestel een minder mooi effect.

Verwijderd

Close deze topic nu maar mods :)
Okay, maar kun je voortaan toch eerst zelf even zoeken? Dit is voor jou wel een makkelijke oplossing, maar zeker niet de bedoeling. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.