Toon posts:

IP masking

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, Ik zoek voor mijn site: <font color = red>[Ik gok dat de vraag ook zonder link naar je site met warezlinks ook wel overkomt - IceStorm]</font> een scriptje of iets anders zodat dit adres blijft staan in de adres balk. De site staat namelijk op een wanadoo directory. En als je <font color =red>[adres]</font> intypt krijg je dat adres van wanadoo uiteindelijk te zien. En dat wil ik niet....
Ik kan iets doen met frames en adressering. Ik heb al gezocht op het forum maar kon niets vinden..... Help!....

Marc

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Uh, zoiets kun je toch met frames ook doen?
Maak 2 frames, één kleine die je toch amper, of niet, ziet en een waar de site in komt.
Zorg dat ie in het grootste frame je site laad en dan doet ie het.. toch? :?

Er zal vast een betere oplossing zijn, maar dit werkt volgens mij ook wel. :P

🌞🍃

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-08 22:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Schoonheid (hmm in combinatie met de naam 'marc' is dat lastig uit mijn strot te krijgen :P), het vriendelijke verzoek om de FAQ eens te lezen.
Kun je lezen dat zowel spammen als warezlinks als groeten onder je posts niet gewenst is ;).

Voor de rest moet wat je wil iig wel kunnen. Ik kan me herinneren dat CJB.net ook aan URL-cloaking deed.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op maandag 20 mei 2002 10:52 schreef IceStorm het volgende:
Voor de rest moet wat je wil iig wel kunnen. Ik kan me herinneren dat CJB.net ook aan URL-cloaking deed.
Maar dan heb je gelijk CJB.net in je URL staan, terwijl hij een domeinnaam heeft.
Dat kan wel.. maar een beetje rare oplossing vind ik. :P

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Thanx Data en Ice. Ik zal dat met de frames eens proberen....