Ik weet niet precies waarnaar ik moet zoeken, dus vraag ik het hier maaik wil hetvolgende bereiken:
nou dat is me gelukt, zolang de inhoud niet langer dan 100% is...
als de inhoud nou buiten het beeld komt, dan moet je dus scrollen, maar nou stretchen de kleine cellen waarin de menu items komen zich totdat ze allemaal even groot zijn. Ik wilde dit oplossen door de onderste cel hieght="100%" te geven, dit werkte niet, en als ik elke menu-item-cel de juiste height-value geef, dan blijven ze gewoon gestretched. Ik weet nu dus niet hoe dit opgelost moet worden
iemand een idee? Kan dit met Netscape 4 compatibility?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| ____________________________ | | | | | | |___________________________| |_____| |____| |_____| |____| |_____| |____| |_____| |____| |_____| |____| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |_____|________________|____| |___________________________| |
nou dat is me gelukt, zolang de inhoud niet langer dan 100% is...
als de inhoud nou buiten het beeld komt, dan moet je dus scrollen, maar nou stretchen de kleine cellen waarin de menu items komen zich totdat ze allemaal even groot zijn. Ik wilde dit oplossen door de onderste cel hieght="100%" te geven, dit werkte niet, en als ik elke menu-item-cel de juiste height-value geef, dan blijven ze gewoon gestretched. Ik weet nu dus niet hoe dit opgelost moet worden
iemand een idee? Kan dit met Netscape 4 compatibility?