[WC]Dubbelkraan met snelkoppeling

Pagina: 1
Acties:

• Mark_Oostdam
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
Ik geloof niet dat dit onderwerp eerder is besproken... de search levert helemaal niets op.

ik ben dus op zoek naar waterkraanen voor me waterkoeling, ik heb hetvolgende nodig:

2 van deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.eheim.de/images/int/tech_zub_doppelhahn.gif
heb er wel een gevonden van ehiem (dat is ook dit plaatje) maar die kost iets van E20,- een beetje duur.

1 van deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.eheim.de/images/int/tech_zub_absperrhahn.gif
die kost ook iets van E10,-

dan zou ik uiteindelijk E50,- kwijt zijn voor wat ik zoek, dat heb ik er echt niet voor over!
weet iemand of deze dingen nu eenmaal super duur zijn, of zijn er nog andere opties voor mij?

of wil iemand ze 2e hands aanbieden?

de binnendiameter van deze dingen mogen tussen de 12mm en de 16mm liggen.

.-=:SPECS:=-. .-=:CASEMOD:=-. bijna klaar...

Verwijderd

gardena??

bedoel je dat soort spul??

gardena mischien niet betrouw baar maar er is ook beter spul bij een loodgieter bedrijf te vinden

• Mark_Oostdam
  • Niet online
Op vrijdag 17 mei 2002 12:17 schreef dualserver het volgende:
gardena??

bedoel je dat soort spul??

gardena mischien niet betrouw baar maar er is ook beter spul bij een loodgieter bedrijf te vinden
ik zou niet weten wat gardena is? is dat een merk? hebben die een website... waar is die zooi te koop?

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02 11:00
Op vrijdag 17 mei 2002 12:31 schreef Mark_Oostdam het volgende:

[..]

ik zou niet weten wat gardena is? is dat een merk? hebben die een website... waar is die zooi te koop?
Ken je Gardena niet, schaam je ;) Dat is een merk voor tuinartikelen, sproeiers enz. Bij de Gamma, tuincentra enz. te krijgen. Zal wel iets van http://www.gardena.de zijn, schat ik.

• AleXtc
  • Laatst online: 06-11-2025

AleXtc

Wannabe Pirat

Op vrijdag 17 mei 2002 12:34 schreef sjares het volgende:

[..]

Ken je Gardena niet, schaam je ;) Dat is een merk voor tuinartikelen, sproeiers enz. Bij de Gamma, tuincentra enz. te krijgen. Zal wel iets van http://www.gardena.de zijn, schat ik.
NO OFFENCE hoor :) maarre...... iets verteld mij dat hij een flatbewoner is ;)

• Mark_Oostdam
  • Niet online
jah website doet het... maar als je op products klikt ga je terrug naar de main site |:(
Op vrijdag 17 mei 2002 12:38 schreef AleXtc het volgende:

[..]

NO OFFENCE hoor :) maarre...... iets verteld mij dat hij een flatbewoner is ;)
nope :D waarom? is het echt zo erg dat ik gardena niet ken :?

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Op vrijdag 17 mei 2002 12:40 schreef Mark_Oostdam het volgende:
jah website doet het... maar als je op products klikt ga je terrug naar de main site |:(
[..]

iedereen groeit op met gardena :)

gardena is zo'n beetje de standaard in tuin en vijver producten

heb je een tuin... dan ken je gardena

nouja.. behalve jij >:)

Verwijderd

Ik dacht dat iedereen in nederland wel van gardena had gehoord. Dit is echt een heel bekend merk. Bijna net zo bekend als tupperware.

Misschien kun je voor dit spul ook wel terecht bij je lokale aquarium winkel

• Mighty_Xa4
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-02 13:17
Ik werk bij praxis (doe het goed, doe het praxis), daar hebben we dat spul van gardena ook (shame you dead, gardena niet kennen). Dit soort kraantjes zijn er ook te verkrijgen maar het zal niet zoveel goedkoper zijn.

Als je bij de vijverspullen gaat kijken vind je ze ook (verschillende maten dacht ik), maar houd er rekening mee dat dit soort spulletjes best prijzig zijn (naar mijn mening dan).

• Skef
  • Laatst online: 10-02 10:02

Skef

Ik scheer.me

Ik heb in mijn waterkoelings-setup gewoon een koperen kraantje, met 2 stukjes pijp (15 mm) eraan gesoldeerd. Hieroverheen zit slang + slangklemmen...

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• AleXtc
  • Laatst online: 06-11-2025

AleXtc

Wannabe Pirat

Op vrijdag 17 mei 2002 12:40 schreef Mark_Oostdam het volgende:
[..]

Nee hoor, daarom vroeg ik ook of je in een flat woon. Flats hebben niet zo vaak een tuin :)

• Mark_Oostdam
  • Niet online
OKOK!

ik ging vanmiddag ff naar de HANO (dieren en tuinzaak).

en daar zag ik van die leuke koppelstukken (ongeveer 50% goedkoper dan die eheim kranen) ik dacht! hey die moet ik hebben.

kom ik thuis en zie ik dat er gardena op staat |:( owhh!!! die dingen bedoelen jullie dus! jah die ken ik wel! maar ik wist niet dat ze van gardena waren |:( |:( |:(

maarja.. allerlij onderdeeltjes gekocht en ik heb een fill and bleed systeem met de volgende mogelijkheden:
1 alleen water door RADIATOR
2 alleen water door BONG
3 water door RADIATOR en BONG
4 geen water stroom (niet echt belangrijke optie)
4 BONG loskoppelen van pc (zonder waterballet :) )

zo en daarmee zijn al mijn problemen gelijk de wereld uit!
bedank voor jullie hulp en nu ken ECHT iedereen gardena! [Pixal]

Pagina: 1