Verwijderd
Vraag me zwaar af tot hoeveel GHz je hierop kan aflezen, denk niet dat degene met een zeer hooggeclockte P4 nog hun snelheid kunnen aflezen
dit heb ik al een tijdje maar k weet nog steeds niet hoe ik dit precies moet aansluiten (en heb eigenlijk nog niet geprobeert)
en ik heb een toerenteller ipv
en ik heb een toerenteller ipv
Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB
zeer leuk
aleen ik ga dat niet in me cas bouwen
zie ik hem constant op max draaien
dan is er toch nixx aan
het zou leuker zijn als er een zou zijn voor je mem usage ( tijdens zware progie's die teller hevig zien flippen
)
Verwijderd
hmm, op dat plaatje op hun site staat die toerenteller net onder de 1500 toeren.
Ik denk dus dat hij gewoon je fsb met 10 vermenigvuldigd en dat laat zien op die teller.
Dus dan staat er altijd hetzelfde, lekker spannend.
Ik denk dus dat hij gewoon je fsb met 10 vermenigvuldigd en dat laat zien op die teller.
Dus dan staat er altijd hetzelfde, lekker spannend.
Verwijderd
Jammer dat de software ook niet voor Windows 98 is geschreven. 
Ik vind het idee wel cool alleen had ook ik liever een metertje voor m'n werkgeheugen gehad.
Ik vind het idee wel cool alleen had ook ik liever een metertje voor m'n werkgeheugen gehad.
De meter geeft de processorbelasting in procenten weer (0 tot 8 op de meter komt overeen met 0 tot 100%). Deze waarden komen gewoon uit Task manager.Vraag me zwaar af tot hoeveel GHz je hierop kan aflezen, denk niet dat degene met een zeer hooggeclockte P4 nog hun snelheid kunnen aflezen
Ik weet niet of de bijgeleverde software dat aankan, maar dat zou geen enkel probleem moeten zijn. Op zich wel leuk, net als in de auto een hele reeds meters......het zou leuker zijn als er een zou zijn voor je mem usage
Maar als je dan toch bezig bent, pas dan meteen even de achtergrond aan want die 0 tot 8 (x1000 rpm) valt een beetje uit de toon.
Kun je beter naar de sloop gaan en daar en (motor) toerenteller regelen.
Verwijderd
is dat niet die toerenteller uit een auto ofzo die een tijdje terug ook al ergens op tweakers te zien was ??
tssss
ik weet wel wat beters te doen met die 80 pleuro
Verwijderd
Hij geeft dus de processorbelasting in procenten aan,...
daar hebben Tweakers toch niks aan, wij draaien toch allemaal
???
daar hebben Tweakers toch niks aan, wij draaien toch allemaal
ikke niet
maar het id is wel kewl, vooral als je zit te gamen, en je ziet de hele tijd dat ding wegschieten, ga ik ook maar es ff bestellen
zoiets stond laats op de t.net frontpage 
ohja, ik heb het al eens eerder gevraagd, maar weet iemand hier losse software voor? want je kunt nl bijna ELKE tachograaf hier op aan sluiten
edit: http://www.tweakers.net/nieuws/21489?highlight=cpu+load
ohja, ik heb het al eens eerder gevraagd, maar weet iemand hier losse software voor? want je kunt nl bijna ELKE tachograaf hier op aan sluiten
edit: http://www.tweakers.net/nieuws/21489?highlight=cpu+load
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Pagina: 1