Geen toegang tot directory

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje geleden mijn muziek clips directory beveiligd zodat je de bestanden erin niet meer kan wissen en nu is het gebeurt dat windows XP opnieuw geinstalleerd moest worden en de toegang tot die directory mijn wordt geweigerd (ik kan er helemaal niets meer mee ik zie hem alleen nog staan), hoe kan ik die beveiliging weer ongedaan maken de seccurity tab mist ook in de properties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hoi :)

Bekijk volgende keer dat je een topic opent in WOS even het Stappenplan, daar staat dat je het OS in je titel moet zetten, en wel tussen [ ], dus een goede titel zou zijn: [XP] Geen toegang tot directory.

Heb je al bij de eigenschappen van die map gekeken? Log eens in als administrator, en druk op 'Take ownership', dan kan je de security weer goed instellen als ik me niet vergis.

Heb je al geprobeerd te [search=xp geen toegang map]?
[topic=453071/1/100]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[BACKD] heet reeds het juiste antwoord gepost ..

Je kunt inloggen als Administrator door op het inlogscherm .. (als je dat plaatje krijgt) op 'CTRL'+'ALT'+'DEL' te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je had inderdaad gelijk hoor, maar het ging over windows XP. Het gekke ervan is dat ik doordat de security tab mist ook onder administrator helemaal niets kan veranderen dus ook de owner kan ik niet veranderen. Ik snap ook niet dat ik geen security tab meer heb aangezien al mijn schijven/partities (120 GB) ntfs zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben er al uit, met wat gezoek en even de faq bekeken te hebben, alsnog bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Woei :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.