Exploring the island of Tsushima
Ik denk heel weinig die TFT schermen zijn ongeloofelijk duur en als hij zo oud is ie er alleen maar 2e hands aan te komen.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Verwijderd
Euro 20,-Op donderdag 16 mei 2002 10:14 schreef Katwijck1 het volgende:
Ik vroeg me af wat of deze laptop nog waard zou wezen.
Het betreft een Compaq Armada 7400 , hier volgen de specs:
CPU PII 266 Mhz
Memory 128 MB
Harddisk 4 GB
CD-Rom 24X
TFT scherm 13,3 inch (defect , moet worden vervangen)
Video 4 MB (1024x768x24)
16 bit geluidskaart
Floppydrive
Accu (goed voor 2 uur werken)
Geen touch pad , maar zo'n "knopje" die los zit.
Graag jullie reacties.
Verwijderd
Wat maakt het uit dat de tft stuk is,
monitor er aan, 2 x pcmcia netwerkkaart en een goede volledig zelf boottende linux instal en tada: een mobile router\dhcp\nat server heel handig voor "mini-lan's"
monitor er aan, 2 x pcmcia netwerkkaart en een goede volledig zelf boottende linux instal en tada: een mobile router\dhcp\nat server heel handig voor "mini-lan's"
Verwijderd
Wordt tft scherm in garantie vervangen nee zekers dan denk ik rond de 25 euro of beter houdt hem voor het geld lekker zelf!
reactie op Lada:
Dat kan ook met een gratis af te halen 486 of PI, dat zal de prijs heus niet omhoog halen. Daarnaast is een PCI netwerkkaart wat goedkoper dan een PCMCIA
Dat kan ook met een gratis af te halen 486 of PI, dat zal de prijs heus niet omhoog halen. Daarnaast is een PCI netwerkkaart wat goedkoper dan een PCMCIA
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Verwijderd
Dat is waar maar een 486 of een p1 is al gauw een apparaat van redelijk formaat en gewicht. Het voordeel van de laptop is dat ie leker klein en licht is zonder dat je d'r een hele casemod van hoefd te makenOp donderdag 16 mei 2002 10:21 schreef Janoz het volgende:
reactie op Lada:
Is inderdaad een heel mooi routertje. Lekker zuinig en meer dan genoeg snelheid. Als je iets van Linux weet kun je idd een leuk ftp/web/router server er van maken.
Een PCMCIA netwerkkaartje kost tegenwoordig minder dan €45.
Voor de rest jammer van de TFT. Dat maakt deze laptop compleet waardeloos.
Een PCMCIA netwerkkaartje kost tegenwoordig minder dan €45.
Voor de rest jammer van de TFT. Dat maakt deze laptop compleet waardeloos.
Ik heb ook nagevraagd hoeveel het zou kosten als ik het scherm liet vervangen door een nieuwe dat kost namelijk
450.
Maar op www.marktplaats.nl staan ze er ook voor 150.
Alleen ik weet niet of dat wel wat is.
Verder is het wel wijs om het scherm te vervangen door een nieuwe ?
450.
Maar op www.marktplaats.nl staan ze er ook voor 150.
Alleen ik weet niet of dat wel wat is.
Verder is het wel wijs om het scherm te vervangen door een nieuwe ?
Exploring the island of Tsushima
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()