Toon posts:

Poll/Forum binnen directorystructuur HOE????

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem luidt als volgt:
Ik ben bezig met een internetpagina die ik binnen de directorystructuur van een netwerk wil plaatsen.|:(

Begrijp me niet verkeerd; dit is GEEN intranet, en ik wil er ook geen http-adres van maken. Maar gewoon een adres als:
"P:\Pagina\Homepage.htm" waar de rest van de aangesloten gebruikers gewoon bij kunnen. (Er is overigens geen internettoegang):r

Wat ik nu wil, is een gewoon een poll of een forum of iets dergelijks of de site plaatsen die de gebruikers gewoon kunnen gebruiken en wat dus ook betekent dat ze iets moeten kunnen wegschrijven op de schijf.:(

Aan zo'n verbinding-afhankelijke poll heb ik niets dus zal ik moeten gaan werken met CGI-scripts/PHP/Servlets of Perl of zoiets...Waar ik weinig verstand van heb:'(

Maar is dit mogelijk binnen een "gewone" directorystructuur??:? En zo ja, hoe moet ik dat varkentje wassen dan??? Als een van jullie me daarmee kan helpen ben ik diegene zeeeeeeer dankbaar!:Y)

B.V.D.
IRVY

Verwijderd

ik weet niet of dat in een gewone directorystructuur wel gaat, je moet voor asp of php in iedergeval een server draaien, iis (zit standaard bij windows) ovzo...

verder heb ik dus echt geen idee

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:02
Sorry. 1. Dit hoort niet thuis in Webdesign & Graphics, maar in Programming & Webscripting. Gezien het hoge gehalte niveau van deze post zal deze daar ook op slot gaan. Ik raad je ten eerste aan om even de Algemene FAQ van GoT te lezen, en daarna de "sub" FAQ's van /13, en /14. Misschien helpt dat voortaan eerst even te zoeken voordat je zo'n topic opent.

Tip: Installeer een webserver, Apache bijvoorbeeld; Installeer een scripttaal, PHP bijvoorbeeld, en hang deze in een MySQL Database. Deze combinatie kan gewoon lokaal draaien, en iedereen op het "intranet" kan daar gebruik van maken.

Ik zou zeggen, neem eens een aantal tutorials door, voor het installeren van de hele meuk. Succes!

* Willem was in een goede bui :z

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Dit topic is gesloten.