Goh KoW wanneer ben je vader (farther) geworden
FARTHER denotes physical advancement in distance.Op donderdag 16 mei 2002 11:50 schreef Fritzz het volgende:
fysieke verplaatsing
FURTHER denotes advancement to greater degree, as in time.
vooruitgang van tijd
Anoniem: 28736
Ik ben blij dat jij dat even dudielijk heb gemaaktOp donderdag 16 mei 2002 12:05 schreef volder het volgende:
[..]
FARTHER denotes physical advancement in distance.
fysieke verplaatsing
FURTHER denotes advancement to greater degree, as in time.
vooruitgang van tijd
Anoniem: 19463
Volgens mij heeft ie eerder last van z'n darmpjesOp donderdag 16 mei 2002 11:50 schreef Fritzz het volgende:
Op donderdag 16 mei 2002 12:09 schreef Fritzz het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij dat even dudielijk heb gemaakt
datluktmenietOp donderdag 16 mei 2002 10:09 schreef DPC_Wimmel het volgende:
[..]
nu lze ven pun tder tig
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
is er een ridder in de zaal?Op donderdag 16 mei 2002 12:12 schreef DPC_Wimmel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie eerder last van z'n darmpjes![]()
farth-er
Cultuur babaar, veraderOp donderdag 16 mei 2002 12:20 schreef Haranaka het volgende:
Ni
Op donderdag 16 mei 2002 12:16 schreef je_oen het volgende:
[..]
datluktmeniet

P3 733 wgi130 385.000Op donderdag 16 mei 2002 11:28 schreef ColdFusion het volgende:
[..]
P3 600@820 Ken G6 452.000
Celeron 750 Ken G6 403.000
Clan of ToeT, keeping up your daily production
--------[insert Vietnam-war recruting-poster here]--------
--------[insert Vietnam-war recruting-poster here]--------
niet iedereen ToeTert meer zo hard als ToeT doet, wrom ?? oké er mag dan misschien wat op komst zijn, maar die inhaalstats maken mij niet zoveel blijer..
Deze plek is te koop.
Anoniem: 42764
Op donderdag 16 mei 2002 12:25 schreef DPC_Wimmel het volgende:
[..]
[afbeelding]tzalookweereensnietsjosjijn !!!![afbeelding]
Op donderdag 16 mei 2002 12:22 schreef Fritzz het volgende:
[..]
Cultuur babaar, verader

waar was ook alweer die zak koffiebonenOp donderdag 16 mei 2002 12:32 schreef _Geus_ het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding] jongens, meisjes... laten we het wel gezellig houden hé [afbeelding]
Anoniem: 26299
TB1333@1450 wgi130 ~984.000Op donderdag 16 mei 2002 12:27 schreef je_oen het volgende:
[..]
P3 733 wgi130 385.000
P3 933@1050 wgi130 ~570.000
* Anoniem: 28736 pakt een rust gevend bakkie koffie
-----[insert-douwe-egberts-melodieetje-here]-----
* Haranaka pakt een rust gevend bakkie koffieOp donderdag 16 mei 2002 13:15 schreef Fritzz het volgende:
* Anoniem: 28736 pakt een rust gevend bakkie koffie
-----[insert-Kanis & Gunnink-melodieetje-here]-----
...
Op donderdag 16 mei 2002 13:15 schreef Fritzz het volgende:Op donderdag 16 mei 2002 13:38 schreef Haranaka het volgende:
[..]
* Haranaka pakt een rust gevend bakkie koffie
Op donderdag 16 mei 2002 13:15 schreef Fritzz het volgende:
* Anoniem: 19463 Fritzz pakt een rust gevend bakkie koffie
* Wimmel pakt een rust gevend bakkie cappucino
-----[insert-Nesto-melodieetje-here]-----
terwijl je koffie doorloopt kun je misschien even het aantal pts/sec noteren van je pc/clientOp donderdag 16 mei 2002 13:38 schreef Haranaka het volgende:
[..]
* Haranaka pakt een rust gevend bakkie koffie
AMD-XP 2000+ @ 1775 ~ 1200000 ITS (Statsaholic 130.2)
Celeron 667 ~ 370000 ITS (Statsaholic 130.2)
Celeron 667 ~ 370000 ITS (Statsaholic 130.2)
Deze plek is te koop.
P3 866 GI130 441.334
P3 866 GI130.2 statsaholic 451.819
P3 866 GI131 376.493
P3 866 GI130.2 statsaholic 451.819
P3 866 GI131 376.493
edit:
alsjeblaft
alsjeblaft
PIII 1.4Ghz:
DukeBoxs Multi threaded version 7.3 met 16 cpu's :
944.650 i/s/cpu (onder load). Als ik maar 1 cpu draai valt ie terug naar 720.400.
Hij rekent met deze versie per cpu een p,q of x punt uit, en dus niet alle 3 de punten op 1 cpu.
DukeBoxs Multi threaded version 7.3 met 16 cpu's :
944.650 i/s/cpu (onder load). Als ik maar 1 cpu draai valt ie terug naar 720.400.
Hij rekent met deze versie per cpu een p,q of x punt uit, en dus niet alle 3 de punten op 1 cpu.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
ik ben bezig met een klein php scripje te schrijven. Een simpele form die je in kan vullen en het spul wegschrijft in mijn database. Dan hoeven we niet deze draad te vervuilen.
De form heb ik net af (dank zij de koffie!), en werkt volgens mij wel goed dus jullie kunnen als je wilt wel alvast daar de boel op invullen.
Dan zal ik nu wel ff een paginatje schrijven die de uitkomsten moet weergeven.
http://haranaka.dhs.org/eccp/index.php
Reacties: lascaris@gmx.net
De form heb ik net af (dank zij de koffie!), en werkt volgens mij wel goed dus jullie kunnen als je wilt wel alvast daar de boel op invullen.
Dan zal ik nu wel ff een paginatje schrijven die de uitkomsten moet weergeven.
...
Anoniem: 53559
TB1.0 WGI130~690.000 
Edit :
k heb ook nog een oude 166MMX staan
WG130~39.000 Alle beetjes helpen toch
Edit :
k heb ook nog een oude 166MMX staan
WG130~39.000 Alle beetjes helpen toch
Wat voor PC heb je?
toch maar even gedaan
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Type processor Pentium 4 Aantal MHz (dual cpu totaal MHz) 1.500 Besturings systeem Windows 2000 Hoe snel gaan de clients bij jou? Orginele client (1.31) 250.000 Iterations per second Oude client (1.30 de oude client) 255.000 Iterations per second Statsaholic client 280.000 Iterations per second Ken_g6 (linux: Ken_g6) 300.000 Iterations per second Jay berg P4 optimized 365.000 Iterations per second |
toch maar even gedaan
zelf ontwikkeld, Duke???
ik neem aan dat je af een toe een dp'tje test op validiteit??
jammie
(smiley gerepareerd)
jammie
(smiley gerepareerd)
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
AMD TB 1333 940.000 its/s met statsaholic edit
Op donderdag 16 mei 2002 14:42 schreef Haranaka het volgende:
ik ben bezig met een klein php scripje te schrijven. Een simpele form die je in kan vullen en het spul wegschrijft in mijn database. Dan hoeven we niet deze draad te vervuilen.

Ik heb geen zin om de Iterations/sec die al gepost zijn in te voeren in de database. Zou iedereen dat voor zichzelf willen doen? En dan niet alleen degene invullen die bij jouw het snelst is, maar zoveel mogelijk invullen.
Dan krijgen we een zo goed mogelijk beeld van welke client het beste past bij welke CPU(/OS)
Dan krijgen we een zo goed mogelijk beeld van welke client het beste past bij welke CPU(/OS)
...
Bedoel je dat ie dat hele form had moeten postenOp donderdag 16 mei 2002 16:20 schreef _Geus_ het volgende:
<h2>ECCP client onderzoek</h2> <form method="post" action="http://haranaka.dhs.org/eccp/submit.php"><table border="1"><tr><td><font size=1> <table> <tr><td><font size=1><font size=1>Wat voor PC heb je?</font></font></td><td><font size=1> </font></td></font></td> <tr><td><font size=1>Type processor</font></td><td><font size=1> <select name="type"> <option value="geen"></option> <option value="AMD XP">AMD XP</option> <option value="AMD MP">AMD MP</option> <option value="AMD Thunderbird">AMD Thunderbird</option> <option value="AMD Duron">AMD Duron</option> <option value="AMD K6">AMD K6</option> <option value="geen"></option> <option value="Pentium 4">Pentium 4</option> <option value="Pentium 3">Pentium 3</option> <option value="Pentium 2">Pentium 2</option> <option value="Pentium 1">Pentium 1</option> <option value="Celeron">Celeron</option> </select> </font></td></font></td> <tr><td><font size=1>Aantal MHz (dual cpu totaal MHz)</font></td><td><font size=1><input type="Text" name="mhz"></font></td></font></td> <tr><td><font size=1>Besturings systeem</font></td><td><font size=1> <select name="os"> <option value="geen"></option> <option value="winxp">Windows XP</option> <option value="win2k">Windows 2000</option> <option value="winnt">Windows NT</option> <option value="winme">Windows ME</option> <option value="win98">Windown 98</option> <option value="win95">Windown 95</option> <option value="geen"></option> <option value="linux">Linux</option> <option value="BeOs">BeOs</option> </select> </font></td></font></td> <tr><td><font size=1>
Hoe snel gaan de clients bij jou?</font></td><td><font size=1> </font></td></font></td> <tr><td><font size=1><a target="_new" href="http://www.nd.edu/~cmonico/eccp109/software.html">Orginele client (1.31)</a></font></td><td><font size=1><input type="Text" name="orgineel"> Iterations per second</font></td></font></td> <tr><td><font size=1><a target="_new" href="http://www.nd.edu/~cmonico/eccp109/software.html">Oude client (1.30 de oude client)</a></font></td><td><font size=1><input type="Text" name="oude"> Iterations per second</font></td></font></td> <tr><td><font size=1><a target="_new" href="http://www.statsaholic.com/eccp/index.php?page=clients">Statsaholic client</a></font></td><td><font size=1><input type="Text" name="statsaholic"> Iterations per second</font></td></font></td> <tr><td><font size=1><a target="_new" href="http://ucsub.colorado.edu/~brazier/programs/eccp109w.zip">Ken_g6</a> (linux: Ken_g6)</font></td><td><font size=1><input type="Text" name="ken"> Iterations per second</font></td></font></td> <tr><td><font size=1><a target="_new" href="http://ecompute.org/eccp109/">Pentium4 Client (Jay Berg)</a></font></td><td><font size=1><input type="Text" name="pent4"> Iterations per second</font></td></font></td> <tr><td><font size=1><input type="Submit" name="submit" value="Voeg toe"></font></td></font></td> </font></td></font></td> </table> </font></td></tr></table> </form>
Edit: even de link aangepast
Ah nee... Team Maffuh Koei'n voor het eerst onder de 1k DP's
Felicitaties aan de teams die mijlpaaltjes hebben gehaald...whatevah
MOOOOOOOH
and Greetz,
Fireracer
MOOOOOOOH
and Greetz,
Fireracer
Let the cow be with you
Ja, het is een aanpassing op de source van jberg en statsaholic.. alleen is het berekengedeelte opgesplitst in meerdere threads. Ik ben nog bezig om het werkend te maken op andere systemen, alleen moeten ze wel distributed clustering van MS ondersteunen.Op donderdag 16 mei 2002 15:35 schreef Andy het volgende:
zelf ontwikkeld, Duke???
jammie
(smiley gerepareerd)
KoW, volgens mij begrijp jij _Geus_ niet. Hij bedoelde dat mensen niet hun "scores" moesten posten om deze draad te vervuilen met alleen maar scores, maar dat even invullen op dat formpje van mij.
En nu jij dat formpje hier hebt gepost hier, zou je die link naar van de submit knop kunnen wijzigen zodat hij wijst naar mijn siteje. Dan kunnen mensen hem gewoon vanaf hier invullen. Misschien ook een idee om hem morgen ochten ook bij de stats te zetten?
Ik heb nu nog maar 18 reacties gehad. Als ik wat meer heb dan kan ik er een conclusie aan verbinden, welke client de beste is voor weke cpu, en of er invloeden zijn van OS etc.
En nu jij dat formpje hier hebt gepost hier, zou je die link naar van de submit knop kunnen wijzigen zodat hij wijst naar mijn siteje. Dan kunnen mensen hem gewoon vanaf hier invullen. Misschien ook een idee om hem morgen ochten ook bij de stats te zetten?
Ik heb nu nog maar 18 reacties gehad. Als ik wat meer heb dan kan ik er een conclusie aan verbinden, welke client de beste is voor weke cpu, en of er invloeden zijn van OS etc.
...
Als ik er vanavond aan toe kom zal ik een aantal systemen erbij zetten.
Anoniem: 27895
All is fair in love and DPC 
"How many DPs do you have
How about my eccp account for your rc5 account
I don't have that much ( http://stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=298014
), but ok, i'll trade your rc5 for my eccp.
OK, send Chris an email to merge your account to
Evil Roy
and to send me a message that he is doing it and I will retire my RC5 account to you, but I need the email address you use for RC5.
I got a message from Chris, he said he should change it by Monday. I checked a machine that I run RC5 on and it is almost finished with a 3000 block batch, it should be done tonight so I will transfer to blocks maybe Saturday.
Nice doing business with you Duke "
Broeder Duke,
Zel fsm etde tra dew inn en wij en hebji jals no gme er aan de elin je and ere spa arpl an, er rug uitg eko okt
"How many DPs do you have
How about my eccp account for your rc5 account
I don't have that much ( http://stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=298014
), but ok, i'll trade your rc5 for my eccp.
OK, send Chris an email to merge your account to
I got a message from Chris, he said he should change it by Monday. I checked a machine that I run RC5 on and it is almost finished with a 3000 block batch, it should be done tonight so I will transfer to blocks maybe Saturday.
Nice doing business with you Duke "
Broeder Duke,
Zel fsm etde tra dew inn en wij en hebji jals no gme er aan de elin je and ere spa arpl an, er rug uitg eko okt
Vond ik op weazy forum, meeltje van maker ECCp-109
Hi Randy,
I did defend my dissertation and finish all my requirements. I'm now in
the process of looking for a job. I've got one offer that I'm about to turn
down, so I have no idea what I'm gonna do when I leave here yet. It's
getting a bit scary.
Anyway, I've put some thought into the next project, but that's about
it. I've done enough figuring to realize that we should be able to solve
the next challenge with the equivalent of about 40M DP, and the clients
should probably average around 50-75% faster than clients for this
challenge. So I think we should be able to solve the next one much faster,
if the client is ready and most people switch right over to the next
challenge. I did start a tiny bit of coding for the arithmetic, but I won't
have any substantial time for it until I find a job. There's a chance,
though, that I might just do a postdoc right here, in which case I'll
probably have a first version out for testing and improvements within a
couple of months.
One nice thing about the next one, ECC2-109, is that it should be much
easier to port. Addition and subtraction are the same operation in the
field over which this challenge is defined, and they're both just XOR,
which means no assembly for that part. Multiplication is a bit tricky, but
the 109x109-->218 multiply is easier since addition is so easy. Similarly,
the modular reduction (if we do it in the same ad-hoc way as for this last
one) is much easier as well, because we don't have `carries' all over the
place : it will just be a "look up and XOR" process.
But for the next challenge, I want to make sure there is a good,
reliable, robust server in place. I want to set it up in a more
sophisticated way, where folks and teams have actual accounts and passwords
so that they can go in and customize themselves and see more individual
stats and such.
I'll let you know when the actual work begins.
Cheers,
Chris
Hi Randy,
I did defend my dissertation and finish all my requirements. I'm now in
the process of looking for a job. I've got one offer that I'm about to turn
down, so I have no idea what I'm gonna do when I leave here yet. It's
getting a bit scary.
Anyway, I've put some thought into the next project, but that's about
it. I've done enough figuring to realize that we should be able to solve
the next challenge with the equivalent of about 40M DP, and the clients
should probably average around 50-75% faster than clients for this
challenge. So I think we should be able to solve the next one much faster,
if the client is ready and most people switch right over to the next
challenge. I did start a tiny bit of coding for the arithmetic, but I won't
have any substantial time for it until I find a job. There's a chance,
though, that I might just do a postdoc right here, in which case I'll
probably have a first version out for testing and improvements within a
couple of months.
One nice thing about the next one, ECC2-109, is that it should be much
easier to port. Addition and subtraction are the same operation in the
field over which this challenge is defined, and they're both just XOR,
which means no assembly for that part. Multiplication is a bit tricky, but
the 109x109-->218 multiply is easier since addition is so easy. Similarly,
the modular reduction (if we do it in the same ad-hoc way as for this last
one) is much easier as well, because we don't have `carries' all over the
place : it will just be a "look up and XOR" process.
But for the next challenge, I want to make sure there is a good,
reliable, robust server in place. I want to set it up in a more
sophisticated way, where folks and teams have actual accounts and passwords
so that they can go in and customize themselves and see more individual
stats and such.
I'll let you know when the actual work begins.
Cheers,
Chris
Anoniem: 18739
Mede DCI-ers,
ook gefeliciteerd met deze mooie 100k mijlpaal.
Op naar de volgende 100k
ook gefeliciteerd met deze mooie 100k mijlpaal.
Op naar de volgende 100k
Anoniem: 55143
ik kan natuurlijk uren praten over mijn mijlpaal (Neophyte 200), maarja, tis de bedoeling dat dit forum interessant is... 
Alle andere meer indrukwekkende mijlpalers dan ik: gefeli, ga zo door en zorg ervoor dat je de volgende mijlpaal eerder te pakken hebt dan ik!
voor iedereen die nu last heeft van kortsluiting in zn hoofd: ik was DPC.Neophyte, maar kheb mn naam ff veranderd want dat vond Neophyte leuker en tis voor mij ook wel handiger eigenlijk.
owja, en over dat formpje: waarom kan ik de oerende prestaties van mijn 486'er nergens kwijt?
* Anoniem: 55143 vergeet nog te zeggen dat hij inmiddels wel heel veel van bogoh verwacht en denkt dat het een hele leuke flush gaat worden
Alle andere meer indrukwekkende mijlpalers dan ik: gefeli, ga zo door en zorg ervoor dat je de volgende mijlpaal eerder te pakken hebt dan ik!
voor iedereen die nu last heeft van kortsluiting in zn hoofd: ik was DPC.Neophyte, maar kheb mn naam ff veranderd want dat vond Neophyte leuker en tis voor mij ook wel handiger eigenlijk.
owja, en over dat formpje: waarom kan ik de oerende prestaties van mijn 486'er nergens kwijt?
* Anoniem: 55143 vergeet nog te zeggen dat hij inmiddels wel heel veel van bogoh verwacht en denkt dat het een hele leuke flush gaat worden
Hmm ja, inderdaad en mijn oude atarie ben ik ook vergeten. En de door Hobie geassimileerde kudde koffie automaten ook nog
...
Anoniem: 14829
En klopt 't dat een AMD XP@3066 op z'n sloffen wordt bijgehouden door een Pentium II@450?Op donderdag 16 mei 2002 20:00 schreef NeoTweaker het volgende:
Zoals velen van jullie al gelezen hebben, stop ik met eccp, en ruil ik mijn dp's voor randy's zijn rc5.
Wordt wel spannend, want daarmee komen ze ruim boven dpc te staan (vergeet niet dat als er 312.000 dp's weggaan bij dpc en naar weazy toegaan, dat dat een verschil van 624.000 is + nog wat dp's die ik gespaard had onder de naam ExtremeDC.)
Het verschil zal dus oplopen naar zo'n 750.000 dp's
Wordt wel spannend, want daarmee komen ze ruim boven dpc te staan (vergeet niet dat als er 312.000 dp's weggaan bij dpc en naar weazy toegaan, dat dat een verschil van 624.000 is + nog wat dp's die ik gespaard had onder de naam ExtremeDC.)
Anoniem: 26550
Heb je nog een REDEN?? want persoonlijk vind ik dit een heeeeeeele rare actie...Op vrijdag 17 mei 2002 09:39 schreef DukeBox het volgende:
Zoals velen van jullie al gelezen hebben, stop ik met eccp, en ruil ik mijn dp's voor randy's zijn rc5.
ik denk dat de reden hiervoor is dat "Da Duke" in een later stadium op een ackstraimuh manier terugkomt
Wim Kok zou zeggen: "laten we in godsnaam vooral rustig blijven...."
Wim Kok zou zeggen: "laten we in godsnaam vooral rustig blijven...."
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Okay.. dan is bij deze duidelijk wie Extreme DC moest voorstellen.
Ben ik ook weer tevreden.
Ownee.. w8 ff..
Ik ben niet tevreden.. Duke... wat bezielt je in ****naam??! Wat is hier het nut van??
Ben ik ook weer tevreden.
Ownee.. w8 ff..
Ik ben niet tevreden.. Duke... wat bezielt je in ****naam??! Wat is hier het nut van??
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
DukeBox heeft de gekkekoeienziekte gekregen ofzo? Waar ben je mee bezig?

Gebaseerd op bovenstaande stats zou het er als volgt uit gaan zien:
1 TNT 4.824.339 (+305310)
2 DPC 4.519.029 (0)
3 ARS 3.635.228 (-883801)
Gebaseerd op bovenstaande stats zou het er als volgt uit gaan zien:
1 TNT 4.824.339 (+305310)
2 DPC 4.519.029 (0)
3 ARS 3.635.228 (-883801)

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Ik neem aan dat dit een grapje isOp vrijdag 17 mei 2002 09:39 schreef DukeBox het volgende:
Ik ben bang van niet, dit staat er op het proxynieuws:Op vrijdag 17 mei 2002 10:26 schreef Mr.Vulcano het volgende:
Ik neem aan dat dit een grapje is. Anders lijkt het verdacht veel op een vorm van landverraad
Maar het zal allemaal wel meevallen denk ik
DukeBox 2002-05-17 09:20:58
Gisteren heb ik besloten te stoppen met eccp. Al mijn punten ruil ik met Randy voor zijn rc5 account. Ik hoop op die manier weer wat meer leven in mijn rc5 stats te krijgen. De proxy zal gewoon blijven bestaan.
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Uhhh daar gooi je een leuke knuppel in de stal. 
Dat je stopt met ECCp-109 om je ranglist bij RC-5 wat op te krikken okay, is begrijpelijk. Herverdeling van graze-power.
Maar dat je een ruil actie doet met een wezel.... neuh daar kan ik met m'n staart niet bij. Stoppen en dp's laten staan, roger. Stoppen en ruilen met een DPC-er, okay. Stoppen en ruilen met randy48, veel minder.
Duke, het zijn jou DP's en doe er mee wat je goeddunkt. Ik kan me deze aktie alleen moeilijk voorstellen als ik kijk naar wat voor tijd je hebt gestoken in ECCp.
Dat je stopt met ECCp-109 om je ranglist bij RC-5 wat op te krikken okay, is begrijpelijk. Herverdeling van graze-power.
Maar dat je een ruil actie doet met een wezel.... neuh daar kan ik met m'n staart niet bij. Stoppen en dp's laten staan, roger. Stoppen en ruilen met een DPC-er, okay. Stoppen en ruilen met randy48, veel minder.
Duke, het zijn jou DP's en doe er mee wat je goeddunkt. Ik kan me deze aktie alleen moeilijk voorstellen als ik kijk naar wat voor tijd je hebt gestoken in ECCp.
Ik geloof niet dat een echte DPC-er zo'n rare actie zou doen als er niet iets achter zou zitten.
Het geeft leven in de brouwerij, dat is waar, maar of het de juiste manier van leven is?
Ik snap trouwens ook niet dat Randy dit accepteert? Het is toch vele malen mooier als je wint door eigen kracht?
Wellicht hebben hij en Duke afgesproken om later alles te retiren naar DPC....?
Als iedereen maar rustig blijft en ik hoop dat Duke niet geflamed gaat worden.... als hij het tenminste niet verdient...
Het geeft leven in de brouwerij, dat is waar, maar of het de juiste manier van leven is?
Ik snap trouwens ook niet dat Randy dit accepteert? Het is toch vele malen mooier als je wint door eigen kracht?
Als iedereen maar rustig blijft en ik hoop dat Duke niet geflamed gaat worden.... als hij het tenminste niet verdient...
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Het is wel ruim 21.000.000 aan rc5 blokjes vink behoorlijk veel, maar daarin tegen 320.000 aan dp's is ook niet weinigOp vrijdag 17 mei 2002 11:52 schreef Mobster het volgende:
Ik geloof niet dat een echte DPC-er zo'n rare actie zou doen als er niet iets achter zou zitten.
Verdient ie ook helemaal niet, op geen enkele manier. De tijd die die in het proggen en compilen van allerlei progjes en het beschikbaar stellen van de ruimte en bandbreedte voor een proxy heeft ons allen een hoop plezier/lol/competitie gevenOp vrijdag 17 mei 2002 11:52 schreef Mobster het volgende:
Anoniem: 27862
Volgens mij is Duke gewoon een enorme fan van wijlen Pim Fortuyn en gooit ie daarom zo'n knuppel in het hoenderhok 
Ik verwacht dan ook een topic getiteld "De puinhopen van een jaar ECCp-109" van zijn hand.
(Voor mensen die hier op 1 of andere manier aanstoot aan nemen, dit is als grapje bedoeld)
Edited op aanwijzing van Fritzz
Ik verwacht dan ook een topic getiteld "De puinhopen van een jaar ECCp-109" van zijn hand.
(Voor mensen die hier op 1 of andere manier aanstoot aan nemen, dit is als grapje bedoeld)
Maar hij gaat toch voor dpc rc5 doenOp vrijdag 17 mei 2002 12:08 schreef Gizmooh het volgende:
Volgens mij is Duke gewoon een enorme fan van wijlen Pim Fortuyn en gooit ie daarom zo'n knuppel in het hoenderhok
Ik verwacht dan ook een topic getiteld "De puinhopen van een paar jaar DPC" van zijn hand.
Dus dan zou het eerder iets zijn van "De puinhopen van een jaar Eccp-109"
Anoniem: 26970
* proest *Op vrijdag 17 mei 2002 09:39 schreef DukeBox het volgende:
* Anoniem: 26970 verslikte zich bijna in de boterham met pindakaas die hij aan het eten was

[heel fout]Op vrijdag 17 mei 2002 12:08 schreef Gizmooh het volgende:
dus volgende week gaan we hem ook neerschieten?
[/heel fout]
verder had ik er al iets van gehoort, aangezien een teamgenoot van mij het erover had de ECCp proxy over te gaan nemen...
ik kan maar 1 ding erover zeggen:
ik snap dit ook helemaal niet... 
als je dan zo nodig wil ruilen, zoek het dan gewoon binnen dpc...
ik hoop dat je wat meer uitleg gaat geven...
als je dan zo nodig wil ruilen, zoek het dan gewoon binnen dpc...
ik hoop dat je wat meer uitleg gaat geven...
Het gaat dus idd om de grote hoeveelheid rc5 van randy. Hiermee kan ik samen met mijn huidige systemen een grote kans maken om nog hoog te eindigen in de rc5 stats.
En nee, het heeft niets met pim te maken..
Daarbij geeft het ook weer meer spanning in de wedstrijd.
Spanning ja... maar face it.. Die was er de laatste tijd alweer genoeg...Op vrijdag 17 mei 2002 13:23 schreef DukeBox het volgende:
Het gaat dus idd om de grote hoeveelheid rc5 van randy. Hiermee kan ik samen met mijn huidige systemen een grote kans maken om nog hoog te eindigen in de rc5 stats.
Ik hoop ergens dat dit net zo'n grap is als toen ten tijde van de MegaFusie van DukeBox met wat andere grote teams..
Damn.. man.. We zijn TechIMO toch niet.. Mensen lopen hier niet over naar andere teams..
Heel hoog eindigen.. 160ste plek misschien? Wat ga je daaraan hebben.. je staat hier in de top10!
(niet lullig bedoeld ofzo.. maar kan er echt ff niet bij..)
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Jezus Duke, what the hell are you doing??
Ik ben niet de eerste die je uit gaat kafferen ofzo, maar echt sportief is dit niet imo. Je laat je teamgenootjes gewoon zakken man...
Ik ben niet de eerste die je uit gaat kafferen ofzo, maar echt sportief is dit niet imo. Je laat je teamgenootjes gewoon zakken man...

Mensen ga Duke nou niet lopen flamen, da's ook nie bepaald netjes. Hij heeft prioriteiten gesteld en dat die niet door iedereen begrepen worden (mij inclusief) da's jammer, maar geen reden om op 'm te gaan schelden. Laten we maar gewoon laten zien wie de beste DC'ers zijn, nl. DPC 
Dus assimileren met die handel en waarschijnlijk komt het allemaal wel goed.
Zied eteks tjesd ieo pdezel ompem aniergesc hreve nzijn
Dus assimileren met die handel en waarschijnlijk komt het allemaal wel goed.
Zied eteks tjesd ieo pdezel ompem aniergesc hreve nzijn
You're right Gizmoo, maar leuk is anders, right?
Dat ben ik zeker met je eens.....Op vrijdag 17 mei 2002 14:51 schreef R4NCOR het volgende:
You're right Gizmooh, maar leuk is anders, right?
Ook in snap het niet helemaal en hoop op een brute kroewl jookOp vrijdag 17 mei 2002 13:36 schreef Funcracker het volgende:
*knip*
Heel hoog eindigen.. 160ste plek misschien? Wat ga je daaraan hebben.. je staat hier in de top10!
(niet lullig bedoeld ofzo.. maar kan er echt ff niet bij..)
Maar stel dat het waar is...Randy heeft 21,6 miljoen RC5 blokjes en Duke heeft er nu 2,9. Samen dus iets van 24,5 miljoen. Daarmee staat ie niet rond de 160e plek maar al binnen de top100. (en dan nog rekening houdende met die leuke nieuwe "render"pjoets...het zou kunnen?)
Anoniem: 30041
Dat Duke op dat bod ingaat is zijn keuze.
Maar dit soort omkoopakties is wel competitievervalsing en getuigt niet ook van fatsoen aan de kant van Randy.
Maar dit soort omkoopakties is wel competitievervalsing en getuigt niet ook van fatsoen aan de kant van Randy.
Ach, Randy heeft andere grenzen wat betreft fatsoen, en assimileren.
Als dit door zou gaan zou het wel erg jammer zijn 
maargoed misschien wel een reden om extra pc's te assimileren
want dat die weazels boven ons komen kan natuurlijk niet
--> dus voor iedere pc die wegvalt minstens 2 voor in de plaats

maargoed misschien wel een reden om extra pc's te assimileren
Maar het rare is dat Randy zomaar uit het niets met die opmerking kwam om met Duke te ruilen. Duke had nog niet eerder gereageerd in dat topicje dus dat is al vaag. En gelijk "hapt" ie toe. Little bit strange, notOp vrijdag 17 mei 2002 16:06 schreef KoW het volgende:
Als deze actie doorgaat dan is het een zwarte dag voor DPC ECCp ...
Maar wat Gizmooh al zei, we moeten de keuze van DukeBox gewoon respecteren.
Duke bedankt voor je steun, jammer dat je zo'n deal maakt.
Greetz,
Wessie
Maar wat Gizmooh al zei, we moeten de keuze van DukeBox gewoon respecteren.
Duke bedankt voor je steun, jammer dat je zo'n deal maakt.
Greetz,
Wessie
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Laat ie dat ff ergens anders ten toon stellenOp vrijdag 17 mei 2002 16:06 schreef KoW het volgende:

Uitnodigen tot handel in resultaten en het verstoren van de rust in de kudde

Randy heeft het bij Ars ook al geprobeerd met DDL.Op vrijdag 17 mei 2002 16:49 schreef MarcyDarcy het volgende:
[..]
Maar het rare is dat Randy zomaar uit het niets met die opmerking kwam om met Duke te ruilen. Duke had nog niet eerder gereageerd in dat topicje dus dat is al vaag. En gelijk "hapt" ie toe. Little bit strange, not
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Randy heeft vaker van dit soort acties hoor. Hij was ook actief aan het assimileren op de eccp page en bij andere teams een tijdje terug. En hij probeert Hog_Rider ook nog steeds te contacteren.
Hmm dat wist ik dus niet. Zou het dan toch waar zijn?Op vrijdag 17 mei 2002 17:17 schreven KoW & ColdFusion wat over Randy's assimilatie praktijken:
Duke het gaat je goed...succes met je nieuwe uitdaging
Ik reply meestal meteen, GoT staat 24/7 bij mij open.
Anoniem: 55143
het zal allemaal wel weer van mij moeten komen
* Anoniem: 55143 lacht zichzelf best hard uit
Ik vind het niet leuk van je Duke, tis idd maar beter dat je stopt met eccp
on, everybody
* Anoniem: 55143 lacht zichzelf best hard uit
Ik vind het niet leuk van je Duke, tis idd maar beter dat je stopt met eccp
/me vraagt zich af of iedereen nou echt zo stom is..
edit:
* ColdFusion zie je nou wel spaceknarf... </offtopic>
edit:
* ColdFusion zie je nou wel spaceknarf... </offtopic>
JaOp vrijdag 17 mei 2002 17:59 schreef ColdFusion het volgende:
zelluv stom!Op vrijdag 17 mei 2002 17:59 schreef ColdFusion het volgende:
Nee dude maar mensen snappen het niet, en terecht. Ik begrijp het ook niet helemaal maar heb wel vertrouwen in een goeie afloopOp vrijdag 17 mei 2002 17:59 schreef ColdFusion het volgende:
Aan het bovenstaande te lezen dus wel *stom* ja...
Ach ja de waarheid zal nog wel s boven water komen.
Anoniem: 26032
Hmmm... ik ga vooral niet zeggen wat ik denk 
Ik vind het bijzonder jammer DukeBox (en lame van Randy z'n kant magoed), maar ik leg me neer bij je keuze. Het is tenslotte het resultaat van jou CPU cycles...
Succes bij RC5 dan maar, en bedankt voor alles wat je deed voor DPC ECCp
Ik vind het bijzonder jammer DukeBox (en lame van Randy z'n kant magoed), maar ik leg me neer bij je keuze. Het is tenslotte het resultaat van jou CPU cycles...
Succes bij RC5 dan maar, en bedankt voor alles wat je deed voor DPC ECCp
Om met Rowen te spreken:"tis een kwestie van geduld "Op vrijdag 17 mei 2002 19:48 schreef ColdFusion het volgende:
Stom klinkt een beetjeOp vrijdag 17 mei 2002 19:48 schreef ColdFusion het volgende:

Dom dan...dat jullie erin trappenOp zaterdag 18 mei 2002 00:19 schreef Veltro het volgende:
[..]
Stom klinkt een beetje

Ik ben zeeeeeeeeer benieuwdOp zaterdag 18 mei 2002 00:24 schreef ColdFusion het volgende:
[..]
Dom dan...dat jullie erin trappenUse your cowmind
He just wants to play
Ach, de stats blijven gehost voorlopig, dus het valt allemaal wel mee.
Alleen valt het wel op dat net nu, al een paar dagen het stats uitpak script op Duke's server het niet doet
Hier heb ik FTP verbinding, dus de stats van de afgelopen dagen worden nu van mijn PC beneden (thuis) geupload.
Dan kan ik morgen op mijn PC boven (thuis) gewoon syncen
Alleen valt het wel op dat net nu, al een paar dagen het stats uitpak script op Duke's server het niet doet
Hier heb ik FTP verbinding, dus de stats van de afgelopen dagen worden nu van mijn PC beneden (thuis) geupload.
Dan kan ik morgen op mijn PC boven (thuis) gewoon syncen
KoW, ik zal er nog ff naar kijken...
Natuurlijk loopt het goed af. Een koe komt altijd weer op alle vier zijn pootjes terecht...Op vrijdag 17 mei 2002 18:38 schreef Veltro het volgende:
[..]
Nee dude maar mensen snappen het niet, en terecht. Ik begrijp het ook niet helemaal maar heb wel vertrouwen in een goeie afloop
Volgens mij overigens wilt DB gewoon die pot van RC5 winnen. De 2 miljard datum komt natuurlijk ook ineens een heeeeel stuk dichter bij!
Division BrabanderT
Anoniem: 26032
Nope, want zoals al gezegd : die blokjes komen erbij op DB z'n account maar niet bij DPC... tenminste, als ze al aan een team zijn toegewezen, wat ik wel denkOp zaterdag 18 mei 2002 06:48 schreef RoyalFlusher het volgende:
Volgens mij overigens wilt DB gewoon die pot van RC5 winnen. De 2 miljard datum komt natuurlijk ook ineens een heeeeel stuk dichter bij!
Het gaat om mijn individuele score.
Als je het uitdrukt in CPU-uurtjes dan ga je er idd lekker op vooruitOp zaterdag 18 mei 2002 13:06 schreef DukeBox het volgende:
Het gaat om mijn individuele score.
315K ECCP is zo ongeveer 4,5M RC5 units zoiets toch
De mens heeft taal uitgevonden om aan zijn behoefte tot klagen te voldoen - Mickel
Precies, zo zat ik ook te rekeken.