JaOp vrijdag 17 mei 2002 17:59 schreef ColdFusion het volgende:
/me vraagt zich af of iedereen nou echt zo stom is..
zelluv stom!Op vrijdag 17 mei 2002 17:59 schreef ColdFusion het volgende:
Anoniem: 27895
Nee dude maar mensen snappen het niet, en terecht. Ik begrijp het ook niet helemaal maar heb wel vertrouwen in een goeie afloopOp vrijdag 17 mei 2002 17:59 schreef ColdFusion het volgende:
Aan het bovenstaande te lezen dus wel *stom* ja...
Ach ja de waarheid zal nog wel s boven water komen.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Anoniem: 26032
Hmmm... ik ga vooral niet zeggen wat ik denk 
Ik vind het bijzonder jammer DukeBox (en lame van Randy z'n kant magoed), maar ik leg me neer bij je keuze. Het is tenslotte het resultaat van jou CPU cycles...
Succes bij RC5 dan maar, en bedankt voor alles wat je deed voor DPC ECCp
Ik vind het bijzonder jammer DukeBox (en lame van Randy z'n kant magoed), maar ik leg me neer bij je keuze. Het is tenslotte het resultaat van jou CPU cycles...
Succes bij RC5 dan maar, en bedankt voor alles wat je deed voor DPC ECCp
Anoniem: 19463
Om met Rowen te spreken:"tis een kwestie van geduld "Op vrijdag 17 mei 2002 19:48 schreef ColdFusion het volgende:
Stom klinkt een beetjeOp vrijdag 17 mei 2002 19:48 schreef ColdFusion het volgende:

Dom dan...dat jullie erin trappenOp zaterdag 18 mei 2002 00:19 schreef Veltro het volgende:
[..]
Stom klinkt een beetje

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Ik ben zeeeeeeeeer benieuwdOp zaterdag 18 mei 2002 00:24 schreef ColdFusion het volgende:
[..]
Dom dan...dat jullie erin trappenUse your cowmind
He just wants to play
Ach, de stats blijven gehost voorlopig, dus het valt allemaal wel mee.
Alleen valt het wel op dat net nu, al een paar dagen het stats uitpak script op Duke's server het niet doet
Hier heb ik FTP verbinding, dus de stats van de afgelopen dagen worden nu van mijn PC beneden (thuis) geupload.
Dan kan ik morgen op mijn PC boven (thuis) gewoon syncen
Alleen valt het wel op dat net nu, al een paar dagen het stats uitpak script op Duke's server het niet doet
Hier heb ik FTP verbinding, dus de stats van de afgelopen dagen worden nu van mijn PC beneden (thuis) geupload.
Dan kan ik morgen op mijn PC boven (thuis) gewoon syncen
KoW, ik zal er nog ff naar kijken...
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Natuurlijk loopt het goed af. Een koe komt altijd weer op alle vier zijn pootjes terecht...Op vrijdag 17 mei 2002 18:38 schreef Veltro het volgende:
[..]
Nee dude maar mensen snappen het niet, en terecht. Ik begrijp het ook niet helemaal maar heb wel vertrouwen in een goeie afloop
Volgens mij overigens wilt DB gewoon die pot van RC5 winnen. De 2 miljard datum komt natuurlijk ook ineens een heeeeel stuk dichter bij!
Division BrabanderT
Anoniem: 26032
Nope, want zoals al gezegd : die blokjes komen erbij op DB z'n account maar niet bij DPC... tenminste, als ze al aan een team zijn toegewezen, wat ik wel denkOp zaterdag 18 mei 2002 06:48 schreef RoyalFlusher het volgende:
Volgens mij overigens wilt DB gewoon die pot van RC5 winnen. De 2 miljard datum komt natuurlijk ook ineens een heeeeel stuk dichter bij!
Het gaat om mijn individuele score.
Als je het uitdrukt in CPU-uurtjes dan ga je er idd lekker op vooruitOp zaterdag 18 mei 2002 13:06 schreef DukeBox het volgende:
Het gaat om mijn individuele score.
315K ECCP is zo ongeveer 4,5M RC5 units zoiets toch
De mens heeft taal uitgevonden om aan zijn behoefte tot klagen te voldoen - Mickel
Precies, zo zat ik ook te rekeken.