Meteen ff specs ge-edit, en de baybus die vermeld staat is niet dezelfde als op de fotoOp zaterdag 15 juni 2002 19:35 schreef ispierings het volgende:
http://members.home.nl/ispierings/mvc-001s.jpg
Dat heb ik dus vandaag gehaald
Is een TRV-210EOp zaterdag 15 juni 2002 20:37 schreef KieK2002 het volgende:
ennu die camera ziet er wel flex uit, welk type is het?
pics van die baybus?Op zaterdag 15 juni 2002 20:38 schreef ispierings het volgende:
[..]
Is een TRV-210E
Das het type van de camera.Op zaterdag 15 juni 2002 21:34 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
pics van die baybus?
Baybus is nog niet helemaal klaar, pictures komen vanzelf wel na pw-week of zo.
Moest ik eerder weten, koste nog 22 pleuro nog wat.Op zaterdag 15 juni 2002 21:39 schreef FMS het volgende:
mijn crystal orb valt tegen, hij maakt te veel geluid (IMO). hij staat te koop BTW.
En ik moet op een shim wachten want anders krijg ik hem nog geeneens geplaats. (heatpipes zitten vreselijk in de weg)
Dat wordt dus de heatsink modden of zo.
Omdat planet weer eens brak is?Op zaterdag 15 juni 2002 22:24 schreef -Utopist- het volgende:
waarom is de [ur=http://home.wxs.nl/~merab000/inkoopactiefans.html]site[/url] stuk?
hehehe lol ok
maar goed, nog een klein weekje voor de mooiste fans van GoT?
Hoop hetOp zaterdag 15 juni 2002 22:28 schreef -Utopist- het volgende:
hehehe lol ok
Verwijderd
Euh FMS, kan je me ff mailen met de prijs van die c. orb ik wil er nog wel eentje bij hebben.
ik ga er nu vandoor, ff partyen maar ik lees mijn mail morgen avond wel ff.
tweakers@checkdiesite.nl
ik ga er nu vandoor, ff partyen maar ik lees mijn mail morgen avond wel ff.
tweakers@checkdiesite.nl
ik hoop dat de fans een beetje opschieten,
ik kijg namelijk vrijdag mijn chieftec da-01 sl-d binnen!
En ik krijg dinsdag of woensdag mijn chieftec Big Dragon DA-01W binnenOp zondag 16 juni 2002 11:36 schreef Celmis het volgende:
ik hoop dat de fans een beetje opschieten,
Ik heb maar weer een mailtje gestuurd, omdat ik niet weet of het al verstuurd is. Ik neem aan omdat het afgeschreven is dat dit dus wel het geval is. Het duurt gewoon idioot lang naar mijn mening, ik heb altijd mijn spullen binnen 2 weken gehad na afschrijving.
Ja, het wordt tijd dat de postbode bij je langskomt!!
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
postbode?Op zondag 16 juni 2002 21:44 schreef Bart_Banaan het volgende:
haha, transporteur zul je bedoelen. Trailer voor de deur en lossen maar.
"Meneer, waar wilt u de pallet hebben?"
Het wordt tijd dat die "meneer de postbode" bij mij langskomt.Op zondag 16 juni 2002 21:44 schreef Bart_Banaan het volgende:
edit:
Wegens ethisch onaanvaardbaar gebl@@t
Wegens ethisch onaanvaardbaar gebl@@t
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
nou nou, een beetje rustiger kan ook wel. Schelden doe je maar ergens anders.Op zondag 16 juni 2002 22:00 schreef thedolf het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat die klootzak bij mij langskomt.
Zo beter??Op zondag 16 juni 2002 22:02 schreef __Ted__ het volgende:
[..]
nou nou, een beetje rustiger kan ook wel. Schelden doe je maar ergens anders.
Ik snap niet dat je er last van had maargoed.
Gezocht!
Router
Verwijderd
ok, das beterOp zondag 16 juni 2002 22:04 schreef thedolf het volgende:
[..]
Zo beter??
Ik snap niet dat je er last van had maargoed.
ik wil ook dat meneer de postbode bij mij langskomt, maar daarom is het nog geen .........
maar goed, een beetje heel erg offtopic.
edit:
dit is mijn 500ste post
dit is mijn 500ste post
Dan heb je onze postbode nog niet gezien in zijn nieuwe outfit. Ranzig hoor, zo'n korte broek bij sommige personen.Op zondag 16 juni 2002 22:07 schreef __Ted__ het volgende:
ik wil ook dat meneer de postbode bij mij langskomt, maar daarom is het nog geen .........
Gezocht!
Router
Verwijderd
haha, dat kan ik me voorstellen ja. Maar mogen ze nu wel in een korte broek lopen dan? Vorig jaar was daar toch een hele rel over dat het niet mocht?Op zondag 16 juni 2002 22:12 schreef thedolf het volgende:
[..]
Dan heb je onze postbode nog niet gezien in zijn nieuwe outfit. Ranzig hoor, zo'n korte broek bij sommige personen.
of is de postbode bij jouw in de buurt in overtreding??
Het mag officieel. Ik heb het aan hem gevraagd. Hij was er heel blij mee zei hij. Toe ik zei dat ik er niet blij mee was heeft ie mijn post een week niet bezorgd.Op zondag 16 juni 2002 22:15 schreef __Ted__ het volgende:
[..]
haha, dat kan ik me voorstellen ja. Maar mogen ze nu wel in een korte broek lopen dan? Vorig jaar was daar toch een hele rel over dat het niet mocht?
of is de postbode bij jouw in de buurt in overtreding??
Gezocht!
Router
Verwijderd
hey nie zo laag over postbodes he...
ik ben er ook 1 nahja bijna hehe werk wel bij duh post
die hawaii bloesjes zitte wel rielex..
ik ben er ook 1 nahja bijna hehe werk wel bij duh post
die hawaii bloesjes zitte wel rielex..
Ik ga straks het bedrijf mailen, en niet de contact persoon.
Even kijken hoe het staat met de order, want ik heb vandaag weer niks gehoord van hem.
Even kijken hoe het staat met de order, want ik heb vandaag weer niks gehoord van hem.
Verwijderd
ik heb donderdag zon kaartje waar ik jouw gironr ofzo op heb gezet en het bedrag ik heb het 6 juni op de brievenbus bij mij in de straat gedaan kijk aub nog 1 keer heeeeeel goed
en ga daarna maar weer naar school.
Als je nu even de info mailt die je ingevult hebt kan ik het misschien wel vinden.Op maandag 17 juni 2002 13:00 schreef fuxxe het volgende:
ik heb donderdag zon kaartje waar ik jouw gironr ofzo op heb gezet en het bedrag ik heb het 6 juni op de brievenbus bij mij in de straat gedaan kijk aub nog 1 keer heeeeeel goed
Verwijderd
de naam is h g vos en a vos wanders staat op de dat ding
en mijn naam is jan vos
ofte wijl fuxxe
en mijn naam is jan vos
ofte wijl fuxxe
Ik kan wel w88, als ze maar opschieten. 
Trouwens ik kan die site ook niet zien. Planet wil dat ik via hen inbel en dan moet ik hem wel kunnen zien. Naja gaat een beetje moeilijk met kabel
Planet nieuwe AOL
Trouwens ik kan die site ook niet zien. Planet wil dat ik via hen inbel en dan moet ik hem wel kunnen zien. Naja gaat een beetje moeilijk met kabel

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
* GeeMoney wilt er ook nog 2 is dat nog mogelijk
plz
Hoelang gaat et waarschijnlijk duren... want zonder fan's draait mijn pc niet
Wordt ie te warm dan?Op maandag 17 juni 2002 20:13 schreef Lethal het volgende:
Hoelang gaat et waarschijnlijk duren... want zonder fan's draait mijn pc niet
Gezocht!
Router
waarom loopt PLANET zo te zeiken
Misschien moeten we de heleshit gewoon effe verhuizen naar een andere server. misshien is die Laupro shit iets??? (das die inkoop site)
Of heeft iemand anders een beetje goede hosting? dus niet van die gratis shit maar eentje die het een beetje doet.
mzzl
dit is toch geen reclame voor planet als ze alleen nog maar eigengebruikers toelaten op hun site's
by the way; I, heb je al iets van die fans gehoord???
wat is dit voor een shit! zijn ze niet lekker geworden ofzo?PAGINA IS NIET TOEGANKELIJK
De door u opgevraagde pagina bestaat wel, maar is niet voor iedereen toegankelijk. Als het hier om een redactionele pagina van Planet Internet gaat, kunt u een bericht sturen naar redactie@planet.nl.
U belt kennelijk niet in via het Planet Internet netwerk. Daarom kunt u niet doorklikken naar de opgevraagde pagina. Als u abonnee wordt bij Planet Internet kunt u binnenkort wel doorklikken naar de gewenste pagina. Klik hier voor meer informatie.
403 - FORBIDDEN
Misschien moeten we de heleshit gewoon effe verhuizen naar een andere server. misshien is die Laupro shit iets??? (das die inkoop site)
Of heeft iemand anders een beetje goede hosting? dus niet van die gratis shit maar eentje die het een beetje doet.
mzzl
dit is toch geen reclame voor planet als ze alleen nog maar eigengebruikers toelaten op hun site's
Die site van laupro is geen optie. Beetje laat is het niet?Op maandag 17 juni 2002 20:28 schreef Celmis het volgende:
waarom loopt PLANET zo te zeiken
[..]
wat is dit voor een shit! zijn ze niet lekker geworden ofzo?
mzzl
Gezocht!
Router
Het vreemde is dat ik ook dat bericht krijg als ik de pagina op wil. En als ik niet met planet inbel zou ik toch wel willen weten hoe ik dan inbel, en wat wat ze daar bij planet dan met het geld doen dat ze elke maand van mij (oke oke mn pa dan
) krijgen...
Is helemaal niet vreemd. Waarschijlijk serveronderhoud want geregistreerde nl domeinen bij planet zijn ook onbereikbaar.Op maandag 17 juni 2002 20:32 schreef DocB het volgende:
Het vreemde is dat ik ook dat bericht krijg als ik de pagina op wil. En als ik niet met planet inbel zou ik toch wel willen weten hoe ik dan inbel, en wat wat ze daar bij planet dan met het geld doen dat ze elke maand van mij (oke oke mn pa dan) krijgen...
Gezocht!
Router
hoezo laat?, ik ben alweer een tijdje offline.Op maandag 17 juni 2002 20:31 schreef thedolf het volgende:
[..]
Die site van laupro is geen optie. Beetje laat is het niet?
Maar mischien kan ik wel wat hosting regelen via d-creations. (een vriend van mij host daar! dus misschien kan die effe wat space lenen. dat is teminsten een snelle verbinding.
ow, maar waarom zetten ze dat er dan niet gewoon?Op maandag 17 juni 2002 20:34 schreef thedolf het volgende:
[..]
Is helemaal niet vreemd. Waarschijlijk serveronderhoud want geregistreerde nl domeinen bij planet zijn ook onbereikbaar.
is toch niet zomoeilijk effe zo'n 404 .... uhh 403 verandere?
Geen id. Bij andere sites krijg je een mooie error 500Op maandag 17 juni 2002 20:37 schreef Celmis het volgende:
[..]
ow, maar waarom zetten ze dat er dan niet gewoon?
is toch niet zomoeilijk effe zo'n 404 .... uhh 403 verandere?
Gezocht!
Router
ook handig.Op maandag 17 juni 2002 20:37 schreef ispierings het volgende:
Mail mij maar ff de page, dan zet ik hem op een wel betrouwbare server (van mijn papie)
Maar I weet je al iets van die fans?
is het mogelijk dat ik er nog 2 kan bestellen zo ja bij wie?????????
* GeeMoney leest topic titel en is er niet vrolijk van geworden
*gesloten*
* GeeMoney leest topic titel en is er niet vrolijk van geworden
*gesloten*
Ik weet dat de order in ieder geval al klaar stond, of ie al verzonden is zal ik bij mijn contactpersoon moeten zijn.
Op maandag 17 juni 2002 20:44 schreef ispierings het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd: Er is een 2e inkoopaktie voor de pechvogels onder ons.
Verwijderd
hoeveel fans heb je in totaal dan besteld.
ben ik wel benieuwd na
heheh
t zal vast nie lang meer duren als ze al klaar staan... waar haal je ze vandaan??
hier spreekt de postbode
die weet nog wel is wat van verzendingen... ook buiten de post
t zal vast nie lang meer duren als ze al klaar staan... waar haal je ze vandaan??
hier spreekt de postbode
die weet nog wel is wat van verzendingen... ook buiten de post
Verwijderd
ik hoor het wel als ze binnen zijn, kan niet wachten. ben de zwarte fans een beetje beu aan het worden
'k hoop ook dat ze vlug komen, mijn pctje krijgt het wel erg warm met dit weer (42 graden na 2 uur gta 3 op mijn XP 1800+ Vcore@1.85)
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Waanneer komt die 2e actie dan? Ik wil er nog wel een dan
Verwijderd
Hmmm ohjah, deze dingen kreeg ik ook

Ik lees dat je nog nix hebt? maakt niet uit
Kep genoeg keesfans, maar geen mooie
Ik lees dat je nog nix hebt? maakt niet uit
Kep genoeg keesfans, maar geen mooie
Tzou wel handig zijn om te weten waar je bestelling op het moment is.
* BoNeZ99 denk dat dit toch wel mogelijk moet zijn met de technologie van nu
Maarja, het is natuurlijk ook weer een leuke verasssing wanneer je ze binnenkrijgt. En dan te bedenken dat je ze allemaal gaat testen.
* BoNeZ99 denk dat dit toch wel mogelijk moet zijn met de technologie van nu
Maarja, het is natuurlijk ook weer een leuke verasssing wanneer je ze binnenkrijgt. En dan te bedenken dat je ze allemaal gaat testen.
Verwijderd
Hehehe daar is ie nog wel even druk mee danOp dinsdag 18 juni 2002 00:51 schreef SMAR het volgende:
Tzou wel handig zijn om te weten waar je bestelling op het moment is.
/me denk dat dit toch wel mogelijk moet zijn met de technologie van nu
jammer dat ze er nog niet zijn 
maar enig ID wanneer ze kunnen komen ??
maar enig ID wanneer ze kunnen komen ??
Verwijderd
heb je nu eindelijk mijn geld binnen????
ik heb 2 weken geleden mijn acceptgiro al verstuurd
Ik zal Girotel nog eens nakijken, maar ik heb tot nu toe echt niet gezien.Op dinsdag 18 juni 2002 19:01 schreef fuxxe het volgende:
heb je nu eindelijk mijn geld binnen????
edit:
Nu staat er op girotel een hele smak bij en ook het geld van jou.
nog ff geduld neem ik aan....
Deze plek is te koop.
he I,
weet je nog steeds niks? ik vind het wel redelijk lang duren hoor, maar beter laat dan nooit!
maar heb je nog niet iets al vrachtbon, code om de handel te kunnen traceren enz?
nouja we wachten nog wel effe.
Maar de 19tiende ga je helaas niet meer halen.
is er wel btw over de shit betaald, anders staat het straks op schiphol vast!
weet je nog steeds niks? ik vind het wel redelijk lang duren hoor, maar beter laat dan nooit!
maar heb je nog niet iets al vrachtbon, code om de handel te kunnen traceren enz?
nouja we wachten nog wel effe.
Maar de 19tiende ga je helaas niet meer halen.
is er wel btw over de shit betaald, anders staat het straks op schiphol vast!

Die btw moet je pas achteraf betalen. Ze stoppen dan gewoon een rekening bij je pakje in.Op dinsdag 18 juni 2002 20:20 schreef Celmis het volgende:
is er wel btw over de shit betaald, anders staat het straks op schiphol vast!![]()
Verwijderd
yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~ nu hope dat ik een goede fan krijg en geen kappotte of helemaal geen 1Op dinsdag 18 juni 2002 19:58 schreef ispierings het volgende:
[..]
Ik zal Girotel nog eens nakijken, maar ik heb tot nu toe echt niet gezien.
edit:
Zoals ik begrijp zijn ze onderwegOp dinsdag 18 juni 2002 22:06 schreef mr.noname het volgende:
zou je ons wat meer kunnen vertellen over de status ispierings?????
Verwijderd
ok dan, maak wel ff pics als ze bij jouw zijn he! lijkt me wel een stoer gezicht, alle fans aangesloten om ze te testen, haha, wat een wind op je kamer danOp dinsdag 18 juni 2002 22:10 schreef ispierings het volgende:
[..]
Zoals ik begrijp zijn ze onderweg
Ah, met dit weer is dat wel relaxedOp dinsdag 18 juni 2002 22:25 schreef __Ted__ het volgende:
ok dan, maak wel ff pics als ze bij jouw zijn he! lijkt me wel een stoer gezicht, alle fans aangesloten om ze te testen, haha, wat een wind op je kamer dan
Hopen dat je veel voedingen hebt liggen.Op dinsdag 18 juni 2002 22:37 schreef SMAR het volgende:
[..]
Ah, met dit weer is dat wel relaxed.
Gezocht!
Router
Verwijderd
ok, we w88 af.Op dinsdag 18 juni 2002 23:08 schreef ispierings het volgende:
Ik ga nu de lijst weer online gooien, dus let dadelijk op de nieuwe url.
Verwijderd
ok dan, van harte alvast, denk niet dat ik het red, ga nu naar m'n mandje toe.Op dinsdag 18 juni 2002 23:34 schreef ispierings het volgende:
Oh ja, nog een kleine 30 min en dan ben ik 18
Is een kut dag geweest, zie:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/527843/
van harte dan maar !!!!!Op dinsdag 18 juni 2002 23:34 schreef ispierings het volgende:
Gefeliciteerd!!!,. en laat je niet opfokken door je medetweakers!! 
Ik heb samen met iemand van school gekocht en die vraagt ook al iedere dag of ik ze heb
dus ik weet een beetje hoe het voelt, maarre... nee laat maar
Ik heb samen met iemand van school gekocht en die vraagt ook al iedere dag of ik ze heb
Verwijderd
en van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat je maar een grote jongen mag worden
grtz0+
grtz0+
Hmmm, vanaf zaterdag ben ik drie weekjes weg. Maar ik neem aan dat de fans er wel zijn als ik terug kom 
Verder is het niet erg, want de rest van de pc komt ook pas als ik terug ben. (waarom nu kopen als het over drie week pas echt nodig is en goedkoper is)
Verder is het niet erg, want de rest van de pc komt ook pas als ik terug ben. (waarom nu kopen als het over drie week pas echt nodig is en goedkoper is)

If it ain't broke, you're not trying! - Red Green
Gefeliciteerd. Moge je maar heel veel paketjes opsturen.
Gezocht!
Router
Veel pakketjes zal ik zeker opsturen.
En ik zal je ook vertellen dat er bij de volgende inkoopaktie niet een, maar 2 dozen komen omdat er onder andere nu ook fans met rode en groene ledjes verkrijgbaar zijn, evenals fluoriserende ide kabels.
En ja, die wilt iedereen toch wel? In totaal zullen er ongeveer 12-15 producten bij de volgende inkoopaktie meegenomen worden. (maak er een speciale page voor)
En ik zal je ook vertellen dat er bij de volgende inkoopaktie niet een, maar 2 dozen komen omdat er onder andere nu ook fans met rode en groene ledjes verkrijgbaar zijn, evenals fluoriserende ide kabels.
En ja, die wilt iedereen toch wel? In totaal zullen er ongeveer 12-15 producten bij de volgende inkoopaktie meegenomen worden. (maak er een speciale page voor)
Dat zou mooi zijn. Vooral die ide kabels. Hoewel ik me al wil voorbereiden op SATA. Hebben ze die niet in fluoriserende versie?Op woensdag 19 juni 2002 19:50 schreef ispierings het volgende:
Veel pakketjes zal ik zeker opsturen.
Gezocht!
Router
Foutje in de siteOp woensdag 19 juni 2002 19:56 schreef ispierings het volgende:
Ik zet op de page wat ik tegen die tijd aan kan. Maar het blijven leuke kleine prijsjes.
code:
1
| bestsellen |
Gezocht!
Router
Had vandaag een pakje in de bus 
Kut voor mijn pa ... heeft de zelfde voorletter
Vond het al zo vreemd
Kut voor mijn pa ... heeft de zelfde voorletter
Vond het al zo vreemd
Hoe voelt dat nu, een man zijnOp dinsdag 18 juni 2002 23:34 schreef ispierings het volgende:
... Life is what happens when you are busy planning other things...
Je mag nu eindelijk... euuh
holland casino bezoeken ... en legaal naar houseparty's en je rijbewijs halen... thats it
Weet je trouwens wanneer die fans op de bus zijn gadaan?
Dan kun je uitrekenen wanneer ze er ongeveer zijn?
Dan kun je uitrekenen wanneer ze er ongeveer zijn?
Nog ff Ilja, dan ben je niet meer jarig!!
By the point: weet je al iets van het pakket?
By the point: weet je al iets van het pakket?
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Dit topic is gesloten.