heeft ilja al wat nieuws voor ons? misschien dat het geld ontvangen is door het bedrijf en dat ze onderweg zijn ofzo? zou wel leuk zijn.
Post 800 van dit draadje
Post 800 van dit draadje
Verwijderd
IS dat nou echt belangrijk?Op woensdag 05 juni 2002 14:36 schreef Jiver het volgende:
heeft ilja al wat nieuws voor ons? misschien dat het geld ontvangen is door het bedrijf en dat ze onderweg zijn ofzo? zou wel leuk zijn.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
misschien is het leuk ja. aangezien ilja al sinds zondag niets van zich heeft laten horen.Op woensdag 05 juni 2002 14:38 schreef thedolf het volgende:
[..]
IS dat nou echt belangrijk?
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Hij was toch op vakantie ofzo?Op woensdag 05 juni 2002 14:49 schreef Jiver het volgende:
[..]
misschien is het leuk ja. aangezien ilja al sinds zondag niets van zich heeft laten horen.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
of geen nieuws is in dit geval geen fansOp woensdag 05 juni 2002 15:42 schreef Tarin het volgende:
[..]
Hij was toch op vakantie ofzo?
Ik zou idd ook wel meer info willen, just to know enzo, maar goed, hij heeft gezegd dat ze er rond 19 juni zijn (bij je thuis), dus dat is op zich toch genoeg?
Geen nieuws => geen vertraging
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Verwijderd
Mijn 5V is 5.00V met een vcore van 1.90V.. Het laagste wat ik gezien heb is 4.97(dat scheelt dus niks!!). Ik heb de 380W. Als je bij een enermax een zware belasting hebt door veel hardware gaat de 5V naar beneden. Bij deze niet omdat alles apart is gestuurd. Plus dat de specs beter zijn dan een enermax.Op dinsdag 04 juni 2002 22:10 schreef __Ted__ het volgende:
[..]
oh, das wel beter ja. welke heb jij eigenlijk? zie net 380w. op hoeveel zit je +5 volt lijn?
die van mij schommelt tussen 4.78 en 4.90
nog geen problemen mee gehad, maar wil over een poosje wel wat gaan oc'en.
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Y Pluigers dat ben ikOp donderdag 06 juni 2002 19:02 schreef ispierings het volgende:
Er is geld binnen van:
Y PLUIGERS
HR K W VAN ZANTEN
Ik moet nog uitzoeken welke nicks hier bij horen want ik ben nu niet achter mijn pc thuis.
Zoals je kan zien is de site nog niet ge-update sinds Ispierings erachter is dat het geld van jou is. DUS sta je nog niet groen op de site. Gewoon rustig doen, als het binnen is is het toch binnen?Op vrijdag 07 juni 2002 11:53 schreef Plank het volgende:
Waarom is mijn vakje nog rood??
als het geld toch binnen is???
Verwijderd
Als je nou gewoon een overschrijvingskaart had gebruikt was het geld er toch al lang geweest of niet?Op vrijdag 07 juni 2002 14:12 schreef Esmer het volgende:
JAJAJAAAAAAAAAA!!! Ik kan binnen kort het geld storten wat me RABOX heb ik al binnen nu nog wachten op me pasje maar die komt binnen kort!
omdat ik nog geen e-mail van ispierings hierover heb gekregen.Op vrijdag 07 juni 2002 11:53 schreef Plank het volgende:
Waarom is mijn vakje nog rood??
als het geld toch binnen is???
Aan al die mensen van wie het geld nog steeds niet binnen is: er bestaat nog steeds zoiets als overschrijvingskaarten. Argumenten als 'ik krijg telebankieren niet aan de praat' vind ik daarom een beetje onzin. Niet zeuren, gewoon je schulden betalen!Ik kan binnen kort het geld storten wat me RABOX heb ik al binnen nu nog wachten op me pasje maar die komt binnen kort!
Een goede grap mag vrienden kosten.
idd en die jongen die zit te w88 op zn pinpas, dat kan ook nog wel ff duren... dan nog overmaken richting bank van ilja... duurt ook 7 dagen, want spoed helpt namelijk helemaal nix !!Op vrijdag 07 juni 2002 23:48 schreef tomatoman het volgende:
[..]
Aan al die mensen van wie het geld nog steeds niet binnen is: er bestaat nog steeds zoiets als overschrijvingskaarten. Argumenten als 'ik krijg telebankieren niet aan de praat' vind ik daarom een beetje onzin. Niet zeuren, gewoon je schulden betalen!
Deze plek is te koop.
Gigabyte P35 ds3|C2D 6750|4Gb Kingston|Raptor 36Gb|Spinpoint 320Gb|Sparkle 8800GT 512Mb|2x 19" LG|Logitech S510 Desktopset|
Verwijderd
Je hebt 'alvast' de kaart op de bus gedaan? Ik weet zeker dat de deal was dat het geld 26 mei binnen moest zijn. Of is dit alvast voor de tweede aktie?ff voor all duidelijkheid heb ik dit alvast gedaan
Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!
ilja heeft een aantal voorgeschoten, (50 om precies te zijn) dus kon de rest net wat later zijn met het betalenOp maandag 10 juni 2002 00:40 schreef DeBolle het volgende:
[..]
Je hebt 'alvast' de kaart op de bus gedaan? Ik weet zeker dat de deal was dat het geld 26 mei binnen moest zijn. Of is dit alvast voor de tweede aktie?
Deze plek is te koop.
ff bladzijde terug kijken en voilaOp dinsdag 11 juni 2002 14:33 schreef M3ga_Man het volgende:
heeft iemand een ID wanneer de coolers er zijn ??
20 juni oid.Op dinsdag 11 juni 2002 14:33 schreef M3ga_Man het volgende:
heeft iemand een ID wanneer de coolers er zijn ??
Gezocht!
Router
Deze plek is te koop.
jahaaOp dinsdag 11 juni 2002 22:39 schreef -Utopist- het volgende:
hoeist nou?
Gezocht!
Router
Verwijderd
ja of geen bericht is een hele lange vakantie naar een duur landOp dinsdag 11 juni 2002 23:00 schreef Plank het volgende:
zijn ze al onderweg naar de topic starten??
wel weinig info..
maarja geen bericht is goed bericht zegen ze altijd:)
nou ja, ik woon dan wel in het zuiden, maar ik blijf enne brabo heh?Op dinsdag 11 juni 2002 22:41 schreef thedolf het volgende:
[..]
jahaa
Hans Teeuwen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
2 in window. en 2 in voeding. En dan heb ik er nog 4 over.Op woensdag 12 juni 2002 21:37 schreef Fewture het volgende:
Het begint helemaal spannend te worden! Ghe!Vraag me af waar ik ze zal plaatsen (tips zijn welkom, Kast: Chieftec DA-01W)
Zat zelf te denken aan een window en ze daarin te zetten. Maar een window en dan de fans achterin de kast is ook wel mooi.. hmm..
Gezocht!
Router
* KeeZ gaat zn koolance kastje verbouwen, dus 3 bovenin en 1 achterin, staat wicked op een LANOp woensdag 12 juni 2002 21:45 schreef thedolf het volgende:
[..]
2 in window. en 2 in voeding. En dan heb ik er nog 4 over.
En mijn panaflo's zijn iets beter als deze dingen dus die laat ik lekker zitten
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Hoop ik jou daar niet te zien . Mijn PC2-601 ziet er dan hetzelfde uit* KeeZ gaat zn koolance kastje verbouwen, dus 3 bovenin en 1 achterin, staat wicked op een LAN
Overloop stukjes van heel mooi afgewerkt alminium worden met de 2e inkoopaktie meegenomen. (net zoals nog meer goedkope leuke producten) Tweaken is leuk, maar het mag best wel eens goedkoop, niet?Op donderdag 13 juni 2002 00:24 schreef Plank het volgende:
presies ....
als cpu cooler gaan gebruikenheheh
lijkt mij ook wel kewl,,,
Verwijderd
pics....Op donderdag 13 juni 2002 00:29 schreef ispierings het volgende:
[..]
Overloop stukjes van heel mooi afgewerkt alminium worden met de 2e inkoopaktie meegenomen. (net zoals nog meer goedkope leuke producten) Tweaken is leuk, maar het mag best wel eens goedkoop, niet?
Dit vind ik nu leuke akties. (niet omdat het mijn aktie is hoor)
Oke dan, je krijgt alvast een voorproefjeOp donderdag 13 juni 2002 00:30 schreef Plank het volgende:
[..]
pics....
Verwijderd
kun je niet ff melen?? zet ik um op mun server...Op donderdag 13 juni 2002 00:40 schreef ispierings het volgende:
ff geduld, server daar zal er wel ff uitliggen.
Iedereen is weer blijOp donderdag 13 juni 2002 00:41 schreef Plank het volgende:
[..]
kun je niet ff melen?? zet ik um op mun server...
zijn de andere tweakers ook blij
Verwijderd
lookie lookieOp donderdag 13 juni 2002 00:44 schreef ispierings het volgende:
[..]
Iedereen is weer blij
Verwijderd
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
If it ain't broke, you're not trying! - Red Green
Verwijderd
k hoop het wel, ze zien erOp donderdag 13 juni 2002 10:27 schreef njboersma het volgende:
Komt er ook een inkoopactie fanadapters?
Verwijderd
Het is wel een iets ander type..Op donderdag 13 juni 2002 08:35 schreef KieK2002 het volgende:
Nu hebben ze de fans ook in nederland....
rood, groen en blauw:
http://viddel.shop.tweakers.net/?action=product&nr=212
3x blauw:
http://viddel.shop.tweakers.net/?action=product&nr=211
kweetnie of iemand anders het al had gepost...
ik vind ze wel gruwlijk duur vergeleken met de inkoopactie.
Verwijderd
En er zijn mensen die dat kopen voor die prijs...Op donderdag 13 juni 2002 14:28 schreef DocB het volgende:
duur?? heheh, wat dacht je van de fans op deze pagina van regenboog.net?
http://www.regenboog.net/docs/pi-573232410_8.htm
het is wel met een vaag systeem aan de achterkant (en panaflo fans) maar de prijs die er bij staat
En als je iets naar onder kijkt dan zie je thumbsrews. En volgens mij was daar een inkoopactie van alleen stukken duurder. Zijn die mensen ff afgezet zeg.Op donderdag 13 juni 2002 14:28 schreef DocB het volgende:
duur?? heheh, wat dacht je van de fans op deze pagina van regenboog.net?
http://www.regenboog.net/docs/pi-573232410_8.htm
het is wel met een vaag systeem aan de achterkant (en panaflo fans) maar de prijs die er bij staat
Gezocht!
Router
Nee, de regenboog loopt je te naaien. De prijs per stuk is bij de regenboog 1.45 en niet per 4..... je betaalt dus voor 4 stuks bijna 6 euro... en bij de inkoopactie 4....Op donderdag 13 juni 2002 14:38 schreef thedolf het volgende:
[..]
En als je iets naar onder kijkt dan zie je thumbsrews. En volgens mij was daar een inkoopactie van alleen stukken duurder.
Zijn die mensen ff afgezet zeg.
Ik vond het al zo vaag.Op donderdag 13 juni 2002 15:00 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]
Nee, de regenboog loopt je te naaien. De prijs per stuk is bij de regenboog 1.45 en niet per 4..... je betaalt dus voor 4 stuks bijna 6 euro... en bij de inkoopactie 4....
dus... dien mensen die bij de regenboog kopen... die zijn afgezet zet
Gezocht!
Router
Verwijderd
Verwijderd
regenboog naait je waar je bij staat. (ook online)Op donderdag 13 juni 2002 15:00 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]
Nee, de regenboog loopt je te naaien. De prijs per stuk is bij de regenboog 1.45 en niet per 4..... je betaalt dus voor 4 stuks bijna 6 euro... en bij de inkoopactie 4....
dus... dien mensen die bij de regenboog kopen... die zijn afgezet zet
he I,Op donderdag 13 juni 2002 11:57 schreef KieK2002 het volgende:
[..]
k hoop het wel, ze zien eruit
ik heb op dezelfde site ook rounded udma 66/100/133 kabels gezien, waren tussen de 6.25$ tot 7,25$ als ik me niet vergis, ze hadden veeeeel kleuren.
klik op de ronde kabeltjes onderaan de pagina...!
is misschien ook wel wat voor een actie...
Negeren is vooruitzien
en?Op vrijdag 14 juni 2002 17:58 schreef ispierings het volgende:
Of ik al iets meerweet van die fans?
Ik neem aan dat ze verzonden zijn, mijn contact persoon daar was er gisteren niet dus verwacht ik vandaag een mailtje van hem. (Lees tijdsverschil) dus ik neem aan vanavond.
Nog niet, ik wacht...Op vrijdag 14 juni 2002 22:58 schreef Fire_Bird het volgende:
[..]
en?
al wat gehoord?
en nog wat leuks gekocht?Op zaterdag 15 juni 2002 00:03 schreef ispierings het volgende:
Morgen ook ff langs regenboog langsgaan, misschien hebben ze nog wel iets leuks
Meh!
Verwijderd
welke mailtjesOp zaterdag 15 juni 2002 18:31 schreef De_Koele_Man het volgende:
mmm, je site is down, zou ipspierings mij even kunnen mailen of mijn betaling al binnen is gekomen ?
(op mijn mailtjes reageert hij niet dus probeer ik het maar zo)
Ik meen dat jouw betaling binnen was.Op zaterdag 15 juni 2002 18:31 schreef De_Koele_Man het volgende:
mmm, je site is down, zou ipspierings mij even kunnen mailen of mijn betaling al binnen is gekomen ?
(op mijn mailtjes reageert hij niet dus probeer ik het maar zo)
Okee, thanks. (zou het dan toch aan kutsema liggen dat mijn mailtjes niet door zijn gekomen, krijg nu wel meer klachten van mensen )Op zaterdag 15 juni 2002 19:23 schreef ispierings het volgende:
[..]
Ik meen dat jouw betaling binnen was.
Verder zal ik ff met de digicam laten zien wat ikg ekocht heb.
Meh!
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq