hebben jullie mijn geld nog steeds niet???
Djeez d8 dat pb wel iets sneller was
Dacht dat dat wel overnight kon.
Djeez d8 dat pb wel iets sneller was

Verwijderd
Er is al naar ze gemailed dat het er zo veel wordenOp maandag 27 mei 2002 22:48 schreef Fewture het volgende:
Die mensen vallen van hun stoeol als ze 400+ van die dingen moeten leveren..Gaat wel ff duren denk ik.
Deze plek is te koop.
Verwijderd
postbank is gewoon sloom met het overmaken van geld...Op dinsdag 28 mei 2002 13:12 schreef -Nexus het volgende:
hebben jullie mijn geld nog steeds niet???
Djeez d8 dat pb wel iets sneller was![]()
oke, snel bestellen en dan hebben we alles snel inhuis!Op woensdag 29 mei 2002 18:29 schreef ispierings het volgende:
Ik ga zo eens weer girotel checken.
En ja, ik heb al wat gehoord, ik hoef alleen nog maar te bevestigen wat ik zo meteen ga doen.
Ik was er gisteren ff niet omdat mijn nieuwe pc wat probleempjes had en die staat nu bij mycom
Verwijderd
das mooi, hadden ze die mail vandaag gestuurd?Op woensdag 29 mei 2002 18:56 schreef ispierings het volgende:
dictaat uit mail:
>We will ship by USP express, that takes 4 to 10 days
>to be delivered.
Verwijderd
En dan komen de fans aan in 20 stukkenOp woensdag 29 mei 2002 18:59 schreef __Ted__ het volgende:
dan kunnen we de fans vanaf 11 juni verwachten!
Weet wel zeker, heb ervaring met dit soort dingen.Op woensdag 29 mei 2002 19:01 schreef __Ted__ het volgende:
haha, komt het toch nog allemaal goed
hoop ik![]()
Is mij nog nooit over komen, verzeker ik je.Op woensdag 29 mei 2002 19:00 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
En dan komen de fans aan in 20 stukken
Wees gerust, jou geld is binnen.Op woensdag 29 mei 2002 19:43 schreef MGP het volgende:
Is de lijst al bijgewerkt? Want mijn betaling staat nog niet op groen.
<edit>
Last Updated @ 05/25/2002 12:57:24
niet dus
</edit>
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Ik neem aan van niet, net zoals bij die Koreaanse.Op woensdag 29 mei 2002 19:54 schreef thedolf het volgende:
ff nog een vraag over die fans. Draaien die ledjes ook mee of niet?
Das jammerOp woensdag 29 mei 2002 19:58 schreef ispierings het volgende:
[..]
Ik neem aan van niet, net zoals bij die Koreaanse.
Gezocht!
Router
Gigabyte P35 ds3|C2D 6750|4Gb Kingston|Raptor 36Gb|Spinpoint 320Gb|Sparkle 8800GT 512Mb|2x 19" LG|Logitech S510 Desktopset|
Gigabyte P35 ds3|C2D 6750|4Gb Kingston|Raptor 36Gb|Spinpoint 320Gb|Sparkle 8800GT 512Mb|2x 19" LG|Logitech S510 Desktopset|
Mail me ff je rekening nummer, dan check ik op nummer voor de zorgvuldigheid...Op woensdag 29 mei 2002 20:08 schreef Klasanova het volgende:
1.5 week geleden al
iets denk ik iets fout gegaan
ik moet dan ff w8en op mn overzicht
Verwijderd
[fluistermodus]Op woensdag 29 mei 2002 20:25 schreef bopitje het volgende:
waneer ga jullie weer inkoop actie doen.
Wou graag ook 2 fans bestellen.
Als die lui nou niet betalen dan wil ik die fans wel hoor
Dan maak ik het geld wel vanavond over
Verwijderd
EchtOp woensdag 29 mei 2002 20:26 schreef ispierings het volgende:
[..]
[fluistermodus]
Psst, ik heb er waarschijnlijk een 10 teveel besteld.
[/fluistermodus]
Verwijderd
Verwijderd
ok is goed, wil je het me dan laten weten als je er teveel hebtOp woensdag 29 mei 2002 20:38 schreef ispierings het volgende:
Dat doen we wel bekijken als alles de deur uit is, goed?
lijst doet het gewoon hoor.. wat is er mis bij jou dan?Op woensdag 29 mei 2002 21:06 schreef ispierings het volgende:
Doet bij iedereen die lijst zo raar of ligt het aan mij?
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Mijne staat ook nog niet op groen, terwijl je net had gezegd dat ik had betaald.Op woensdag 29 mei 2002 20:47 schreef ispierings het volgende:
Oh ja, The Rebell heeft ook al betaald, maar dat is schijnbaar niet doorgekomen...
mensen Ispierings is niet degene die de site bijhoudt, dus aanpassingen zijn er niet meteen, want dat doet FMS. Als ISpierings zegt dat je betaald hebt zal het wel zo zijnOp woensdag 29 mei 2002 21:31 schreef MGP het volgende:
[..]
Mijne staat ook nog niet op groen, terwijl je net had gezegd dat ik had betaald.
heeft ispierings je geld al?Op woensdag 29 mei 2002 21:44 schreef -Nexus het volgende:
*nexus begrijpt dat hij al de zoveelste is die dit vraagt:
MIJN BALKJE IS (sorry zal niet schreewen, dit is een beschaafd forum) nog steeds rood![]()
Niet dat het mij zoveel boeit maar ik vind het lullig dat het nu een beetje raar overkomt 3 dagen na sluitingsijd,
Maar ik w8 geduldig af,hoop dat jullie dat ook gewoon doen
Verwijderd
Verwijderd
klopt zou ook wel willen weten of het geld al binnen isOp woensdag 29 mei 2002 22:22 schreef bopitje het volgende:
nu nog steeds tot 61 hoe kan dat nou.
Word het nog lastiger om alles na tekijken wie betaald heeft.
Succes er mee
Verwijderd
zie hier:Op woensdag 29 mei 2002 22:51 schreef D-FENCE het volgende:
Is er al besteld???
Zoja, hebben ze al gereageerd???
Op woensdag 29 mei 2002 18:56 schreef ispierings het volgende:
dictaat uit mail:
>We will ship by USP express, that takes 4 to 10 days
>to be delivered.
Ja, dat is het geval.Op woensdag 29 mei 2002 22:25 schreef Jiver het volgende:
[..]
klopt zou ook wel willen weten of het geld al binnen is
Ja, en ik heb hun lijst goedgekeurd, wacht nu op de gegevens om te betalen.Op woensdag 29 mei 2002 22:51 schreef D-FENCE het volgende:
Is er al besteld???
Zoja, hebben ze al gereageerd???
Dat wordt uiteraard gewaardeerd door degenen die buiten hun schuld niet in staat zijn geweest tijdig te betalen. Maar eh ... mensen die al _wel_ hebben betaald worden hierdoor naar mijn mening gestraft. Vooropgesteld, ik heb ook geen andere oplossing dan rucksichtlos bestellingen d'eruit knikkeren na de laatste betaaldag, maar ik vind dat je wel _erg_ aardig bent:)Ik zal voor een keer alle niet betaalde fans voorschieten, maar een keer,onthoud dat, zijn er toch 90+ zo ongeveer. [...] En ik doe dit alleen maar omdat ik zo aardig ben.
Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!
Deze plek is te koop.
mooi manOp woensdag 29 mei 2002 20:47 schreef ispierings het volgende:
Oh ja, The Rebell heeft ook al betaald, maar dat is schijnbaar niet doorgekomen...
als je op de lijst staat, dan is dat een affermativeOp donderdag 30 mei 2002 14:27 schreef TheRebell het volgende:
[..]
mooi man
reageer nu ff niet veel. Inet verbinding ligt eruit door storing (lang leze Zeelandnet)
Maargoed, mn centjes zijn dr dus. Ben ik dan ook nog mee met de 1e bestelling? ...hoop van wel
Deze plek is te koop.
heb k ook veel last van laaste tijd al weken gewoon, email sturen enz (snelheid van 1024k was ook nie OKOp donderdag 30 mei 2002 14:27 schreef TheRebell het volgende:
[..]
reageer nu ff niet veel. Inet verbinding ligt eruit door storing (lang leze Zeelandnet)
volgens mij toch wel, dus de ledjes draaien wel mee in de fan... als ik de plaatjes mag geloven iig. (zie 3e post dit topic)Op woensdag 29 mei 2002 19:58 schreef ispierings het volgende:
[..]
Ik neem aan van niet, net zoals bij die Koreaanse.
Lijkt me praktisch.. tis wat lastig emailen die dingenOp vrijdag 31 mei 2002 07:32 schreef Lethal het volgende:
Ok Ik sta GROEN, Maar moeten de adresgegevens niet doorgestuurd worden? volgens mij heb je de meine nog niet...
Ze draaien mee.. of ze hebben die foto verprutst.Op vrijdag 31 mei 2002 10:03 schreef Mark_Oostdam het volgende:
[..]
volgens mij toch wel, dus de ledjes draaien wel mee in de fan... als ik de plaatjes mag geloven iig. (zie 3e post dit topic)
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Je weet toch zelf wel of je me je adres gemaild hebt?Op vrijdag 31 mei 2002 17:40 schreef MasterOverdrive het volgende:
Ispierings,
Heb je mijn adres al? Zodat ik ze zo snel mogenlijk kan krijgen
Verwijderd
owjah, heb al gevondenOp vrijdag 31 mei 2002 18:00 schreef ispierings het volgende:
[..]
Je weet toch zelf wel of je me je adres gemaild hebt?
Verwijderd
Hehe goed bezigOp vrijdag 31 mei 2002 18:04 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
owjah, heb al gevonden
Verwijderd
Verwijderd
Geen Enermax kopen. Search maar eens op Enermax.Op zondag 02 juni 2002 16:42 schreef ispierings het volgende:
Ik wacht er ook op, wil ze ook graag.
Alleen zal ik een zwaardere voeding moeten kopen voor het systeem uit mijn specs, want 350 watt is niet meer genoeg.
Een Enermax 400+ watt zou een oplossing zijn denk ik.
Verwijderd
Zelf heb ik net een CTW 380W bij tweakshop besteld. Dinsdag heb ik em. Dan kan ik je vertellen hoe hij bevalt. De specs zijn beter dan die Enermaxen, maar dat hoeft niets te zeggen. Volgens Tweakshop zijn ze helemaal geweldig.. We zullen zien.Op zondag 02 juni 2002 16:49 schreef ispierings het volgende:
Uhm, beter van niet nee.
Nog een andere oplossing?
Verwijderd
die zat ik vandaag ook even te bekijken, ziet er wel goed uit, maar ja, wat zegt dat in de praktijk. We wachten wel op je ervaringen hiermee.Op zondag 02 juni 2002 16:56 schreef Fewture het volgende:
[..]
Zelf heb ik net een CTW 380W bij tweakshop besteld. Dinsdag heb ik em. Dan kan ik je vertellen hoe hij bevalt. De specs zijn beter dan die Enermaxen, maar dat hoeft niets te zeggen. Volgens Tweakshop zijn ze helemaal geweldig.. We zullen zien.
Gezocht!
Router
Verwijderd
The first casualty in war is always the truth...
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Verwijderd
oh, das wel beter ja. welke heb jij eigenlijk? zie net 380w. op hoeveel zit je +5 volt lijn?Op dinsdag 04 juni 2002 21:49 schreef Fewture het volgende:
Ja beetje offtopic, maar wilde het de topicstarter niet onthouden. Ik heb die CTW voeding binnen.
-Aparte 5V, 3,3V en 12V. Alles gescheiden dus.
-max 3% afwijking
-mooie lange kabeltjes
-dual fan (80 en 92)
-superstil!!
Zelfs bij het verhogen van mn vcore tot 2,00V geeft hij geen kick. Alles precies op het goede voltage. Echt super!
Verwijderd
yep ik heb precies dezelfde, en ik heb nou tenminste geen spontane reboots meerOp woensdag 05 juni 2002 00:52 schreef bopitje het volgende:
ENERMAX zijn hele fijne voedingen hoor lekker stil en super betrouwbaar.
Neem aan dat je de search al hebt gebruik nou dan kom je wel er achter hoe fijn ze nou zijn.
Ik heb zelf een 350 w met temp geregelde fans kei fijn en stil
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq