Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
idd. Maar GEEN Heineken.Op woensdag 19 juni 2002 23:27 schreef Tarin het volgende:
Gefeliciteerd Ilja
(daar moet op gedronken worden...)
reden: zie sig
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Dit ranzige bierOp woensdag 19 juni 2002 23:29 schreef -Nexus het volgende:
geen heineken?
Gezocht!
Router
Sinds wanneer heeft water smaakOp woensdag 19 juni 2002 23:31 schreef bloodnose het volgende:
ranzig ??? hmm duidelijk geen smaak jij
Gezocht!
Router
Verwijderd
dit wordt allemaal een beetje off topic jongens.Op woensdag 19 juni 2002 23:35 schreef thedolf het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft water smaak
zulke discussies horen in HK thuis, niet in dit topic.
Verwijderd
heineken=slootwaterOp woensdag 19 juni 2002 23:28 schreef thedolf het volgende:
[..]
idd. Maar GEEN Heineken.
reden: zie sig
enigste wat je eraan over houdt is dikke koppijn...
Er was toch zo'n mooi plaatje van een paard wat Palm drinkt en Heineken p*st?Op donderdag 20 juni 2002 12:37 schreef tvdp het volgende:
[..]
heineken=slootwater
enigste wat je eraan over houdt is dikke koppijn...
Maar goed, we gaan offtopic

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
als het er is zal hij het heus wel melden en ik denk dat hij echt niet meer vaart erachter kan zetten.. tenzij je zelf er naar toe rijst en die fanz ophaalt.
kortom gewoon w88 het komt vanzelf wel..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
maar komop. zo vind hij het toch ook niets meer aan?
lijkt me best veel gedoe om een inkoopactie te houden
Stoort het? Het enigste wat we moeten doen is wachten. Alles is voor de rest al afgehandeld dus zie ik het probleem niet zo.Op woensdag 19 juni 2002 23:36 schreef __Ted__ het volgende:
[..]
dit wordt allemaal een beetje off topic jongens.
zulke discussies horen in HK thuis, niet in dit topic.
Gezocht!
Router
En nee, ze zijn er nog niet, en ik vind het best dat er raak gekletst word, zolang dat dadelijk maarniet bij de afhandeling gebeurd, wat natuurlijk logisch is.
Verder heb ik nu officieel van het bedrijf zelf vernomen dat het pakketje al een aantal dagen geleden verzonden is, dus het komt goed.
En nee, ik da niet ff met de Concorde ereen om ze op te halen of zo. (Tenzij jullie mij de ticket voor de volgende inkoopaktie vergoeden willen, dan kan dat wel next time
Verwijderd
toch..
ik zag bij op inet ook een fan adapter met ledjes hehe wel vet
zal er wel ff een pic bij knallen...
ik vinnum wel cool...
jullie??
Kan je er ook ff een url bij kanllen?Op donderdag 20 juni 2002 14:47 schreef Plank het volgende:
presies gewoon ff w88 en dan heb je ook wat
toch..
ik zag bij op inet ook een fan adapter met ledjes hehe wel vet![]()
zal er wel ff een pic bij knallen...
[afbeelding]
ik vinnum wel cool...
jullie??
Gezocht!
Router
Verwijderd
www.freezinghardware.comOp donderdag 20 juni 2002 14:51 schreef thedolf het volgende:
[..]
Kan je er ook ff een url bij kanllen?
bijna €43. Heb ik er dus niet voor over.
Gezocht!
Router
dat komt heel mooi uit,Op donderdag 20 juni 2002 14:06 schreef ispierings het volgende:
Ik kan wel vertellen de dag dat ze binnen 2 dagen zullen komen, want ik heb nog een pakketje besteld op de zelfde dag uit Georgia (geen pc stuff btw), kijk maar waar dat ligt tegenover California. Dus ik denk dat daar maximaal 2 dagen verschil in kan zitten.
En nee, ze zijn er nog niet, en ik vind het best dat er raak gekletst word, zolang dat dadelijk maarniet bij de afhandeling gebeurd, wat natuurlijk logisch is.
Verder heb ik nu officieel van het bedrijf zelf vernomen dat het pakketje al een aantal dagen geleden verzonden is, dus het komt goed.
En nee, ik da niet ff met de Concorde ereen om ze op te halen of zo. (Tenzij jullie mij de ticket voor de volgende inkoopaktie vergoeden willen, dan kan dat wel next time)
heb namelijk maandag mijn nieuwe pc bij salland besteld.
En dan komt het waarschijnlijk tegelijk binnen.
das mooi dan kan celmis direct die hd coolers van die nadere actie en deze in zijn CHIEFTEC DA_01 silver zetten
Ook HD racks?Op donderdag 20 juni 2002 15:12 schreef ispierings het volgende:
Ik kan bij de volgende aktie er ook Akasa hd koelers bij douwen
Gezocht!
Router
Die bouw je van mecanoOp donderdag 20 juni 2002 15:19 schreef thedolf het volgende:
[..]
Ook HD racks?
Ik bedoel ditOp donderdag 20 juni 2002 15:20 schreef ispierings het volgende:
[..]
Die bouw je van mecano

Gezocht!
Router
http://www.advisie.demon.nl/compu.jpgOp donderdag 20 juni 2002 15:20 schreef ispierings het volgende:
[..]
Die bouw je van mecano
Welke dan allemaal? Ik ken jouw bron niet dus kan zelf niet kijken.Op donderdag 20 juni 2002 15:23 schreef ispierings het volgende:
[..]
Meen het wel
Gezocht!
Router
Deze komt op een 14 Euro
http://www.shopcyber.com/shopcyber/www.nsf/p/FMB-KF-21-IPF/$file/03.jpg
Deze op een 17 Euro
http://www.shopcyber.com/shopcyber/www.nsf/p/FMB-KF-201-DF/$file/01.jpg
http://www.shopcyber.com/shopcyber/www.nsf/p/FMB-KF-201-DF/$file/06.jpg
En deze wel meer... een slordige 46 euro (wel mooier als de digidoc
Kijk. Deze zijn wel mooi. Daar wil ik er dus zeker 2 van.Op donderdag 20 juni 2002 15:30 schreef ispierings het volgende:
http://www.shopcyber.com/shopcyber/www.nsf/p/FMB-KF-21-IPF/$file/03.jpg
Deze op een 17 Euro
Gezocht!
Router
Met alle producten en specificaties erop.
En uiteraard ook prijzen.
Begint over 2 weken dus?Op donderdag 20 juni 2002 15:50 schreef ispierings het volgende:
Voor de volgende inkoopaktie zal ik een mooie page maken.
Met alle producten en specificaties erop.
En uiteraard ook prijzen.
Gezocht!
Router
Ik over 1.5.Op donderdag 20 juni 2002 16:11 schreef ispierings het volgende:
Zo ongeveer ja, tenzij de fans eerder binnenkomen.
Maar ik verwacht de fans binnen een week.
sorry, ben nogal gespannen.
Gezocht!
Router
Maar ik begin al vast aan een page.
Moet wel ff mijn huidige page gaan verplaatsen.
laat dan niet de aand8 van dit topic afvallen, er staat natuurlijk nog steeds veel geld op het spel...Op donderdag 20 juni 2002 16:16 schreef ispierings het volgende:
Ik hoop gewoon 7 dagen waar te kunnen maken.
Deze plek is te koop.
De laatste tijd gaan pakjes van en naar Amerika nogal sloom.Op donderdag 20 juni 2002 16:16 schreef ispierings het volgende:
Ik hoop gewoon 7 dagen waar te kunnen maken.
Mijn laatste pakje heb ik gisteren binnengekregen en dat had er 3 weken over gedaan. Ik weet niet wat voor shipment je hebt gekozen? Het kan dus nog wel even duren. Maar dat maakt niet uit, ik ben nog nergens zulke gave fans voor zo'n laag bedrag tegengekomen.
Mocht je per ongeluk(of expres) teveel fans besteld hebben, dan wil mijn broertje er ook nog wel een paar.
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
USPS airmailOp donderdag 20 juni 2002 19:22 schreef Devil het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor shipment je hebt gekozen?
ongetwijfeld, maar handel dan dit eerst helemaal af voordat je met een nieuw topic begint...Op donderdag 20 juni 2002 19:14 schreef ispierings het volgende:
Zo als je kan zien op ebay ben ik gewoon te vertrouwen en zie je dat ik met geld om weet te gaan.
Deze plek is te koop.
Staan al dozen klaar om in te pakken.
Goede voorbereiding dus. Das mooi om te horenOp vrijdag 21 juni 2002 15:21 schreef ispierings het volgende:
ik begin helemaal geen nieuw topic, ik bereid alleen al vast voor. Ook voor deze inkoopaktie.
Staan al dozen klaar om in te pakken.
Gezocht!
Router
Verwijderd

Daar ben ik het helemaal mee eensOp zaterdag 22 juni 2002 00:11 schreef MasterOverdrive het volgende:
Inderdaad!
!RESPECT VOOR ISPIERINGS!
100x
!RESPECT VOOR ISPIERINGS!
ik ook, dus we wachten vrolijk af, en als er nieuws is horen we het wel .Op zaterdag 22 juni 2002 00:14 schreef SMAR het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens.
iemand al leuke ideeen voor de fans?
Betere koeling + licht effect, mooier kan niet.
Verwijderd
Nah, weet niet of je dat wel zo goed ziet. Die fans zijn blauw, maar schijnen niet ofzo. Moet je een CCFL voor hebben.Op zaterdag 22 juni 2002 01:41 schreef SMAR het volgende:
Ik ga ze in mijn chieftec da-01sld kassie gooien, achter mun hd's zodat het door mijn rooster schijnt.
Betere koeling + licht effect, mooier kan niet.
Typo's
Verwijderd
Dat ga ik dus doen met m'n 2 fan's.Op zaterdag 22 juni 2002 01:51 schreef SMAR het volgende:
Het valt te proberen, en anders kan ik er altijd nog wel een ccfl achter plaatsen. Zo'n fan lijkt me er trouwens ook wel leuk uitzien in een plexi raam.
edit:
Typo's
Verwijderd
ik dus ook met in ieder geval 1 fan.Op zaterdag 22 juni 2002 01:51 schreef SMAR het volgende:
Het valt te proberen, en anders kan ik er altijd nog wel een ccfl achter plaatsen. Zo'n fan lijkt me er trouwens ook wel leuk uitzien in een plexi raam.
edit:
Typo's
voor de rest keep up the good work Ilja,
en ik ga mn fans bovenin mn koolance kast en 1 achterin drukken
Deze plek is te koop.
Verwijderd
van die fan
dan licht ie wel op
Als dat niet lukt, zit je hier verkeerdOp zondag 23 juni 2002 16:07 schreef fuxxe het volgende:
zou je zo;n ledje ook kunnen vervangen door een andre kleur?????
bijv rood
Verwijderd
das een goeieOp zondag 23 juni 2002 16:41 schreef Lethal het volgende:
[..]
Als dat niet lukt, zit je hier verkeerd
okeej maar ik heb geen zin om hem te mollen heb er maar 1 besteld duzz maar heeft iemand het al gedaan/ gaat iemand het doen???
Pas als ik ze binnen heb.Op zondag 23 juni 2002 17:38 schreef fuxxe het volgende:
[..]
das een goeie
okeej maar ik heb geen zin om hem te mollen heb er maar 1 besteld duzz maar heeft iemand het al gedaan/ gaat iemand het doen???
Gezocht!
Router
Tuurlijk, alleen de ledjes zullen dan heel zwak of helemaal niet branden.Op zondag 23 juni 2002 17:50 schreef Lethal het volgende:
Draaien ze ook op 5 volt? of 7?
Maar soms heb je toch ook dat de fans niet meer draaien als ze minder spanning krijgen? of is dat niet zoOp zondag 23 juni 2002 18:27 schreef Devil het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen de ledjes zullen dan heel zwak of helemaal niet branden.
maarja ik heb het gevonden.
He I, ik heb nu mijn chieftec da-01-sl-d binnen en zit te hopen op die fans, maar weet je misschien al iets meer?
Das ook weer iets nieuws ja.Op maandag 24 juni 2002 09:11 schreef Celmis het volgende:
he, misschien een beetje oud maar waarom is dit topic verhuist naar een ander forum. Ik zoek me helemaal de pleures, blijkt er een nieuw forum.
MAAR DIT IS TOCH COOLING???Op maandag 24 juni 2002 09:28 schreef ispierings het volgende:
[..]
Ik heb ff gevraagd of het niet terug geplaatst kan worden.
Er zitten niet voor niets ledjes in...
Verwijderd
die-hard overclockingOp maandag 24 juni 2002 11:02 schreef ispierings het volgende:
[..]
En het is al helemaalgeen die-hard cooling
en
cooling
zal wel over nagedacht zijn:
fan --> cooling --> Die-Hard Overclocking & Cooling
maar IIG meer CFM dan de standaard fans van mn koolance kastjeOp maandag 24 juni 2002 11:02 schreef ispierings het volgende:
[..]
En het is al helemaalgeen die-hard cooling
Deze plek is te koop.
Verwijderd

Alleen heb ik de leds niet in de fan maar in de omlijsting (huh) gemod.
Voor een howto kun je op de site in mijn sig terrecht!!
Ik hoop het. De laatste tijd doen mijn pakjes er meestal ruim langer dan 10 dagen over (19 dagen is het absolute dieptepunt). Maja, boeiend, we zien het wel komenOp maandag 24 juni 2002 09:14 schreef ispierings het volgende:
Ik zit zelf te hopen dat ze deze week binnen komen, is al immers bijna een week geleden dat ze verzonden zijn. Ik merk wel dat de laatste tijd de pakketjes uit Amerika wat meer tijd nodig hebben, maar toch moet het deze week, en uitgerekend zelfs nog voor donderdag, binnen moeten kunnen zijn. Dat zijn de 10 dagen. Al wat langer duurt betekend dat het op schiphol bij de douane ligt.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Verwijderd
Verwijderd
Laten we het niet merken!Op maandag 24 juni 2002 19:35 schreef MasterOverdrive het volgende:
lol al die agentjes bij schiphol, he cool blue clear casefans!ik jat er 2 en stop ze in me pc
![]()
Ze gaan vast allemaal 1 voor 1 door de scanner om te controleren of er geen coke in de volledig doorzichtige fan zit verstopt.Op maandag 24 juni 2002 19:47 schreef __Ted__ het volgende:
[..]
Laten we het niet merken!
Zo slim zijn ze wel
Hoezo off topicOp maandag 24 juni 2002 20:43 schreef ispierings het volgende:
pssst, er zit wat coke op het randje van de sticker
Maar niet verder vertellen he?
Gezocht!
Router
euuhOp maandag 24 juni 2002 21:11 schreef The Dolf het volgende:
[..]
Hoezo off topic
BOEIE
Dus klets maar raak zo lang je kan, lekker posts scoren
Verwijderd
ok dan. ben nu nog bezig met mijn eindrapport aan te passen, heb m'n afstuderen niet gehaaldOp maandag 24 juni 2002 22:29 schreef ispierings het volgende:
Ik heb al eerder gezegd dat ik het niet erg vind dat dit topic zo'n beetje als hk gebruikt word, maar bij de afhandeling wil ik dit dus dadelijk ff niet hebben.
Dus klets maar raak zo lang je kan, lekker posts scoren
Mag m'n rapport woensdagmiddag aangepast nog een keer inleveren, hopelijk dan een 6 want dan ben ik geslaagd
als dit niet off topic is weet ik het niet meer
Deze week hoopt ie (en vele andere, onderandere ikOp maandag 24 juni 2002 23:13 schreef M3ga_Man het volgende:
wanneer komen ze... denk je
Kijk eens op de vorige bladzijde, daar staat het precies.Op maandag 24 juni 2002 23:13 schreef M3ga_Man het volgende:
wanneer komen ze... denk je
Check anders de quote boven aan deze page...
Verwijderd
Pics komen morgen!!Op maandag 24 juni 2002 16:10 schreef SMAR het volgende:
Dat ziet er goed uit. Heb je misschien ook pics van die fan in een case, zou wel leuk zijn.
In het dak van mijn LianLi PC60!!Wreeeeeeed... maar die heeft nog 2 xtra ledjes! waar ga je hem plaatsen?
Kan ik niet meer patsen op de lan vrijdag a.s.
Gezocht!
Router
jammerOp dinsdag 25 juni 2002 00:30 schreef The Dolf het volgende:
En nu hopen dat ik ze vrijdag binnen heb, hoewel dat nu bijna onmogelijk is.
Kan ik niet meer patsen op de lan vrijdag a.s.
Mooi... Dan heb ik ze nog eerder...Op maandag 24 juni 2002 19:35 schreef MasterOverdrive het volgende:
lol al die agentjes bij schiphol, he cool blue clear casefans!ik jat er 2 en stop ze in me pc
![]()
Laat mijn pa nou bij de douane zitten
Verwijderd
dan wil wel een foto zien van je case met minimaal 25 van die dingen erin!Op dinsdag 25 juni 2002 09:40 schreef Lethal het volgende:
[..]
Mooi... Dan heb ik ze nog eerder...
Laat mijn pa nou bij de douane zitten
Verwijderd
ik ben niet ongeduldig hoor
maar alle respect voor ispierings...
Verwijderd

Gezocht!
Router
http://members.home.nl/ispierings/mvc-002.jpg
http://members.home.nl/ispierings/mvc-003.jpg
http://members.home.nl/ispierings/mvc-004.jpg
http://members.home.nl/ispierings/mvc-005.jpg
eentje is onduidelijk, maar ik probeerde de invoer rechten van E 94,35 te fotograferen.
Dit topic is gesloten.