JVC b merk...?

Pagina: 1
Acties:
  • 316 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1734

Topicstarter
Ik was ff voor de gein naar een breedbeeld tv aan het kijken en nu maakte mij zon verkoper mij wijs dat jvc toch een minder prettig beeld geeft als bv philips. Nou hoor ik dat van meerdere kanten en vraag me dan ook af wat jullie ervaringen zijn met JVC apparatuur.

En dan met name tvs en dvd spelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:38
Op woensdag 15 mei 2002 21:58 schreef BzrK het volgende:
Ik was ff voor de gein naar een breedbeeld tv aan het kijken en nu maakte mij zon verkoper mij wijs dat jvc toch een minder prettig beeld geeft als bv philips. Nou hoor ik dat van meerdere kanten en vraag me dan ook af wat jullie ervaringen zijn met JVC apparatuur.

JVC heeft vorig jaar al die prijzen voor mooiste/beste home cinema set gewonnen..
Vond het zelf ook wel mee vallen.. tis bovendien nog afhankelijk van smaak ook.

Listen & subscribe to my Life as a Journey Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

ja jvc doat vaak wat met philips. niet dat ze bij elkaar horen maar ze lenen elkaars iddeen wel eens. maar ik als trotse philips medewerker zeg natuurlijk dat philips beter is op het gebied van dvd`s en tv`s

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:26

Flexx

This side up

Net een nieuwe JVC AV28X10EU gekocht en ben er zeer tevreden mee, beter dan de Philips TV die ik hiervoor had.

Ik vind JVS geen B merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46945

jvs is een enorm A merk

de tv's zijn onwijs! (ik heb ze 2,5 jaar verkocht)

ik zou het zeker goed overwegen als ik een tv zou nemen

philips of jvc (geen sony :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hmmz ik heb juist wat tegen philips :)

analoog klokje in video recorder bv dat soort dingen hou ik niet van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat was ... wat... 4 jaar geleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:09

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 15 mei 2002 22:06 schreef HAL-9000 het volgende:
jvs is een enorm A merk
Dat bedoel ik :7[quote]
Ik vind JVS geen B merk.
hehe ok dan O+.

Natuurlijk is JVC geen Bmerk, het is geen high-end, maar het is gewoon een A-merk (vermoedelijk met wat minder bonus voor de verkoper :z). Mooie trollige topictitel BTW :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16355

Op woensdag 15 mei 2002 22:07 schreef BzrK het volgende:
hmmz ik heb juist wat tegen philips :)

analoog klokje in video recorder bv dat soort dingen hou ik niet van :)
Ah jawel man! Philips is gewoon goed. Ben jij nu een echte nederlander? Die is trots op z'n merk... ;)

(ik wel tenminste....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman

cactusman

nu met extra naalden

Op woensdag 15 mei 2002 22:10 schreef jeroenbeekman het volgende:

[..]

Ah jawel man! Philips is gewoon goed. Ben jij nu een echte nederlander? Die is trots op z'n merk... ;)

(ik wel tenminste....)
ik ben ook trots op philips.

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48051

Ik ook , en ik ben vooral ook trots dat ik mijn philips home cinema set heb kunnen verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14572

om nog even op de videorecorders van philips terug te komen, die functie dat de tuner automagisch uit gaat na een bepaalde tijd nadat er op stop gedrukt is is ronduit is ronduit klote. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

idd, maar kwa videorecorders en tv's heb ik liever jvc of panasonic.... vooral kwa videorecorders vind ik philips niet super (de svhs recorders van philips komen rechtstreeks uit de jvc fabriek :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-07 16:54

JT

VETAK y0

Mjah....JVC heeft leuke tv's, alhoewel ik zelf Flips beter vind, en ook Panasonic. Maar JVC is zeker niet slecht qua tv's. Losse componenten zou ik dus nooit van ze nemen (hifi)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nee gaat om tv en dvd dus. Versteker wordt een marantz... jaja philips dochter oid.

Mijn oog was trouwens op dit model gevallen http://data3.jvc-europe.com/JvcCons/Products/ProductDetail.php?ProductID=AV-32L2GY&Country=Nld&Lang=Nl O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 15 mei 2002 22:15 schreef spaceben het volgende:
om nog even op de videorecorders van philips terug te komen, die functie dat de tuner automagisch uit gaat na een bepaalde tijd nadat er op stop gedrukt is is ronduit is ronduit klote. :(
10 minuten ja. Dat is energie besparing man. Er zit ook vast een T (functie)knop op. Dan gaat ie niet meer uit, en kun jij rustig via je video :? tv kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Laatst online: 15:19
Ik heb m'n hele appartement vol met dat vermeende :+ B-merk staan, maar het voldoet prima :) Ik kreeg van diverse verkopers te horen dat JVC op video/TV gebied juist goed spul maakt (iig 'kijkt' mijn 100Hz breedbeeld JVC heerlijk :P )

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48051

Ja dat is dus echt kut... als je je video gebruikt als tv tuner moet je om de 10 minuten zappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman

cactusman

nu met extra naalden

Op woensdag 15 mei 2002 22:15 schreef spaceben het volgende:
de disply van mijn philips video is ook uitgegaan na 12 jaar maar dan wel permanent. maar de rest van de video werkt nog steeds na 15 jaar

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja het zal ook wel zijn omdat ik midden in het philips bolwerk naar een tv aan het kijken was... namelijk eindhoven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Op woensdag 15 mei 2002 22:06 schreef HAL-9000 het volgende:
....(geen sony :) )
Hmm, waarom niet?
Ik heb een tijdje een Sony, maar dit model vond ik mooier dan een Philips en een JVC waaruit ik verder kon kiezen.
Bovendien is Sony wel veilig standby en Philips/JVC (nog) niet :D
Magoed, brandveiligheid zal onze tweakers weinig boeien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 15 mei 2002 22:23 schreef nigelator het volgende:

[..]

Hmm, waarom niet?
Ik heb een tijdje een Sony, maar dit model vond ik mooier dan een Philips en een JVC waaruit ik verder kon kiezen.
Veilig standby? Boekje zegt dat de stekker eruit moet ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-06 10:40

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Ik heb nu ruim een jaar de JVC AV-28WFX1EUS :) Toen ik in de winkel was en stond te kijken naar vergelijkbare modellen van Philips en Sony. Ik moet toch zeggen dat m'n JVC qua beeldkwaliteit een stukje beter was :) En nog goedkoper ook :) Kostte toen rond de fl 2200,- :) Vergelijkbare Sony en Philips modellen kostten zeker 300,- meer :(

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

[..]

Hmm, waarom niet?
Why not :? Dat was echt iets van vroeger hoor !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
veilige standby dat zou bij mij niet eens opkomen =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

Op woensdag 15 mei 2002 22:06 schreef Flexx het volgende:
Net een nieuwe JVC AV28X10EU gekocht en ben er zeer tevreden mee, beter dan de Philips TV die ik hiervoor had.

Ik vind JVS geen B merk.
Da's toevallig ik ook :).
Top apparaat en als voormalige verkoper vind ik JVC tig keer beter als Philips, beeld is strakker, prijs is zelfs beter.

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:53
[quote]Op woensdag 15 mei 2002 22:19 schreef Abbadon het volgende:
Ik heb m'n hele appartement vol met dat vermeende :+ B-merk staan,

A-merk -> in heel het land verkrijgbaar in meerdere zaken (zoiets als Logitech, Hp, maar ook hagelslag van de ruijter hoort bij een a-merk

B-merk -> een merk dat niet overal verkrijgbaar is, ah hagelslag bijvoorbeeld, kan je alleen bij de ah krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Omdat jullie allemaal een slecht geheugen hebben, of je alleen richten op pc-related news:
Klik

In dit artikel gaat het niet om standby staan, maar wel over branden van teevee's.. ik vond dit dus wel belangerijk om mee te nemen in mijn keuze voor teevee. Mijn ouders hadden een Philips en een Blaupunkt, beiden hebben het jaren gedaan, maar beiden zijn ook overleden door een brandje in de teevee. Gelukkig waren we er in beide gevallen bij en was er neits aan de hand.

Van de site:
Na enkele minuten stond het toestel van Nederlands fabrikaat in lichterlaaie, terwijl de Aziatische toestellen slechts schroeiplekken vertoonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-07 03:12
Op woensdag 15 mei 2002 22:10 schreef jeroenbeekman het volgende:

[..]

(ik wel tenminste....)
ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Op woensdag 15 mei 2002 22:36 schreef dave01 het volgende:

[..]

ik ook
Me2 :)
Alleen kies ik daarom niet per se Philips omdat ze NL zijn, als ik Phlips kies, dan omdat ze goed zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hmm ik ben niet zo merkvast, maar JVC vind ik gewoon een goed merk.. Is het al iemand opgevallen dat JVC in z'n laatste model 'mainstream' videorecorders hetzelfde loopwerk gebruikt als nieuwkomer LG? Hetzelfde is het geval bij de 'mainstream's' van Sony en Samsung... Zullen nog wel meer merken doen natuurlijk, maar het viel me een beetje op..

M'n persoonlijke merkenlijstje:

TV - Sony
DVD - Philips
VCR - Panasonic

Hmm geen JVC :D , naja ze maken schitterende camera's :)

Maarre: Zeker geen 'B' merk (vage term trouwens..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[..]

Hmm, waarom niet?
vind de beeldbuizen lelijk...

neem de 28fx20, de 28fx60 en de 28fx65... geen verticale lijn loopt recht op dat gekke ding!, vooral bij die iets oudere... bij de nieuwere valt het ietsje mee, maar dan nog onwijs...

ik ben voorstander van een licht gebogen beeldbuis, die bijvoorbeeld loewe zo mooi heeft (dan noem je ook wel een merk, ok... maar toch)

en sony heeft alleen nog maar vlakke beeldbuizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43589

phillips 9716 das een supppppppppper TV! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apestaartje
  • Laatst online: 09-01-2020

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

JVC? (Jammer Vande Centen >:) )

Zeker géén B-merk.
Heb hier zo'n 71cm breedbeeld van JVC, zeer puik geval zeker prijs/kwaliteit.
En handige snufjes, én erg gebruiksvriendelijk.
Heb er ook een Video en Videocamera van, idem dito goed spul :)

Vroeger wilde ik ook niks van JVC weten,alhoewel ze toen ook wel aardig audio-spul maakte eigenlijk.

Off-topic?
Met Philips heb ik het in ieder geval wel gehad.
Het goedkope spul blijft het altijd wel aardig doen,maar het dure spul gaat vaak naar de kl*ten. :(
Vooral de video's en de tv's,en vaak nét na de garantie-periode... hier hebben ik als mensen die ik ken ervaring mee. :r

(buiten mijn Cdd3610 om die is (nog steeds) OK.)

En nu ik zo bezig ben gaan de walkmans van Sony ook altijd allemaal naar de kl*ten bij mij, en dan heb ik het dus over de duurdere modellen. :)
Ja, ik ben er wel altijd voorzichtig mee geweest!

Dus JVC is zo beroerd nog niet.

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55212

iemand schreef:

jvs is een enorm A merk

philips of jvc (geen sony )

Waarom geen Sony wat is daar mis mee?
en iemand zei dat tv's stanby veiligheid niks uitmaakt
dat is dus niet zo
uit onderzoek is gebleken dat tv's uit japen (die regio daar ) brandveiliger zijn.

Waarom kraakt iedereen sony af als het gaat om dig. cameras tv's en ps2 als dvdspeler>???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-motion
  • Laatst online: 05-07 10:28

d-motion

zow... en dan nu...

Ik heb zelf 1 jaar een JVC 28" gehad. Helaas niets anders dan problemen met die tv gehad!

Steeds weer terugkomende magnetische vlekken (Die overigens vierkant waren). Die TV heeft op 3 hele verschillende plaatsen gestaan in steeds andere configuraties (Met versterker eronder, zonder, zonder vcr, met vcr, 1 meter van de muur af, tegen de muur etc. etc.)

Ik hou het erop dat het gewoon een maandagmorgen exemplaar is geweest. 1 jaar die TV gehad en 3 maanden is die bij het reparatie centrum geweest!

Met de tv-zaak waar ik hem gekocht heb een regeling getroffen dat ik na 1 jaar het volledige aankoopbedrag weer terug kreeg en ik heb me daar netjes weer een Thomson 28" voor terug gekocht! :9~

Mijn schoonouder hebben ook een JVC zonder problemen, JVC goeie prijs/prestatie verhouding! Hopelijk tref je niet zoals ik een maandag-morgen-exemplaar.

Mijn set nu :

TV - Thomson
Versterker - Pioneer
DVD - Pioneer :)

WWW.RC5.NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Op woensdag 15 mei 2002 22:49 schreef HAL-9000 het volgende:

[..]

vind de beeldbuizen lelijk...

neem de 28fx20, de 28fx60 en de 28fx65... geen verticale lijn loopt recht op dat gekke ding!, vooral bij die iets oudere... bij de nieuwere valt het ietsje mee, maar dan nog onwijs...

ik ben voorstander van een licht gebogen beeldbuis, die bijvoorbeeld loewe zo mooi heeft (dan noem je ook wel een merk, ok... maar toch)

en sony heeft alleen nog maar vlakke beeldbuizen
Dat kun je vinden, mijnes was 3' uit het lood, maar dat kun je netjes instellen :D
Hijs erg mooi nu.. misschien hebbik mzzl.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55607

JVC = Jammer Vanje Centen.

heb paar jaar geleden portable ktv van jvc gehad, die de 2de nacht opeens begon te roken.
Nooit meer JVC doe mij maar Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 15 mei 2002 23:21 schreef henry_f het volgende:
iemand schreef:

jvs is een enorm A merk

philips of jvc (geen sony )

Waarom geen Sony wat is daar mis mee?
en iemand zei dat tv's stanby veiligheid niks uitmaakt
dat is dus niet zo
uit onderzoek is gebleken dat tv's uit japen (die regio daar ) brandveiliger zijn.

Waarom kraakt iedereen sony af als het gaat om dig. cameras tv's en ps2 als dvdspeler>???
ik heb boven uitgelegd waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-02-2023
Begint erop te lijken dat dit topic meer een beetje gebasseerd is op persoonlijke ervaring en mening dan nuttige informatie :)

Maar toen ik ging kijken voor tv's een jaartje terug, viel mij op dat de TV's die er écht uitblonken gewoon stuk voor stuk (dure matchline) philips tv's waren. Superkwaliteit, maar daar betaal je dus wel voor. Ikzelf was verder van mening dat mijn relatief goedkope Panasonic 100 hz gewoon voor het geld zéér goed beeld gaf, zodoende koos ik de gulden middenweg :)

Maar over JVC: Ik vond de beeldkwaliteit van JVC ook prima, (in die prijsklasse mag je het eigenlijk wel verwachten) maar hij was wel wat duurder, en ik vond mijn panasonic gewoon net ietsjes mooier beeld geven..

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35599

Werk al 6 jaar in electronice zaak. JVC ver boven Philips. (philips zuigt, zeker in breedbeeld verwerking van niet breedbeeld is kut. op autostand vallen ondertitels van commerciele zenders weg, JVC, Panasonic en Grundig doen dat niet, Sony weer klote net als philips, maar sony heeft wel betere kwaliteit dan philips) Rest ons te zeggen JVC is geen B merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-06 01:25
JVC is gewoon een a-merk van de grootste consumer-electronics fabrikant ter wereld, nl Matsushita Electric Industrial. Sinds 1954 heeft Matsushita een meerderheidsbelang in JVC en delen sindsdien vrijwel alle technologie.

Verdere merken van deze fabrikant zijn o.a Panasonic, National en Technics. Overeenkomsten tussen apparaten van deze merken is dan ook niet toevallig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19680

ik snap dat "gezeur" over A en B-merken niet..een a-merk is gewoon een merk dat omzet(en dus reclame) belangrijker vind dan kwaliteit...een b-merk verkoopt gewoon op kwaliteit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
  • Laatst online: 17-11-2023
Op woensdag 15 mei 2002 21:58 schreef BzrK het volgende:

De JVC BB-tv van de laatste tijd zijn aanzienlijk minder. Vooral de 100hz beestjes geven een slecht beeld. Mijn ouders hebben een 72cm 100hz JVC gekocht ongeveer een half jaar geleden. En ik kan persoonlijk niet naar dat beeld kijken, er zitten zoveel artifacts in het beeld.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:26

Flexx

This side up

Op donderdag 16 mei 2002 03:14 schreef Fatboy het volgende:
ik snap dat "gezeur" over A en B-merken niet..een a-merk is gewoon een merk dat omzet(en dus reclame) belangrijker vind dan kwaliteit...een b-merk verkoopt gewoon op kwaliteit.....
Je hebt wel gelijk, kijk naar Thompson, is ook een goed merk maar je ziet er geen reclame van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamon
  • Laatst online: 06-07 16:51

Diamon

The Weird One

Op woensdag 15 mei 2002 22:21 schreef chefke het volgende:

[..]

de disply van mijn philips video is ook uitgegaan na 12 jaar maar dan wel permanent. maar de rest van de video werkt nog steeds na 15 jaar
Effe openschroeven, zal wel een elko'tje zijn die een beetje gammel is geworden.

Ik heb zelf een JVC RX-8012R Reciever, en me ouders (eigenlijk ik) hebben onlangs een JVC video gekocht.

Had ik maar eerder een JVC Discman gekocht, ipv Sony.
Kreng heeft nog nooit echt 100% goed gewerkt.
sony komt er bij mij niet meer in.

And The Only One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apestaartje
  • Laatst online: 09-01-2020

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Artifac's :?

Ja, als je naar Eurosport kijkt, of Canal+ via de schotel.
Sommige zenders zenden gewoon bagger kwaliteit uit.
Licht vaak aan de gebruikte bandbreette of bitrate enzo.
Maar kijk maar eens een kwaliteitief goeie DVD,dan zie je het verschil duidelijk.
En men zegt dat een goeie antennekabel voor 100Hz tv's ook veel schijnt uit te maken.

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:26
Ik heb zelf geen negatieve ervaringen met JVC. Ik heb er een videorecorder van en die doet het prima.
Ik kan me wel herinneren dat de al wat oudere breedbeeld tv's van JVC wat traag zijn. Een kennis van me heeft zo'n ding, maar bij zappen en teletekst moet je echt vrij lang wachten, je krijgt telkens effe een zwart beeld. Ik neem aan dat de nieuwere JVC's daar geen last meer van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-07 03:12
Op woensdag 15 mei 2002 22:38 schreef nigelator het volgende:

[..]

Me2 :)
Alleen kies ik daarom niet per se Philips omdat ze NL zijn, als ik Phlips kies, dan omdat ze goed zijn :)
ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107639

JVC een B-merk :? Ik heb zelf alleen maar A/V apparatuur van JVC (tv, dvd, reciever, speakers) en ben er ontzettend tevreden over. _/-\o_

Wat Philips betreft, mijn ouders hebben een tv van Philips die een irritant bromgeluid maakt, en de videorecorder (wat meerdere mensen al opmerkten) gaat na 10 minuten uit als je niet op een knopje drukt. En dat vind ik mateloos irritant, vooral als je (via de a/v-in aan de voorkant) op je gamecube aan het spelen bent. (ben je net aan het winnen met mortal combat, valt je beeld ineens weg :( |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
vanwaaar deze HUGE kick, je geeft het topic echt geen meerwaarde, en in 3 jaar kan er ontzettend veel veranderd zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-07 12:48
Ik vind JVC tv's geweldig hoor... beeld is gewoon perfect maar het allerbeste is hun afstandsbediening! Zo weinig knopjes, zo goed ingedeeld en toch kan je er alles mee doen..
Ik heb een hoop afstandsbedieningen gezien, maar dit is met grote afstand de beste...

al die gekke Sony en Philips dingen met heleboel knopjes enzo...

Overigens heeft mn vader een JVC 82 cm en als je door het rooster naar binnen kijkt staat daar in koeieletters op de beeldbuis PHILIPS !
Die tv is inmiddels wel uhm 7 jaar oud ofzo.

EDIT: sjees dit topic is 3 jr oud... laat maar zitten!

[ Voor 6% gewijzigd door Jazco2nd op 29-10-2005 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Laatst online: 15:19
Dit is wel een enorm overdreven kick 8)7

Denk dat we 't topic wel af kunnen sluiten met de de opmerking dat het geen ' B merk' is, da's geloof ik hier wel de concensus :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.