Toon posts:

[DVD] Philips DVD622 Hack

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Philips DVD622 gekregen
(een gegeven paard moet je niet in de bek kijken :P)

maar ik kwam er pas achter dat die dus niet regio vrij zijn... die Philips DVD spelers. Ik heb op internet iets gevonden over hoe je m regio vrij kan maken. Alleen moet je dan met een afstand bediening een RC6 code sturen (codeset 4/key 235 (dec) :?)

Alleen heb ik dus geen programmeerbare RC.
Weet iemand hoe ik die code eventueel zou kunnen sturen (bv. dmv. mn pc, of zelf een klein RCtje in elkaar bouwen)???

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:36

mno

Het kan met een aantal verschillende afstandsbedieningen. Ik dacht dat de Kijkshop een One4all AB heeft waarmee dit kan voor zo'n 30 gulden (hij moet een 'magic' button hebben voor zover ik weet).

Ik heb ook wel eens een site gezien met een schema voor het bouwen van een eenvoudig zendertje aan de printerpoort of seriele poort, maar kan die nu niet vinden.

Kijk hier voor andere alternatieven:
http://www.home.zonnet.nl/jeroenverhaar/

Gewoon rösti

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:30

JvS

Ik heb hem zelf ook

Die website is helemaal compleet. Je moet zo'n AB regelen of een palm fixen ofzo.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Het schijnt ook met die Philips Pronto programmeerbare afstandbesdiening te werken, maar die kost een paar honderd € :P

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-03 14:37
de palm IIIc ligt bij de dixons voor €126,- , alleen nog ff andere software erop :)

Kep zelf die speler aan m'n pa gegeven, alleen nooit die regiohack gedaan, wellicht ooit nog, hijs niet zo bezig met regio1 en import enzo. Kep ook geen idee wat het met je garantie doet eigenlijk...

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
Ik had inderdaad de hack van die website vandaan... Er zit dus niets anders op dan zo'n AB kopen.
Maarja fl. 30 is toch bijna niets :) Ik ga vanavond toch ff shoppen... dus dat wordt een stop bij de Kijkshop 8-)

Verwijderd

Volgens mij kan dit dan ook alleen met die Pronto AB's. Bij sommige Philips spelers is het een cijfercode, maar voor de 622 weet ik het niet echt...
Pagina: 1