Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd
Erg donker... maar ziet er goed uit. Leuke lcd. Waar was die doos eronder met dat draadje nou voor? watercooling toch?Op woensdag 15 mei 2002 16:08 schreef jeuuron het volgende:
foutje doet het weer... had ftp ingevoerdmoets http
Verwijderd
Mooi hoor.
Alleen heb je (volgens mij) de randen van de panelen niet (of niet goed) gespoten, je ziet nog wat witte randjes.
Voor de rest wel netjes gedaan.
Leuk gedaan ook, je naam op de window (niet nieuw, maar gewoon leuk)
[off-topic]
Wat voor een kast is dat ? Die vind ik wel kewl. Ik zou 'em ook wel willen, heb gelijk al een leuk idee-tje er voor.
flexxa zwart.Op woensdag 15 mei 2002 16:57 schreef narfpower het volgende:
hoe heet die spuitbus of welk verf heb je gebruik om het ijzer en plastic te bespuiten.
is zo... randen zijn nog niet helemaal goed. komt nog. en de kast is een bd-? ofzo weet ik niet zeker.. moet ik wee ff opzoeken en wat is je idee? mischien leuk voor mij?Op woensdag 15 mei 2002 17:01 schreef Pedro_nr1 het volgende:
Ik heb alleen de foto's van je kast zelf nog maar bekeken, maar:
Mooi hoor.
Alleen heb je (volgens mij) de randen van de panelen niet (of niet goed) gespoten, je ziet nog wat witte randjes.
Voor de rest wel netjes gedaan.
Leuk gedaan ook, je naam op de window (niet nieuw, maar gewoon leuk)
[off-topic]
Wat voor een kast is dat ? Die vind ik wel kewl. Ik zou 'em ook wel willen, heb gelijk al een leuk idee-tje er voor.
Verwijderd
Die blauwe dingen aan de voorkant vind ik erg op wespen-ogen (of iets dergelijks) lijken.Op woensdag 15 mei 2002 17:05 schreef jeuuron het volgende:
... en wat is je idee? mischien leuk voor mij?
Lijkt me wel strak om daar een special-paint van een wespen kop op te maken !!!
[Edit] ff in paint wat gefxd (Photo Shop is niet voor mij weggelegd
Zoiets dergelijks (Ziet er ver****t uit, ik weet het, maar het gaat om het idee
paintjob is niet echt mooi gelukt vind ik, en het is ook een ^$@#$ kast, ik heb hem ook gehad, wat een elendig ding vond ik dat.
maar voor de rest wel leuk bedacht hoor
wat is er zo elendig aan?Op woensdag 15 mei 2002 17:15 schreef Mark_Oostdam het volgende:
netjes opgeruimt de kast.
paintjob is niet echt mooi gelukt vind ik, en het is ook een ^$@#$ kast, ik heb hem ook gehad, wat een elendig ding vond ik dat.
maar voor de rest wel leuk bedacht hoor
btw ben niet zo'n wespen freakOp woensdag 15 mei 2002 17:10 schreef Pedro_nr1 het volgende:
[..]
Die blauwe dingen aan de voorkant vind ik erg op wespen-ogen (of iets dergelijks) lijken.
Lijkt me wel strak om daar een special-paint van een wespen kop op te maken !!!
[Edit] ff in paint wat gefxd (Photo Shop is niet voor mij weggelegd)
Zoiets dergelijks (Ziet er ver****t uit, ik weet het, maar het gaat om het idee)
][afbeelding]
letters geschuurd slangen kun je acherlangs net zien lopen. de foto van de bak staat net andersom, het bakje zit bij de achetkant van de pc, slangen lopen daar naar een gat voor de pci/agp te bevestigen.Op woensdag 15 mei 2002 19:00 schreef TukkerTweaker het volgende:
Hoe heb je die letters gedaan? Leuke kast BTW. Waarlangs heb je de slangen uit de houtenbak onder je PC naar binnen lopen?
Verwijderd
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
is goed, kom vrijdag na 16.00 ff langs bij Gall&Gall (naast appie heijn), maken we ff een afspraakOp woensdag 15 mei 2002 18:44 schreef jeuuron het volgende:
als je hem in real life wilt zien.. ik woon in Ede(centrum)
This homepage has exceeded the maximum amount of traffic for one day.
The page will be available again after the traffic counters have been reset at midnight local time
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
moet ik werkenOp woensdag 15 mei 2002 20:41 schreef _firestorm_ het volgende:
is goed, kom vrijdag na 16.00 ff langs bij Gall&Gall (naast appie heijn), maken we ff een afspraak
Mail me name+@hotmail.com (voor spam te voorkomen)
en endorria geeft ff geen accounts uit
als er een ander is met een webserver, zeg het ff met de link.. kan ik het ff veranderen. thks
verkeerde reply denk het..Op donderdag 16 mei 2002 17:20 schreef Prulleman het volgende:
Die pioneer is echt heel makkelijk te spuiten hoor, is zo gepiept. Als je em eraf klikt blijft het volume wieltje zitten en het led-dingetje kan je er zo af halen en de knop kan je gewoon laten zitten
maar wat is er weinig reactie op m'n mod? hoe komt dat?
Op donderdag 16 mei 2002 22:43 schreef jeuuron het volgende:
[..]
verkeerde reply denk het..
Op woensdag 15 mei 2002 19:37 schreef tvdp het volgende:
vrij jammer dat de cd rom en de bracket niet gespoten is... ziet er wel strak uit!
Op woensdag 15 mei 2002 20:31 schreef narfpower het volgende:
stift dat zal ik niet doen gaat er af! dan krijg je een vinger afdruk effect er opweet het uit ervaring~!~
nee hoorOp woensdag 15 mei 2002 19:39 schreef jeuuron het volgende:
wil ik nog wel doen.. met een stift.. spuiten word te dik voor de knopjes.
A-open is hetOp donderdag 16 mei 2002 17:20 schreef Prulleman het volgende:
Die pioneer is echt heel makkelijk te spuiten hoor, is zo gepiept. Als je em eraf klikt blijft het volume wieltje zitten en het led-dingetje kan je er zo af halen en de knop kan je gewoon laten zitten
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
Toch een puntje kritiek... kon je echt niets beters verzinnen dan "RONALD" voor de zijkant? Niet dat ik iets tegen de naam heb, maar persoonlijk vind ik het nogal "dorky" overkomen, verder wel erg 1337.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verder zou ik die doos ook effe verfen met de hand in zwarte hoogglans. Dat staat denk ik mooier.
NOg wat lampjes in je raam dat je naam oplicht?
Ga zo door.
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Heb geschuurd, en dar raam krijg ik niet opgelichtOp zondag 26 mei 2002 13:19 schreef Interstice het volgende:
Wel netjes gedaan. Heb je dat ronald geschuurd of gedremeld?
NOg wat lampjes in je raam dat je naam oplicht?
Ga zo door.
Verwijderd
Je ziet nl helemaal niet de cpu.
lijkt net of het helemaal geen waterkoeling is .
Je hebt onduidelijke foto's geplaast
[topic=463545/1/25] kijk deze vorige mod isOp maandag 27 mei 2002 18:29 schreef bopitje het volgende:
is het wel waterkoeling?? wil je daar is ff beter pic van maken.
Je ziet nl helemaal niet de cpu.
lijkt net of het helemaal geen waterkoeling is .
Je hebt onduidelijke foto's geplaast