The difference between stupidity and genius is that genius has its limits
Ik dacht dat LiteOn voor veel grote A-Merken de spullen maakt.
Ze zijn in ieder geval een van de grootste producenten van de wereld.
Die 2 jaar garantie is imho niet echt iets om je druk over te maken. Als een bord 1 week werkt, dan loopt het meestal ook wel 4 jaar. Andere fabrikanten hebben ook wel goede garantie.
Ze zijn in ieder geval een van de grootste producenten van de wereld.
Die 2 jaar garantie is imho niet echt iets om je druk over te maken. Als een bord 1 week werkt, dan loopt het meestal ook wel 4 jaar. Andere fabrikanten hebben ook wel goede garantie.
Senile! Senile Oekaki
Ja dat is wel waar wat je zegt, maar zelf persoonlijk vind ik LiteOn wel bij de zogenaamde B merken horen en die hebben meestal maar een jaar garantie
boven al ben ik gewoon benieuwd naar de kwaliteit van deze producten.
boven al ben ik gewoon benieuwd naar de kwaliteit van deze producten.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits
kan je ze wel ergens kopen ? heb ze namelijk nog nooit gezien.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Ik ben in ieder geval enthousiast over mijn pas aangeschafte Liteon cd brander. Als de moederborden ook zo zijn dan zit het denk ik wel goed.
Da's het probleem.Op donderdag 16 mei 2002 00:36 schreef Sailorman het volgende:
Ik ben in ieder geval enthousiast over mijn pas aangeschafte Liteon cd brander. Als de moederborden ook zo zijn dan zit het denk ik wel goed.
Philips maakt goede tv's (en spreek me aub even niet tegen!
Net als AOPen: de moederborden zijn leuk en redelijk van kwaliteit, maar de cdrom-spelers zijn
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Verwijderd
Ik hou het liever bij de branders van lite-on, voor een mobo zou ik toch wat anders doen. Company's die daar al wat langer mee bezig zijn
Verwijderd
persoonlijk zou ik geen liteon mobo nemen, als je alleenal kijkt naar de hoeveelheid reviews (0) kan dit geen goed teken zijn
Beetje oud topic maar misschien zijn mensen nog geinteresseerd.
Ik heb de LiteOn AA280 (KT333), een degelijk board. Magere overclock voorzieningen, slechts de FSB is te verhogen en dan in grote stappen, 133/33 140/35 150/38 166/33 maar op 150 was ie nog steeds stabiel. Ik heb mijn eigen board niet op 150 kunnen krijgen, een hardware kwestie waarschijnlijk.
Je kan enkele simpele memory settings toepassen maar verder is de bios net zo kaal als dit board. (RAID en LAN optioneel)
75 euro voor een stabiel (en redelijk overclockbaar) KT333 board vind ik niet slecht. Leuk voor een midrange systeem
SiSoft Sandra Pro v2002
CPU: AMD Athlon XP 1800+ 1.53GHz
RAM: Dane-Elec 256MB PC2100 RAM
VGA Card: Leadtek GF2 MX 400
Monitor: Iiyama MA901U
ALU Dhrystone: 4283
FPU Whetstone: 2119
Integer aEMMX/aSSE: 8238
Floating Point aSSE: 9637
RAM Float Buffered aEMMX/aSSE: 1703
RAM Int Buffered aEMMX/aSSE: 1845
Ik verwacht met een nieuwe bios wat extra performance.
Ik heb de LiteOn AA280 (KT333), een degelijk board. Magere overclock voorzieningen, slechts de FSB is te verhogen en dan in grote stappen, 133/33 140/35 150/38 166/33 maar op 150 was ie nog steeds stabiel. Ik heb mijn eigen board niet op 150 kunnen krijgen, een hardware kwestie waarschijnlijk.
Je kan enkele simpele memory settings toepassen maar verder is de bios net zo kaal als dit board. (RAID en LAN optioneel)
75 euro voor een stabiel (en redelijk overclockbaar) KT333 board vind ik niet slecht. Leuk voor een midrange systeem
SiSoft Sandra Pro v2002
CPU: AMD Athlon XP 1800+ 1.53GHz
RAM: Dane-Elec 256MB PC2100 RAM
VGA Card: Leadtek GF2 MX 400
Monitor: Iiyama MA901U
ALU Dhrystone: 4283
FPU Whetstone: 2119
Integer aEMMX/aSSE: 8238
Floating Point aSSE: 9637
RAM Float Buffered aEMMX/aSSE: 1703
RAM Int Buffered aEMMX/aSSE: 1845
Ik verwacht met een nieuwe bios wat extra performance.
naja , liteon maakt wel goede (dvd)cd-spelers en branders, met een goede prijs kwalitiet verhouding, k'hoop dat de mobo's ook zo zijn
dot.blaat
Ze maken ook goeie TFT panelen, maar dat zegt helaas ook niets over de moederborden.
Net zoals Philips: ze maken goede scheerapparaten, goede TVs, maar een autoradio of CD-fikker van Philips hoef ik dus echt niet
Net zoals Philips: ze maken goede scheerapparaten, goede TVs, maar een autoradio of CD-fikker van Philips hoef ik dus echt niet
Ik heb een Philips CD-fikker (8x4x32, niet dat lelijke bruin/zwarte geval, maar hij kwam als een normale witteOp donderdag 06 juni 2002 19:52 schreef _JGC_ het volgende:
Ze maken ook goeie TFT panelen, maar dat zegt helaas ook niets over de moederborden.
Pagina: 1