LiteOn mobo's is het wat?

Pagina: 1
Acties:

• vanderwal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-03 12:33

vanderwal

mathafackuh!!!

Topicstarter
Ik hoor nu dat liteon moederborden heeft waar 2 jaar garantie opzit, en met de prijs zit het ook wel goed.Spreekt mij dus wel aan. Alleen heb ik totaal geen ervaringen met Liteon moederborden. Heeft iemand ervaring met een van de volgende 3 bordjes; NA115 socket478, NA380 socket478 sis645+sis961. Voor Amd is er de AA280 met via kt333chipset,

Dus als iemand er ervaring mee heeft post die dan in dit topic

The difference between stupidity and genius is that genius has its limits

• -=bas=-
  • Laatst online: 17-07 05:15
Ik dacht dat LiteOn voor veel grote A-Merken de spullen maakt.
Ze zijn in ieder geval een van de grootste producenten van de wereld.

Die 2 jaar garantie is imho niet echt iets om je druk over te maken. Als een bord 1 week werkt, dan loopt het meestal ook wel 4 jaar. Andere fabrikanten hebben ook wel goede garantie.

Senile! Senile Oekaki

• vanderwal
  • Laatst online: 05-03 12:33

vanderwal

mathafackuh!!!

Topicstarter
Ja dat is wel waar wat je zegt, maar zelf persoonlijk vind ik LiteOn wel bij de zogenaamde B merken horen en die hebben meestal maar een jaar garantie

boven al ben ik gewoon benieuwd naar de kwaliteit van deze producten.

The difference between stupidity and genius is that genius has its limits

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

kan je ze wel ergens kopen ? heb ze namelijk nog nooit gezien.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Sailorman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 21:49
Ik ben in ieder geval enthousiast over mijn pas aangeschafte Liteon cd brander. Als de moederborden ook zo zijn dan zit het denk ik wel goed.

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 09:47

Cis

Op donderdag 16 mei 2002 00:36 schreef Sailorman het volgende:
Ik ben in ieder geval enthousiast over mijn pas aangeschafte Liteon cd brander. Als de moederborden ook zo zijn dan zit het denk ik wel goed.
Da's het probleem.
Philips maakt goede tv's (en spreek me aub even niet tegen! :)..), maar de versterkers die ze maken/maakten, waren/zijn zo belabberd als de pest.
Net als AOPen: de moederborden zijn leuk en redelijk van kwaliteit, maar de cdrom-spelers zijn :r

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Verwijderd

Ik hou het liever bij de branders van lite-on, voor een mobo zou ik toch wat anders doen. Company's die daar al wat langer mee bezig zijn :)

Verwijderd

persoonlijk zou ik geen liteon mobo nemen, als je alleenal kijkt naar de hoeveelheid reviews (0) kan dit geen goed teken zijn :p

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-07 08:16
Beetje oud topic maar misschien zijn mensen nog geinteresseerd.
Ik heb de LiteOn AA280 (KT333), een degelijk board. Magere overclock voorzieningen, slechts de FSB is te verhogen en dan in grote stappen, 133/33 140/35 150/38 166/33 maar op 150 was ie nog steeds stabiel. Ik heb mijn eigen board niet op 150 kunnen krijgen, een hardware kwestie waarschijnlijk.
Je kan enkele simpele memory settings toepassen maar verder is de bios net zo kaal als dit board. (RAID en LAN optioneel)
75 euro voor een stabiel (en redelijk overclockbaar) KT333 board vind ik niet slecht. Leuk voor een midrange systeem :)

SiSoft Sandra Pro v2002

CPU: AMD Athlon XP 1800+ 1.53GHz
RAM: Dane-Elec 256MB PC2100 RAM
VGA Card: Leadtek GF2 MX 400
Monitor: Iiyama MA901U

ALU Dhrystone: 4283
FPU Whetstone: 2119

Integer aEMMX/aSSE: 8238
Floating Point aSSE: 9637

RAM Float Buffered aEMMX/aSSE: 1703
RAM Int Buffered aEMMX/aSSE: 1845

Ik verwacht met een nieuwe bios wat extra performance.

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:22
naja , liteon maakt wel goede (dvd)cd-spelers en branders, met een goede prijs kwalitiet verhouding, k'hoop dat de mobo's ook zo zijn

dot.blaat

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ze maken ook goeie TFT panelen, maar dat zegt helaas ook niets over de moederborden.
Net zoals Philips: ze maken goede scheerapparaten, goede TVs, maar een autoradio of CD-fikker van Philips hoef ik dus echt niet :r

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:41
Op donderdag 06 juni 2002 19:52 schreef _JGC_ het volgende:
Ze maken ook goeie TFT panelen, maar dat zegt helaas ook niets over de moederborden.
Net zoals Philips: ze maken goede scheerapparaten, goede TVs, maar een autoradio of CD-fikker van Philips hoef ik dus echt niet :r
Ik heb een Philips CD-fikker (8x4x32, niet dat lelijke bruin/zwarte geval, maar hij kwam als een normale witte :)) en ik ben de trotse eigenaar van slechts een misbrand *D dus dat valt wel mee, maar ik heb geprobeerd een firmware update te krijgen :( Dan geeft philips gewoon niet thuis :r
Pagina: 1