Toon posts:

LG 510W ringtone vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas een nieuwe mobiele gekocht (een LG 510W (ja dat merk van o.a die monitors)) en ik wil wel es een andere ringtone. ;)
Maar er zijn nog geen ringtones voor LG, is er mischien een ander merk wat compatible is met LG :?

Verwijderd

Yupz ik heb er ook 1tje maar wet niet welke ringtones compatible zijn met Lg. Die van Nokia in ieder geval niet

Verwijderd

Ik denk dat je met een datakabel moet gaan stoeien...

Maarhe hoe ziet de lg er uit :) ben wel nieuwsgierig...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 15 mei 2002 13:33 schreef SAF het volgende:
Yupz ik heb er ook 1tje maar wet niet welke ringtones compatible zijn met Lg. Die van Nokia in ieder geval niet
Hmm, ja ik d8 aan samsung omdat ze aardig overeenkomen? nog nie geprobeert in elk geval

Verwijderd

Topicstarter
Hier ff wat pics:

Afbeeldingslocatie: http://www.lge.it/uploaddir/tmp2082.jpg

In deze kleur heb ik um:

Afbeeldingslocatie: http://www.teltarif.de/arch/2002/kw11/lg_510w.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.teltarif.de/i/lg_510w_offen.jpg

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~a.vanlieshout12/pic1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~a.vanlieshout12/pic2.jpg

Verwijderd

Heb jij hem trouwens in het zilver?? Die heb ik nog nooit gezien. Ziet er wel proffig uit :) De mijne is trouwens te koop. Ik heb nu 6310i met bluetooth headset :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 15 mei 2002 13:57 schreef SAF het volgende:
Heb jij hem trouwens in het zilver?? Die heb ik nog nooit gezien. Ziet er wel proffig uit :) De mijne is trouwens te koop. Ik heb nu 6310i met bluetooth headset :)
Yup, ben der erg blij mee, maar nu die ringtones nog he?
Enig id trouwes hoe je ze zelf maakt :?

Verwijderd

Heeft dat ding een ringtone composer?
In dat geval moet je gewoon een muzikaal zijn en zelf tonen invoeren ozdat het een beetje klinkt.
En anders de tonen van een andere ringtone omzetten

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Hoeveel kost die foon nieuw (zonder simlock en abo)?

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 15 mei 2002 14:48 schreef Linh81 het volgende:
Heeft dat ding een ringtone composer?
In dat geval moet je gewoon een muzikaal zijn en zelf tonen invoeren ozdat het een beetje klinkt.
En anders de tonen van een andere ringtone omzetten
Niet dat ik kan vinden! Maar mischien dat iemand weet hoe dat moet?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 15 mei 2002 14:49 schreef Duracell het volgende:
Hoeveel kost die foon nieuw (zonder simlock en abo)?
Bij t for telecom isie 450 euro's

Verwijderd

Over die ringtones ben ik ook nie uit, er is geen ringtone composer o.i.d en nokia tones kan ie niet ontvangen. Hij kost nieuw iets van 479 en ik doe hem weg voor 360 euro

Verwijderd

Azbest, heb jij trouwens ook een zilverkleurige antenne?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb een grijze antenne

Verwijderd

is het meerdere tonige beltonene?

Verwijderd

Topicstarter
Volges mij nie...

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:37

rik

Ik wil 'm wel ruilen tegen mn SL45i met gloednieuwe behuizing, fel blauwe verlichting en USB MMC reader/writer.

• traviandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03-2025

traviandus

vague

Azbest: Als je je telefoonnummer even stuurt (via mail) dan kunnen we je wel even een partijtje ringtones sturen in verschillende formaten (EMS, Smart Messaging, Sagem, Motorla).

Wij zijn bezig met de ontwikkeling van een SMS platform en zijn momenteel Ringtones en Logo's aan het testen.

Zie ook deze thread

Verwijderd

Heb er ook een, echt een heel mooi phonetje,

Heb alleen als hij trilt, dan resoneerd het beeldscherm mee, erg irritant geluid,

heeft iemand anders dat ook of juist niet?

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 07:08

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Wie heeft er verder nog problemen met dit toestel ondervonden? Ik wil hem morgen gaan halen. €169 bij verlenging van mijn DebiTel-abbo. Dus da's best leuk. Iemand binnenkort nog een Panasonic GD-90 kopen trouwens? :)

Verwijderd

ben net met m'n 510 terug geweest en heb een nieuwe gekregen! echt relaxed, had niet eens een bon bij me!

nu is het probleem van het irritante geluid tijdens het trillen helemaal weg! :)

tfortelecom bedankt!

• jfeelders

jfeelders

Da's inderdaad wel service. Ik heb die trilling hier inderdaad ook niet. Toppie toestel voor de rest. jammer dat er nog geen accessoires voor te koop zijn... Weet jij toevallig of en hoe je je toestel 'op slot' kan zetten? (keyboard blokkering dus) Ik kan er niets over vinden in de manual...

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 15:47 schreef jfeelders het volgende:
Da's inderdaad wel service. Ik heb die trilling hier inderdaad ook niet. Toppie toestel voor de rest. jammer dat er nog geen accessoires voor te koop zijn... Weet jij toevallig of en hoe je je toestel 'op slot' kan zetten? (keyboard blokkering dus) Ik kan er niets over vinden in de manual...
nee sorry ik zou het ook niet weten.

Weet jij misschien hoe je kan instellen dat hij trilt bij sms EN bellen?

volgens mij kan dat niet omdat het audio profiel "trillen" niet aan te passen is en je niet als beltoon trillen kan kiezen. :(

• jfeelders

jfeelders

Nee, volgens mij kan hij alleen of trillen of piepen. Kijk maar bij de instellingen van 'Bericht alert' in je gekozen audioprofiel... Dus helaas... :'(

En WAPpen via dit toestel gaat ook wel leuk. Lekker makkelijk mijn mail lezen :)

Verwijderd

ja idd :'(

en volgens mij kan je ook geen spelletje spelen zonder geluid, is mij in ieder geval nog niet gelukt, weet jij daar mischien een oplossing voor, anders dan "gebruik een headset"

• jfeelders

jfeelders

moet je eens je volumetoetsen aan de linkerkant proberen (dat gedeelde zilveren streepje). Daarmee kan je je volume regelen tijdens spelletjes, het spraakvolume tijdens bellen en je toetsvolume tijdens stand-by. Weer wat geleerd... :)

Verwijderd

Ik heb met de mijne nergens last van, hij is nog steeds te koop, mail me. 320 euro

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 17:41 schreef jfeelders het volgende:
moet je eens je volumetoetsen aan de linkerkant proberen (dat gedeelde zilveren streepje). Daarmee kan je je volume regelen tijdens spelletjes, het spraakvolume tijdens bellen en je toetsvolume tijdens stand-by. Weer wat geleerd... :)
kijk daar heb ik nou wat aan, bedankt!! :)

Heb inmiddels ook door hoe je hem kan laten trillen bij bellen en smsen!!

(prive, luid, profiel aanpassen en kiezen alleen tril bij oproep signaal, en trillen bij bericht alert)

ja ja, hij kan wel alles, het duurt alleen ff todat je het doorheb!!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Heb dit toestel ook even te leen, als proefkonijn zeg maar ;)

redelijk licht, goed lang standby, leuk om eens een telefoon om je nek te hangen :+ , mooi blauw display...

maar nog geen ringtones kunnen vinden!

Azbest, jij bent al wat langer op zoek, leuke deuntjes al kunen downloaden, composen, whatever...

Verwijderd

ik heb die telefoon in de winkel gezien en ik moet zeggen dat die er echt heel goed uitziet !!! mooiste 'klep' telefoon die ik ooit gezien heb.
ik ga ook eentje halen deze week :9~

Verwijderd

Iemand al wat kunnen vinden op het net?
Want bij mij zijn de zoekpogingen tot nu toe altijd negatief gebleven.

• jfeelders

jfeelders

Nope, nog helemaal niks. Er zijn zelfs nog geen accessoires voor te koop. Maar die kunnen wel elk moment in de winkel liggen... Tip: Het hoesje van een Motorola V60 past er perfect om heen. Dan kan je hem tenminste aan je riem dragen ipv van om je nek of in je zak waar hij steeds uit glipt... :)

Verwijderd

hey ff een schopje voor dit topic. Want ik zou graag willen weten of iemand al weet of er ringtones te vinden zijn voor de LG 510w . Zou wel leuk zijn als dat zo is, want die standaard deuntjes word ik wel zat 8)7

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-03 16:22
op de volgende site is het volgens mij mogelijk om ringtones te verzenden naar je LG telefoon. Heb het nog niet uitgeprobeerd, maar ze kenne in iedergeval LG

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Denk niet dat iemand hier nog op zit te wachten, kick alsjeblieft niet dit soort oude topics omhoog ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.