Wegens verhuizing te koop gevraagd: Sociaal leven in omgeving Arnhem
Ik stuur me nummer ff
Deze is al getest.... maar voor deze keer omdat je zo snel reageerde.... moet ik je nummer wel hebben natuurlijkOp donderdag 23 mei 2002 09:36 schreef lucy1981 het volgende:
kan een nokia 3310 ook? Want dan doe ik graag mee!
Verwijderd
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
8p,8f#,8e,8d#,8f#,8e,8p,8e,8p,d#,p,8g#,8p,g#.,8b,8a#,8g#,f#,
2g#,8p,8a#,8b,8p,8b,8p,c#6,p,a#,8p,8b,8a#,8g#,8f#,8a#,8b,8p,
8b,8p,a#
Nog mensen met Sagem of Motorola telefoons??
Bedankt!
Verwijderd
M'n nummer is geheim, stuur even een mailtje of icqtje!
Verwijderd
dat mocht dus ook niet
Verwijderd
V66?
Indien ja, dan wil ik wel meedoen.
Op donderdag 23 mei 2002 12:03 schreef JBond het volgende:
Welke Motorola's hebben ringtone-functionaliteit?
V66?
Indien ja, dan wil ik wel meedoen.
Ok... kan dus niet
Ben je nu zo dom of doe je alsof? Je gaat toch je mob. no. niet posten op een forum?Op donderdag 23 mei 2002 10:24 schreef dword het volgende:
Ik heb ook een Nokia 3310. Mag ik ook een ringtone?
M'n nummer is geheim, stuur even een mailtje of icqtje!
ze mobiele nummer klopt iig welOp donderdag 23 mei 2002 15:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ben je nu zo dom of doe je alsof? Je gaat toch je mob. no. niet posten op een forum?
het beste is als jij dan al jou quote weghaalt...
Verwijderd
Waarom nie mijn nummer mag je ook best weten hoor mijn gsm accepteerd toch geen gesprekken van mensen die niet in mijn lijst staan.Op donderdag 23 mei 2002 15:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ben je nu zo dom of doe je alsof? Je gaat toch je mob. no. niet posten op een forum?
heej, it ur call, maar dit is vragen of lading met smsjes die je niet wenst. Hij vroeg nl. om je no. via mail te sturenOp donderdag 23 mei 2002 15:26 schreef Dave Schalk het volgende:
[..]
Waarom nie mijn nummer mag je ook best weten hoor mijn gsm accepteerd toch geen gesprekken van mensen die niet in mijn lijst staan.
En DWord..... je hebt al zat ringtones ontvangen... niet zeuren.
O ja, ik heb nog steeds niet kunnen testen met Sagem en Motorola telefoons.
Verwijderd
Ik heb in ieder geval nog geen telefoon of SMS gehad..
En al helemaal geen ringtone
O, Enigma69, mijn nummer klopte niet?
hmm ik had je gebeld iig op je voicemail wat ik dacht ingesproken....Op donderdag 23 mei 2002 15:44 schreef dword het volgende:
edit:
O, Enigma69, mijn nummer klopte niet?Heh, da's nou jammer
dan ga ik waarschijnlijk weer teruggebeld worden door diegene grz
Die persoon zal ook wel gedacht hebben
Verwijderd
Op donderdag 23 mei 2002 15:48 schreef [Airwolf] het volgende:
[..]
hmm ik had je gebeld iig op je voicemail wat ik dacht ingesproken....
dan ga ik waarschijnlijk weer teruggebeld worden door diegene grz
Al getest zijn
Nokia 7110
Nokia 3210
Nokia 3310
Siemens C45
Nokia 8210
Nokia 6510
Ik zag, ik nam en ik kwam...
Ik stuur je mijn nummer ff.
Btw, enigma kan ons nu trouwens wel keihard gaan lopen spammen.
Mail is onderweg.
holy shit, wat heb jij voor een abonnement man?Op vrijdag 24 mei 2002 15:28 schreef Enigma69 het volgende:
Ik heb nog een tegoed van 5000 smsjes (deze maand) of zo.... dus dat spammen zou wel kunnen.... maar dat doe ik niet
Verwijderd
is verstuurd naar xxxxxxxxxxx alleen nog nix binnen gehad?Op vrijdag 24 mei 2002 15:20 schreef Enigma69 het volgende:
Stuur maar ff mail naar mij met je nummer
Dat aantal SMS berichten betaal je dan ook voor.... of eigenlijk mijn werkgever natuurlijk
keep it cool.... wil je mijn e-mail adres daar ff weghalen?? Ik heb het niet zo op spam....
Bedankt
[edit2]Database problemen zijn opgelost... ze kunnen nu elk moment komen. Kunnen jullie even mailen als ze goed aankomen.[/edit2]
Dat dacht ik welOp vrijdag 24 mei 2002 16:27 schreef RonnieB82 het volgende:
ik heb hem ontvangen! dank je! (als je meer ringtones wilt testen, hou ik me altijd beschikbaar!![]()
![]()
)
Mailtje is gestuurd..
ok dan! thnx voor de service!Op vrijdag 24 mei 2002 16:42 schreef Enigma69 het volgende:
Ik ga nu naar huis... lekker weekend vieren, na het weekend gaan we weer verder
edit: tiebvoud
Verwijderd
wat wil je nog testen bij nokia phones, en wat houd deze test nou exact in?? ik heb een ringtone ontvangen, maar nu???Op maandag 27 mei 2002 09:24 schreef Enigma69 het volgende:
Het is weer maandag, dus we gaan weer testen. Vooral Sagem telefoons moeten nog getest worden.
En je maakt ook nog wat mensen blij met een ringtone.
Verwijderd
das waar ja, welke site zijn jullie op aan het zetten en welke sofware gebruiken jullie?Op maandag 27 mei 2002 11:25 schreef Enigma69 het volgende:
Nu weten wij zeker dat die telefoon een ringtone van ons kan ontvangen, en kunnen wij dit dus garanderen aan de klant. De software die we gebruiken zou bepaalde dingen moeten ondersteunen maar er zaten wel andere missertjes in, dus nu ff testen of dat hierbij niet zo is
En je maakt ook nog wat mensen blij met een ringtone.
ook:Op vrijdag 24 mei 2002 15:10 schreef Enigma69 het volgende:
Ok.... de test moet dus iets uitgebreider worden, alle telefoons die ringtones ondersteunen moeten getest worden (niet alleen per merk dus).
Al getest zijn
Nokia 7110
Nokia 3210
Nokia 3310
Siemens C45
Nokia 8210
Nokia 6510
Nokia 8310
Siemens S45
Samsung R210s
moeilijk vinden?? toevallig ik heb dr ook eentje, maar die ligt nou ff bij siemens, krijg ik binnenkort terug, heb ondertussen maar een t39 gekocht.........Op vrijdag 24 mei 2002 18:43 schreef Penetrator het volgende:
IK heb een siemens S40! Die zul je moeilijk vinden! Ik ben hem alleen ff kwijt omdat me telefoon afging tijdens mijn examen|:(
edit: tiebvoud
mocht je daar nog op willen testen ( ericsson t39m) dan hoor ik het wel
Is goed, stuur je nummer maar ff, voor ericsson's ben ik wat meer info nodig. als je mailt dan stuur ik je een midi file, en dan moet je eigelijk even controleren of de tempi ook drastisch verschillen.Op maandag 27 mei 2002 13:07 schreef Dericteur het volgende:
[..]
moeilijk vinden?? toevallig ik heb dr ook eentje, maar die ligt nou ff bij siemens, krijg ik binnenkort terug, heb ondertussen maar een t39 gekocht.........
mocht je daar nog op willen testen ( ericsson t39m) dan hoor ik het wel
Verwijderd
(sorry voor de late reacite was op vak.)
Ik weet niet of die ericsson wel mogelijk is, maar we kunnen altijd proberen, mail maar, die siemens is ook goed.Op maandag 27 mei 2002 14:40 schreef keepitcool het volgende:
ibg groep, wat is de website, of mag je dat ook nog niet vrijgeven? verderz: kheb misschien drect nog een siemens m35i, kun je die ook gebruiken of een ericsson t28s??
ibg groep is nu nog test, dus website is nu nog niet online, in ieder geval niet voor studenten.
Is net de deur uit.Op maandag 27 mei 2002 16:14 schreef keepitcool het volgende:
heb je m35i nummer ontvangen??
Vaag, we sturen hem nog eens...... [edit]of toch niet, M35i ondersteund geen ringtones via SMS :([edit]Op maandag 27 mei 2002 16:56 schreef keepitcool het volgende:
op m35i nix binnen gehad??
Ik bedoelde wel met EMS, maar niet van het merk ericsson.Op maandag 27 mei 2002 20:28 schreef Z___Z het volgende:
Waarom geen EMS telefoon?
Siemens C45 is trouwens ook EMS
ff mezelf quoten... Mailtje van mij niet ontvangen?? ben nog steeds wel geinteresseerd hoorOp vrijdag 24 mei 2002 16:34 schreef Krypt het volgende:
Ik heb nog een 6310 liggen die wel mee wil doen aan een test...
Mailtje is gestuurd..
Kunnen we proberen, mail maar ff.Op dinsdag 28 mei 2002 13:47 schreef DaJaN het volgende:
Samsung A300 ook testen?!?
Verwijderd
Krijg de mededeling: onjuist formaatOp dinsdag 28 mei 2002 13:51 schreef Enigma69 het volgende:
hier is de midi
[..]
Kunnen we proberen, mail maar ff.
Hier doet ie het prima, waar probeer je dat ding mee af te spelen??Op dinsdag 28 mei 2002 14:01 schreef DaJaN het volgende:
[..]
Krijg de mededeling: onjuist formaat
Stom van me, ik dacht dat je de midi bedoelde. De ringtone, kan zo maar kloppen ja, ik kon zo snel al niet vinden of ie dat ondersteunde, dan gaat het over denk ik.Op dinsdag 28 mei 2002 14:04 schreef DaJaN het volgende:
Samsung a300, maar volgens mij ondersteunt die geen OTA ringtones....
OK, waarom geen Ericsson dan?Op dinsdag 28 mei 2002 08:37 schreef Enigma69 het volgende:
Mensen met Nokia hoeven niet meer te reageren, dat geloof ik nu wel, samsung, en EMS capabele telefoons zijn nog altijd welkom, ook Siemens (met OTA download service voor de kenners, EMS lijkt het vooralsnog niet goed te doen bij siemens) en Sagem.
[..]
Vaag, we sturen hem nog eens...... [edit]of toch niet, M35i ondersteund geen ringtones via SMS :([edit]
[..]
Ik bedoelde wel met EMS, maar niet van het merk ericsson.
En zo is het maar net.
Stuur maarOp woensdag 29 mei 2002 09:12 schreef Glabbeek het volgende:
Moet je ook nog een Alcatel 511 testen? Die heeft EMS support. Zo ja, dan stuur ik je wel een mailtje met mijn nummer.
OK, is onderweg.Op woensdag 29 mei 2002 09:14 schreef Enigma69 het volgende:
[..]
Stuur maar
En zo is het maar net.
Mooi, dan ligt dat tempo probleem waarschijnlijk toch aan die Ericsson T68Op woensdag 29 mei 2002 10:37 schreef Glabbeek het volgende:
[..]
Hij komt aan en het tempo lijkt ook te kloppen.
Dat had ik idd ook al eerder gehoord, dat de T68 problemen heeft met het op de juiste snelheid afspelen van ringtones; die blijken veel te snel afgespeeld te worden.Op woensdag 29 mei 2002 10:46 schreef Enigma69 het volgende:
[..]
Mooi, dan ligt dat tempo probleem waarschijnlijk toch aan die Ericsson T68
En zo is het maar net.
Ja ik was er ook achter, mijn collega kwam vandaag met een M35 op de zaak.Op woensdag 29 mei 2002 10:51 schreef J0YR1D3R het volgende:
Voordat je verder gaat met M35's, ik weet cker dat die geen ringtones via SMS ondersteunt, er komt wel wat binnen, maar hij geeft geen melding en kan er verder niets meeWel jammer
Volgens mij ondersteund die net als de m35 geen ringtones via SMS.Op woensdag 29 mei 2002 11:00 schreef Mmore-323 het volgende:
kan ik ook nog mee doen, ik heb een Siemens C35i
Alvast bedankt