Verwijderd
*#92702689#
Kies dan nummer 1 voor het SNR (serienummer) Schrijf dat op, en check ff op een van die unlocksites voor nokia (bij www.altavista.com
e.d.)
Verwijderd
Verwijderd
Je krijgt geeneens de kans om een code in te typen.
Andere SIM-kaart maakt niets uit, er is dus een probleem met de software in de gsm
Ergens heb ik gelezen dat de software opnieuw moet worden geladen (herprogrameren dus), er zijn bedrijven die dat doen voor 150 gulden.
Je hebt het verkeerde unlock-programma gebruikt!
Nokia All Unlocker reset je telefoon nadat je op unlock gedrukt hebt, maar wanneer je dan nog steeds die 2 pinnetjes met elkaar hebt verbonden dan gaan alle locks erop.
Je had eigenlijk Nokia tools moeten gebruiken.
Momenteel is er voor de 3210's met software-versie 5.31 of hoger helaas nog geen oplossing. Je zult voorlopig echt van een ander toestel gebruik moeten maken!
Die 2 pinnetjes kortsluiten en dan unlocken helpt in dit geval ook niet.
Op deze site staat een uitgebreide handleiding en volgens die gasten van die site werkt dit ook met een geheel gelokte. En als Holyjoe ook niet uit z'n nek lult dan denk'k tog dat ik 't maaar ff moet proberen.
Heeft iemand nog suggesties?? Zo niet dan zit er nix anders op dan 'm naar de winkel te brengen. (en hopen dat er een sukkel is die me gewoon een nieuwe meegeeft)
Verstuur hem wel verzekerd naar ons op! Telefoontjes zijn errug populair....
Stuur 'm maar naar ons op. Repareren we hem gratis voor je (je betaalt alleen de verzendkosten).
Verstuur hem wel verzekerd naar ons op! Telefoontjes zijn errug populair....[/quote]Maar waar zou het dan aan kunnen liggen??
Volgens hem moet het niet zo moeilijk zijn om de 3210 van z'n 'contact service' af te halen, in tegenstelling tot 4 simlocks....
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dus die 'vriend van een kennis van je achterbuurman' heeft hem gewoon uit elkaar moeten schroeven om z'n 3210 te unlocken.......
Verwijderd
verder is mn kabel kapot
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
op http:\\www.gsmtricks.com ben ik onder het kopje download software gevonden waarmee je de mastercode van nokia zou kunnen uitrekenen... is dit fake?[/quote]Jah en wat heb je er dan aan? als ie gelocked is heb je er nog nix aan want dat kan je dan helemaal niet invoeren..!
Verwijderd
Heb ik een kutdag gehad of heb ik een kutdag gehad
HEB IK DAT??? kan wel keer naar dat programma gaan schrijven ofzo.
Ik hoop voor jullie dat jullie er beter af komen dan ik echt waar...
groetjes
Verwijderd
Niet vergeten hè, NOOIT op SOFTWARE-RESET drukken. Anders is je 3210 in één keer afgeschreven! ;)[/quote] wat bedoel je hiermee Gash???
Verwijderd
Geen bereik na het unlocken, daar heb ik nog nooit van gehoord! Gebruik je wel het originele frontje en heb je dat witte antennekapje wel juist teruggeplaatst?
Sommige immitatie-frontjes zorgen er namelijk voor dat je vrijwel geen ontvangst meer hebt.....
Verwijderd
mzzls thnx 4 all
Verwijderd
't is gelukt, 'kep de 2 pootjes van 't EEPROM verbonden met elkaar en er stond in NokiaTool 0.34 dat alle 4 locks open zijn, maarrrrr nu 'kem weer helemaal inelkaar hep gezet staat er: CONTACT SERVICE!! Oftewel volgens mij isie nu helemaal naar de klotuh!! :(:(:(:(:(:(:(:(:(
Heeft iemand nog suggesties?? Zo niet dan zit er nix anders op dan 'm naar de winkel te brengen. (en hopen dat er een sukkel is die me gewoon een nieuwe meegeeft)[/quote]je moet ook geen pootjes met elkaar verbinden je moet 1 pootje aarde laten maken
Verwijderd
Ik heb er namelijk al een 3210 mee om zeep geholpen.........
Verwijderd
Ik = BLIJ!!!!!
Wat houdt het verbinden van een pootje 5 met aarde in?? VOlgens mij lukt het bdw wel met pootjes te verbinden, want toen 'k dat deed stond er wel in 0.34 dat alle locks open waren
Verwijderd
ik heb het eerst al eens 3 keer uitgeprobeerd alleen had ik toen niet een andere kaart erin. laat ff weten of het werkt ant ik wil niet mijn telefoon verne*ken
Verwijderd
Op gsmtricks.com staat een manier om, zonder kabel of 'm open te maken, je 3210 (5.31/36) te unlocken! Voor mij is dit al te laat, maar heeft iemand dit al geprobeerd??
Wat houdt het verbinden van een pootje 5 met aarde in?? VOlgens mij lukt het bdw wel met pootjes te verbinden, want toen 'k dat deed stond er wel in 0.34 dat alle locks open waren[/quote]v5.36 moeje wel op open maken want anders werkt het nie hoor.. wat er ook op die site staat kan nie alleen software matig
Verwijderd
Verwijderd
Wanneer dit niet werkt dan kan je op mijn site bij Tips&Tricks PClocal downloaden en de 3210 resetten..........Succes!
Verwijderd
wat nu? Ze kunnen wel emailen enzo maar mogen geen programma's downloaden dus dat is het probleem. Nog meer suggesties?
Verwijderd
Je had dus eigenlijk eerst je eigen, originele, bin moeten opslaan alvorens je met unlocken aan de slag ging.......
Verwijderd
Is je accu wel voldoende op spanning?
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
:):):):):):)!!!!!!B8TER!!!!!!:):):):):):):):)
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
[/happymode]
'k ben dus met m'n ge-contact servicede 3210 naar de winkel gegaan en toen hebben ze daar naar, het overigens roelerende, Dutchtone gebelt en die sturen mij gewoon een nieuwe op!!! Nu kan 'k dus met m'n oude gewoon net zolang kloten totdat ie 't weer doet (het EEPROM eraf solderen)
gevonden, download 'em hier
heb 'em veel gebruikt, werkt perfect. je moet wel in dos opstarten, anders werkt 'ie niet
ik heb een heel simpel proggie van Zulea, die ALLE nokia's unlockt, en ALLE4 de locks...moment, ga ff zoeken, heb 'em ergens ge-upped....[/quote]wat versta je onder ALLE nokia's???
wat versta je onder ALLE nokia's???[/quote]3110 (en andere oude nokia's), 5110, 5130, 6110, 6150, 3210
niet door mezelf getest, maar zou wel perfect moeten werken:
7110, 8850, 8890, 8210
6210 weet ik niet.
Had je maar gewoon een telefoon zonder LOCK met abbonement moeten kopen :):)
Of iets beter op moeten letten bij het unlocken wat dus ILLEGAAL is :(
May the Force be with You instead of Bill
Je garantie vervalt echter wel wanneer je met je GSM gaat knoeien, maar laten we eerlijk zijn: je moet wel heel erg je best doen om een Nokia om zeep te helpen!
Verwijderd
Je mag zelf weten wat je met je foon doet alleen jah als er iets fout gaat dannuh heb je pech want de garantie vervalt inderdaad. Je moet gewoon weten wat je doet...
En mijn foontje doet het en ik ben daar heel blij om.
Als i-mand nou ff solidair voor z'n medetweaker zou zijn en met dit programmatje z'n 3210 v.5.31 eepromfile opslaat en dan ook nog eens mailt??? (hint, hint)
Verwijderd
En aangezien we zo'n +/- 170 Km van elkaar verwijderd zitten
Wat is er eigenlijk allemaal wel mogelijk met zoon kabel? Kan iemand misschien ene korte opsomming geven eventueel inclusief benodigde programmatuur, daar ik een newbi eben op dit gebied
Verwijderd
Met een datakabeltje kan je overigens best veel doen waaronder ringtones invoeren, logo's en je kan spelletjes toevoegen (voor zover ik weet bij de 3210). Ik hoop dat je er wat aan hebt. Misschien zijn er nog wel meer mensen die hier een reactie op geven die nog meer weten.
Verwijderd
-> http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/59163
Verwijderd
Verwijderd
Op woensdag 18 oktober 2000 22:22 schreef Jedi Lord het volgende:
Had je maar niet zo schraal moeten zijn
Had je maar gewoon een telefoon zonder LOCK met abbonement moeten kopen :):)
Of iets beter op moeten letten bij het unlocken wat dus ILLEGAAL is :(
Maar laatst had een vriend van mij een nieuwe 3210 5.31 of 5.36, zonder locks erop... ikke effe met de datakabel klooien .. op lock klikken.. LOCKED .. weer op lock klikken... LOCKED !!! Ik had dus z'n foon verneukt... hele studie naar gedaan om te ontdekken hoe die nieuwe versies te unlocken.. uiteindelijk de EEPROM shortcircuit truuk gedaan en dat werkte GELUKKIG... pffff .. nieuwere versies 5.36 werkte dit niet meer, moet je IDD pin 5 aan aarde zetten.. geduldklusje...
Trilmotors ?
Ik@Nederlands.com !
Concrete Loop Watercooling
Verwijderd