'k heb software versie 5.31 en wou die unlocken, maar heb toen perongeluk al de lock's gelockt i.p.v ungelockt! Heeft iemand misschien een oplossing??
Verwijderd
Typ deze code:
*#92702689#
Kies dan nummer 1 voor het SNR (serienummer) Schrijf dat op, en check ff op een van die unlocksites voor nokia (bij www.altavista.com
e.d.)
*#92702689#
Kies dan nummer 1 voor het SNR (serienummer) Schrijf dat op, en check ff op een van die unlocksites voor nokia (bij www.altavista.com
e.d.)
dat zou wel leuk zijn, maar ik kan dus helemaal nix meer (alleen 112 bellen) want er staat nl. "kaart niet geacepteert"
Verwijderd
Sorry, maar dan weet ik het ook nie, misschien ff een andere kaart proberen, of die wel werkt.
Verwijderd
Paul18, de melding "SIM-kaart niet geaccepteerd" komt direct na het intypen van de PIN-code. Je krijgt dan geeneens het Nokia startup-logo te zien.
Je krijgt geeneens de kans om een code in te typen.
Andere SIM-kaart maakt niets uit, er is dus een probleem met de software in de gsm
Ergens heb ik gelezen dat de software opnieuw moet worden geladen (herprogrameren dus), er zijn bedrijven die dat doen voor 150 gulden.
Je krijgt geeneens de kans om een code in te typen.
Andere SIM-kaart maakt niets uit, er is dus een probleem met de software in de gsm
Ergens heb ik gelezen dat de software opnieuw moet worden geladen (herprogrameren dus), er zijn bedrijven die dat doen voor 150 gulden.
Ik heb je verhaal gelezen en ik moet je helaas teleurstellen 
Je hebt het verkeerde unlock-programma gebruikt!
Nokia All Unlocker reset je telefoon nadat je op unlock gedrukt hebt, maar wanneer je dan nog steeds die 2 pinnetjes met elkaar hebt verbonden dan gaan alle locks erop.
Je had eigenlijk Nokia tools moeten gebruiken.
Momenteel is er voor de 3210's met software-versie 5.31 of hoger helaas nog geen oplossing. Je zult voorlopig echt van een ander toestel gebruik moeten maken!
Je hebt het verkeerde unlock-programma gebruikt!
Nokia All Unlocker reset je telefoon nadat je op unlock gedrukt hebt, maar wanneer je dan nog steeds die 2 pinnetjes met elkaar hebt verbonden dan gaan alle locks erop.
Je had eigenlijk Nokia tools moeten gebruiken.
Momenteel is er voor de 3210's met software-versie 5.31 of hoger helaas nog geen oplossing. Je zult voorlopig echt van een ander toestel gebruik moeten maken!
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Momenteel is er voor de 3210's met software-versie 5.31 of hoger helaas nog geen oplossing[/quote]bedoel je dat het niet mogelijk is om een semi-gelockte 3210_v5.31 te unlocken?? Of dat je een geheel gelockte c.q verneukte niet meer in semi-gelockte staat kan terugbrengen??
Inderdaad: een geheel gelockte 3210, versie 5.31 of hoger is, op dit moment, niet meer aan de praat te krijgen....
is niet helemaal waar ... ik heb ook een 5.31 en had 'm ook per ongeluk alle locks dichtgegooid ... maar m.b.v. (volgens mij) nokia unlocker en de pinnetjes verbinden is het uiteindelijk toch gelukt ...
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>niet meer aan de praat te krijgen.... [/quote]f*ck!!!!!!! Dat meen je toch niet????
dat betekend dat je telefoon helemaal open moet "slopen" waarna je 2 pootjes op een Eeprom doorverbindt en dan nog eens m.b.v een datakabel je telefoon unlocked ... als je het eenmaal hebt gedaan is het niet zo moeilijk meer ...
Deze tip zal niet werken. Geloof mij, zodra er 4 locks op je telefoon zit en je 3210 heeft softwareversie 5.31 of hoger dan heb je (nu nog) een probleem.
Die 2 pinnetjes kortsluiten en dan unlocken helpt in dit geval ook niet.
Die 2 pinnetjes kortsluiten en dan unlocken helpt in dit geval ook niet.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>zodra er 4 locks op je telefoon zit en je 3210 heeft softwareversie 5.31 of hoger dan heb je (nu nog) een probleem[/quote]Toch probeer 'k het maar ff (wat hep'k te verliezen?? Erger kan 't niet worden(toch??))
Op deze site staat een uitgebreide handleiding en volgens die gasten van die site werkt dit ook met een geheel gelokte. En als Holyjoe ook niet uit z'n nek lult dan denk'k tog dat ik 't maaar ff moet proberen.
Op deze site staat een uitgebreide handleiding en volgens die gasten van die site werkt dit ook met een geheel gelokte. En als Holyjoe ook niet uit z'n nek lult dan denk'k tog dat ik 't maaar ff moet proberen.
't is gelukt, 'kep de 2 pootjes van 't EEPROM verbonden met elkaar en er stond in NokiaTool 0.34 dat alle 4 locks open zijn, maarrrrr nu 'kem weer helemaal inelkaar hep gezet staat er: CONTACT SERVICE!! Oftewel volgens mij isie nu helemaal naar de klotuh!! :(:(:(:(:(:(:(:(:(
Heeft iemand nog suggesties?? Zo niet dan zit er nix anders op dan 'm naar de winkel te brengen. (en hopen dat er een sukkel is die me gewoon een nieuwe meegeeft)
Heeft iemand nog suggesties?? Zo niet dan zit er nix anders op dan 'm naar de winkel te brengen. (en hopen dat er een sukkel is die me gewoon een nieuwe meegeeft)
Stuur 'm maar naar ons op. Repareren we hem gratis voor je (je betaalt alleen de verzendkosten).
Verstuur hem wel verzekerd naar ons op! Telefoontjes zijn errug populair....
Verstuur hem wel verzekerd naar ons op! Telefoontjes zijn errug populair....
Kut dat het zo gelopen is ... maar bij mij werkte het echt ... heb vandaag nog ff geched welke versie ik heb en dat is versie 5.31 ... en ik had 'm per ongeluk helemaal gelocked en daarna weer helemaal kunnen unlocken ... volgens mij heeft Gash me daar nog mee geholpen .. met wat tips dan ... Nou ja ik hoop dat het je in ieder geval nog lukt ...
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 oktober 2000 16:32 schreef Gash het volgende:
Stuur 'm maar naar ons op. Repareren we hem gratis voor je (je betaalt alleen de verzendkosten).
Verstuur hem wel verzekerd naar ons op! Telefoontjes zijn errug populair....[/quote]Maar waar zou het dan aan kunnen liggen??
Verstuur hem wel verzekerd naar ons op! Telefoontjes zijn errug populair....[/quote]Maar waar zou het dan aan kunnen liggen??
Ik werk samen met mijn collega die zeer veel verstand heeft van Nokia's en het unlocken/repareren ervan.
Volgens hem moet het niet zo moeilijk zijn om de 3210 van z'n 'contact service' af te halen, in tegenstelling tot 4 simlocks....
Volgens hem moet het niet zo moeilijk zijn om de 3210 van z'n 'contact service' af te halen, in tegenstelling tot 4 simlocks....
Verwijderd
er zijn wel unlockers voor 5.31 of hoger hoor, check http://mobile.box.sk daar staat er ook 1 bij voor 5.36 (en laat ik die nou hebben en hem vanavond meteen ff uittesten
)
Verwijderd
ik heb die unlocker gedownload maar nu doet hij niets. ik heb v 5.36 kan het eraan liggen dat ik de foute kabel heb fbus inplaats van mbus. tenminste ik denk dta ik fbus heb
Verwijderd
er zijn wel unlockers voor 5.31 of hoger hoor, check http://mobile.box.sk daar staat er ook 1 bij voor 5.36 <---- mag je mij wel eens vertellen waar dan..!! want ik heb ook een nokia met v5.36 maar die krijg ik eg nie geunlocked met welk progie dan ook.. lukt gewoon niet.. alleen pinnetjes verbinden zou nog eventueel kunnen ..tenzij er eg een progie is dat OOK WERKT!!!
Verwijderd
Hijno = mijn vriend en we hebben inmiddels dat proggie gevonden NU nog de vraag werkt het ook??? anders ga ik gewoon terug naar de winkel met een kutsmoes. Wat ik ook nog wil vragen aan *Username*E-Powered* of het bij hem gelukt is dat unlocken. En voor iedereen de vraag HOE GAAT DAT IS ZIJN WERK MET DIE PINNETJES???
check ---> goedkopie.com
Een programma om Nokia 3210's met software versie 5.31 of 5.36 te unlocken zonder pinnetjes met elkaar te verbinden bestaat gewoonweg nog niet!
Dus die 'vriend van een kennis van je achterbuurman' heeft hem gewoon uit elkaar moeten schroeven om z'n 3210 te unlocken.......
Dus die 'vriend van een kennis van je achterbuurman' heeft hem gewoon uit elkaar moeten schroeven om z'n 3210 te unlocken.......
Verwijderd
5.36 -> http://codedata.box.sk/mobile.box.sk/rde-slmt.zip
verder is mn kabel kapot
(connector gesneuveld) en die winkel is dicht op maandag (hoe middeleeuws) als ik tijd heb fiets ik er morgen weer ff langs.
verder is mn kabel kapot
Verwijderd
op http:\\www.gsmtricks.com ben ik onder het kopje download software gevonden waarmee je de mastercode van nokia zou kunnen uitrekenen... is dit fake?
Verwijderd
JAJA zal allemaal best.. maar dat progie werkt dus ook niet he.. is dezelfde als die andere alleen nu staat er al sier " nokia v5.36 unlocker" ofzow boven nou het werkt dus niet.. ik gaat da ding lekker open breken die die f*ck pinnetjes maar proberen.. schiet anders niet op
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 oktober 2000 16:05 schreef imsifout het volgende:
op http:\\www.gsmtricks.com ben ik onder het kopje download software gevonden waarmee je de mastercode van nokia zou kunnen uitrekenen... is dit fake?[/quote]Jah en wat heb je er dan aan? als ie gelocked is heb je er nog nix aan want dat kan je dan helemaal niet invoeren..!
op http:\\www.gsmtricks.com ben ik onder het kopje download software gevonden waarmee je de mastercode van nokia zou kunnen uitrekenen... is dit fake?[/quote]Jah en wat heb je er dan aan? als ie gelocked is heb je er nog nix aan want dat kan je dan helemaal niet invoeren..!
Verwijderd
Wat een klote zooi zeg.. Hijno heeft het voor elkaar gekregen om met 1 of ander proggie alles te unlocken drie keer raden JUIST GEEN BEREIK wie weet HIER de oplossing van??? Dat proggie voor v5.36 bestaat wel alleen werkt het net zoals die andere proggies. Maar wie kan ons vertellen hoe dat nu met dat bereik zit? alles geunlocked maar geen bereik. Ennuh als we nou allemaal een beetje rustig blijven kunnen we elkaar straks alleen nog maar helpen Dussuh lief blijvuh he?
Ik hoop voor iedereen dat het lukt om uiteindelijk weer te kunnen bellen want een kuttere dag dan ik kunnen jullie vandaag niet hebben... BEN das hetgeen waar ik mijn telefoon mee gekocht heb *helaas* (ik heb een kutsmoes gebruikt dat ik een andere sim er in had gedaan en dat toen me foon geblokt was) die sukkels daar zeggen dat het mijn fout was (is ook wel zo maar jah op dat moment doe ik ff dom en weet ik van niets) dus zei ik jah maar dat kan toch gebeuren wat denk je dat ze zei???? Of ik hem helemaal wilde unlocken en omdat ie nog geen twee weken oud was of ik dan ff 360!!!!! piek wilde betalen ik zeg nee hoor ga jij eerst maar eens vragen of ze iets anders kunnen doen.. Dat kon maar de reparatiekosten waren dus wel voor mezelf dus ik stuur dat ding op wacht hoeveel het gaat kosten (duurt 2 weken) en als ik er mee akkoord ga (indien het meer dan 100 gulden is, ze hoeven verdomme dat ding alleen maar TE resetten) dan gaan ze um reparen en dan kan ik weer bellen JUIST MET BEN
360 piek voor simlock verwijderen stelletje mafkezen *sorry mensjuhs ik moet even me gal spuwe*
Heb ik een kutdag gehad of heb ik een kutdag gehad
*snif* heb je verdomme net een nieuwe foon kan je er nie eens mee bellen *ooh mevrouw het is heel vervelend voor u maar we kunnen u wel helpen hoor als U maar BETAALT!!! omdat het jou schuld is *jah weet ik veel dat er op zo'n ding een simlock zit gnagna* valt dat dus niet onder de garantie
HEB IK DAT??? kan wel keer naar dat programma gaan schrijven ofzo.
Ik hoop voor jullie dat jullie er beter af komen dan ik echt waar...
groetjes
Heb ik een kutdag gehad of heb ik een kutdag gehad
HEB IK DAT??? kan wel keer naar dat programma gaan schrijven ofzo.
Ik hoop voor jullie dat jullie er beter af komen dan ik echt waar...
groetjes
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 oktober 2000 17:23 schreef Gash het volgende:
Niet vergeten hè, NOOIT op SOFTWARE-RESET drukken. Anders is je 3210 in één keer afgeschreven! ;)[/quote] wat bedoel je hiermee Gash???
Niet vergeten hè, NOOIT op SOFTWARE-RESET drukken. Anders is je 3210 in één keer afgeschreven! ;)[/quote] wat bedoel je hiermee Gash???
Verwijderd
Jah k heb die v 5.36 geunlocked jah alle 4 netjes open..maar BUITEN BEREIK VAN NETWERK..krijg ik de heletijd te zien.. iemand een oplossing hiervoor ?
Inderdaad wannneer je met een Nokia 3210 (5.31/5.36) op software-reset van het programma drukt dan is je telefoon, momenteel nog, geheel onbruikbaar geworden.
Geen bereik na het unlocken, daar heb ik nog nooit van gehoord! Gebruik je wel het originele frontje en heb je dat witte antennekapje wel juist teruggeplaatst?
Sommige immitatie-frontjes zorgen er namelijk voor dat je vrijwel geen ontvangst meer hebt.....
Geen bereik na het unlocken, daar heb ik nog nooit van gehoord! Gebruik je wel het originele frontje en heb je dat witte antennekapje wel juist teruggeplaatst?
Sommige immitatie-frontjes zorgen er namelijk voor dat je vrijwel geen ontvangst meer hebt.....
Verwijderd
Jah die heb ik gebruikt.. en ik heb het probleem al gevonden en hij werkt nu als een zonnetje :-) ik ook weer blij en ohja van dat SW RESET dat je er nie op mag klikken? daz onzin ik heb wel 100.000 x opgeklikt en hij doet het nog prima... iemand die nokia 3210 ook wil unlocke met v5.36 laat maar ff weten ik namelijk hoe :-) :-) :-)
mzzls thnx 4 all
mzzls thnx 4 all
Hijno...je bent niet de enige die kan unlocken. Ik waarschuw niet voor niets! Let maar eens op, ongetwijfeld gaan er nog mensen 3210's om zeep helpen.
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 oktober 2000 15:58 schreef (¯`;.žž.LPB.žž.;ޝ) het volgende:
't is gelukt, 'kep de 2 pootjes van 't EEPROM verbonden met elkaar en er stond in NokiaTool 0.34 dat alle 4 locks open zijn, maarrrrr nu 'kem weer helemaal inelkaar hep gezet staat er: CONTACT SERVICE!! Oftewel volgens mij isie nu helemaal naar de klotuh!! :(:(:(:(:(:(:(:(:(
Heeft iemand nog suggesties?? Zo niet dan zit er nix anders op dan 'm naar de winkel te brengen. (en hopen dat er een sukkel is die me gewoon een nieuwe meegeeft)[/quote]je moet ook geen pootjes met elkaar verbinden je moet 1 pootje aarde laten maken
Heeft iemand nog suggesties?? Zo niet dan zit er nix anders op dan 'm naar de winkel te brengen. (en hopen dat er een sukkel is die me gewoon een nieuwe meegeeft)[/quote]je moet ook geen pootjes met elkaar verbinden je moet 1 pootje aarde laten maken
Inderdaad je moet met 1 pootje (5) aarde maken, maar dan nog is het belangrijk wel programma je gebruikt, aangezien je met mijn programma echt niet op software-reset moet drukken......;)
Verwijderd
k heb die uhh weet nie hoe die heet maar tis een build 034 gebruikt is maar een paar Kb en werkt prima
Thanx. Dit programma gebruik ik dus ook. Dus jij durft hiermee op SW-reset te drukken wanneer je pinnetje 5 in je handen hebt terwijl je ook nog aarde maakt (dus op dezelfde manier als je hem unlockt)?
Ik heb er namelijk al een 3210 mee om zeep geholpen.........
Ik heb er namelijk al een 3210 mee om zeep geholpen.........
Verwijderd
Hijno = eg geweldig, belde mij om 1 uur snachts en zei: raad eens met welke telefoon ik bel?? HAAAAAHAHAHAH COOOOOLLLL dussuh aankomend weekend kan ik eindelijk bellen met mijn nieuwe telefoon
Ik = BLIJ!!!!!
Ik = BLIJ!!!!!
Op gsmtricks.com staat een manier om, zonder kabel of 'm open te maken, je 3210 (5.31/36) te unlocken! Voor mij is dit al te laat, maar heeft iemand dit al geprobeerd??
Wat houdt het verbinden van een pootje 5 met aarde in?? VOlgens mij lukt het bdw wel met pootjes te verbinden, want toen 'k dat deed stond er wel in 0.34 dat alle locks open waren
Wat houdt het verbinden van een pootje 5 met aarde in?? VOlgens mij lukt het bdw wel met pootjes te verbinden, want toen 'k dat deed stond er wel in 0.34 dat alle locks open waren
Verwijderd
weet iemand of dit werkt???
ik heb het eerst al eens 3 keer uitgeprobeerd alleen had ik toen niet een andere kaart erin. laat ff weten of het werkt ant ik wil niet mijn telefoon verne*ken
ik heb het eerst al eens 3 keer uitgeprobeerd alleen had ik toen niet een andere kaart erin. laat ff weten of het werkt ant ik wil niet mijn telefoon verne*ken
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 oktober 2000 17:38 schreef (¯`;.žž.LPB.žž.;ޝ) het volgende:
Op gsmtricks.com staat een manier om, zonder kabel of 'm open te maken, je 3210 (5.31/36) te unlocken! Voor mij is dit al te laat, maar heeft iemand dit al geprobeerd??
Wat houdt het verbinden van een pootje 5 met aarde in?? VOlgens mij lukt het bdw wel met pootjes te verbinden, want toen 'k dat deed stond er wel in 0.34 dat alle locks open waren[/quote]v5.36 moeje wel op open maken want anders werkt het nie hoor.. wat er ook op die site staat kan nie alleen software matig
Wat houdt het verbinden van een pootje 5 met aarde in?? VOlgens mij lukt het bdw wel met pootjes te verbinden, want toen 'k dat deed stond er wel in 0.34 dat alle locks open waren[/quote]v5.36 moeje wel op open maken want anders werkt het nie hoor.. wat er ook op die site staat kan nie alleen software matig
Verwijderd
weet iemand waar je frontjes kan bestellen voor de 3210 maar dan dat je ook keuze hebt uit 100 stuks ofzow en wel goeie nie van de nep dingen..!?
Verwijderd
Lieffie, schatje je weet toch dat ze op internet alleen maar van die NEP dingen verkopen je moe gewoon naar de Nokia Winkel gaan in Amsterdam daar kijk je je ogen uit!
Wanneer het geen Nokia Xpress-on™ Cover is dan is het nep en deze zijn volgens mij alleen in 11 kleuren leverbaar.....
Gebruik het programma Nokia Tool, wanneer je dan op 'read me' drukt zie je ook de security-code.
Wanneer dit niet werkt dan kan je op mijn site bij Tips&Tricks PClocal downloaden en de 3210 resetten..........Succes!
Wanneer dit niet werkt dan kan je op mijn site bij Tips&Tricks PClocal downloaden en de 3210 resetten..........Succes!
Verwijderd
Het is een beetje een moeilijk geval, het is namelijk voor mijn broer, die op dit moment voor een jaar lang in Australië zit en niet in het bezit is van een datakabel...
wat nu? Ze kunnen wel emailen enzo maar mogen geen programma's downloaden dus dat is het probleem. Nog meer suggesties?
wat nu? Ze kunnen wel emailen enzo maar mogen geen programma's downloaden dus dat is het probleem. Nog meer suggesties?
Verwijderd
ik heb mijn nokia geunlockt (v5.36) gewoon draadje aan pinnetje 5 van eeprom houden en unlocken maar!!!!!!
M'n 3210 v.5.31 is nog steeds ge-contact service-d, maar dat is gelukkig (
) met een programmatje te verhelpen, alleen heb 'k daar een EEPROM-file (*.bin) voor nodig en die schijnt met een EEPROM dumper gedl-t te moeten worden van m'n nokia?? Weet iemand hier toevallig een prog-je voor (als het tenminste met een prog-je moet)??
Dit gaat niet werken: je had je eigen originele bin nodig. Wanneer je een goede bin in je 3210 plaatst dan werkt 'ie weer, maar alle 4 de locks zitten er dan weer op en die zijn helaas niet te openen!
Je had dus eigenlijk eerst je eigen, originele, bin moeten opslaan alvorens je met unlocken aan de slag ging.......
Je had dus eigenlijk eerst je eigen, originele, bin moeten opslaan alvorens je met unlocken aan de slag ging.......
Verwijderd
Gossie ben ik bij me vriend, wil hij me 3210 unlocken, denk je: DOET IE HET NIE ik snap er niets van en hij ook nie. pin 5 blablabla aarde weet ik veel bij hem lukte het wel maar bij mij niet. Tuurlijk vrijdag de 13e en nog volle maan ook kan iemand even helpen
mail ff naar HIJNO of SAIYAN zijn allebei dezelfde BOEHOE
HELLUP of anders maar even een berichtje neerzetten please?
Gewoon volhouden! Soms moet je meerdere keren achter elkaar unlocken of ze er allemaal af te halen.
Is je accu wel voldoende op spanning?
Is je accu wel voldoende op spanning?
[happymode]
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
:):):):):):)!!!!!!B8TER!!!!!!:):):):):):):):)
[/happymode]
'k ben dus met m'n ge-contact servicede 3210 naar de winkel gegaan en toen hebben ze daar naar, het overigens roelerende, Dutchtone gebelt en die sturen mij gewoon een nieuwe op!!! Nu kan 'k dus met m'n oude gewoon net zolang kloten totdat ie 't weer doet (het EEPROM eraf solderen)
:):):):):):)!!!!!!B8TER!!!!!!:):):):):):):):)
[/happymode]
'k ben dus met m'n ge-contact servicede 3210 naar de winkel gegaan en toen hebben ze daar naar, het overigens roelerende, Dutchtone gebelt en die sturen mij gewoon een nieuwe op!!! Nu kan 'k dus met m'n oude gewoon net zolang kloten totdat ie 't weer doet (het EEPROM eraf solderen)
ik heb een heel simpel proggie van Zulea, die ALLE nokia's unlockt, en ALLE4 de locks...moment, ga ff zoeken, heb 'em ergens ge-upped....
ik heb een heel simpel proggie van Zulea, die ALLE nokia's unlockt, en ALLE4 de locks...moment, ga ff zoeken, heb 'em ergens ge-upped....
edit:
gevonden, download 'em hier
heb 'em veel gebruikt, werkt perfect. je moet wel in dos opstarten, anders werkt 'ie niet
gevonden, download 'em hier
heb 'em veel gebruikt, werkt perfect. je moet wel in dos opstarten, anders werkt 'ie niet
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 oktober 2000 16:19 schreef Duderuud het volgende:
ik heb een heel simpel proggie van Zulea, die ALLE nokia's unlockt, en ALLE4 de locks...moment, ga ff zoeken, heb 'em ergens ge-upped....[/quote]wat versta je onder ALLE nokia's???
ik heb een heel simpel proggie van Zulea, die ALLE nokia's unlockt, en ALLE4 de locks...moment, ga ff zoeken, heb 'em ergens ge-upped....[/quote]wat versta je onder ALLE nokia's???
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 oktober 2000 17:48 schreef (¯`;.žž.LPB.žž.;ޝ) het volgende:
wat versta je onder ALLE nokia's???[/quote]3110 (en andere oude nokia's), 5110, 5130, 6110, 6150, 3210
niet door mezelf getest, maar zou wel perfect moeten werken:
7110, 8850, 8890, 8210
6210 weet ik niet.
wat versta je onder ALLE nokia's???[/quote]3110 (en andere oude nokia's), 5110, 5130, 6110, 6150, 3210
niet door mezelf getest, maar zou wel perfect moeten werken:
7110, 8850, 8890, 8210
6210 weet ik niet.
Had je maar niet zo schraal moeten zijn 
Had je maar gewoon een telefoon zonder LOCK met abbonement moeten kopen :):)
Of iets beter op moeten letten bij het unlocken wat dus ILLEGAAL is :(
May the Force be with You instead of Bill
Gaan we weer: unlocken is dus absoluut NIET illegaal!
Je garantie vervalt echter wel wanneer je met je GSM gaat knoeien, maar laten we eerlijk zijn: je moet wel heel erg je best doen om een Nokia om zeep te helpen!
Je garantie vervalt echter wel wanneer je met je GSM gaat knoeien, maar laten we eerlijk zijn: je moet wel heel erg je best doen om een Nokia om zeep te helpen!
Verwijderd
Hahaha sorry maar sommige opmerkingen vind ik echt dom hoor... Mijn broer heeft ook een 3210 en die had met kaart gekocht en geen abbo en daar zat geen simlock op. sommige doen het wel en sommige doen het niet. En unlocken is helemaal niet verboden ofzow...
Je mag zelf weten wat je met je foon doet alleen jah als er iets fout gaat dannuh heb je pech want de garantie vervalt inderdaad. Je moet gewoon weten wat je doet...
En mijn foontje doet het en ik ben daar heel blij om.
Je mag zelf weten wat je met je foon doet alleen jah als er iets fout gaat dannuh heb je pech want de garantie vervalt inderdaad. Je moet gewoon weten wat je doet...
En mijn foontje doet het en ik ben daar heel blij om.
Er staan veel EERPOM-files (*.bin) op internet van alle nokiaz, maar waarom nou niet die van de 3210????? 
Als i-mand nou ff solidair voor z'n medetweaker zou zijn en met dit programmatje z'n 3210 v.5.31 eepromfile opslaat en dan ook nog eens mailt??? (hint, hint)
Als i-mand nou ff solidair voor z'n medetweaker zou zijn en met dit programmatje z'n 3210 v.5.31 eepromfile opslaat en dan ook nog eens mailt??? (hint, hint)
Verwijderd
Ik wilde het best voor je doen maar jah mijn vriend heeft de datakabel thuisliggen
En aangezien we zo'n +/- 170 Km van elkaar verwijderd zitten
, is dat een beetje moeilijk... sorry anders had ik je eg wel geholpen. Ik weet hoe het is als je telefoon het niet doet
En aangezien we zo'n +/- 170 Km van elkaar verwijderd zitten
Heej, kun je met zoon data-kabel ook een nieuwe softare versie laden? Ik heb nu 4.65, maar bieden de nieuwe versies meer mogelijkheden??
Wat is er eigenlijk allemaal wel mogelijk met zoon kabel? Kan iemand misschien ene korte opsomming geven eventueel inclusief benodigde programmatuur, daar ik een newbi eben op dit gebied
Wat is er eigenlijk allemaal wel mogelijk met zoon kabel? Kan iemand misschien ene korte opsomming geven eventueel inclusief benodigde programmatuur, daar ik een newbi eben op dit gebied
Verwijderd
Volgens mij kan je geen nieuwe versie er op zetten. Het gaat er min of meer om hoe oud of nieuw je telefoon is. Zo'n nieuwere versie biedt geen andere mogelijkheden voor zover ik weet. De versie is handig om te weten, als je em bijvb. wilt unlocken. Nieuwere versies zoals 5.36 zijn moeilijker te unlocken dan oudere versies.
Met een datakabeltje kan je overigens best veel doen waaronder ringtones invoeren, logo's en je kan spelletjes toevoegen (voor zover ik weet bij de 3210). Ik hoop dat je er wat aan hebt. Misschien zijn er nog wel meer mensen die hier een reactie op geven die nog meer weten.
Met een datakabeltje kan je overigens best veel doen waaronder ringtones invoeren, logo's en je kan spelletjes toevoegen (voor zover ik weet bij de 3210). Ik hoop dat je er wat aan hebt. Misschien zijn er nog wel meer mensen die hier een reactie op geven die nog meer weten.
Een software-versie updaten is wel mogelijk, alleen betaal je duizenden voor zo'n apparaat dit dat kan.....Met een kabeltje is het echt niet mogelijk.
Verwijderd
Weet iemand of de 6210 al unlocked kan worden? Zo ja, mail me dan door want 6210's unlocken mag blijkbaar niet van de admin
-> http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/59163
-> http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/59163
Verwijderd
Het rare is dat somme providers wel toestemmen om een kaart van de zelfde provider er in te steken voorbeeld :ik heb een nokia 8850 van libertel een kpn gaat er niet in en een andere libertel wel hoe kan dit
Verwijderd
niet lullig bedoelt maar unlocken is dus NIET illegaal kijk maar op cyberpatrol.com
Op woensdag 18 oktober 2000 22:22 schreef Jedi Lord het volgende:
Had je maar niet zo schraal moeten zijn
... leuke discussie dit ... heb ook een 3210 v4.43 en die ging zo open, datacabletje op de markt, trilmotortje uit Engeland en blauwe LED's, logo's , beltonen.. het kan allemaal.. prima toestelletje.
Maar laatst had een vriend van mij een nieuwe 3210 5.31 of 5.36, zonder locks erop... ikke effe met de datakabel klooien .. op lock klikken.. LOCKED .. weer op lock klikken... LOCKED !!! Ik had dus z'n foon verneukt... hele studie naar gedaan om te ontdekken hoe die nieuwe versies te unlocken.. uiteindelijk de EEPROM shortcircuit truuk gedaan en dat werkte GELUKKIG... pffff .. nieuwere versies 5.36 werkte dit niet meer, moet je IDD pin 5 aan aarde zetten.. geduldklusje...
Trilmotors ?
Ik@Nederlands.com !
Maar laatst had een vriend van mij een nieuwe 3210 5.31 of 5.36, zonder locks erop... ikke effe met de datakabel klooien .. op lock klikken.. LOCKED .. weer op lock klikken... LOCKED !!! Ik had dus z'n foon verneukt... hele studie naar gedaan om te ontdekken hoe die nieuwe versies te unlocken.. uiteindelijk de EEPROM shortcircuit truuk gedaan en dat werkte GELUKKIG... pffff .. nieuwere versies 5.36 werkte dit niet meer, moet je IDD pin 5 aan aarde zetten.. geduldklusje...
Trilmotors ?
Ik@Nederlands.com !
Concrete Loop Watercooling