Toon posts:

[koeler]NoiseControl Silverado: breekt die af?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een computer aan het samenstellen die via de post opgestuurd moet worden, en nu was de bedoeling dat er een NoiseControl Silverado opgebouwd wordt. Deze is echter wel zwaar en ik heb gelezen dat de socket af zou kunnen breken tijdens transport?
Klopt dat? Moet ik dus voor de zekerheid een ander type koeler erop zetten niet zo zwaar is (of met die gaten naast de socket vastgezet wordt) maar minder stil? :{

Verwijderd

je socket kan het wel hebben maar je kan het vergeten om naar een aln te gaan met zo een cooler, maw ga er niet mee ad sjouw

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het dus over via een pakketdienst opsturen, het schijnt dat die af en toe ruw omgaan met pakketten :(

• Mark_Oostdam
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Mark_Oostdam

WHATEVAH!

je silverado is heel zwaar, super cooler dat wel, maar niet geschikt om ingebouwd te verzenden, vraag of ze hem apart erbij willen doen, dus niet gemonteerd, want dat kan echt niet!

.-=:SPECS:=-. .-=:CASEMOD:=-. bijna klaar...

Verwijderd

waarom laat je die niet apart opsturen en schroef jij zelf hem derop.
Eigenlijk dus wat hierboven ook gezegd word.

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 12:13 schreef mssh het volgende:
waarom laat je die niet apart opsturen en schroef jij zelf hem derop.
Eigenlijk dus wat hierboven ook gezegd word.
Met het risico dat je je core verknalt (is moeilijk met de Silverado, maar kan wel) en je geen garantie meer hebt... Das natuurlijk ook geen optie..

Ik zou hem gewoon laten versturen, en als tie kapot is, is de winkel/verstuurder verantwoordelijk !

Verwijderd

precies, ik heb hem gewoon door ctw laten opsturen, gemonteerd en wel.

• enterprice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03-2024

enterprice

caseMODder

Ik heb een SIlverado in m'n kofferMOD. Ik vervoer hem zat keer, maar ja. IK doe er wel voorzichtig mee. Dat kan je niet verwachten van die postpeepz ;(

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 13 mei 2002 12:34 schreef roelandstoter het volgende:

[..]

Met het risico dat je je core verknalt (is moeilijk met de Silverado, maar kan wel) en je geen garantie meer hebt... Das natuurlijk ook geen optie..

Ik zou hem gewoon laten versturen, en als tie kapot is, is de winkel/verstuurder verantwoordelijk !
Ahem, in dit geval ben ik de winkel :7

Verwijderd

k heb ervaring met dat ding :S erg voorzichtig mee zijn! mijn athlon 900 is er stuk door gegaan :'(

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:42
ik zou hem er los bij laten leveren. Het is echt een goede koeler, maar het gewicht he...
iig, het er op zetten is niet zo lastig, ik heb hem toen ik nog 15 was 3 keer er op gezet en er af gehaald zonder hulp (ja, die van de schroefendraaier :D)(eerste keer een pc gebouwd)

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Misschien ben ik nu wel een funbederver, maar als ik jou was zou ik helemaal op zoek gaan naar een andere koeler... Wil je stilte: Neem een zalman 6000CU (ofzoiets)
Wil je prestaties: Neem een alpha 8045 met een papst fan ofzo...

Wil je een afgebroken zocket met veel te hoge CPU temps: Neem een silverado: Te veel geld voor te weinig prestaties, aldus mijn ervaring (Heb nu een Spire superrock en die koelt beter, en maakt ietsje meer lawaai)

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-02 18:57

MRic3

Of praat ik weer poep?

natuurlijk stickers erop breekbaar en voorzichtig als je hem met de post verstuurt...

maar dan nog als je een midi tower hebt verstuur hem dan _ ipv |
(dus op zun kant) minder kans op afbreken... :)

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Pagina: 1