Op woensdag 15 mei 2002 21:58 schreef Alientrader het volgende:
Ik heb hem nu ook, eheheheheheheheh
Mooi setje hoor, goeie geluidskwaliteit voor weinig geld... €45,-
mag ik je verbeteren?
redelijke geluidskwaliteit voor weinig geld... De sattelites zijn mij eigenlijk nét iets te schel in de oren, maar ik denk niet dat dat een reden is om ze terug te brengen. Ik ben er tevreden genoeg mee, met dit geluid.

Ik heb even een sb live 5.1 gekocht voor €46
dus voor €91,- ben ik klaar...
ik heb vanmiddag ook een sblive5.1 gekocht, en ik was voor 39,98 klaar

(
Digiworld, 2 kilometer van mn huis vandaan

)

Ik heb er maar een probleem mee,...hij is niet zwart (...)
Das idd wel een nadeel ja, maar ach, dát boeit me op zich niet hoor... Wat opzich ook wel wat "minpuntjes" zijn (niet echt minpuntjes, zie het eerder als "kenmerken van een goedkoop merk"

) vind ik dat je geen afstandsbediening hebt, geen master volume hebt, en dat de sattelites wat schel zijn.
Maar al die nadelen vind ik niet erg genoeg om 't setje terug te brengen, dus hij blijft hier lekker staan

Ik stond trouwens al om 9 uur op de stoep bij de Lidl, ik verwachte namelijk al dat het snel zou kunnen gaan
Tja, dat heb ik al 2 keer gedaan, 1 keer voor een 19" flatscreen monitor (8 uur voor de deur, half9 ging de winkel open) dus ik was ruim op tijd,
en een paar weken geleden voor de laptop (half 8 voor de deur, een uur voor openingstijd dus!) Ik was de eerste, dus had er gelukkig eentje, want om 2 minuten over half 9 waren ze al op
Maar deze keer had ik geen zin meer om vroeg mn bed uit te gaan... zat vanochtend zelfs nog te twijfelen of ik de set zou nemen, en vanmiddag besloot ik om 't gewoon es te proberen

(voor Bronx) Ik heb geen flauw idee hoe de andere 5.1 setjes zijn. Ik vindt het al voldoende dat het geluid helder klinkt, de bas-slag wordt afgemaakt en dat ik de subwoofer echt kan voelen op 1 meter afstand..... en dat diet ie!!!
in vergelijking met de DTT2200 die ik bij 2 mensen thuis heb mogen beluisteren, vind ik dat deze Typhoon set daar wel duidelijk mindere punten aan heeft... Het geluid klinkt inderdaad helder, maar misschien wel té helder (beetje erg veel hoog als je 't mij vraagt)....
Het geluid van de DTT2200 klonk wat "voller" dan dat van deze set, maar qua prijs/prestatie verhouding doet deze set er zeker niet voor onder!