Toon posts:

Subwoofer dempen, hoe het beste?

Pagina: 1
Acties:
  • 959 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan bedoel ik om te zorgen dat het niet zo doorklinkt naar de onderverdieping.

Ik kan er wel wat onderleggen maar gaat dit ten koste van mijn bas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:14
ik heb er doormidden gesneden tennisballen onder liggen ,en dat dempt best wel redelijk eigenlijk. En gaat niet ten koste van het basgeweld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
een subwoofer moet je voelen, en dat hoor je door 10 muren heen, dat kan je niet verhelpen

je kan em op spikes zetten, dan dreunt het niet, maar dan is ook de subwoofer een beetje overbodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10011
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-10-2022

10011

binair rekend zo makkelijk

spikes whahaha

neu gewoon deur stoppers gebruiken

kosten nix en werken zeker op parket of zijl beter dan spikes maken geen gaatjes :)

een trage pc met xp :) nu benk zeker niet meer koel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-10 22:32
Op zaterdag 11 mei 2002 19:52 schreef floduR het volgende:
een subwoofer moet je voelen, en dat hoor je door 10 muren heen, dat kan je niet verhelpen

je kan em op spikes zetten, dan dreunt het niet, maar dan is ook de subwoofer een beetje overbodig
:? :? :? :? :? :? :?

Er is nogal een verschil tussen luchtgeluid en contactgeluid. Het is dus het beste wanneer de sub veel luchtgeluid produceert en zo min mogelijk contactgeluid.
Dat je een sub voelt komt door de hevige drukverschillen, lucht dus, niet omdat de vloer meebeweegt, da's vaak een nadelig bij effect.
Het hele element zo min mogelijk in contact laten komen met andere objecten zal het een en ander verhelpen, maar luchtgeluid wordt makkelijk omgezet in contactgeluid, en de mate waarin dit gebeurt is in elke situatie weer anders, maar toch is het aangeraden het eens te proberen.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
k dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 19:55 schreef 10011 het volgende:
spikes whahaha

neu gewoon deur stoppers gebruiken

kosten nix en werken zeker op parket of zijl beter dan spikes maken geen gaatjes :)
ja daarvoor hebben ze ook van die plaatjes (soms bij geleverd) zodat je de spikes op een plaatje kan leggen met een putje voor de puntjes van de spikes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Als je het heel goedkoop wil doen, zet je je sub op kiezels van gelijke grootte.
Pagina: 1