Ik houd het toch maar bij de theorie van Einstein die zegt dat het heelal niet oneindig is maar wel met gigantische snelheid uitbreid. (en steeds sneller uitbreid)
Terwijl ik dit typ is het heelal dus weer een paar lichtjaren groter geworden.
Dat is iig hoe ik het zie.. wat daarna komt? Geen id. Misschien een andere dimensie die wij ons niet voor kunnen stellen.
Misschien is het zelfs zo dat onze oerknal niet de enige was, misschien zijn er wel net zoveel ruimtes als sterren in ons melkwegstelsel.
Men zei vroeger dat de aarde alleen was.
Later kwam men er achter dat er meerdere planeten in ons zonnestelsel waren.
Later kwam men er achter dat er miljarden andere 'zonnen' in ons melkweg waren.
Later kwam men er achter dat er miljarden andere melkwegen van opeengepakte sterren zijn. Vage plaatsen waar heel andere natuurwetten kunnen gelden.
Waarom zou het dan niet mogelijk zijn dat er ook meerdere ruimtes zijn?
edit: mijn voorganger heeft kennelijk dezelfde Discovery-uitzending gekeken
Alle dingen die dus in zwarte gaten terecht komen kunnen miljoenen tonnen per cm3 gaan wegen.
Ik dacht ook ergen gelezen te hebben dat zwarte gaten verzadigd kunnen raken waarna ze exploderen en je weer een soort van mini-oerknal krijgt.
Terwijl ik dit typ is het heelal dus weer een paar lichtjaren groter geworden.
Dat is iig hoe ik het zie.. wat daarna komt? Geen id. Misschien een andere dimensie die wij ons niet voor kunnen stellen.
Misschien is het zelfs zo dat onze oerknal niet de enige was, misschien zijn er wel net zoveel ruimtes als sterren in ons melkwegstelsel.
Men zei vroeger dat de aarde alleen was.
Later kwam men er achter dat er meerdere planeten in ons zonnestelsel waren.
Later kwam men er achter dat er miljarden andere 'zonnen' in ons melkweg waren.
Later kwam men er achter dat er miljarden andere melkwegen van opeengepakte sterren zijn. Vage plaatsen waar heel andere natuurwetten kunnen gelden.
Waarom zou het dan niet mogelijk zijn dat er ook meerdere ruimtes zijn?
edit: mijn voorganger heeft kennelijk dezelfde Discovery-uitzending gekeken
Ik dacht dat zwarte gaten dingen waren die zo'n grote zwaartekracht hebben dat ze atomen met de kernen op elkaar drukken. De kern van een atoom is slechts 1/heeeeelveelste van het atoom maar bevat wel alle massa. Je krijgt dus een megagrote dichtheid in een zwart gat.Of hoe het zit met dingen als Zwarte gaten enzo dat is toch ook vaag. Het zuigt alles op naar het "NIETS" of toch iets. Of is het gewoon een soort wervel stom dat alles vernietigt en aan het uiteinde een stuk verder op de ruimte in weer verbrijseld uit poept ofzo
Alle dingen die dus in zwarte gaten terecht komen kunnen miljoenen tonnen per cm3 gaan wegen.
Ik dacht ook ergen gelezen te hebben dat zwarte gaten verzadigd kunnen raken waarna ze exploderen en je weer een soort van mini-oerknal krijgt.