Toon posts:

Systeem loopt vast bij afspelen mp3's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik ben nieuw hier en heb even een vraagje. Als ik op mijn pc mp3's afspeel dan wil me pc nog wel eens opeens vast slaan...das nogal vervelend als je net die muziek op je mini disc aan het zetten bent...
Als hij vast slaat, heb ik alleen winamp aan en alle andere programma's netjes afgesloten.

Ik weet niet precies wat voor processor ik heb, dat zie ik namelijk niet staan als ik me pc opstart. Het is iig een compag en hij heeft 64mb geheugen oid. Ik draai trowuens Windows ME.

Heeft iemand een id waardoor dit komt? Is mijn pc gewoon te sloom ervoor of?

tnx
tim

Verwijderd

download ff sisioft sandra dan weet je wat voor een systeem je hebt.

Verwijderd

Welcom op got, ik raad je aan om zoiezo de faq eens door te lezen.

Wat je probleem betreft, je weet dus niet wat voor soort systeem je hebt? Dat is best belangrijk.. dus misschien is er een manier om er achter te komen wat voor pc je hebt, en wat voor geluidskaart.
Je draait windows ME, dus ik neem aan dat je pc snel genoeg zal zijn, maar let wel.. windowsMe zou goed het probleem kunnen veroorzaken, aangezien die versie van windows bekend staat om z'n foutjes en lekken :)

Zoek even uit wat voor pc je hebt, post het hier en we kunnen je beter helpen!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ff dat Sandra gedowned;

Pentium Intel Processor 200mhz, level 5. rev 2.12

Ik zal zoiezo eens kijken of ik ergens een 98 cdtje kan lenen om die er even op te zetten. Ik ben dan toch alleen alles kwijt wat op me C schijf staat?

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 13:31
Heb je bij de instellingen van winamp de output wel eens gewijzigd in iets anders (wave mapper o.a.)?

Verwijderd

Topicstarter
Phoe, nee en ik heb ff zitten kijken in winamp maar ik zie dat ook nergens staan :?

Verwijderd

Je kan zelfs alles houden op je c als je 98 erover heen zet, gewoon instal beginnen en dan detect ie meen ik wel een oudere versie, dan kan je hem daar overheen zetten.
T is wel minder goed als c formateren qua performance.
Dus heb je nix bijzonders op c raad ik aan toch te formateren verder kan je de nieuwste winamp binnenhalen en kijken of dat problemen oplost en evt. mischien soundkaart drivers updaten.

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 13:31
Bij winamp ctrl+p voor preferance. Als jouw windows voor de rest goed werkt, zou ik persoonlijk niet direct te kiezen voor de grove werk om een ander windows erop te installeren (en vooral niet als je een rookie bent).
Pagina: 1