Gamecube de moeite waard

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 538 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SdR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-01 11:42
Ik sta op het punt om een gamecube te kopen maar ik wil eerst weten wat jullie ervaring er mee is?
Iemand de trotse bezitter van dit fantastische apparaat van Nintendo?
Plaats dan hier je mening er over.
Als ik een spelconsole koop dan koop ik de cube, dus geen ruzie maken dat de Xbox of PS2 beter is want da heeft geen zin.

Don't Speak, Just Think

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Ik heb een Cube, and I love it. Ik heb hem samen met Wave Race en Star Wars. Wave Race is in het begin een beetje lastig. Maar als je de controls een beetje onder de duim begint te krijgen laat het je niet meer los.

Star Wars is erg mooi een heel gaaf. Je hebt hem met een beetje doorzetten denk ik snel uitgespeeld. Echter, wil je op alle levels gouden medailles halen, ben je wel even bezig.

De GC heeft een geweldige line-up zowel van Nintendo zelf (duh?) als van de 3rd party devvers. Kijk anders ook eens in het grote GC topic deel 2.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• SdR
  • Laatst online: 13-01 11:42
thanks zal ik zeker doen

Don't Speak, Just Think

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-01 13:28

Elroy

Zelda!!!

Ik ga straks (zelfgemaakte) pic van resident evil in het grote gamecube topic stoppen dus kijk daar straks even en kijk of het wat is :)

Specs Computer

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:48
ik heb ook een Cube, met ISS2 en Burnout, heb tevens gespeeld: WaveRace, StarWars, SuperMonkeyBall, Eternal Darkness, Bloody Roar, SuperSmashBrothers, Pikmin...
en het zijn echt geweldige spellen
de gamecube is gewoon de vetste console die je kunt hebben, ok er komen ook mindere spellen op, maar zoveel "musthaves" in het 1e jaar al... dat kan niet meer stuk
en doordat nintendo er nu zoveel succes mee heeft (400.000 gamecubes verkocht in week 1 van de launch) zullen steeds meer ontwikkelaars voor de cube gaan werken

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

Ik heb ook een cube alleen nog geen spel :D

Die ga ik woensdag bij FRS halen, het wordt SW dus ik laat nog wel weten wat mijn indruk van het spel is :)

• CitrusJuicer
  • Laatst online: 06-11-2025

CitrusJuicer

In Search Of Sunrise

Gamecube met Super Monkey Ball, heb je het beste Multiplayer console :)

Verwijderd

Kopen!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04-2025
Op zaterdag 11 mei 2002 15:23 schreef CitrusJuicer het volgende:
Gamecube met Super Monkey Ball, heb je het beste Multiplayer console :)
absoluut true. en dan luigi voor de single player :)

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

gewoon kopen. :) ik heb hem hier ook en geen moment spijt van gehad. *D

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

vandaag gekocht
en zeker de moeite

Verwijderd

Ikke wil ook !!!!
Gamecube is alles wat de N64 was, alles wat de N64 niet was, EN MEER !!!!!!!!

Verwijderd

was hij nou trouwens al gekraakt?

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 17:49 schreef ReV3rEnD het volgende:
was hij nou trouwens al gekraakt?
Nee, was een 1-april grap.

Verwijderd

ik heb vorige week ook een cube gehaald en het is echt een goede aanvulling op PC-games :)

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:51
Ik wil best een Gamecube kopen, maar het de lineup valt gewoon weer zo tegen. Ik hou niet zo van die cartoon-achtige games van Nintendo. Star Wars is de zoveelste reincarnatie van de Shadows of the Empire / Battle for Naboo arcade serie, Resident Evil vind ik ook geen moer aan, sportspellen kan ik net zo goed op mijn PS2 doen, RPGŽs heeft het ding niet en met racespellen is het ook niet al te best gesteld.

Met mijn PS2 heb ik ook een half jaar gewacht, maar daar kwam het uieindelijk wel op gang (en wat een jaar is het geweest voor de PS2, met FFX en MoH:FL nog deze maand). Bij Nintendo heb ik daar gezien de N64 minder vertrouwen in...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Op zondag 12 mei 2002 10:48 schreef s_roubos het volgende:
Ik wil best een Gamecube kopen, maar het de lineup valt gewoon weer zo tegen. Ik hou niet zo van die cartoon-achtige games van Nintendo. Star Wars is de zoveelste reincarnatie van de Shadows of the Empire / Battle for Naboo arcade serie, Resident Evil vind ik ook geen moer aan, sportspellen kan ik net zo goed op mijn PS2 doen, RPGŽs heeft het ding niet en met racespellen is het ook niet al te best gesteld.

Met mijn PS2 heb ik ook een half jaar gewacht, maar daar kwam het uieindelijk wel op gang (en wat een jaar is het geweest voor de PS2, met FFX en MoH:FL nog deze maand). Bij Nintendo heb ik daar gezien de N64 minder vertrouwen in...
MOH komt ook op GC en word mooier (ga ik tenminste vanuit) en er komt ook een FF game op de Gamecube.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 10:48 schreef s_roubos het volgende:

Bullshit heb je wel reviews gelezen over Rogue Leader? Duidelijk niet. Dan heb je nog Sonic, Wave Race, Resident Evil etc. Die zijn niet voor kids, RE zeker niet. Ook PD zero wordt een pareltje..

Verwijderd

Een vriendje van mij heeft een GC met Tony Hawk's Pro Skater 3, ziet er zeker mooi uit, dus kopen die hap.

/me houdt het toch maar bij GBA en PC

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Mario Sunshine, Zelda, Metroid Prime, Resident Evil (hele serie nu exclusief voor GC), Starfox Adventures, Super Smash Bros Melee, Eternal Darkness... Dat is even snel een rijtje wannahaves die als het goed is dit jaar uit gaan komen. Allemaal exclusieve titels voor de GC. Meer argumenten om een cube te kopen heb je toch niet nodig denk ik? :) Ik heb er 1 met 2 controllers, Luigi's Mansion en Super Monkey Ball. LM is nogal easy, maar wel grappig. SMB is wel vet moeilijk, en zeer vermakelijk... zeker met z'n velen :D

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 17:50 schreef ds het volgende:

[..]

Nee, was een 1-april grap.
wat nou 1 april grap??
hij is al gekraakt om import me te spelen en kopien zijn ook al mogelijk alleen zijn ze nog aan het testen met de nieuwe chip voor die kopietjes

de minicds kan je branden in een gewone branden met een special programma die ze aan het ontwikkelen zijn

bron: de cubehackers zelf >:)

• Kev0867
  • Laatst online: 12-12-2020
Op zondag 12 mei 2002 12:27 schreef www.Goku.nl het volgende:
Mario Sunshine, Zelda, Starfox Adventures, Super Smash Bros Melee, Luigi's Mansion
Ja is wel te begrijpen dat ze exclusief zijn..duh het zijn ook games van Nintendo.. |:(

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ja dus? Vrijwel alle (leuke) games voor de PS2 en Xbox komen ook gewoon op andere systems uit, is niet zo bij Nintendo. Starfox Adventures is trouwens van Rare -_-'

edit: en over Luigi's Mansion had ik het niet (wat betreft exclusieve titels :P)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:21
Op zondag 12 mei 2002 12:11 schreef JanMaster het volgende:

[..]

Bullshit heb je wel reviews gelezen over Rogue Leader? Duidelijk niet. Dan heb je nog Sonic, Wave Race, Resident Evil etc. Die zijn niet voor kids, RE zeker niet. Ook PD zero wordt een pareltje..
De achterliggende gedachte klopt wel, De N64 die ik hier ook thuis heb staan was/werd niet de spelcomputer waar iedereen op gehoopt had. Terwijl ie toch de mooiste specs had in de vorige console wars. De PSone steelde de show met misschien mindere graphics maar wel veel leukere games. Enig argwaan vind ik wel terecht. De eerste games van N64 waren ook zo veelbelovend (denk aan mario 64 bijvoorbeeld). Zelf wacht ik dus nog eve af wat er gaat gebeuren met deze mooie console, alhoewel ik toch weer denk dat de PS2 de lachende derde is met misschien mindere graphics maar veel leukere games.

• GZ

GZ

!!

Ik vraag me zolangzamerhand af wat er zo tof is aan de PS2? MGS2? Zeer strak. FFX kan mij niet meer boeien denk ik. En GT3 vind ik niks aan. Beetje offtopic. Sorry.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-01 18:00
Wat vindt iedereen nou in godsnaam zo goed aan resident evil :? Gewoon een domme zombie game. Ik heb er ooit eentje gespeeld en het was gewoon puur nix, je weet van tevoren al waar de monsters vandaan komen. Iedereen blaat er alleen altijd mee om te laten zien dat Gamecube niet kiddy is (oe, 1 spel) maar verder lijkt het mij gewoon een schijtgame.

Verder kun je wel zeggen dat sonic e.d. niet voor kids is, omdat het moeilijk is maar het is gewoon de uitstraling van de games die het kidy-imago maakt. Jullie gaan mij niet vertellen dat Sonic er niet kiddy uitziet, want dat is gewoon zo. Ik houd wel van kiddy games, maar als iemand zegt dat ie er niet van houdt dan heeft hij het waarschijnlijk niet over de moeilijkheidsgraad maar over de sfeer/graphics. Als je kijkt naar de score en tijd weergave dan heeft ook dat een kiddy lettertype en de sfeer is ook best kiddy (al valt waverace nog redelijk mee)

Verder heb ik nog weinig echt leuke games gezien voor de ps2 die al te lang uit is om nog echt goed te worden :'(

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Eternal Darkness / Zelda / Beat 'um up games / race games / Starfox Adventures / Turok Evolution / Perfect Dark etc etc.. voor elk wat wils dus.

Mijn foto's op Flickr.

Verwijderd

Koop een GC en een XBOX! *D

Laat die PS2 maar liggen >:)

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 16:30 schreef jdvanwijk het volgende:
Koop een GC en een XBOX! *D

Laat die PS2 maar liggen >:)
Ja, daar ben ik het helemaal mee eens *D

Heb zelf ook een Cube en XBOX.

• Phusebox
koop voor het geld van een xbox 5 gamecube spellen daar heb je meer aan

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 12:40 schreef grayfox het volgende:

[..]

wat nou 1 april grap??
hij is al gekraakt om import me te spelen en kopien zijn ook al mogelijk alleen zijn ze nog aan het testen met de nieuwe chip voor die kopietjes

de minicds kan je branden in een gewone branden met een special programma die ze aan het ontwikkelen zijn

bron: de cubehackers zelf >:)
Je zegt het zelf. Hij is dus nog niet gekraakt. Dat ze ermee bezig zijn betekend niet dat de gamecube gekraakt is |:( .

DVD branders zijn duur dus kan je beter originele spellen kopen op dit moment.

Oh ja de gamecube heeft heel veel exclusiefe titels. En voor de "volwassener" spellen met Borsten (<---ja volwassen),bloed en geweld heb ik mijn pc voor. Trouwens dat Nintendo kiddy is is achterhaald. De gamecube zal wel bewijzen dat het niet meer zo kiddy is. Dus nog effe wachten. Crash Bandicoot komt ook op de GC (crash is mijn favo spel figuur,alhoewel sonic ook iets heeft). Ik vond de n64 ook kiddy en had em meteen verkocht voor een psx (nooit spijt van gehad). De ps2 is een mooie console maar dan ga ik toch liever voor de xbox die even duur is of zelfs goedkoper. De xbox gaat als het goed is weer zijn prijs verlagen. We zullen zien.

Verwijderd

Ik herriner me nog een stukje uit een Engels Nintendo blad van Januari, waarin ze hun testconsole, open hebben gehaald, daar een Amerikaanse en een Japanse naast hebben gelegd, wat aan hebben gemonteerd, en een gekraatke versie kregen met een switch knop om tussen Jap/USA en Europa te switchen. Dus het was al DIK voor 1 april. Staat zelfs een handleiding bij hoe je dat zelf kan doen...
En die cd'tjes zullen ook wel niet teveel problemen opleveren hoor. Alhoewel ik er niet aan mee ga doen. Nintendo is nou eenmaal het enige bedrijf wat mijn respect heeft afgedwongen om originele versies aan te schaffen

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 17:17 schreef merijn128 het volgende:
Ik herriner me nog een stukje uit een Engels Nintendo blad van Januari, waarin ze hun testconsole, open hebben gehaald, daar een Amerikaanse en een Japanse naast hebben gelegd, wat aan hebben gemonteerd, en een gekraatke versie kregen met een switch knop om tussen Jap/USA en Europa te switchen. Dus het was al DIK voor 1 april. Staat zelfs een handleiding bij hoe je dat zelf kan doen...
En die cd'tjes zullen ook wel niet teveel problemen opleveren hoor. Alhoewel ik er niet aan mee ga doen. Nintendo is nou eenmaal het enige bedrijf wat mijn respect heeft afgedwongen om originele versies aan te schaffen
Waarom moeilijk doen om em te kraken om import spellen te spelen. Er komt een action replay pack die dat voor je doet zodat je niet altijd zo lang hoeft te wachten tot de spellen hier in Europa arriveren.

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 14:13 schreef GolbeZeromus het volgende:
Ik vraag me zolangzamerhand af wat er zo tof is aan de PS2? MGS2? Zeer strak. FFX kan mij niet meer boeien denk ik. En GT3 vind ik niks aan. Beetje offtopic. Sorry.
Ik vind het ook een zwakke console (heb er 1 week lang mee gespeeld, dus het is niet zomaar een kreet van mij).
Alhoewel er 1 spel is die me heel erg heeft geraakt:
GTA3. Het is een fantastisch spel, en de controller is perfect voor het spel. Ik denk dat het veeeel minder relax speelt op de PC als op de PS2.

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 17:22 schreef FLiP.m0 het volgende:

[..]

Waarom moeilijk doen om em te kraken om import spellen te spelen. Er komt een action replay pack die dat voor je doet zodat je niet altijd zo lang hoeft te wachten tot de spellen hier in Europa arriveren.
Tja, maar die is er nog niet.....

• GZ

GZ

!!

Op zondag 12 mei 2002 17:17 schreef merijn128 het volgende:
Nintendo is nou eenmaal het enige bedrijf wat mijn respect heeft afgedwongen om originele versies aan te schaffen
Agreed. Op de SNES na heb ik niks gekopieerd oid. Als je een beetje goed zoekt vind je spellen voor de GC van ongeveer de 50 Euro, das toch wat relaxter als rond de 70 waar je bij de PS2 en XBOX als snel aanzit.

Verwijderd

Idd, en daar komt nog eens bij dat alle spellen van Nintendo en Rare zo goed en origineel zijn, dat het geld graag betaald wordt. Tevens zit bijna overal een goede houdbaarheid op (vooral Mario kart en Super Smash Brothers, dat kan ik wel de hele dag spelen)

Verwijderd

Ik zou de GC zeker weten halen ik had hem op 3 mei samen met Sonic en Super Monkey Ball opgehaald. Het zijn niet de mooiste 2 spellen maar zeker een van de leukste (vooral SMB)

Conclusie: je moet het zeker kopen man anders mis je een heleboel :9 :7

Verwijderd

Sonic 2 is idd zieke shit, alleen heb ik hem ook al op de dreammachine.
Anywatyz, ik heb vandaag gehoord dat ik ben aangenomen !!
Daarvoor krijg ik een openingspremie van 250 piek, en ik krijg tevens mijn eerste werkdag (die ik al heb gehad) uitbetaald ala 160 piek. Maakt samen 410 piek !!
Mijn broertjes geld erbij, en de Cube is binnen. Nu nog effe uitbetaald krijgen en ik sprint naar de nabije BS.

Verwijderd

Nah, als je em ombouwd zal je toch mini dvd's moeten hebben in plaats van mini cd's want met 170 mb (de grootte van een mini cd) kom je ook niet echt ver imho...

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:02
spaar een goede pc bij elkaar

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
ik heb hem ook en dik verslaafd aan Wave Race, imo zeker de moeite waard

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 19:50 schreef E-LiZeR het volgende:
|:(

• Dr. Strangelove
Ik vind het ook een zwakke console (heb er 1 week lang mee gespeeld, dus het is niet zomaar een kreet van mij).
So hé, een hele week. Omdat het 'niet zomaar een kreet van jou is' mag ik aannemen dat jij in die tijd spellen als MGS2, FFX, GT3, en GTA3 uitgespeeld hebt?

Uiteindelijk is het toch een kwestie van smaak. Ik hou nou eenmaal niet van cartoon games zoals Sonic, Mario en al die andere stuff waar Nintendo, toegegeven, erg goed in schijnt te zijn. Doe mij maar de wat meer realistisch aandoende spellen als GT3, MoH, MGS2, Red Faction en spellen met wat meer diepgang zoals een beetje goede RPG (FFX). Je hebt dus mensen zoals ik en mensen die liever een Gamecube hebben.

Uiteindelijk concurreren Sony en Nintendo niet echt met elkaar. Ze hebben hun eigen markt, zoals je in dit topic ziet. Ieder zijn eigen mening.

Sega en M$ hebben en gaan respectievelijk zien dat het moeilijk wordt daartussenin nog een redelijk marktaandeel te pakken.

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 19:50 schreef E-LiZeR het volgende:
lmao.....kan je niks beters posten want dit is echt :r |:( . De meeste hier zijn niet voor niets tweakers en die hebben heus wel een goeie pc. Dus wat heeft het voor zin om nog eens te sparen voor nog een pc |:( . Misschien heb jij geen vrienden maar ga jij maar lekker met zijn 4en achter een computer een spel zitten spelen :r . Heb ik liever een console en ssbm. ROELEREN.

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 23:11 schreef s_roubos het volgende:

[..]

So hé, een hele week. Omdat het 'niet zomaar een kreet van jou is' mag ik aannemen dat jij in die tijd spellen als MGS2, FFX, GT3, en GTA3 uitgespeeld hebt?

Uiteindelijk is het toch een kwestie van smaak. Ik hou nou eenmaal niet van cartoon games zoals Sonic, Mario en al die andere stuff waar Nintendo, toegegeven, erg goed in schijnt te zijn. Doe mij maar de wat meer realistisch aandoende spellen als GT3, MoH, MGS2, Red Faction en spellen met wat meer diepgang zoals een beetje goede RPG (FFX). Je hebt dus mensen zoals ik en mensen die liever een Gamecube hebben.

Uiteindelijk concurreren Sony en Nintendo niet echt met elkaar. Ze hebben hun eigen markt, zoals je in dit topic ziet. Ieder zijn eigen mening.

Sega en M$ hebben en gaan respectievelijk zien dat het moeilijk wordt daartussenin nog een redelijk marktaandeel te pakken.
Je hebt gelijk, ik heb GTA3, GT3 en MGS2 uitgespeeld in die week (GTA3 zonder de telefoon missies, en met 45 secret pakkages).
Verder niet veel andere spellen gespeeld, maar aangezien dit de parade paardjes zijn van de PS2, kan ik enigzins een mening geven. Red Faction en MoH speel ik toch liever op de pc, aangezien het richting van je gun met een controller scheit irritant is (Perfect Dark op N64, kan soms super irri zijn). Ik denk gewoon dat op de cube spellen uitkomen die veel vernieuwender, veel betere CONSOLE gameplay (console is bedoeld als een soort arcade machine) bieden, en meestal niet ook op de pc verschijnen. Zal raar opkijken als Mario Kart op de pc komt, terwijl GTA3 op de pc normaal is.
Maar goed, ik ga niet teveel afzeiken op de PS2, want GTA3 blijft ongeveer het beste spel op een console ooit dat ik gespeeld heb.

Verwijderd

Is de GC echt heel mooi?? grafisch bedoel ik dan... Ik heb de GC non niet in het echt gezien, maar zijn de spellen mooier dan op de PS2??
Het Jedi Starfighter gezien op de PS2 en die was niet zo mooi... is Rogue Leader grafisch veeeel mooier?

Verwijderd

Rogue Leader is wel mooier, maar als je alleen naar de graphs kijkt ben je eigenlijk geen gamer, naar mijn mening. Het gaat om gameplay en dit is bij de Cube echt super.

• Phusebox
nou nu moet het toch wel duidelijk zijn...
de gamecube is master
en ja hij is de moeite(?) waard... en is ook zeker zijn 219 euro waard...
als je moeite doet zelfs voor 179 te krijgen...

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-01 14:14

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Ik heb zelf een X-Box en heb afgelopen vrijdag voor het eerst een NGC in actie gezien en ik moet zeggen dat ik niet echt van m'n stoel viel bij het zien van Wave-Race...

Al meerdere malen heb ik hier gelezen dat het een schitterend spel zou zijn, maar mijn 1e indruk is absoluut niet positief. Graphics was ik niet echt van onder de indruk en de speelbaarheid vond ik dramatisch... je ziet kei weinig door al dat opspattende water enzo... Ik wil eigenlijk dat starwars spel wel eens in het echt zien

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• Phusebox
tsss haha ontzettende xbox fanboy... 3 minuten waverace gezien en het is meteen niks...
iedereen zijn eigen ding... en als jij een xbox wil moet je het daar bij houden

en nee wil niet flamen
maar vind je oordeel wel erg snel

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 11:05 schreef MeisterHim het volgende:
Rogue Leader is wel mooier, maar als je alleen naar de graphs kijkt ben je eigenlijk geen gamer, naar mijn mening. Het gaat om gameplay en dit is bij de Cube echt super.
Ben ik mee eens, maar heb dus een PS2... En als GC grafish niet beter is, dan zie ik op dit moment niet echt een rede om een GC te kopen... Grafish zeker heel belangrijk, zo niet dan had iedereen nog wel zijn SNES.

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02-2025
Op maandag 13 mei 2002 11:41 schreef thekillerbean het volgende:

[..]

Ben ik mee eens, maar heb dus een PS2... En als GC grafish niet beter is, dan zie ik op dit moment niet echt een rede om een GC te kopen... Grafish zijn zeker heel belangrijk, zo niet dan had iedereen nog wel zijn SNES.
GC is mooier als ps2 (tevreden?)
maar ut gaat om de gameplay en die zitten bij beide wel snor :P

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-01 14:14

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op maandag 13 mei 2002 11:33 schreef Phusebox het volgende:
tsss haha ontzettende xbox fanboy... 3 minuten waverace gezien en het is meteen niks...
iedereen zijn eigen ding... en als jij een xbox wil moet je het daar bij houden

en nee wil niet flamen
maar vind je oordeel wel erg snel
Ik zeg toch echt duidelijk dat het m'n eerste indruk is en ik heb echt wel langer dan 3 minuten gespeeld |:( En wat is het nu voor een loos argument dat als je al een X-Box hebt je het daar maar bij moet houden... mag ik van jou geen kopen ofzo, omdat ik al een X-Box heb... Wat als ik nu zo'n kubus ernaast wil hebben staan, omdat ik beide consoles super vind. Mijn oordeel is misschien erg snel, maar ik zeg ook dat ik graag dat StarWars spel eens een keer in het echt wil zien, om te checken of er spellen zijn die me wel aanspreken, want over het algemeen vinnik SW spellen wel cool

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 11:42 schreef Ruud2001 het volgende:

[..]

Ik zeg toch echt duidelijk dat het m'n eerste indruk is en ik heb echt wel langer dan 3 minuten gespeeld |:( En wat is het nu voor een loos argument dat als je al een X-Box hebt je het daar maar bij moet houden... mag ik van jou geen kopen ofzo, omdat ik al een X-Box heb... Wat als ik nu zo'n kubus ernaast wil hebben staan, omdat ik beide consoles super vind. Mijn oordeel is misschien erg snel, maar ik zeg ook dat ik graag dat StarWars spel eens een keer in het echt wil zien, om te checken of er spellen zijn die me wel aanspreken, want over het algemeen vinnik SW spellen wel cool
yup ruud, totally agree
Phusebox je zegt dat het niet als flame bedoelt is maar diep in je hart wil je het wel, stiekemert ;) :9

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 11:42 schreef Mikez het volgende:

[..]

GC is mooier als ps2 (tevreden?)
maar ut gaat om de gameplay en die zitten bij beide wel snor :P
Ja tevreden *D

Verwijderd

Yeah De Cube is da shit heb hem ook gehaald met Fifa World 2002 en Sonic Batlle

dopeste console ever

Verwijderd

[..]

Ben ik mee eens, maar heb dus een PS2... En als GC grafish niet beter is, dan zie ik op dit moment niet echt een rede om een GC te kopen... Grafish zeker heel belangrijk, zo niet dan had iedereen nog wel zijn SNES.
http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1566&p=1

Hier een link met alle hardware info etc. Er staat duidelijk in dat het een grote graphische overstap is van de ps2 naar de gamecube. Er staat ook in dat het verschil tussen de xbox en gamecube miniem is. De xbox heeft theoretisch meer kracht dan de cube. Maar dat wil niet zeggen dat dat altijd gebruikt word want gamedevelopers hebben niet altijd het geld en tijd om voor de xbox spellen te maken die gebruik maakt van ale snufjes die de gamecube niet heeft. Er komen veel ports de komende tijd en ik denk niet dat ze em voor de xbox mooier gaan porten dus zit er weinig verschil in. Maar de cube krijg vele exclusiefe titels en dat mis ik bij de xbox en ps2. Het parade paardje van de ps2 en xbox komen allebei op de pc. En ja HALO is heel goed graphisch gelukt en gebruikt vele features van de xbox maar dan heb je wel meteen een 30fps spel. En het gaat niet alleen om het uiterlijk van het spel. Kijk maar naar Super Monkey Ball die scoort even hoog als Halo of zelfs hoger in vele reviews (wie kikt dus wiens ass??? :Z ). Het gaat tenslotte om de spellen.

weet je waar ik bv ziek van word:dit is een quote van een andere forum die op mij reageerde: Voor jouw info: De Xbox concurreert in principe niet met de Gamecube, maar met de PS2. Gamecube is voor doelgroep 3-15 jaar (de kids), Xbox voor 13-99 jaar, net als de PS2.

:r :r :r |:(

Achja ik had terug gereageerd maar eigenlijk moet je die mensen negeren en hun in hun eigen wereldje laten leven. Ik geniet intussen met mijn "kiddy" console (over 11 dagen dan).

Verwijderd

Mensen die dat zeggen zijn niet goed. Heb trouwens zelf een PS2 en hij speelt heerlijk maar ik ben van plan volgende week een GameCube te halen. Ofcoz wel in het zwart, paars past niet in me kamer.

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-01 00:08

Armada

-Wat wil je weten?-

Op maandag 13 mei 2002 13:26 schreef FLiP.m0 het volgende:
Hier een link met alle hardware info etc. Er staat duidelijk in dat het een grote graphische overstap is van de ps2 naar de gamecube. Er staat ook in dat het verschil tussen de xbox en gamecube miniem is. De xbox heeft theoretisch meer kracht dan de cube. Maar dat wil niet zeggen dat dat altijd gebruikt word want gamedevelopers hebben niet altijd het geld en tijd om voor de xbox spellen te maken die gebruik maakt van ale snufjes die de gamecube niet heeft. Er komen veel ports de komende tijd en ik denk niet dat ze em voor de xbox mooier gaan porten dus zit er weinig verschil in.
Sommige (mooie) effecten zijn met relatief weinig moeite toe te voegen. Bovendien is het niet lastig om voor bijv. een PS2 de textures te downgraden, omdat deze niet alle high-res textures zal kunnen draaien en die op hoge kwaliteit op de GC en de Xbox te laten draaien. Het zegt helemaal niets.
Maar de cube krijg vele exclusiefe titels en dat mis ik bij de xbox en ps2.
Waar heb je het in hemelsnaam over? Get informed.
Ps2 krijgt prachtige exclusieve titels (de normale FF-series komen niet in de normale uitvoering naar de GC, vooralsnog GT3 (niet GTA!!)), Xbox krijgt ook mooie exclusieve titels (Project Ego, Sega Gt 2002,etc.). Bovendien krijgen deze twee consoles ook titels die de GC niet zal krijgen, denk aan Metal Gear Solid Substance.
En ja HALO is heel goed graphisch gelukt en gebruikt vele features van de xbox maar dan heb je wel meteen een 30fps spel.
Meid, vertel, ook eens wat ergens gelezen..? :+
En het gaat niet alleen om het uiterlijk van het spel. Kijk maar naar Super Monkey Ball die scoort even hoog als Halo of zelfs hoger in vele reviews (wie kikt dus wiens ass??? :Z ).
Dat ligt toch helemaal aan het type speler, fanboy?
[...]Achja ik had terug gereageerd maar eigenlijk moet je die mensen negeren en hun in hun eigen wereldje laten leven.
Jij leeft ook behoorlijk in je eigen wereld. Kijk eens over de grenzen en kraak niet alles af wat jij niet leuk vindt. Elke console heeft dingen die me aanstaan en ik denk dat jij dat in je piepkleine hartje ook moet toegeven.
Verder: reageer niet zo ongelooflijk fanboy-ish, daar krijg ik jeuk van... :r

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Verwijderd

ROFLMAOPIMP

• jOzh
  • Laatst online: 09:36

jOzh

Sweet dude!

Op maandag 13 mei 2002 13:53 schreef Armada het volgende:
Ik zie geen enkel verschil in manier van reageren tussen jou en FLiP.m0. De pot verwijt de ketel...?

Grab shell dude!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Op maandag 13 mei 2002 14:09 schreef jOzh het volgende:
Ik zie geen enkel verschil in manier van reageren tussen jou en FLiP.m0. De pot verwijt de ketel...?
Gefeliciteerd, u heeft een leesbril nodig!! :+
Ik neem het op voor de andere twee consoles en ik vermeld dat ze alledrie goede kwaliteiten hebben. Weet je zeker dat je de Nederlandse taal machtig bent? :Y)

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 14:54 schreef Armada het volgende:

[..]

Ik neem het op voor de andere twee consoles en ik vermeld dat ze alledrie goede kwaliteiten hebben. Weet je zeker dat je de Nederlandse taal machtig bent? :Y)
Jij moet dus ook een leesbril hebben. Ik heb zelfs gezegd dat de xbox qua hardware boven de gamecube ligt....ochja.

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Op maandag 13 mei 2002 15:12 schreef FLiP.m0 het volgende:
Jij moet dus ook een leesbril hebben. Ik heb zelfs gezegd dat de xbox qua hardware boven de gamecube ligt....ochja.
We hadden het nu toch over het leuke en exclusieve van de spellen en niet over alleen hardware specs? OF heb je dat zelf al niet meer gevolgd?

Verwijderd

sommige (mooie) effecten zijn met relatief weinig moeite toe te voegen. Bovendien is het niet lastig om voor bijv. een PS2 de textures te downgraden, omdat deze niet alle high-res textures zal kunnen draaien en die op hoge kwaliteit op de GC en de Xbox te laten draaien. Het zegt helemaal niets.

Heb hier niks op te zeggen.

Ps2 krijgt prachtige exclusieve titels (de normale FF-series komen niet in de normale uitvoering naar de GC, vooralsnog GT3 (niet GTA!!)), Xbox krijgt ook mooie exclusieve titels (Project Ego, Sega Gt 2002,etc.). Bovendien krijgen deze twee consoles ook titels die de GC niet zal krijgen, denk aan Metal Gear Solid Substance.
[..]
FF komt ook op de gamecube :+ . Ja er komen zekers vele excusiefe titels op alle drie consoles maar zijn dat ook goeie?? we zullen zien. Nee de gamecube heeft niet alleen goeie spellen integendeel....maar alle 3 hebben goeie titels en ook minder goeie titels. Maar zoals ik zei GTA3 en HALO (de twee parade paardjes) komen ook op de pc.

Meid, vertel, ook eens wat ergens gelezen..? :+

nou meisje ja in de PU om precies te zijn :+

Dat ligt toch helemaal aan het type speler, fanboy?
DUS :+ . Ik vind Halo ook meer aantrekkelijker als SMB maar de reviews liegen er niet om dus wat lul je nou??? Ik zeg alleen dat graphics niet alles is. Heel veel mensen halen de graphics van de xbox erbij en gebruiken dat als argument. Ik bewijs alleen het tegendeel. Dat iemand SMB niet kan uitstaan en Halo en andersom of zo daaar kan ik niks aan doen. En wat fanboy??? Ik heb alleen een psx hier staan |:( .
[..]

Jij leeft ook behoorlijk in je eigen wereld. Kijk eens over de grenzen en kraak niet alles af wat jij niet leuk vindt. Elke console heeft dingen die me aanstaan en ik denk dat jij dat in je piepkleine hartje ook moet toegeven.

Wat vind ik dan niet leuk??Heb ik dat gezegd?? Wat kraak ik af? Ik leef heus niet in mijn eigen wereldje. Die jongen die zei: De gamecube is voor mensen tussen de 0/15 jaar leeft in zijn eigen wereldje. Nintendo weet ook dat tie een kiddy imago heeft maar juist door de gamecube willen ze eraf komen. Het is een kwestie van tijd en dan zullen er ook spellen komen die niet zo kiddy zijn.

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 15:17 schreef Armada het volgende:

[..]

We hadden het nu toch over het leuke en exclusieve van de spellen en niet over alleen hardware specs? OF heb je dat zelf al niet meer gevolgd?
euh ik reageerde op iemand die zich afvroeg of de graphics beter op de gamecube waren dan de ps2. Toen gaf ik em link met hardware info (als je dat uberhaupt heb geklikt en effe had gekeken). Dat jij over die exclusiefe blijft praten kan ik niks aan doen. Oh ja ik wil wel alle drie consoles hebben en een betere videokaart.

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Op maandag 13 mei 2002 14:54 schreef Armada het volgende:
Ok, volgens mij moet jij zelf maar eens aan de bril, ik heb het over de manier van reageren (goed lezen; dus niet de inhoud van de tekst zelf!). Zo ongelooflijk fel --> fanboy dit, fanboy dat. Zo kom je zelf ook nogal fanboyish over. Zo van: als er maar iets negatiefs over mijn console wordt geroepen moet ik ingrijpen!

Grab shell dude!

Verwijderd

Leuk hè, dat quoten? We doen het gewoon zo: iedereen koopt de console(s) die hij/zij het beste vind en we houden verder op met zeuren. OK?

• Phusebox
dit topic heeft zijn nut toch allang verloren
en is langzaam veranderd in een console-war topic
en gamecube de moeite waard?
tja da's dus subjectief
ik ben er erg tevreden mee, maar dat wil niet zeggen dat jij dat ook zult zijn,
dus helaas zul je zelf die beslissing moeten maken
welcome to the big world!

Verwijderd

/me heeft een PS2 en gaat (waarschijnlijk) een GC halen. Jullie doen maar met deze info wat jullie willen.

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 15:30 schreef Phusebox het volgende:
en gamecube de moeite waard?
tja da's dus subjectief
ik ben er erg tevreden mee, maar dat wil niet zeggen dat jij dat ook zult zijn,
dus helaas zul je zelf die beslissing moeten maken
welcome to the big world!
Helemaal mee eens. Iemand vroeg of het de moeite waard was om het tekopen. Ik reageerde dus over de graphics en de hardware. Ik geef een link etc. Misschien heb ik te veel meningen erin gezet maar dat hoort toch zo?? Iemand koopt toch een console omdat hij/zij van mening is dat dit of dat de betere keuze is voor hemzelf. Je zult niet spijt krijgen welke console je ook koopt tenzij je een console helemaal met tegen zin koopt en een flut spel dat je niet leuk vind. Iedereen zijn eigen console. Het gaat tenslotte om de games en gelukkig hebben we ruim de keuze. Have fun. Dat is alles. Maak niet uit waaar je een spel op speelt als jij maar fun hebt.

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Op maandag 13 mei 2002 15:30 schreef Phusebox het volgende:
Ik snap totaal niet waarom dit topic eigenlijk gestart is. Ik bedoel, in het grote gamecube topic hebben ze het vast niet over de lekkere smaken ijs die er tegenwoordig te koop zijn. Als er nou eerst ff gekeken wordt of er al dergelijke topics lopen. Is in dit geval wel overduidelijk.

Grab shell dude!

• Phusebox
sluit de hap dan maar

Verwijderd

JAHOE!!!! Heb net een GC gekocht met Rogue Leader, en is inderdaaad veel mooier dan Jedi Starfighter. Besturing is top, stemmen, muziek en geen laad tijd :D Bij Jedi Starfighter kun je eerst nog wel alle Episode 2 trailers zien, voordat ie klaar is met laden...
Ga zo weer verder spelen, wat een cool spel!!! :)

Maar.. zijn er ook GC bladen met demo's?

• DannyXP1600
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-01 18:59
Grafish zeker heel belangrijk, zo niet dan had iedereen nog wel zijn SNES.
SNES vind ik nog steeds de beste console ooit, heb nog een emulator met spellen op mijn pc staan om alle spellen van vroeger nog eens te spelen. Jammer dat ik toen m'n SNES verkocht heb, maar ja. Echt vette spellen (vind ik dan) zijn Mario World, Mario Allstars (kei fijn om die oude Mario's ook te spelen!)Donkey Kong Country(1+2...3 zuigt) Zelda, Yoshi's Island, Goof Troop, en de Mortal Kombat serie.
Ik heb ook de NES en N64 gehad, Mario is megarelaxt en blijft dat ook altijd hoop ik. PC heb ik ook voor de online spellen (shooters meestal...) en een PS2 met 6 spellen die ik nooit speel maar ik gebruik het als DVD speler alleen maar...

Verwijderd

Dus die PC donder je straks ook weg? Nu het internet op de consoles komt zullen er ook wel enige 3d-shooters voor komen.

[edit]
Koop Virtua Fighter 4 als je vechtspellen digt. Die is echt suppaphat.
[\edit]

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Op maandag 13 mei 2002 15:28 schreef jOzh het volgende:
Ok, volgens mij moet jij zelf maar eens aan de bril, ik heb het over de manier van reageren (goed lezen; dus niet de inhoud van de tekst zelf!). Zo ongelooflijk fel --> fanboy dit, fanboy dat. Zo kom je zelf ook nogal fanboyish over. Zo van: als er maar iets negatiefs over mijn console wordt geroepen moet ik ingrijpen!
Ongelooflijk fel heeft dus IMO niets met fanboy te maken. Ik ben alleen een fel tegenstander van dat gebash naar elkaars systemen.

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Op maandag 13 mei 2002 15:27 schreef FLiP.m0 het volgende:
euh ik reageerde op iemand die zich afvroeg of de graphics beter op de gamecube waren dan de ps2. Toen gaf ik em link met hardware info (als je dat uberhaupt heb geklikt en effe had gekeken). Dat jij over die exclusiefe blijft praten kan ik niks aan doen. Oh ja ik wil wel alle drie consoles hebben en een betere videokaart.
Je reageerde op iemand die het over de graphics had. Vervolgens kom jij dus met exclusiviteit, wat dus ook net zo goed voor andere systemen geldt. Daarna kom je met deze uitspraak:
Kijk maar naar Super Monkey Ball die scoort even hoog als Halo of zelfs hoger in vele reviews (wie kikt dus wiens ass???)
Waarom denk je dat ik zo reageer? Vooral het tussen haakjes geschrevene is zeer fanboy.

Verwijderd

maar euh... bladen met demo's voor de GC bestaan die?

• Dr. Strangelove
Je hebt gelijk, ik heb GTA3, GT3 en MGS2 uitgespeeld in die week (GTA3 zonder de telefoon missies, en met 45 secret pakkages).
Zoals ik al zei, het is een kwestie van smaak.

En ik ken NIEMAND die GT3 in een week heeft uitgespeeld, laat staan GTA3 erbij (OK, MGS2 kan in een paar uur). Heb je ook nog een leven?

En aannemend dat je dat allemaal hebt gespeeld, dan is het ook redelijk om aan te nemen dat je het toch wel een heel klein beetje leuke spellen vond. Of heb je al die endurance races in GT3 gespeeld omdat je een of andere manie had om een spel wat je eigenlijk waardeloos vond uit te spelen ;)

Enne, als Zelda uitkomt kijk ik nog wel eens of Nintendo mijn geld verdient. Ik hoop trouwens echt dat het een goed spel wordt, ik vind die controller van de Gamecube zo fijn :)

Verwijderd

Ik heb hem bij de launch gekocht inclusief Star Wars en Wave Race en hij is super hoor. Alleen speel ik er even niet zoveel op aangezien ik een nieuwe PC heb :)

Maar ik wacht op Zelda :P

• Fred_Perry
  • Nu online
[..]

Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om op jou te reageren maarre, waar heb jij gelezen dat MGS niet op de GC uitkomt? Hij is alleen nog niet aangekondigd, maar dat komt nog wel als blijkt dat de verkopen op de xbox uitblijven.

Verwijderd

uh op gamers.nl stond dat x-box juist meer verkocht sinds de prijsverlaging.

• Fred_Perry
  • Nu online
Op maandag 13 mei 2002 23:01 schreef SaSReCoiL het volgende:
uh op gamers.nl stond dat x-box juist meer verkocht sinds de prijsverlaging.
Ja, dat is ook zo. Maar de verkopen waren zo dramatisch slecht dat ze een prijsverlaging hebben moeten doorvoeren. Het is logisch dat er dan meer worden verkocht. Maarja, wat is de betekenis van 'meer'? Van 1000 naar 1001 of van 1000 naar 10.000 :S

MS wil geen absolute cijfers vrijgeven, dus ik denk dat de verkopen dan nog steeds niet echt geweldig zijn.

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 23:00 schreef Fred_Perry het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om op jou te reageren maarre, waar heb jij gelezen dat MGS niet op de GC uitkomt? Hij is alleen nog niet aangekondigd, maar dat komt nog wel als blijkt dat de verkopen op de xbox uitblijven.
En wat dan nog joh? Zelda komt echt niet op de PS2 of XboX hoor :z

• Fred_Perry
  • Nu online
Op maandag 13 mei 2002 23:18 schreef KoosKansloos het volgende:

[..]

En wat dan nog joh? Zelda komt echt niet op de PS2 of XboX hoor :z
Ik snap jou reactie niet helemaal :?

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Op maandag 13 mei 2002 23:00 schreef Fred_Perry het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om op jou te reageren maarre, waar heb jij gelezen dat MGS niet op de GC uitkomt?
Dacht je nou echt dat ik zin had om daar op te antwoorden, met zo'n opmerking? Ga lekker fietsen...

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
GameCube rulez.. als je alleen al ziet hoe mooi Luigi's Mansion al is (ook best leuk spel trouwens, allen vlug uitgespeeld) ben ik echt benieuwd wat we nog kunnen verwachten.
Leuk wordt het straks de 23 met SSB en later met Mario Kart en Mario Sunshine e.d.
Nintendo is wat mij betreft weer de king :)

• Fred_Perry
  • Nu online
Op maandag 13 mei 2002 23:59 schreef Armada het volgende:

[..]

Dacht je nou echt dat ik zin had om daar op te antwoorden, met zo'n opmerking? Ga lekker fietsen...
Tja, de waarheid is hard hè. Maar goed, ik ga weer Monkey Ballen

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Op dinsdag 14 mei 2002 00:06 schreef Fred_Perry het volgende:
Tja, de waarheid is hard hè.
Welke?

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 23:20 schreef Fred_Perry het volgende:

[..]

Ik snap jou reactie niet helemaal :?
Ik bedoelde: Boeien, elk platform heeft unieke titels :)

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Op dinsdag 14 mei 2002 00:29 schreef KoosKansloos het volgende:
Ik bedoelde: Boeien, elk platform heeft unieke titels :)
Idd en daarom is er geen winnaar aan te wijzen of een ruler of een sux-console...

• stduke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11-2022

stduke

Hail to the king baby!

Op zondag 12 mei 2002 14:32 schreef Shagura het volgende:
Wat vindt iedereen nou in godsnaam zo goed aan resident evil :? Gewoon een domme zombie game. Ik heb er ooit eentje gespeeld en het was gewoon puur nix, je weet van tevoren al waar de monsters vandaan komen. Iedereen blaat er alleen altijd mee om te laten zien dat Gamecube niet kiddy is (oe, 1 spel) maar verder lijkt het mij gewoon een schijtgame.
Nou nou wat een commentaar op resident evil. Jij heb duidelijk de sfeer van t spel niet geproefd. :(
Als je om 2:00 'snachts op een donkere kamer met t geluid lekker hard aan, en de adrenaline tot over je oren dat spel speelt dan zou je wel anders praten. Het creeert gewoon sfeer door de muziek en de monsters (die helemaal niet voorspelbaar zijn) en de omgevingen. ZO! Dat wou ik ff kwijt.
[/offtopic]

Tjah en die gamecube, ik ben van plan die te kopen omdat simpelweg zelda ervoor uitkomt. Dat lijkt me reden genoeg :Y)

Signatures are so subliminal...

• Phusebox
wat een feest in dit topic!
ik wil gewoon in mijn ogen de spellen die mij het langste kunnen boeien, en geweldig zijn om met meer man te spelen, oa. Mario Kart, DonkeyKongRacing, SuperMonkeyBall, PerfectDark, Super Smash Bros...
iedereen komt aan met Halo op de xbox, en gta3, en MGS2 op PS2... maar ja da's allemaal leuk en aardig, maar niks wat je met vrienden op de bank door een regenachtige zondagmiddag helpt...

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10-2025

Bellerophon

Persona non grata

RE 0 is datgene wat RE1 op de PSX was
Enorm mooi
Prachtige graphics, de sfeer, en ook de muziek + geluiden
Dit spel houd je echt bezig, niet alleen om het feit dat het moeilijk en uitgebreid is maar ook om het feit dat zow spannend is dat je het gewoon blijft spelen

De characters + zombie's zijn enorm mooi vormgegeven
Echt prachtig , alleen maar lovende woorden hiervoor

En wat je zei van die kiddy games klopt niet meer, de NGC is weg van het kiddy imago en brengt keiharde games uit ...punt

PSN: Bellerophon-

Verwijderd

Precies, PS2 is eigenlijk meer een one man machine. Meeste spellen zijn toch maar 1 player en je hebt ook maar 2 gamepoorten aan de voorkant. Niet dat ik dit erg vind maar ja, gezelligie met z'n 4en spelen is natuurlijk ook lachen.

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Ik heb gisteren ook nog ff mijn Dreamcast opgestart met Resident Evil 2. Ik vond er eigenlijk al niets aan. Gisteren dus maar rond twee uur 's-nachts geprobeerd, maar ik vond het domweg saai.... Sorry, het kon mij totaal niet grijpen. Het is te eentonig en ik voel me 'geforceerd'door de manier waarop de levels in beeld worden gebracht. Sta je aan het einde van een gang, krijg je nog niet te zien wat er verder is, totdat je echt die allerlaatste stap zet. Verre van realistisch..
Nee, van mij mag hij op de planken blijven verstoffen...

Verwijderd

Ik heb een Gamecube en hij is fantastisch!
Eerst twijfelde ik, omdat ik me afvroeg wat de toegevoegde waarde nog was van een spelconsole terwijl de PC-spellen van tegenwoordig al verschrikkelijk mooi zijn.
Ik heb de gok toch gewaagd en ik ben blij dat ik het gedaan heb!
Ik speel nu alleen nog maar spellen op de NGC en niet meer op de PC!

De graphics zijn VET. Ik heb Star Wars Rogue Leader en dat spel is vet goed!
Eerder zei iemand dat het makkelijk uit te spelen was... nou vergeet het maar. Ik ben al een maand aan het pielen en ik ben (voorlopig) nog niet klaar. En als je klaar bent, dan kun je gaan beginnen met alle medailles halen en tech-upgrades vinden (en het opnieuw genieten van de graphics natuurlijk).

Ik heb ook Luigi's Mansion, maar dat spel is snel uitgespeeld en dan is het ook af.
Smash Brothers vind iedereen te gek, maar ik vind er niet zoveel aan.
Waverace is cool... vooral het 3D gerenderde water! Echt vet gedaan!
Ik zou er gewoon een kopen als ik jou was.
Bedenk wel dat je een extra memory-card nodig hebt om spelletjes te saven!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Welkom in de Nintendo familie :)
Pagina: 1 2 Laatste