Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
In een vijver gooien natuurlijk?Op zaterdag 11 mei 2002 11:44 schreef Kezmanatic het volgende:
wat wou je er mee gaan doen dan
Verwijderd
das toch zondeOp zaterdag 11 mei 2002 11:45 schreef ItSnows het volgende:
[..]
In een vijver gooien natuurlijk?
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
voor mij niks anders meer!
Laatst had ik hem verloren en twee dagen later vond ik hem bij mijn deur terug. Het had die dagen keihard geregend, onder de kraan afspoelen en gewoon weer doen.
Top dingen zijn het. Ik heb zelf het allerkleinste model. Makkelijk gewoon in m'n broekzak. Ik gebruik hem nog wel eens op m'n werk.
What the heart requires may never be understood by the mind!
Dat is volgens mij spat water wat jij bedoeltOp zaterdag 11 mei 2002 13:04 schreef miel het volgende:
ik heb er zelf 2, 1 waar 4 batterijen in moeten en 1 voor 2 AA batterijen....zijn beide 100% waterdicht...zo onder de kraan te houden om ze af te spoelen of in de regen te gebruiken....
voor mij niks anders meer!
Gebruik mijn mag-lite veel op scouting en die valt regelmatig in het water of in een sloot als we weer eens een vlot bouwen en daarop blijven slapen
doet het nog steeds, je moet alleen met 1 ding voor de rest nog uitkijken, als hij op de kop in het water valt en er liggen stenen in het water dan wil je lampje nog wel eens stuk gaan. Lang leve de reserve lampjes in de achterkant
Maak van jouw probleem niet mijn probleem
Verwijderd
Leuk, nee. Kostte me verdorie wel een maglite.
Waar mag dit op slaanOp zaterdag 11 mei 2002 11:54 schreef dabar het volgende:
damn het sneeuwt Pim Fortuyns
Offtopic, ongepast en in het verkeerde forum.
Niet meer doen dus !
Verwijderd
Ik gebruik vaak een Mag-Lite, de oplaadbare 3 staaf.Op zondag 12 mei 2002 14:09 schreef DSmarty het volgende:
[..]
Waar mag dit op slaan
Offtopic, ongepast en in het verkeerde forum.
Niet meer doen dus !
Deze is niet water dicht, wel spatwater dicht.
Echter zou je heb onderwater houden blijft deze natuurlijk gewoon branden, ondanks hij volloopt met water.
Mocht je het Standaard Kripto lampje vervangen hebben door een halogeen lamje met mooier brandpunt is het niet aan te raden om deze natte laten worden, dit lampje kan niet tegen te snelle afkoeling, vet vuil enzo.
Wel super dingen die Mag-Lites.
Ik heb ook nog een makkelijke houder zodat je heb alks wapenstok kan gebruiken, of lekker makkelijk ophangen
Verwijderd
ik heb dus ook zo'n 3 staaf alleen dan niet oplaadbaar!Op zondag 12 mei 2002 16:32 schreef CocaCola het volgende:
[..]
Ik gebruik vaak een Mag-Lite, de oplaadbare 3 staaf.
Deze is niet water dicht, wel spatwater dicht.
Echter zou je heb onderwater houden blijft deze natuurlijk gewoon branden, ondanks hij volloopt met water.
Mocht je het Standaard Kripto lampje vervangen hebben door een halogeen lamje met mooier brandpunt is het niet aan te raden om deze natte laten worden, dit lampje kan niet tegen te snelle afkoeling, vet vuil enzo.
Wel super dingen die Mag-Lites.
Ik heb ook nog een makkelijke houder zodat je heb alks wapenstok kan gebruiken, of lekker makkelijk ophangen
maar die is hardstikke waterdicht!!!
ik heb een keer voor de gein in een meer onder water gehouden om te kijken hoe ver hij scheen! (best ver)
en dat deed ik niet zo heel ff maar wel iets van een min.
maar hij doet het nog steeds!
Verwijderd
Verwijderd
wij hebben er hier thuis verschillende! echt handige dingen en heb ook nog zo'n oranje toeter die je erop kan zetten (die ze bij politie gebruiken) zodat het net lijkt of je zo'n fakkel hebt
6d cell, grootste mag-lite te koop, maar wel ideaal.
oplaadbare batterijen van sony, batt waren duurder dan lamp zelf. america today is de goedkoopste winkel voor mag-lite's in nederland
Maak van jouw probleem niet mijn probleem
Basement Bios ---- Exo-S
Verwijderd
maarja nix aan te doen, heb hem trouwens ookal meer dan 5 jaar dus. FF een nieuwe 3d cels kopen
Verwijderd
Shock risistant betekend ook niet dat je er met een moker op kan gaan slaanOp dinsdag 14 mei 2002 00:19 schreef Mr.Durden het volgende:
Van de Maglite site
• Water and shock resistant
Dus dat lijkt me wel
Verder betekend Water Resistant 30m op een horloge dat je er mee onder de douche kan geen staan