• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

itsgreen

Large and in charge

Topicstarter
op de doos staat water bestendig?

• Emerge
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 07:35

Emerge

Bifidus schmifidus

Hij is spatwaterdicht. Dus je moet 'm niet in de vijver gooien :7

Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Topicstarter
hmmz

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

wat wou je er mee gaan doen dan :?

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 11:44 schreef Kezmanatic het volgende:
wat wou je er mee gaan doen dan :?
In een vijver gooien natuurlijk? :X

Verwijderd

damn het sneeuwt Pim Fortuyns

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

ik denk dat als je op enkele strategische plekken wat vaseline (oid) smeert dat dan je maglite dan wel waterdicht is.

• pj
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

pj

maglite is 100% waterdicht .. een echte dan hè .. dus niet een kloon :D

Verwijderd

100% water dicht ik heb er een keer mee gezwommen. is handig als duiklamp tot een meter of 5.

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op zaterdag 11 mei 2002 11:45 schreef ItSnows het volgende:

[..]

In een vijver gooien natuurlijk? :X
das toch zonde

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:00
ik heb er zelf 2, 1 waar 4 batterijen in moeten en 1 voor 2 AA batterijen....zijn beide 100% waterdicht...zo onder de kraan te houden om ze af te spoelen of in de regen te gebruiken....

voor mij niks anders meer!

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

• AIKANE
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03-2025

AIKANE

Grrrrr

Ik heb hem wel eens onder water gehouden terwijl hij brande, en gewoon doen... Ik zou er trouwens niet mee gaan duiken ofzo...
Laatst had ik hem verloren en twee dagen later vond ik hem bij mijn deur terug. Het had die dagen keihard geregend, onder de kraan afspoelen en gewoon weer doen.
Top dingen zijn het. Ik heb zelf het allerkleinste model. Makkelijk gewoon in m'n broekzak. Ik gebruik hem nog wel eens op m'n werk.

What the heart requires may never be understood by the mind!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-03 12:38
Op zaterdag 11 mei 2002 13:04 schreef miel het volgende:
ik heb er zelf 2, 1 waar 4 batterijen in moeten en 1 voor 2 AA batterijen....zijn beide 100% waterdicht...zo onder de kraan te houden om ze af te spoelen of in de regen te gebruiken....

voor mij niks anders meer!
Dat is volgens mij spat water wat jij bedoelt :)

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Topicstarter
100% zeker? en courz heb ik een echte DOH!!! :P

• tabaqui
  • Laatst online: 20:47
dat ze 100% waterdicht zijn klopt, je moet alleen wel de rubberen ringen die aan de onderkant en bovenkant zitten controleren, doe je dit niet dan bestaat de kans dat er toch water inkomt.

Gebruik mijn mag-lite veel op scouting en die valt regelmatig in het water of in een sloot als we weer eens een vlot bouwen en daarop blijven slapen :)

doet het nog steeds, je moet alleen met 1 ding voor de rest nog uitkijken, als hij op de kop in het water valt en er liggen stenen in het water dan wil je lampje nog wel eens stuk gaan. Lang leve de reserve lampjes in de achterkant

Maak van jouw probleem niet mijn probleem

Verwijderd

Ga maar 's op een boot staan te orienteren en dan op de grond lopen.... dan zie je dus je maglite onder water gewoon branden, totdat deze te diep komt en je niets meer kan zien.

Leuk, nee. Kostte me verdorie wel een maglite.

• DSmarty
  • Niet online
Op zaterdag 11 mei 2002 11:54 schreef dabar het volgende:
damn het sneeuwt Pim Fortuyns
Waar mag dit op slaan :?
Offtopic, ongepast en in het verkeerde forum.
Niet meer doen dus !

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 14:09 schreef DSmarty het volgende:

[..]

Waar mag dit op slaan :?
Offtopic, ongepast en in het verkeerde forum.
Niet meer doen dus !
Ik gebruik vaak een Mag-Lite, de oplaadbare 3 staaf.
Deze is niet water dicht, wel spatwater dicht.
Echter zou je heb onderwater houden blijft deze natuurlijk gewoon branden, ondanks hij volloopt met water.
Mocht je het Standaard Kripto lampje vervangen hebben door een halogeen lamje met mooier brandpunt is het niet aan te raden om deze natte laten worden, dit lampje kan niet tegen te snelle afkoeling, vet vuil enzo.
Wel super dingen die Mag-Lites.
Ik heb ook nog een makkelijke houder zodat je heb alks wapenstok kan gebruiken, of lekker makkelijk ophangen :)

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 16:32 schreef CocaCola het volgende:

[..]

Ik gebruik vaak een Mag-Lite, de oplaadbare 3 staaf.
Deze is niet water dicht, wel spatwater dicht.
Echter zou je heb onderwater houden blijft deze natuurlijk gewoon branden, ondanks hij volloopt met water.
Mocht je het Standaard Kripto lampje vervangen hebben door een halogeen lamje met mooier brandpunt is het niet aan te raden om deze natte laten worden, dit lampje kan niet tegen te snelle afkoeling, vet vuil enzo.
Wel super dingen die Mag-Lites.
Ik heb ook nog een makkelijke houder zodat je heb alks wapenstok kan gebruiken, of lekker makkelijk ophangen :)
ik heb dus ook zo'n 3 staaf alleen dan niet oplaadbaar!
maar die is hardstikke waterdicht!!! >:)
ik heb een keer voor de gein in een meer onder water gehouden om te kijken hoe ver hij scheen! (best ver)
en dat deed ik niet zo heel ff maar wel iets van een min.
maar hij doet het nog steeds!

Verwijderd

hehe, beters!! ik heb hier ook nog een maglite staan, 4 batterijen uitvoering geloof ik. eens ff proberen :)

Verwijderd

tegen regen kan hij in elk geval wel... maar echt in een zwembad ofzo :?

wij hebben er hier thuis verschillende! echt handige dingen en heb ook nog zo'n oranje toeter die je erop kan zetten (die ze bij politie gebruiken) zodat het net lijkt of je zo'n fakkel hebt :P

• tabaqui
  • Laatst online: 20:47
oranje kegel, gele kegel en witte kegel :)
6d cell, grootste mag-lite te koop, maar wel ideaal.
oplaadbare batterijen van sony, batt waren duurder dan lamp zelf. america today is de goedkoopste winkel voor mag-lite's in nederland

Maak van jouw probleem niet mijn probleem

• Timrek
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-07-2025

Timrek

Lid van de "Patatgeneratie"

Een maglite is geloof ik waterdicht tot een diepte van 2 meter ofzo, maar ik ga het niet proberen, geloof het toch niet helemaal.

Verwijderd

Van de Maglite site

• Water and shock resistant

Dus dat lijkt me wel ;)

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:36

Mystikal

It never hurts to help!

Ik heb ook zon Mag(nificant) light. Erg tevreden over overigens. Ik gebruik hem veel op mijn reizen (naar hte verre oosten). Mijn model heeft 2 batterijen (is groot en zwaar zat voor in je rugzak). Zover ik weet is'ie gewoon waterdicht, ook onder water. Mits je het onderhoud bijhoudt (invetten van de ringen etc). Endat bijhouden, daar schort het bij mij meestal aan :) , ik zoek dat meestal niet.... Toch zonde eigenlijk. Oja en zoals al eerder gezegd. America today is het goedkoopste met Mag lights.

Basement Bios ---- Exo-S

Verwijderd

Tja ik heb er ook een, maar die zat openervandere manier niet helemaal goed dicht en nu zit er allemaal roest/kalk en zooi in de buis bahh!

maarja nix aan te doen, heb hem trouwens ookal meer dan 5 jaar dus. FF een nieuwe 3d cels kopen :)

Verwijderd

Het zijn en blijven geweldige lampen goed robuust en ook met een zeer helderheid van lichtbundel

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op dinsdag 14 mei 2002 00:19 schreef Mr.Durden het volgende:
Van de Maglite site

• Water and shock resistant

Dus dat lijkt me wel ;)
Shock risistant betekend ook niet dat je er met een moker op kan gaan slaan

Verder betekend Water Resistant 30m op een horloge dat je er mee onder de douche kan geen staan
Pagina: 1