Ik wil nu wat kopieren naar deze schijf. Gebruik deze als 2e hd staat dus ook op slave! Maar nu wil ik hier mijn mp3z heen kopieren maar hij stopt al bij 190 mb ongeveer. Ik krijg dan een blauw scherm! Met de fout: Kan niet schrijven naar de schijf. mogelijk fout. bla bla bla. Wat is er mis met de schijf?
Verwijderd
bad clusters misschien michiel? FF formatteren of F-disken / scandisk , defragmenteren etc etc....
nou heb ik dus gedaan he en 7747 van 852098 clusters stopt hij ermee! Dit deed ik onder dos he! Heb nu trouwens windows 98!Op donderdag 09 mei 2002 22:31 schreef Acronymos het volgende:
bad clusters misschien michiel? FF formatteren of F-disken / scandisk , defragmenteren etc etc....
[offtopic]
ga er morgen weer win 2k of win xp op pleuren
Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor !!! 
Zoek ff op internet of je zo'n diagnostig proggie kan vinden Fujitsu, zodat ie de schijf kan testen, maar ik denkt dat ie een beetje rot is ...
Zoek ff op internet of je zo'n diagnostig proggie kan vinden Fujitsu, zodat ie de schijf kan testen, maar ik denkt dat ie een beetje rot is ...
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
niet zo schreeuwen? waar slaat dat op!Op donderdag 09 mei 2002 22:55 schreef dreeke het volgende:
Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor !!!
Maar bedankt!
heb trouwens een Fujitsu MPA3035AT harde schijf!
ik heb wel iets gevonden maar kan ik hier iets mee?
http://hdd.fujitsu.com/global/drive/desktop.html
Verwijderd
let's tryOp donderdag 09 mei 2002 23:12 schreef Raiden het volgende:
ik heb wel iets gevonden maar kan ik hier iets mee?
Maar ik vrees dat je bad clusters hebt. Moet je proberen uit te schakelen. En met dat schreeuwen worden je !!!!'s bedoeld..
beetje leesteken geil ?!!
/ontopic
de lappie van m'n zus had ook een bad sector.. en windows scandisk bleef steeds hangen.
heb toen proggie SpinRite gebruikt. werkt super
/ontopic
de lappie van m'n zus had ook een bad sector.. en windows scandisk bleef steeds hangen.
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Verwijderd
Als je op internet iets met uitroeptekens typt word dat als schreeuwen gezien...Op donderdag 09 mei 2002 23:03 schreef Raiden het volgende:
[..]
niet zo schreeuwen? waar slaat dat op!
Maar bedankt!
heb trouwens een Fujitsu MPA3035AT harde schijf!
sorry van die leestekens danOp donderdag 09 mei 2002 23:15 schreef sarcast het volgende:
beetje leesteken geil ?!!
/ontopic
je disc scannen op bad sectors 
alleen bleef deze niet hangen ..dos proggie.
lappie van m'n zus nogal traag, deed 11 uur over 1.3 gig.
dus euh ..tja. maar hij doet het wel weer
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
waar kan ik dat vinden dan? met google lukt t niet hoorOp donderdag 09 mei 2002 23:18 schreef sarcast het volgende:
je disc scannen op bad sectors
op http://www.spinrate.com staat ie ook niet
ik heb vanochtend (dag na het openen van het topic) mijn fujitsu schijf onder dos geformateerd, ben nu op een andere pc (die van mij is nu nog steeds bezig) er staat nu:
Bezig met controleren van de schijfindeling
Bezig met registeren van beschadigde clusers
Voltooid
Bezig met het controleren van 3,335,03 M
Bezig met poging cluster 17,732 te herstellen
Is dit ook een manier?
Bezig met controleren van de schijfindeling
Bezig met registeren van beschadigde clusers
Voltooid
Bezig met het controleren van 3,335,03 M
Bezig met poging cluster 17,732 te herstellen
Is dit ook een manier?
ben er mee gestopt want ging niet verder!Op vrijdag 10 mei 2002 12:14 schreef Raiden het volgende:
ik ben net ff gaan kijken bij mijn pc en hij zit nu al(pas) bij 46,030 clusters, dus het gaat nog heel lang duren, maar heeft deze manier van herstellen ook echt nut? of is het eigenlijk tijd verspilling?
Verder niemand?
Ik hoop voor je dat je die niet naast een ata 100 schijf hebt hangen. Dat kost je erg veel vertraging. Ook 4,3 schijven zonder dma modus zorgen ervoor dat je cpu meer belast word bij het spelen van mp3tjes.Op zaterdag 11 mei 2002 18:26 schreef Raiden het volgende:
[..]
ben er mee gestopt want ging niet verder!
Verder niemand?
Mijn advies, gooi die schijf er gewoon uit en/of koop een grotere (extra) harddisk. 20 GB schijfjes kosten haast nix meer. Veel winkels hebben die nog wel in de uitverkoop.
eh kijk maar naar mijn specs! ja ben ook van plan 40 gb maxtor 7200 toeren te kope!Op zaterdag 11 mei 2002 18:47 schreef FerryHeibrink het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je die niet naast een ata 100 schijf hebt hangen. Dat kost je erg veel vertraging. Ook 4,3 schijven zonder dma modus zorgen ervoor dat je cpu meer belast word bij het spelen van mp3tjes.
Mijn advies, gooi die schijf er gewoon uit en/of koop een grotere (extra) harddisk. 20 GB schijfjes kosten haast nix meer. Veel winkels hebben die nog wel in de uitverkoop.
Hij is in elk geval niet 100% meer die schijf 
Wat je kan doen is met dat SpinRite, of iets vergelijkbaars zoals Norton Disk Doctor de 'Bad Clusters' isoleren.
Dat duurt 1x heel lang en je bent een stukje schijfruimte kwijt, maar dan kan je de schijf nog wel (even) gebruiken.
Toch raad ik dan aan om er geen waardevolle dingen meer op te zetten, die Bad Clusters breiden zich vaak uit op den duur net zo lang totdat je hele schijf onbruikbaar is.
Wat je kan doen is met dat SpinRite, of iets vergelijkbaars zoals Norton Disk Doctor de 'Bad Clusters' isoleren.
Dat duurt 1x heel lang en je bent een stukje schijfruimte kwijt, maar dan kan je de schijf nog wel (even) gebruiken.
Toch raad ik dan aan om er geen waardevolle dingen meer op te zetten, die Bad Clusters breiden zich vaak uit op den duur net zo lang totdat je hele schijf onbruikbaar is.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
spinrite is geschreven door Steve Gibson
www.grc.com
werkt inderdaad goed, maar is geen freeware.
ik zou hem wel eerst uitgebreid testen, met welk programma dan ook. voordat je er nog meer data opzet.
ik zou de schijf niet meer zo vertrouwen
www.grc.com
werkt inderdaad goed, maar is geen freeware.
ik zou hem wel eerst uitgebreid testen, met welk programma dan ook. voordat je er nog meer data opzet.
ik zou de schijf niet meer zo vertrouwen
specs : wil je niet weten
20 GB schijfjes zijn af te raden tegenwoordig, voor 10 Euro (ongeveer, bij sommige winkels scheelt het letterlijk niets meer) meer heb je al een 40 GB schijf (als je dan toch bezig bent).Op zaterdag 11 mei 2002 18:47 schreef FerryHeibrink het volgende:
The big Apple boss?Op zaterdag 11 mei 2002 20:01 schreef dijkmane het volgende:
spinrite is geschreven door Steve Gibson
Verstuurd vanaf mijn Computer®
hou eens op met schreeuwen, ik krijg er kop pijn van..Op zaterdag 11 mei 2002 19:18 schreef Raiden het volgende:
[..]
eh kijk maar naar mijn specs! ja ben ook van plan 40 gb maxtor 7200 toeren te kope!
tevens heb ik nu een hekel aan je... niet dat het jopu wat uit maakt... maar toch.
Mag ik je er even op wijzen dat we ook wat fatsoensregels hebben op GoT.Op zaterdag 11 mei 2002 19:18 schreef Raiden het volgende:
[..]
eh kijk maar naar mijn specs! ja ben ook van plan 40 gb maxtor 7200 toeren te kope!
Dit is niet zomaar een website hoor
Je spreekt tegen me net of ik zo dom ben niet in je specs te kijken.
Ten eerste: misschien heb je wel 2 pc's
Ten tweede: misschien is niet iedereen verplicht om meteen te zien dat er in dat lijstje ook specs staan. Vooral omdat ik meestal de sigs niet ga zitten lezen.
Lees maar eens door: De FAQ
ja sorry ik gebruik het uitroepteken te vaak en onnodig, maar toch bedankt heOp zaterdag 11 mei 2002 20:48 schreef FerryHeibrink het volgende:
[..]
Mag ik je er even op wijzen dat we ook wat fatsoensregels hebben op GoT.
Dit is niet zomaar een website hoor
Je spreekt tegen me net of ik zo dom ben niet in je specs te kijken.
Ten eerste: misschien heb je wel 2 pc's
Ten tweede: misschien is niet iedereen verplicht om meteen te zien dat er in dat lijstje ook specs staan. Vooral omdat ik meestal de sigs niet ga zitten lezen.
Lees maar eens door: De FAQ
Pagina: 1