[WC] waterkoeling draait eindelijk! (pics)

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-02 16:22

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/waterkoelpics/chassis.jpg

Het frame van m'n Aopen HQ-08, al helemaal gestript, en omdat ik hem toch helemaal kaal moest maken maar even in een leuk kleurtje gespoten (metallic lila-blauw)

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/waterkoelpics/radiatorlos.jpg

Dit is de radiator die er achter bovenin komt te zitten, een Black Ice Pro EVO

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/waterkoelpics/radiator.jpg

Ingebouwd ziet het er dus zo uit :)

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/waterkoelpics/waterblokje.jpg

Deze rakker mag m'n cpu gaan koelen :7

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/waterkoelpics/vullen.jpg

*trillende handjes* En vullen maar voor de eerste keer...

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/waterkoelpics/kastopen.jpg

Resultaat na 5x het hele systeem gedrained te hebben en opnieuw gevuld (oefening baart kunst) omdat het pompje soms weigerde te starten en een nukkige kraan (die witte die er binnenkort toch uit gaat als ik m'n laatste eheim binnen krijg)

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/waterkoelpics/buitenkant.jpg

Zo ziet het eruit met kast dicht

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/waterkoelpics/raamblauw.jpg

En nog even een shot van m'n window in het schemerdonker :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:08

Wimo.

Shake and Bake!

Netjes, hoeveel mm slang is dat?

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op donderdag 09 mei 2002 17:57 schreef Wimo. het volgende:
Netjes, hoeveel mm slang is dat?
13/16 (1/2")

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Stoer!!
Maaruh.. heb je dat raam uit een trein gesloopt?

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-02 17:13

Snow_King

Konijn is stoer!

Specs + temps?

en :9~

Verwijderd

cker dat heb je leuk gedaan! :)

• Jamaicaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
netjes, maarhou je nog wel ruimte over?

Verwijderd

Ziet er op ckers wel netjes uit :9~

Maaruh wrom geef je je buitenkantje ook niet dat lekkere kleurtje?

• Jamaicaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mwoa , dat kleurtje op de buitenkant lijkt mij niet zo mooi. Ik denk dat je het zo moet houden, wel mooie kleurcombinatie.

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-02 17:50
eej G, geen vulopening aan de bovenzijde?? imho logischer

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 17:55 schreef Ener-G het volgende:

Het frame van m'n Aopen HQ-08, al helemaal gestript, en omdat ik hem toch helemaal kaal moest maken maar even in een leuk kleurtje gespoten (metallic lila-blauw)
Mooie kleur man doet me denken aan een lekkere zonnige dag aan het strand. Hoelang ben je wel niet aan de gang geweest met die koeling?

Verwijderd

Mooi gedaan hoor.. :9

Werkt het ook een beetje lekker.. vast wel.. ;)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-02 18:04

ReseTTim

Chocolate addicted

hoeveel meter slang heb jij eigenlijk gebruikt?? ik heb nu 5M en daar heb ik net genoeg aan :D

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21-02 10:33
Jezus wat een bende aan slangen. Echt een troep moet ik zeggen. Maar als het maar koelt

• xshredx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-02 11:58

xshredx

mooi gedaan!
het kleur van je frame valt wel niet zo op, of het moet aan de foto's liggen.
Geef je kast nog eens een beurt, en het wordt een heel mooie bak.

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Stoer!!
nope.. windowkitje van caseetc.com, heb ik er al bijna een jaar in zitten
Specs + temps?
Inside: Asus A7V, Thunderbird 900 @ 1000 Mhz, 640 MB PC133 SDRAM, Danger Den Maze3, Eheim 1048, Black Ice Pro EVO en een zelfgeknutseld fill/bleed systeempje mbv 3 kraantjes en 2 tstukkies

temp op dit moment is 44 C, moet er wel bij zeggen dat het nu zo'n 25 graadjes is (raam van m'n kamer staat dicht), vannacht deed ie zo rond de 40 C en na 2 uurtjes fanatiek Wolfensteinen op het net komt ie niet boven de 45 uit

Temps gingen me het eigenlijk niet om, maar meer om m'n Alpha PEP66t + YS-Tech het zwijgen op te leggen, die ligt nu op het bureau waar de kast onder staat ;) pc is denk ik zeker 3x zo stil nu zonder irritant gezoem
netjes, maarhou je nog wel ruimte over?
ruimte waarvoor :? ;)

laatste wat ik er nog in zou willen hebben is een rheobus, die past easy in een van de drivebays
Mwoa , dat kleurtje op de buitenkant lijkt mij niet zo mooi. Ik denk dat je het zo moet houden, wel mooie kleurcombinatie.
mja blauw/wit leek me het strakst... bovendien ben ik een beetje huiverig voor het spuiten op plastic, en voor krassen ook al zitten er 5 lagen blanke lak overheen
eej G, geen vulopening aan de bovenzijde?? imho logischer
mja ik wou die fill/bleed zooi helemaal bovenin hebben, maar daar was geen ruimte meer }:O en zo werkt het ook en kan ik makkelijk bij de slangetjes, vullen is binnen 1 minuut gebeurd met fill/bleed, het kost alleen ff wat tijd om alle lucht eruit te krijgen, maar dat is geen ramp
Mooie kleur man doet me denken aan een lekkere zonnige dag aan het strand. Hoelang ben je wel niet aan de gang geweest met die koeling?
vanaf eergistermiddag :P en het chassis had ik 2 weken geleden al gespoten
hoeveel meter slang heb jij eigenlijk gebruikt?? ik heb nu 5M en daar heb ik net genoeg aan
5 meter??? :D

ik heb 10 voet besteld en gekregen, en daarvan zit denk ik hooguit een meter op dit moment in de kast, ik heb nog 2 stukken van een halve meter over om te kunnen vullen/bleeden en nog 40 cm aan versneden prutsstukjes :+(je houdt altijd minder slang aan 1 stuk over dan je lief is vrees ik)

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Maakt het nou nog herrie die fans voor die radiator? en de pomp?

Verwijderd

Hoe duur is het hele zooitjes alles bij elkaar nu geweest? Ik vind het alleemaal eigenlijk best relaxed gedaan, alleen de kleur van de buitenkant vind ik iets minder :/
Maar dus gewoon hoe duur je WC, window, je verf enzo was.

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op donderdag 09 mei 2002 18:37 schreef YT-Croc het volgende:
Maakt het nou nog herrie die fans voor die radiator? en de radiator?
nee, hij maakt geen herrie meer, het kan altijd stiller natuurlijk maar het geluid is in ieder geval niet irritant meer, het zijn 2 Panaflo 80MM L1A's en dat zijn niet de luidruchtigste jongens (doen iets van 21 dB ofzo per stuk)

ik denk dat de fans in het systeem even veel geluid produceren als mijn 2 hd's (Maxtor 20Gb + Maxtor 30 Gb)

Wat de prijs van het geheel is... 10 ft. silicon tube, DD Maze3, Black Ice Pro EVO, www.dangerden.com you do the math ;) de pomp komt van AquariaVeldhuis af, en kostte zo'n 50 euro, kraantjes zijn iets van 5 of 8 euro per stuk

alles totaal om en nabij de 225 euro denk ik

windowkit, liquid neon en Panaflo's had ik een jaar geleden gekocht, en was om en nabij de 400 gulden kwijt

ach je moet toch wat he om je van de straat te houden :D

Verwijderd

ziet er netjes uit. wel belachelijk grote buizen maargoed het ziet er zeker indrukwekkend uit :)

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

gaaf kleurtje idd, als je de buitenkant donker zou maken staat dat denk ik minder mooi als dit wit, houwe zo, aleen idd, nog effe slange opruime.

wat is dat trouwens voor een dikke cee-cee-ef-el?

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 17:55 schreef Ener-G het volgende:

*knip*

En nog even een shot van m'n window in het schemerdonker :)
omg :D ziet er wel wreed uit :)

zou dit dus echt nooit durven met al dat water ;)

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21-02 10:33
Op donderdag 09 mei 2002 18:24 schreef ReseTTim het volgende:
hoeveel meter slang heb jij eigenlijk gebruikt?? ik heb nu 5M en daar heb ik net genoeg aan :D
ja wat wil je met zo'n kast :P

• Demo
  • Laatst online: 21-02 14:57

Demo

Probleemschietende Tovenaar

:9~
Mooi kleurtje dat frame :) Maar je gaat die mobo tray toch ook nog wel spuiten??

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op vrijdag 10 mei 2002 16:34 schreef Demoniac het volgende:
:9~
Mooi kleurtje dat frame :) Maar je gaat die mobo tray toch ook nog wel spuiten??
mobo tray? je bedoelt die schuifla waar m'n mobo tegenaan is geschroefd? die is al blauw hoor :)

• Caspar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:04
Ziet er goed uit :)

Hoe heb je die blackice opgehangen? Heb je nog in je case moeten zagen? Kan je wat close-ups laten zien?

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op vrijdag 10 mei 2002 17:06 schreef Caspar het volgende:
Ziet er goed uit :)

Hoe heb je die blackice opgehangen? Heb je nog in je case moeten zagen? Kan je wat close-ups laten zien?
[topic=488103/1/25]

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
mooi werk man! :D (Ik ga binnenkort ook maar eens beginnen met waterkoeling :) )

T.net gallery | V&A ads

Verwijderd

Dat heb je netjes gedaan man!!! :9~
ik moet ook maar eens beginnen met mijn mooie kast te verbouwen!! dan koop ik maar meteen een waterkoeling!

• Demo
  • Laatst online: 21-02 14:57

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op vrijdag 10 mei 2002 16:54 schreef Ener-G het volgende:

[..]

mobo tray? je bedoelt die schuifla waar m'n mobo tegenaan is geschroefd? die is al blauw hoor :)
Hmmm, ik zie het ja...
Ik had toen ik dat postte niet alle pics gezien (56k :r) maar nu zie ik dat ie gespoten is... :P

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
Op donderdag 09 mei 2002 17:58 schreef SuiCid4L_MaNiaC het volgende:
Stoer!!
kijk dat is nu raamrubber!
\
er is een inkoop actie van!
[topic=469768]

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op vrijdag 10 mei 2002 20:32 schreef Honda_rullez het volgende:
Dat heb je netjes gedaan man!!! :9~
ik moet ook maar eens beginnen met mijn mooie kast te verbouwen!! dan koop ik maar meteen een waterkoeling!
uh zoiets koop je niet kant en klaar, of je moet zo'n pre-modded case halen, maar zul je toch echt zelf inelkaar moeten hobbybobben :)

• Mark_Oostdam
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Mark_Oostdam

WHATEVAH!

DAmN als die shit in je case bevorderd je airflow niet echt :) maar is wel handig dat alles in-case is als je gaat lannen.

ik moet apart nog een bong van 1,5m mee gaan zeulen en de pomp is ook extern.

zie ik bij jouw nou een 1048? of een 1250? want mijn 1250 is goed voor in combo met bong, maar in mijn case resoneerd hij als een gek! maar de 1048 niet.. die is lekker stil!

.-=:SPECS:=-. .-=:CASEMOD:=-. bijna klaar...

Verwijderd

Ziet er goed uit :9~

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op vrijdag 10 mei 2002 21:50 schreef Mark_Oostdam het volgende:
DAmN als die shit in je case bevorderd je airflow niet echt :) maar is wel handig dat alles in-case is als je gaat lannen.

ik moet apart nog een bong van 1,5m mee gaan zeulen en de pomp is ook extern.

zie ik bij jouw nou een 1048? of een 1250? want mijn 1250 is goed voor in combo met bong, maar in mijn case resoneerd hij als een gek! maar de 1048 niet.. die is lekker stil!
1048

en ik probeer nog wat aan die airflow te doen, want dat zorgt er volgens mij voor dat de case temp nog vrij hoog is

wie weet waar je speciale schroefjes kan krijgen om die eheim trillingsvrij aan het chassis te schroeven? ik heb ze ergens gezien maar weet niet meer waar

Verwijderd

/me gaat ook maar eens z'n WC inbouwen .
Alleen twijfel ik nog of ik de rad met fan op de bodem zou leggen of een externe Plexi box zou maken ...

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op zaterdag 11 mei 2002 00:21 schreef real_raichu70 het volgende:
/me gaat ook maar eens z'n WC inbouwen .
Alleen twijfel ik nog of ik de rad met fan op de bodem zou leggen of een externe Plexi box zou maken ...
op de bodem? :?

Verwijderd

restecp.

Waarom spuit je de rest ook niet?

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 00:25 schreef Ener-G het volgende:

[..]

op de bodem? :?
Klinkt vreemd maar is het niet . Je hangt gewoon onder je case hoge pootjes , en dan maak je een blowhole onderin . Daarop fannetje mounten en Black Ice XTREME erop . Hoewel een plexi cube extern me ook wel phat lijkt klinkt onderin wel veiliger . Ik wil zo weinig mogelijk geblockte airflow die ik bovenin wel heb(drives ..) en zo weining mogelijk plek verliezen(weer die drives :D)

Verwijderd

Ziet er netjes uit.
Helaas wat weinig ruimte in je kast voor het pompje zo te zien :(

Wat mij echter wel wat tegenvalt is je cpu temp (44 graden)
Ik hoop toch dat mijn koalkast-opstelling stukken lager gaat scoren. (ik heb hem NET aangezet in een test-opstelling buiten mijn comp)

Verder strak gedaan, die slang reflecteert je neon ook mooi !!

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op zaterdag 11 mei 2002 01:06 schreef Death996 het volgende:
Ziet er netjes uit.
Helaas wat weinig ruimte in je kast voor het pompje zo te zien :(

Wat mij echter wel wat tegenvalt is je cpu temp (44 graden)
Ik hoop toch dat mijn koalkast-opstelling stukken lager gaat scoren. (ik heb hem NET aangezet in een test-opstelling buiten mijn comp)

Verder strak gedaan, die slang reflecteert je neon ook mooi !!
mja die neon wordt aan de bovenkant van de kast geholpen door 3 blauwe ledjes ;)

cpu temp komt volgens mij omdat het koelblok een beetje scheef wordt getrokken door de tekorte slang (vandaar dat dat pompje ook 'schuin' ligt
slang is inmiddels besteld, en ook een t stukkie om die 'hoek' naar het waterblokje makkelijker te kunnen maken

verder kan de luchttoevoer naar mn rad nog wat verbeterd worden (ik vermoed dat m'n duct niet helemaal afsluit

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op zaterdag 11 mei 2002 00:55 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Klinkt vreemd maar is het niet . Je hangt gewoon onder je case hoge pootjes , en dan maak je een blowhole onderin . Daarop fannetje mounten en Black Ice XTREME erop . Hoewel een plexi cube extern me ook wel phat lijkt klinkt onderin wel veiliger . Ik wil zo weinig mogelijk geblockte airflow die ik bovenin wel heb(drives ..) en zo weining mogelijk plek verliezen(weer die drives :D)
uhm ik hoop dan maar dat je geen tapijt hebt, of dat je regelmatig insecten over de vloer hebt :+

lucht aanzuigen vanaf je bodem lijkt me niet zo'n strak plan ivm stof, dan zou ik hem de kast uit laten blazen

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 01:26 schreef Ener-G het volgende:

[..]

uhm ik hoop dan maar dat je geen tapijt hebt, of dat je regelmatig insecten over de vloer hebt :+

lucht aanzuigen vanaf je bodem lijkt me niet zo'n strak plan ivm stof, dan zou ik hem de kast uit laten blazen
Komt een Alu mesh filter over hoor :)
Tomahawk heeft het ook zo al even draaien in z'n Chieftec tower en daar draait het goed . Jullie klinken m'n pa wel , die vond me ook al gek dat ik een 600l/h pomp wou :P

En anders is dit idee eruit gekomen :
Plexi cube die teven als fanduct dient met erin :
Black Ice XTREME
2*10cm blue CCFL+inverter
Panaflo high 120mm
Rheostat / 7/12/off -switch
Switch for CCFL's
Molexje dat van te construeren ding uit case aftapt .

Plexi cube wordt aan de randen shiny zwart gespoten , 3 vierkante vlakken in het midden van de cube worden beplakt met foil die als de CCFL uit staan zwart is en als ze aan staan doorschijnend is .

Alleen is het laatste idee nogal takkeduur denk ik :)

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

goed gedaan!!

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op zaterdag 11 mei 2002 01:32 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Tomahawk heeft het ook zo al even draaien in z'n Chieftec tower en daar draait het goed . Jullie klinken m'n pa wel , die vond me ook al gek dat ik een 600l/h pomp wou :P

Black Ice XTREME
Panaflo high 120mm
Switch for CCFL's

Plexi cube wordt aan de randen shiny zwart gespoten , 3 vierkante vlakken in het midden van de cube worden beplakt met foil die als de CCFL uit staan zwart is en als ze aan staan doorschijnend is .

mja neon, panaflo en black ice (wel een pro evo) heb ik al in mn kast, volgende projectje wordt een rheobus denk ik maar voorlopig heb ik echt even genoeg geld uitgegeven aan mn comp (je blijft maar uitgeven en uitgeven :+)

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 02:04 schreef Ener-G het volgende:

[..]

mja neon, panaflo en black ice (wel een pro evo) heb ik al in mn kast, volgende projectje wordt een rheobus denk ik maar voorlopig heb ik echt even genoeg geld uitgegeven aan mn comp (je blijft maar uitgeven en uitgeven :+)
Het meeste van de spullen heb ik al , alleen is zulke folie bij de tuningshop echt pokkeduur en ik heb er niet echt veel nodig ..
En ik heb ook maar een miditower.

• stinger
  • Laatst online: 02-12-2025

stinger

RAG

mooi gedaan!

Verwijderd

mooiiii :9~

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op vrijdag 10 mei 2002 21:37 schreef Ener-G het volgende:

[..]

uh zoiets koop je niet kant en klaar, of je moet zo'n pre-modded case halen, maar zul je toch echt zelf inelkaar moeten hobbybobben :)
Nee, dat weet ik ook wel. (Zo'n n00bje ben ik nu óók alweer niet ;) :) )Ik bedoelde de onderdelen... :)

T.net gallery | V&A ads

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op zaterdag 11 mei 2002 02:32 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Het meeste van de spullen heb ik al , alleen is zulke folie bij de tuningshop echt pokkeduur en ik heb er niet echt veel nodig ..
En ik heb ook maar een miditower.
folie :?

• Bestiole
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 11 mei 2002 00:15 schreef Ener-G het volgende:

[..]

1048

en ik probeer nog wat aan die airflow te doen, want dat zorgt er volgens mij voor dat de case temp nog vrij hoog is

wie weet waar je speciale schroefjes kan krijgen om die eheim trillingsvrij aan het chassis te schroeven? ik heb ze ergens gezien maar weet niet meer waar
Tja ik wou juist zeggen dat je pomp ook niet erg mooi vastzat >:)

Maar waarom speciale schroefjes ? Je kan toch normale schroefjes gebruiken en dan rubbertjes tussen het chassis en de pomp zetten ?

Me, myself & I

Verwijderd

Very nice!
Enig idee wat je watertemperatuur is trouwens?
Ik ben nl. nie zo aan die black ice rads, die houden heel water waterflow tegen....

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op zaterdag 11 mei 2002 11:10 schreef Bestiole het volgende:

[..]

Tja ik wou juist zeggen dat je pomp ook niet erg mooi vastzat >:)

Maar waarom speciale schroefjes ? Je kan toch normale schroefjes gebruiken en dan rubbertjes tussen het chassis en de pomp zetten ?
uh ja sterker nog, die zit helemaal niet vast :+ ligt gewoon op de bodem

met normale schroefjes gaat m'n hele kast resoneren op 50Hz, en daar word je gestoord van.. ik heb ergens speciale schroefjes gezien, een stukje rubber met aan 2 kanten schroefjes maar weet zo snel ff niet meer waar..

Verwijderd

ja die had ik ook gezien was op http://www.xxlcases.nl/

3de pagina van waterkoeling.

of bedoel je die niet?

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Op zaterdag 11 mei 2002 01:32 schreef real_raichu70 het volgende:

Black Ice XTREME
Panaflo high 120mm
Switch for CCFL's

Je loopt hier nu al meer dan een jaar op te scheppen met wat je allemaal hebt en hoe goed die spullen wel niet presteren.
Des te triester om dan te lezen dat je de hele boel nog moet inbouwen.
"get your priorities straight" en post wat minder en bouw wat meer.

Een cliche is ooit origineel begonnen

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op zaterdag 11 mei 2002 11:34 schreef Demoman het volgende:
ja die had ik ook gezien was op http://www.xxlcases.nl/

3de pagina van waterkoeling.

of bedoel je die niet?
Afbeeldingslocatie: http://www.xxlcases.nl/shop/assets/big/EHEIM_bevestiging.jpg

deze ja :)
inmiddels besteld bij aquacomputer.de in de inkoopactie (zijn daar 6,99 eur)

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:38

Felyrion

goodgoan!

wow.... mooi gedaan man :9 :9~

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Verwijderd

Nice job, vooral die laatste shot in het schemer is :9~ man.

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
hmmm ziet er tof uit man!
ik wist niet dat je meerdere talenten had :D

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op zaterdag 11 mei 2002 12:57 schreef Flat© het volgende:
hmmm ziet er tof uit man!
ik wist niet dat je meerdere talenten had :D
ja je moet toch wat he om van die herrie af te komen, irritant bij het draaien & producen en film/tv :)

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 10:16 schreef Ener-G het volgende:

[..]

folie :?
Heb je Macro Black gezien ?
Wel tis dat principe , is van die foil om op autoruiten te plakken . En inderdaad het duurt lang ja . Maar ik moet dan ook hakken in een alu case van 235€ en dan mag het voor mijn part wel wat duren dat het er wat uit ziet verdomme ...

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op zaterdag 11 mei 2002 14:38 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Heb je Macro Black gezien ?
Wel tis dat principe , is van die foil om op autoruiten te plakken . En inderdaad het duurt lang ja . Maar ik moet dan ook hakken in een alu case van 235€ en dan mag het voor mijn part wel wat duren dat het er wat uit ziet verdomme ...
wtf is Macro Black :?

en waar wou je die folie dan op gaan plakken?

als je op het kleurtje van mijn frame doelt, dat is gewoon gedaan met een spuitbus met autolak hoor :+

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
af gezien van de 70 tig er jaren sticker op je raam vind ik hem heel mooi! vooral mooie buisjes!

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 14:54 schreef Ener-G het volgende:

[..]

wtf is Macro Black :?

en waar wou je die folie dan op gaan plakken?

als je op het kleurtje van mijn frame doelt, dat is gewoon gedaan met een spuitbus met autolak hoor :+
Macro Black is een mod van een volledige plexi case van MacroMan . www.bit-tech.net . Maar kheb net nog eens alles nagemeten . Tpast perfect bovenin de case , en als het een niet al te lange drive is verlies ik zelfs geen bays . Dus nu maar wachten tot m'n nieuwe RAM , 8K3A+ en GF3 er zijn . Want als ik dan toch m'n pc uiteen moet gooien kan ik beter wachten tot ik m'n nieuwe spullen heb ...

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op zaterdag 11 mei 2002 15:07 schreef Sir Vega het volgende:
af gezien van de 70 tig er jaren sticker op je raam vind ik hem heel mooi! vooral mooie buisjes!
lol 70'er jaren? die Liteglow sticker zat bij m'n Liquid Neon van Liteglow, en was eigenlijk bedoeld om een krasje te camoufleren :+

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 15:24 schreef Ener-G het volgende:

[..]

lol 70'er jaren? die Liteglow sticker zat bij m'n Liquid Neon van Liteglow, en was eigenlijk bedoeld om een krasje te camoufleren :+
Is toch een kewle sticker :)

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
Op zaterdag 11 mei 2002 15:24 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Is toch een kewle sticker :)
ik had het gevoel alsof elk moment abba door je kast heen kwam lopen bij het zien van die sticker :D

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op zaterdag 11 mei 2002 15:12 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Macro Black is een mod van een volledige plexi case van MacroMan . www.bit-tech.net . Maar kheb net nog eens alles nagemeten . Tpast perfect bovenin de case , en als het een niet al te lange drive is verlies ik zelfs geen bays . Dus nu maar wachten tot m'n nieuwe RAM , 8K3A+ en GF3 er zijn . Want als ik dan toch m'n pc uiteen moet gooien kan ik beter wachten tot ik m'n nieuwe spullen heb ...
die kast is wel zwaar ziek ja, zoveel moeite zou ik er persoonlijk niet in willen steken :+ respect iig

alleen lijkt me helemaal een huzarenstukje om daar redelijk netjes een waterkoeling in te bouwen

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op zaterdag 11 mei 2002 15:33 schreef Sir Vega het volgende:

[..]

ik had het gevoel alsof elk moment abba door je kast heen kwam lopen bij het zien van die sticker :D
fuck niet met abba ;) :P

hehe

nee uhm Liteglow is gewoon het merk van die 'warp-core' onderin m'n bak

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/servermod.jpg

hier zat ie nog in m'n server, daar kan je het 'liquid' effect wat beter op zien, op de foto's aan het begin van dit topic zie je gewoon 1 grote lichtzee

Verwijderd

Ik had vraagje over die aopen HQ08 kan je nou nog gewoon die bovenkap erop doen zonder iets weg te zagen?? Dus past die radiator er helemaal in? En je hoeft niks te modificeren daarvoor?

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op woensdag 03 juli 2002 12:31 schreef ScaboO het volgende:
Ik had vraagje over die aopen HQ08 kan je nou nog gewoon die bovenkap erop doen zonder iets weg te zagen?? Dus past die radiator er helemaal in? En je hoeft niks te modificeren daarvoor?
die bovenkap is niks in gezaagd, je moet wel in de bovenkant van je frame 2 uitsparingen zagen anders past je radiator er niet in, en voor de rest past die black ice precies, die kap kan er gewoon overheen

ik ga trouwens het hele zaakje omgooien als ik m'n reservoir binnen heb, m'n radiator verhuist naar beneden achter de front intake omdat daar koelere lucht de kast binnen komt, en op de plek waar nu de radiator zit komt het reservoir

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:56
Mooi :9~
Alleen dat metallic lila-blauw is wel een bagger kleurtje.

tvw

Verwijderd

ZO dat zit lekker vol die kast zeg bah bah met al die slangen !!!

Verwijderd

Die mod ziet er goed uit, ik heb mijn frame van mijn HX08 ook licht blauw gespoten.

Ik vind alleen die kabels wel erg dik, en het pompje is niet echt netjes geplaatst!

Verwijderd

Op woensdag 03 juli 2002 19:24 schreef Freezy het volgende:

Ik vind alleen die kabels wel erg dik, en het pompje is niet echt netjes geplaatst!
inderdaad.. die kast lijkt nu wel heeel erg vol :?

Verwijderd

Met vol bedoel ik een rommeltje al die slange door die kast.
Maar gelukkig zie je er weinig van he.

Je hebt wel een brede slang gebruikt he??

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Op woensdag 03 juli 2002 23:03 schreef SiCnEsSs het volgende:

[..]

inderdaad.. die kast lijkt nu wel heeel erg vol :?
Leuk icoon zeg

Een cliche is ooit origineel begonnen

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op woensdag 03 juli 2002 19:24 schreef Freezy het volgende:
Die mod ziet er goed uit, ik heb mijn frame van mijn HX08 ook licht blauw gespoten.

mja het is 1/2" slang, stroomt lekker door... en de schroefjes met rubberdemping zijn onderweg, tot die tijd staat ie nog 'los'

dat hele kranengedoe gaat er ook uit trouwens als m'n reservoir er is, scheelt weer wat in de pijpleidingen, ding is idd erg vol momenteel

• sKitZo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-02 07:55

sKitZo

:)

zie ik daar siliconen slang?? waar heb je die vandaan en hoe duur wassut?!?! >:)

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op vrijdag 05 juli 2002 00:14 schreef sKitZo het volgende:
zie ik daar siliconen slang?? waar heb je die vandaan en hoe duur wassut?!?! >:)
dangerden.com

is ook gelijk de laatste keer dat ik dat doe geloof ik ;) ik wil er nl. doorzichtige slang in hebben

• sKitZo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-02 07:55

sKitZo

:)

Op vrijdag 05 juli 2002 15:32 schreef Ener-G het volgende:

[..]

dangerden.com

is ook gelijk de laatste keer dat ik dat doe geloof ik ;) ik wil er nl. doorzichtige slang in hebben
is siliconenslang echt zo relaxed buigbaar als er wordt gezegt?!?!

Verwijderd

Ik heb ook geen silicone slangen gebruikt, ik heb gewone transparante slangen. Ze zijn wel minder flexibel maar dan maar wat minder scherpe bochten.

Ik had ook liever silicone gehad maar dat is slecht verkrijgbaar.

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op vrijdag 05 juli 2002 19:49 schreef sKitZo het volgende:

[..]

is siliconenslang echt zo relaxed buigbaar als er wordt gezegt?!?!
uhmmm jah het 'flubbert' zeg maar een beetje, maar het ligt er ook maar net aan wat voor diameter je hebt, ik heb bijvoorbeeld 1/2" diameter, dat heeft nog een behoorlijke wanddikte en stugheid, ik denk dat als ik er een cirkel mee wil maken zonder te knikken, ie toch zeker wel een diameter van een cm of 25 a 30 zou hebben

vandaar ook dat t-stukjes sowieso nooit een overbodige luxe zijn ;)

Pagina: 1