ik kom er BTW gewoon op hoor!
was erg makkelijk site doet het hier overigens perfect....
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
maar info@display.nl is dus ook het adres waar ik iets kan bestellen bijv.?
verkoop@display.nlOp donderdag 09 mei 2002 14:02 schreef Mark_Oostdam het volgende:
Heeft iemand het e-mail adres van display electronics.
ik zie op de site www.display.nl alleen hetvolgende:
!!
dat is alles wat ik zie.en ik heb het e-mail adres nodig, weet iemand die.
Phreak/DaBit/... zodra ik het e-mail adres heb mag je deze draad sluiten.
Verwijderd
Ik kan het weten, want ik werkte daar totdat het hoofdkantoor spontaan alle fillialen sloot..
/me = nu werkeloos..
Kijk anders maar in de FAQ voor andere winkels..
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
heb hier idd 5.0.nogwatOp donderdag 09 mei 2002 16:14 schreef Illegal_Alien het volgende:
Wat voor Browser gebruik je? Als je IE 5 gebruikt is het handig om op te graden naar 5.5 (of 6) en dan moet alles werken.
ik ga eens kijken voor een update... is 6 er alweer
Volgens mij zijn ze zelf al bezig met 7Op donderdag 09 mei 2002 16:17 schreef Mark_Oostdam het volgende:
[..]
heb hier idd 5.0.nogwat
ik ga eens kijken voor een update... is 6 er alweerwhaa!
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
die komt toch in xp se???Op donderdag 09 mei 2002 16:20 schreef Illegal_Alien het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze zelf al bezig met 7
doen ze bij display veel controle uitvoeren of de bedrijven waar ze een catalogus naar toe sturen wel bestaan??Op donderdag 09 mei 2002 14:24 schreef Oeloe het volgende:
Ik weet niet of Display nu al is overgestapt op postorder, maar alle winkels zijn dus dicht..
Ik kan het weten, want ik werkte daar totdat het hoofdkantoor spontaan alle fillialen sloot..
/me = nu werkeloos..
een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling
gewoon de windoqws updates af en toe draaien kan ook geen kwaad hoorOp donderdag 09 mei 2002 16:17 schreef Mark_Oostdam het volgende:
[..]
heb hier idd 5.0.nogwat
ik ga eens kijken voor een update... is 6 er alweerwhaa!
een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling
Let op! In verband met Koninginnedag en Hemelvaartsdag zijn zowel het hoofdkantoor als de afhaalbalie gesloten op 29 en 30 april, en op 9 en 10 mei.
Onze excuses voor het ongemak.
doet ut gewoon
Verwijderd
Kweenie..Op donderdag 09 mei 2002 17:23 schreef the_dgc het volgende:
[..]
doen ze bij display veel controle uitvoeren of de bedrijven waar ze een catalogus naar toe sturen wel bestaan??
Ik denk KvK nummer ofzo..
dat hoef je niet te geven alleen maar een bedrijfsnaamOp donderdag 09 mei 2002 17:42 schreef Oeloe het volgende:
[..]
Kweenie..
Ik denk KvK nummer ofzo..
Verwijderd
display is overgenomen hier in denbosch door een ander bedrijf.Op donderdag 09 mei 2002 14:24 schreef Oeloe het volgende:
Ik weet niet of Display nu al is overgestapt op postorder, maar alle winkels zijn dus dicht..
/me = nu werkeloos..
maar bestaat vedder nog wel(borden van display staan er ook boven)
wat ik heb gehoord..
http://www.coditronix.nl/
is de leverancier van display
en display eindhoven zal binnekort ook de naam coditronix aannemen