Toon posts:

"Ik wil graag een forum"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan er geen automatisch close-topic ingebouwd worden op iedereen die 'forum' in zijn topic gebruikt? :(
Voorbeeld:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/48990
Ik word hier soms echt moe van hoor...

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-02 14:16

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
nah, ik zie niet in wat het probleem nu is..
oke, sommige mensen gebruiken de search niet, so what? is lastig, maar er is mee te leven

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 september 2000 16:09 schreef Puckly het volgende:
Kan er geen automatisch close-topic ingebouwd worden op iedereen die 'forum' in zijn topic gebruikt? :([/quote]Hmm.. ik dacht dat die feature er al in zat, maar klaarblijkelijk bugt die nog wat:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>"Ik wil graag een forum"[/quote]>:)

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Kan er geen automatisch close-topic ingebouwd worden op iedereen die 'forum' in zijn topic gebruikt?[/quote]Ow... als ik nou een topic open genaamd "Dit forum roelt", wordt die dan geclosed? ;)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-02 13:47
Mm, ik wilde net gaan posten dat het niveau weer wat hoger leek te worden in programmeren & website scripten. Er komen eindelijk weer vragen van niveau, waar ik het antwoord niet op weet :P. En die 'beginners' vragen vind ik nog wel te overleven. Als er ook nog maar wat bij staat van niveau. Dan is het tenminste mogelijk om uit dat beginners-stadium te komen. (een tijdje terug stonden er bijna alleen nog maar van 'wat is php' etc.)

maar toen zag ik dus dit topic.. ben ik het dus niet mee eens.

Verwijderd

Aaaahhh, tuinhark gebruikt het woord waar ik een hekel aan heb.
gathering.tweakers.net/showtopic/48983
Pagina: 1